Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Amaryllish skrev (4 minutter siden):

Hei alle! 

det er jeg som startet tråden som er tilbake med ny bruker med samme navn. Jeg sletta den forrige profilen min men ville tilbake etter en stund, og da lagde jeg bare en ny bruker med samme navn, no prob. Det med stor forbokstav er bare tilfeldig, har jeg aldri tenkt over engang.  

Jeg er absolutt ikke Mette, litt rart hvis enkelte tror det - jeg har tross alt skrevet flere ganske krasse innlegg i denne tråden i de periodene jeg har vært aktiv her inne. Dere kan selvsagt tro hva dere vil men hvis dere blar dere tilbake i tråden vil dere finne flere innlegg fra meg (selvom de har en tendens til å bli moderert bort) som ikke akkurat har vært i Trudes gate. 

Ikke så veldig rart at noen tror det egentlig, for det kunne ha blitt brukt til å fyre opp og at hun var glad for å skylde på noen. Men det spiller ingen rolle. Vi vet jo uansett hun har flere brukere her hun har byttet på. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Amaryllish said:

Hei alle! 

det er jeg som startet tråden som er tilbake med ny bruker med samme navn. Jeg sletta den forrige profilen min men ville tilbake etter en stund, og da lagde jeg bare en ny bruker med samme navn, no prob. Det med stor forbokstav er bare tilfeldig, har jeg aldri tenkt over engang.  

Jeg er absolutt ikke Mette, litt rart hvis enkelte tror det - jeg har tross alt skrevet flere ganske krasse innlegg i denne tråden i de periodene jeg har vært aktiv her inne. Dere kan selvsagt tro hva dere vil men hvis dere blar dere tilbake i tråden vil dere finne flere innlegg fra meg (selvom de har en tendens til å bli moderert bort) som ikke akkurat har vært i Trudes gate. 

Det er jo ikkje rart at man kunne tro det?
Mette har flere ganger blitt beskyldt for å ha startet tråden selv og "plutselig" nå i helgen ble det da bekreftet at det var deg. Når man så ser tilbake å ser 2 forskjellige Amarylliser, en stengt og en aktiv er det ikkje rart man lurer etter det som ble avslørt i helgen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt ikke fått svar på hvilke løgner som er spredd her? Den største "løgnen" var vel at hun hadde flere brukere og det var jo sant 🤪 Hva annet egentlig? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletyrkia skrev (Akkurat nå):

Ikke så veldig rart at noen tror det egentlig, for det kunne ha blitt brukt til å fyre opp og at hun var glad for å skylde på noen. Men det spiller ingen rolle. Vi vet jo uansett hun har flere brukere her hun har byttet på. 

spiller jo en liten rolle for meg da 🤷🏼‍♀️ Som sagt kan man tro hva man vil, men jeg er ikke Mette. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Amaryllish said:

Hei alle! 

det er jeg som startet tråden som er tilbake med ny bruker med samme navn. Jeg sletta den forrige profilen min men ville tilbake etter en stund og da lagde jeg bare en ny bruker med samme navn, no prob. Det med stor forbokstav er bare tilfeldig, har jeg aldri tenkt over engang.  

Jeg er absolutt ikke Mette, litt rart hvis enkelte tror det - jeg har tross alt skrevet flere ganske krasse innlegg i denne tråden i de periodene jeg har vært aktiv her inne. Dere kan selvsagt tro hva dere vil men hvis dere blar dere tilbake i tråden/ser på de siste innleggene jeg har skrevet vil dere finne flere innlegg fra meg (selvom de har en tendens til å bli moderert bort) som ikke akkurat har vært i Trudes gate. 

Men du og Trude4 har de samme meningene om Kjerringtanker eller?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikkje rart at man kunne tro det?
Mette har flere ganger blitt beskyldt for å ha startet tråden selv og "plutselig" nå i helgen ble det da bekreftet at det var deg. Når man så ser tilbake å ser 2 forskjellige Amarylliser, en stengt og en aktiv er det ikkje rart man lurer etter det som ble avslørt i helgen.

Men nå avkrefter jeg det - og da må der vel være greit, eller? 

Influenseren skrev (1 minutt siden):

Men du og Trude4 har de samme meningene om Kjerringtanker eller?

Hvor i alle dager får du det fra? 😅 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Amaryllish said:

Men nå avkrefter jeg det - og da må der vel være greit, eller? 

Hvor i alle dager får du det fra? 😅 

Bare lurte? Har dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (Akkurat nå):

Bare lurte? Har dere?

Hvorfor lurer du på det? jeg har såvidt fått med meg hvem kjerringtanker er, og har aldri lest noen av innleggene. regner med hun er en idiot, som resten av folka innblanda i den bloggsuppa her. 

du kan gå inn på profilen min og lese de tidligere innleggene mine her inne hvis du lurer på hva jeg mener om ting.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på det? jeg har såvidt fått med meg hvem kjerringtanker er, og har aldri lest noen av innleggene. regner med hun er en idiot, som resten av folka innblanda i den bloggsuppa her. 

du kan gå inn på profilen min og lese de tidligere innleggene mine her inne hvis du lurer på hva jeg mener om ting.

Aldri lest noen av innleggene? Nok til å konkludere med at hun ikkje er spesielt oppegående...

KG 2.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (Akkurat nå):

Aldri lest noen av innleggene? Nok til å konkludere med at hun ikkje er spesielt oppegående...

KG 2.jpg

Åja, sorry for at jeg ikke huska at jeg hadde vært der inne i mars 😂 regner med du føler dette bekrefter konspirasjonsteoriene dine om at jeg er Mette, men må dessverre skuffe deg. Og det tror jeg egentlig du skjønner sjæl hvis du leser de andre innleggene jeg har skrevet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (2 minutter siden):

Amaryllish har da skrevet masse om hunder og strikking og diverse. I lange tider. 

Dette. Og det ligner verken Trudes av/på -dyslektistil eller Mettes skrivestil, det er bare  å lese innleggene. Skjønner at folk er mistenksomme etter det som er hendt, men ingen grunn til å rope ulv.

(Ulv er det Mette og Kokkejævel som koseprater om i kveld, for å si det sånn...)

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 dette blir seriøst for dumt. 

Takk!! Det her blir for sjukt, jeg er bare en helt vanlig bruker her inne liksom😅

Eg har ingen konspirasjonsteorier, men basert på denne tråden burde det ikkje være så vanskelig se at det hele ser ganske mistenkt som ut? Spesielt når man vet hva som har foregått i lange tider. Beklager selvfølgelig om eg tar feil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På snakk om flere profiler, hvor mange profiler er det lov å ha på KG sånn generelt? Er det ubegrenset såfremt man ikke diskuterer med seg selv?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (9 minutter siden):

Eg har ingen konspirasjonsteorier, men basert på denne tråden burde det ikkje være så vanskelig se at det hele ser ganske mistenkt som ut? Spesielt når man vet hva som har foregått i lange tider. Beklager selvfølgelig om eg tar feil.

Kan skjønne det, men synd man blir mistenkeliggjort i det uendelige når det eneste som tilsier at jeg skulle være Mette kan forklares helt greit - jeg hadde en profil, sletta den og oppretta en ny. Thats it 

*blueberry* skrev (9 minutter siden):

Det er sånn som skjer når en bruker blir avslørt. Det er umulig å vite hvor mange brukere Mette har/ har hatt, så det hadde vært bedre om moderatorene kunne luket ut de som er fra samme ip-adresse i tråden. Blir jo bare spekulasjoner hele tråden fremover fordi de som har støttet (eller bumpet/ startet tråden) blir de mest sannsynlige «dobbeltbrukerne». 

Enig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amaryllish said:

Kan skjønne det, men synd man blir mistenkeliggjort i det uendelige når det eneste som tilsier at jeg skulle være Mette kan forklares helt greit - jeg hadde en profil, sletta den og oppretta en ny. Thats it 

Enig. 

Ja helt greit, men litt "dårlig gjort" overfor Mette da at du ikkje bekreftet det allerede de første dagene. Hun ble beskyldt etter får dager at hun startet tråden selv, men du var aldri mer å se. Vel vel..Beklager

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Influenseren skrev (8 minutter siden):

Ja helt greit, men litt "dårlig gjort" overfor Mette da at du ikkje bekreftet det allerede de første dagene. Hun ble beskyldt etter får dager at hun startet tråden selv, men du var aldri mer å se. Vel vel..Beklager

Jeg har et liv utenom denne tråden så jeg sitter dessverre ikke her til enhver tid og får med meg alt som blir skrevet. Jeg bekreftet det til en bruker når jeg så noen spurte for noen dager siden. 
Det har vært en ganske stor mengde innlegg i det siste og ekstremt mange av de blir moderert bort fortløpende. 

Endret av Amaryllish
Skriveleif
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig lurt av Mette å legge ned bloggen jeg da. Det kan ikke være sunt å ha en slik tråd som dette om seg (jeg hadde ikke tålt det..), og denne tråden består vel så lenge bloggen består, og da blir det en evig runddans da, av å blogge, få kritikk og knekke sammen av kritikken ... Så for Mettes ve og vel var det nok en klok beslutning å slette bloggen akkurat nå (selvom jeg selvsagt helst kunne tenkt meg at Mette fikk blogge uten å få så heftig kritikk).

Jeg tror Mette gjør lurt i å fokusere på «alt annet» for en lang periode nå, ting som gjør henne trygg og glad. Så er det hyggelig om hun vil dele litt glimt av livet sitt fortsatt, jeg følger gjerne med på campingvognen, oppussing osv 👏🏻😄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (7 timer siden):

Og IGJEN så klarer "Torill purr purr" å nevne Heartgirl som en av de fæle som hetser og mobber Mette.....eh, hallo, liksom 🤣

Heartgirl er jo en av de som har kritisert dixirose mest (virket som H hatet DR en periode), så tipper det er derfor hun blir nevnt 😉 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

När man inte trodde det kunde bli så mycket värre så drar MA på med en extra växel i kommentarsfältet till en annan bloggar. Igenom hela inlägget  jämförer bloggaren kritiker med varger.

Link till bloggen och print screen följer underst.

Där delar MA, under fullt namn, uppet att hon tycker alla som har knäckt henne, lika med varg som angriper, måste skjutas. Det är et ganska allvarlig brott, MA. Ett brott man blir polisanmäld och kanske även dömt för. Det är också ett brott att publicera en sån kommentar på sin egen blogg. Och nu kommer kanske ranten om att det bara var en metafor (eller annat önskat ord MA tror är rätt) och att det inte var så menad. Tyvärr så räcker inte det i det här läget. 

” ‘skyt ulven’, leser vi innimellom om i media, noe jeg absolutt ikke er enig i. Men når ulven angripes må den skytes. Så ta kampen og ikke la ulven ta flere byttedyr. De tok meg og de vant, men deg vil de ikke klare å ta- det vet jeg ❤️ Tusen takk” 

https://kokkejaevel.blogg.no/ulvene-vant.html

D2E359F6-358A-4641-94F9-C85BBC6EF6CF.png

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...