Skrottefar Skrevet 7. februar 2021 #10781 Del Skrevet 7. februar 2021 Frøken_fjong1 skrev (11 minutter siden): Jeg er enig at hun aldri skulle tatt det offentlig på snap. Men å svartmale det helt og lage det til noe større enn et feilsteg blir litt rart. Hun gjorde en tabbe rett og slett, men ordnet opp igjen. Det har litt med omdømme å gjøre, og selv om man ordner opp i det så er skaden allerede skjedd, og om det er å svartmale og gjøre det større enn hva det kanskje er, so be it, en ripe i lakken er det uansett å agere på den måten. Nussepus skrev (4 minutter siden): Hun beviser jo bare gang på gang at hun ikke eier impulskontroll. Nettopp, og det har vi sett før og kommer til å se igjen, garantert, tro meg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. februar 2021 #10782 Del Skrevet 8. februar 2021 Skrottefar skrev (14 timer siden): Handler du der kun for å støtte henne uansett pris, javel, så gjør du det Ja det er jo helt opp til meg, å jeg ser ingen grunn til å ikke støtte henne. Alle fortjener en sjanse, til og med noen som har gjort en tabbe eller to. Smaskas varer er ikke så mye høyere i pris enn andre nettbutikker. Enkelte er billigere og enkelte er dyrere. Å støtte opp om de små, er faktisk viktig i dagens samfunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. februar 2021 #10783 Del Skrevet 8. februar 2021 Frøken_fjong1 skrev (18 timer siden): Enig. Syntes ikke det var så ille reaksjon. Og hun la seg jo flat ganske fort. Jeg synes det var ille, uproft av en bedrift 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 8. februar 2021 #10784 Del Skrevet 8. februar 2021 Orly skrev (1 minutt siden): Jeg synes det var ille, uproft av en bedrift Hun har bygget seg opp en bunn solid nettbutikk ,så det går nok bra.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. februar 2021 #10785 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg klarer ikke å ta en bedrift seriøst når de blander private bilder/snapper med reklame for egen bedrift. Hun burde hatt en egen Snapchat-konto for nettbutikken og holdt babyprat, legevaktbesøk, tgtg og søplekjøring utenfor den. Ingen seriøse bedrifter blander privat og næring på den måten. Da hun bare drev en blogg, så var det litt annerledes. Da blogget hun om hverdagslivet. Men bland ikke hverdagsliv og nettbutikk hvis du ønsker å etablere en seriøs bedrift som kunder skal få et troverdig inntrykk av. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 8. februar 2021 #10786 Del Skrevet 8. februar 2021 Tildittbeste skrev (9 timer siden): Hun har bygget seg opp en bunn solid nettbutikk ,så det går nok bra.😉 Bunn solid nettbutikk?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. februar 2021 #10787 Del Skrevet 9. februar 2021 Minipilla skrev (8 timer siden): Bunn solid nettbutikk?? Det er kanskje ref. til siste blogginnlegg hvor M skriver hun har klart det, at hun har bygd opp en solid nettbutikk. Tross kritikerne🤦♀️ Lurer på når hun skal få hodet ut av sanden og se at det er ikke kritikerne som vil henne vondt og prøver å ødelegge for henne. Hun er jo helt opphengt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 9. februar 2021 #10788 Del Skrevet 9. februar 2021 Minipilla skrev (9 timer siden): Bunn solid nettbutikk?? Det er referert fra siste blogg innlegg. Godt gjort og ha bygget opp en solid butikk. Har vell ikke vært oppe og gått i 2 uker en gang 🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. februar 2021 #10789 Del Skrevet 9. februar 2021 Tildittbeste skrev (16 minutter siden): Det er referert fra siste blogg innlegg. Godt gjort og ha bygget opp en solid butikk. Har vell ikke vært oppe og gått i 2 uker en gang 🤔 Det alle andre har brukt flere år på greier M på 2 uker👏👏👏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. februar 2021 #10790 Del Skrevet 9. februar 2021 Anya66 skrev (På 6.2.2021 den 21.31): Yeah right 😁 Tenker det samme 😅 gmail skrev (På 6.2.2021 den 21.39): Påstår du at jeg lyver? Hva var det dere skulle handle så mye av fra den butikken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmail Skrevet 9. februar 2021 #10791 Del Skrevet 9. februar 2021 clyde skrev (Akkurat nå): Tenker det samme 😅 Hva var det dere skulle handle så mye av fra den butikken? Disse lysene, både her hjemme og til nye jobben, putetrekk, steketakke, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 9. februar 2021 #10792 Del Skrevet 9. februar 2021 Visvas skrev (3 timer siden): Det er kanskje ref. til siste blogginnlegg hvor M skriver hun har klart det, at hun har bygd opp en solid nettbutikk. Tross kritikerne🤦♀️ Lurer på når hun skal få hodet ut av sanden og se at det er ikke kritikerne som vil henne vondt og prøver å ødelegge for henne. Hun er jo helt opphengt. Tok ikke den jeg 😇. Var så sjokkert over utsagnet 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 9. februar 2021 #10793 Del Skrevet 9. februar 2021 «Fokuset mitt er ikke på hvor mye jeg selger og hvor mye jeg tjener, men på å bygge opp en bedrift som er solid og god.» Så skriver hon i sitt senaste inlägg. Hur försäljningen inte är i fokus och samtidigt anse sig bygga en solid bedrift är helt ofattbart för mig. Och alltid detta negativa fokus på alla dom elaka följarna som inte vill att hon ska lyckas. Hon blev ju varnad mot Anne-Brith och allt medföljande kaos, och då var ju varningarna gett för att såra henne. Visade sig dock att varningarna stämde, men skit samma. Sen var det lite varningar på tidigt äktenskap och problem medföra detta- visade sig också att stämma. Sen hänger hon ut en ”låssas-kund” som hatar henne och vill trycka ner henne och hennes underbara bedrift som är helt vattentät för fel. ”Låssas-kunden” LJUGER!!! ...Eller så var det visst bara en äkta kund som hade råkat skriva in fel mailadress. Litet tips; Lägg in en extra linje för mailadress. Du vet, så som dom allra flesta andra nätbutiker har för att fel uppgett mailadress är så vanligt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 9. februar 2021 #10794 Del Skrevet 9. februar 2021 "Spar penger med stoltrekk" står det på forsiden av nettbutikken, lurer på hvordan det skal gå til, skal man fylle stoltrekkene med kontanter? 😆 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 9. februar 2021 #10795 Del Skrevet 9. februar 2021 I hht Matinformasjonsforordningen er man pliktet til å oppgi informasjon om næringsinnhold, ingredienser, allergener mm om man ønsker å selge næringsmidler. Dette er uavhengig av om man selger varene i en fysisk butikk eller via en nettside. Informasjonen skal være tilgjengelig uten at det skal være behov for å henvende seg til betjeningen eller netthandelens kundeservice. Jeg kan ikke se at næringsmidlene Mette selger i sin butikk har denne informasjonen oppgitt. Hadde dette vært en større aktør hadde det kommet pålegg fra Mattilsynet om å følge forordningen, men det spørs hvor mye de bryr seg med de mindre aktørene. Jeg mener helt klart at det er uprofft å ikke kjenne til lovverket innenfor egen bransje om det så gjelder merking av reklame eller merking av mat. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 9. februar 2021 #10796 Del Skrevet 9. februar 2021 Sjela skrev (1 time siden): I hht Matinformasjonsforordningen er man pliktet til å oppgi informasjon om næringsinnhold, ingredienser, allergener mm om man ønsker å selge næringsmidler. Dette er uavhengig av om man selger varene i en fysisk butikk eller via en nettside. Informasjonen skal være tilgjengelig uten at det skal være behov for å henvende seg til betjeningen eller netthandelens kundeservice. Jeg kan ikke se at næringsmidlene Mette selger i sin butikk har denne informasjonen oppgitt. Hadde dette vært en større aktør hadde det kommet pålegg fra Mattilsynet om å følge forordningen, men det spørs hvor mye de bryr seg med de mindre aktørene. Jeg mener helt klart at det er uprofft å ikke kjenne til lovverket innenfor egen bransje om det så gjelder merking av reklame eller merking av mat. Melder du det inn til Mattilsynet vil de nok bry seg. Å ikke oversette deklarasjon på næringsmidler er ganske alvorlig. Dette er ikke bare uproft, men ulovlig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 9. februar 2021 #10797 Del Skrevet 9. februar 2021 Visvas skrev (7 timer siden): Det er kanskje ref. til siste blogginnlegg hvor M skriver hun har klart det, at hun har bygd opp en solid nettbutikk. Tross kritikerne🤦♀️ Lurer på når hun skal få hodet ut av sanden og se at det er ikke kritikerne som vil henne vondt og prøver å ødelegge for henne. Hun er jo helt opphengt. Ja vi ser allesom vil henne gådt her inne og bryr seg. Hvet ikke hvem som skal få hodet ut av sanden eg. Melde henne til mattilsynet, gjøre narr og overdrive alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 9. februar 2021 #10798 Del Skrevet 9. februar 2021 8 minutter siden, Trude4 said: Ja vi ser allesom vil henne gådt her inne og bryr seg. Hvet ikke hvem som skal få hodet ut av sanden eg. Melde henne til mattilsynet, gjøre narr og overdrive alt Hæ? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 9. februar 2021 #10799 Del Skrevet 9. februar 2021 Trude4 skrev (8 minutter siden): Ja vi ser allesom vil henne gådt her inne og bryr seg. Hvet ikke hvem som skal få hodet ut av sanden eg. Melde henne til mattilsynet, gjøre narr og overdrive alt Det er laaaaangt ifra å være forundret, irritert, kritisk ect. til å ønske et menneske vondt. Det er ikke noe å kverulere på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 9. februar 2021 #10800 Del Skrevet 9. februar 2021 Visvas skrev (Akkurat nå): Det er laaaaangt ifra å være forundret, irritert, kritisk ect. til å ønske et menneske vondt. Det er ikke noe å kverulere på. Eg måtte videreformidle at dere vil melde henne inn. Hva med å faktisk skrive direkte til henne i god tanke i stedet for og skrive dritt her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg