Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

gmail skrev (1 time siden):

Vi skulle handle en del hos denne nettbutikken men vet dere. .... Mannen min fikk se snap hun la ut og no way sa han. Aldri slikt man bør gjøre uansett 

Jeg skal handle i nettbutikken hennes, vente på at hun skal få inn de fargede batterilysene hun har bestilt. Er absolutt ikke redd for å handle der.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trude4 skrev (8 minutter siden):

Synnes hun ordnet fint opp. Hun var rask med å si at hun hadde jort feil og sa beklager. Hun ordnet opp med kunden før det ble snakket om her inne og gir kunden en gratis vare selv om selve feilen ikke var hennes. Hun jorde det fordi hun hadde vært uprofesjonel med å tro det var kritikerne. Noe hun inrømmet. Det var ikke skrevet navn på kunden. Så det er ikke krise. 

Jo, det er krise, for hun skulle ikke ha agert som hun gjorde uansett, enkelt og greit, og skylde på det at hun trodde det var kritikerne som sto bak.....eh.....snakk om paranoia 🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Jeg skal handle i nettbutikken hennes, vente på at hun skal få inn de fargede batterilysene hun har bestilt. Er absolutt ikke redd for å handle der.

Du finner de sikkert billigere andre steder hvis du leter

Endret av Skrottefar
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (1 time siden):

Eh ja? 😆

Jaja det får være din mening. Jeg har vel en følelse av du er av den typen uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, gmail said:

Jaja det får være din mening. Jeg har vel en følelse av du er av den typen uansett

Hvilken type da, mener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (3 minutter siden):

Hvilken type da, mener du?

Som beskylder folk for å lyve. Uten at man har sikre holdepunkt for det. Men nå er jeg ferdig å diskutere dette med deg. Jeg vet hva vi skulle i nettbutikken hennes og vi har begge henne på snap så da ble det å bestille et annet sted. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, gmail said:

Som beskylder folk for å lyve. Uten at man har sikre holdepunkt for det. Men nå er jeg ferdig å diskutere dette med deg. Jeg vet hva vi skulle i nettbutikken hennes og vi har begge henne på snap så da ble det å bestille et annet sted. 

Huff ja. Men nå har det seg sånn at jeg er astronaut og her på den Internasjonale Romstasjonen så er det på tide å slukke lyset. Skal bare først hekle ferdig en Jens Stoltenberg-dukke som jeg har designet helt selv! Så du får sove godt, mens du husker på å tro på alt alle skriver på internett, til og med det som åpenbart er løgn 😘

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (2 timer siden):

Huff ja. Men nå har det seg sånn at jeg er astronaut og her på den Internasjonale Romstasjonen så er det på tide å slukke lyset. Skal bare først hekle ferdig en Jens Stoltenberg-dukke som jeg har designet helt selv! Så du får sove godt, mens du husker på å tro på alt alle skriver på internett, til og med det som åpenbart er løgn 😘

Jeg har nattvakt jeg så jeg sover ikke men det har absolutt ikke noe med hva andre har skrevet som gjorde at vi valgte en annen nettbutikk men hennes utblåsning. Da må du ha en fin tur i rommet og kos deg med heklingen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe og trøste for noe surr. 😐 Kanskje lurt å ikke legge ut på Snap hvert innfall og hver følelse som detter ned i hodet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (12 timer siden):

Synnes hun ordnet fint opp. Hun var rask med å si at hun hadde jort feil og sa beklager. Hun ordnet opp med kunden før det ble snakket om her inne og gir kunden en gratis vare selv om selve feilen ikke var hennes. Hun jorde det fordi hun hadde vært uprofesjonel med å tro det var kritikerne. Noe hun inrømmet. Det var ikke skrevet navn på kunden. Så det er ikke krise. 

Skaden er likevel skjedd, jeg hadde ikke handlet der i etterkant .

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopploella skrev (1 time siden):

Hjelpe og trøste for noe surr. 😐 Kanskje lurt å ikke legge ut på Snap hvert innfall og hver følelse som detter ned i hodet.

Nettop , lurt å tenke litt før man legger ut nor sånt , uproft og særdeles lite lurt det hun gjorde der.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den stille stund og hun gikk på en smell i går, så måtte det jo komme et innlegg i dag,  der gun må peke alle de grusomme kritikerne som herjer rundt. Det som har forundret meg mye er at dette er en holding mange bloggere har. De selv kan få kritisere leserene sine,men om de blir kritisert så er nebb og klør ute ganske så raskt. Tenker mange rett og slett ikke har egenskaper sterke nok til å drive i denne bransjen.  

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (15 timer siden):

Du finner de sikkert billigere andre steder hvis du leter

Støtter ikke Mette ved å handle i en annen butikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke at reaksjonen hennes på Snap var så ille, ville ikke kalt det utblåsing, selv om det var litt dumt å reagere og publisere om dette i det hele tatt. Det som var ille (og dumt) var heller uttværingen av dette i ettertid, og ikke minst skrive om «kritikerne og haterne» i bloggen. Det ble bare dumt. Og hvem er disse kritikerne og haterne - dreier det seg om KG? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (7 timer siden):

Støtter ikke Mette ved å handle i en annen butikk.

Handler du der kun for å støtte henne uansett pris, javel, så gjør du det

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (27 minutter siden):

Jeg forstår ikke at reaksjonen hennes på Snap var så ille, ville ikke kalt det utblåsing, selv om det var litt dumt å reagere og publisere om dette i det hele tatt. Det som var ille (og dumt) var heller uttværingen av dette i ettertid, og ikke minst skrive om «kritikerne og haterne» i bloggen. Det ble bare dumt. Og hvem er disse kritikerne og haterne - dreier det seg om KG? 

Enig. Syntes ikke det var så ille reaksjon. Og hun la seg jo flat ganske fort. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken_fjong1 skrev (35 minutter siden):

Enig. Syntes ikke det var så ille reaksjon. Og hun la seg jo flat ganske fort. 

Det hjelper ikke hvor fort hun la seg flat, hun skulle aldri ha reagert på den måten uansett, det sømmer seg ikke for en "bedrift" å agere på den måten

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (17 minutter siden):

Det hjelper ikke hvor fort hun la seg flat, hun skulle aldri ha reagert på den måten uansett, det sømmer seg ikke for en "bedrift" å agere på den måten

Jeg er enig at hun aldri skulle tatt det offentlig på snap. Men å svartmale det helt og lage det til noe større enn et feilsteg blir litt rart. Hun gjorde en tabbe rett og slett, men ordnet opp igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig at hun aldri skulle tatt det offentlig på snap. Men å svartmale det helt og lage det til noe større enn et feilsteg blir litt rart. Hun gjorde en tabbe rett og slett, men ordnet opp igjen. 

Hun beviser jo bare gang på gang at hun ikke eier impulskontroll. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig at hun aldri skulle tatt det offentlig på snap. Men å svartmale det helt og lage det til noe større enn et feilsteg blir litt rart. Hun gjorde en tabbe rett og slett, men ordnet opp igjen. 

Hvis hun hadde gjort noe sånt som ansatt i en annen bedrift, så ville hun fått store problemer. Heldigvis for henne er ikke bedriften hennes så kjent at det kommer i media, men det er såpass ille at hvis det f.eks var en ansatt i Elkjøp eller Telenor som hadde lagt ut tilsvarende på offentlig snap så ville det fått konsekvenser.

Misliker blandingen mellom bedrift og privat som «alle» bloggerne holder på med. Spesielt nå når hun har et eget, adskilt, firma, burde det være en enkel sak å skille.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...