AnAngel Skrevet 21. november 2019 #4701 Del Skrevet 21. november 2019 20 timer siden, Lady T skrev: Hvis du sjekker regineforsund på insta, så ligger det sykdom/health under highlights. Hun deler en del fra hun er dårlig. Man følger jo ikke henne hvis man ikke skjønner at hun deler 🤷🏻♀️ Men som du ser har hun en del følgere, så noen skjønner jo hensikten. Regine har andre sykdommer enn Mette og det kan overhodet ikke sammelignes. Men personlig mener jeg at det er feil å late som alt er så glory også hele tiden. Jeg liker ikke rosabloggere som bare viser et fasadeliv, og da følger jeg de heller ikke. Jeg liker bedre de som viser livet slik det er, på godt og vondt jeg da 😉 Har ikke insta heller 😂 Men nå forstår jeg det sånn at den du henviser til er en sykdomsblogg eller hva det heter på insta 😄 Og Mette har jo ikke det. Vil absolutt ikke påstå at Metter fremstiller alt glory, helelr tvert imot kanskje.. men det kan jo være en mellomting? Synes fortsatt det er rart å filme seg selv når man er dårlig. Enda kleinere å dele det med "hele verden". Men igjen jeg har ikke sett det, så jeg vet ikke hvordan det var. Men enig at vi er forskjellige, det er jeg også 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest expatityrkia Skrevet 21. november 2019 #4702 Del Skrevet 21. november 2019 Dette har ikke Mette fortjent syns jeg. Må ærlig innrømme at det første jeg tenkte på når jeg leste blogginnlegget var noen fra kvinneguiden. Uansett hvem det er, om det er gjort på bakgrunn av det som er delt i sosiale medier så er det bortkastede ressurser og bruk av barnevernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 21. november 2019 #4703 Del Skrevet 21. november 2019 4 minutter siden, Regine. skrev: På siste blogg innlegg står det at det er 25 kommentarer, men når jeg trykker på det får jeg at det er 0 kommentarer? Stussa litt på det jeg også, men mulig det er slik at MA må godkjenne de før de blir synlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 21. november 2019 #4704 Del Skrevet 21. november 2019 Eller er de slettet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 21. november 2019 #4705 Del Skrevet 21. november 2019 14 minutter siden, Visvas skrev: Generelt folk. Vi vet alle hvem noen av de er, men ikke alle. Ikke alle bor her, men er/var her ofte. Javel, meget spesielt.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 21. november 2019 #4706 Del Skrevet 21. november 2019 11 minutter siden, DianaV skrev: Javel, meget spesielt.... Ja veldig. Jeg er selv blitt meldt til nav av "venner" der ( i alanya) Jeg fikk ikke høre det av nav, for hadde ikke noe med de å gjøre da uansett. Men fikk høre det av mannen til ho ene 🤣🤣 er jo så tragisk som det kan bli. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 21. november 2019 #4707 Del Skrevet 21. november 2019 2 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Noen har levert inn bekymringsmelding på hennes omsorgsevne. Jaja, så lenge hun ikke har noe å skjule, så går det nok bra. MEN jeg kan ikke forstå at hun sier at barna alltid kommer først. Hun har vist gang på gang at det ikke stemmer. Men for all del, jeg tror ikke sønnen lider noe nød. Nei, virker som sønnen har en far som tar ansvar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 21. november 2019 #4708 Del Skrevet 21. november 2019 Jeg synes det er forkastelig å melde henne til BV, og det er kun gjort for å være ond. Datteren er voksen med egne barn, og sønnen har en far som hun deler foreldreretten med. Tror ikke ungen lider noen nød Det sitter tullinger rundt omkring som tydeligvis har lite å gjøre, og det kan vi bl a se på at K Gjeldsvik også ble meldt til BV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4709 Del Skrevet 21. november 2019 38 minutter siden, AnAngel skrev: Har ikke insta heller 😂 Men nå forstår jeg det sånn at den du henviser til er en sykdomsblogg eller hva det heter på insta 😄 Og Mette har jo ikke det. Vil absolutt ikke påstå at Metter fremstiller alt glory, helelr tvert imot kanskje.. men det kan jo være en mellomting? Synes fortsatt det er rart å filme seg selv når man er dårlig. Enda kleinere å dele det med "hele verden". Men igjen jeg har ikke sett det, så jeg vet ikke hvordan det var. Men enig at vi er forskjellige, det er jeg også 😄 Nei, det er en interiørblogg 😉 men hun deler mye om helsa: https://www.regineforsund.com/category/sjukdom/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 21. november 2019 #4710 Del Skrevet 21. november 2019 6 minutter siden, Rettfralevra skrev: Nei, virker som sønnen har en far som tar ansvar! Det går også an å melde inn bekymring vedr omsorgsevne for et barn som ikke er født. Det trenger altså ikke være nåværende situasjon det dreier seg om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest expatityrkia Skrevet 21. november 2019 #4711 Del Skrevet 21. november 2019 6 minutter siden, CMarie skrev: Det går også an å melde inn bekymring vedr omsorgsevne for et barn som ikke er født. Det trenger altså ikke være nåværende situasjon det dreier seg om. Men det er da ingen grunn til å tro at omsorgsevnen ovenfor det ufødde barnet vil være dårlig. Hun virker på ingen måte som en uegnet mor, og tror babyen vil få det bra, og det den trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 21. november 2019 #4712 Del Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Regine. skrev: På siste blogg innlegg står det at det er 25 kommentarer, men når jeg trykker på det får jeg at det er 0 kommentarer? Tror det er en feil hos blogg.no, er slik på flere blogger jeg prøver å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plasticfantastic Skrevet 21. november 2019 #4713 Del Skrevet 21. november 2019 Barnevernet velger tydeligvis å følge opp beskymringsmeldingen da, siden hun må i møte og de ikke har henlagt den 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 21. november 2019 #4714 Del Skrevet 21. november 2019 16 minutter siden, expatityrkia skrev: Men det er da ingen grunn til å tro at omsorgsevnen ovenfor det ufødde barnet vil være dårlig. Hun virker på ingen måte som en uegnet mor, og tror babyen vil få det bra, og det den trenger. Nei, jeg tror ikke det. Sier bare det kan skje, noen er på radaren før de får barnet av diverse årsaker. Hvis noen har som «hobby» å melde andre til BV, eller gjør det av andre grunner kan alle «bekymringer» brukes. Ingen grunn til å tro Mette ikke vil ta vare på babyen sim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4715 Del Skrevet 21. november 2019 4 minutter siden, plasticfantastic skrev: Barnevernet velger tydeligvis å følge opp beskymringsmeldingen da, siden hun må i møte og de ikke har henlagt den Det er de pliktig til uansett. Gjelder alle, uansett om det er melderen som er spik spenna gal eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 21. november 2019 #4716 Del Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, CMarie skrev: Nei, jeg tror ikke det. Sier bare det kan skje, noen er på radaren før de får barnet av diverse årsaker. Hvis noen har som «hobby» å melde andre til BV, eller gjør det av andre grunner kan alle «bekymringer» brukes. Ingen grunn til å tro Mette ikke vil ta vare på babyen sim. Bare justerer litt på infoen fra deg: det kan meldes på ufødt barn, men den gravide kan takke nei til å samarbeide med bv.tj. jf. Lov om bv.tj. § 1-3. Det kan følgelig ikke påstartes en undersøkelse knyttet til ufødt barn hvis den gravide ikke samtykker. Det kun når det er alvorlig rus inn i bildet at det offentlige kan ta grep og da etter annet lovverk. Litt tidligere ble det skrevet at brev vil gå ut til skole/barnehage før det ble konkludert om det skulle påstartes undersøkelse eller ikke. Dette er heller ikke helt korrekt, ettersom en melding om bekymring må konkluderes med undersøkelse før bv.tj. har anledning til å sende ut brev for innhenting av relevant informasjon. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 21. november 2019 #4717 Del Skrevet 21. november 2019 4 minutter siden, Lady T skrev: Det er de pliktig til uansett. Gjelder alle, uansett om det er melderen som er spik spenna gal eller ikke. Dette stemmer ikke. En melding kan henlegges, og ikke alle meldinger går til undersøkelse. Meldinger som er klart sjikane/annen agenda henlegges som oftest. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 21. november 2019 #4718 Del Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, Louiah skrev: Dette stemmer ikke. En melding kan henlegges, og ikke alle meldinger går til undersøkelse. Meldinger som er klart sjikane/annen agenda henlegges som oftest. Helt riktig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. november 2019 #4719 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) 3 minutter siden, Louiah skrev: Dette stemmer ikke. En melding kan henlegges, og ikke alle meldinger går til undersøkelse. Meldinger som er klart sjikane/annen agenda henlegges som oftest. Har noen venner som ble meldt av gal nabo... der måtte BV sjekke med skole, helsestasjon osv uansett om de fort skjønte at her var det ingen grunn til bekrymring. Saken ble henlagt, men det var en skikkelig påkjenning uansett. I meldingen stod det ting som var en løgn.. men det kunne jo ikke BV vite.. Endret 21. november 2019 av Lady T 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 21. november 2019 #4720 Del Skrevet 21. november 2019 13 minutter siden, plasticfantastic skrev: Barnevernet velger tydeligvis å følge opp beskymringsmeldingen da, siden hun må i møte og de ikke har henlagt den Barnevernet er pliktige til å undersøke og innkalle til møte. De skal også hente inn informasjon fra skole, bhg, SFO. Etter det avgjør de om det skal opprettes sak, men altså pliktig til å undersøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg