AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #81 Skrevet 5. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde han blokkert meg hadde det ikke vært mulig for meg å skrive, så det kan ikke være det. Da hadde han vel ikke lagt meg til som venn, heller. Dette er rart... Men vi er venner da!! 🙂 Anonymkode: 08e0a...a7e Man kan trykke på ignorer meldinger også, det får an å bloklete hele profilen, blokkere kun meldinger og det går også an å trykke på ignorer meldinger, da havnet meldingene i filtrerte meldinget, men meldingene kan havnr i filtrert selvom man ikke har lagt den andre personen i der noe sånn kategori... det er nok det som har skjedd her. Hvorfor skulle han godtatt deg som venn, men ignorert meldingene dine 🤔 det er ingen som gjør det. Prøv å lik profilbildet hans eller noe sånt, kanskje han går in for å sende deg en melding da også ser han at du gar sendt. Anonymkode: 38731...e8f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #82 Skrevet 5. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan trykke på ignorer meldinger også, det får an å bloklete hele profilen, blokkere kun meldinger og det går også an å trykke på ignorer meldinger, da havnet meldingene i filtrerte meldinget, men meldingene kan havnr i filtrert selvom man ikke har lagt den andre personen i der noe sånn kategori... det er nok det som har skjedd her. Hvorfor skulle han godtatt deg som venn, men ignorert meldingene dine 🤔 det er ingen som gjør det. Prøv å lik profilbildet hans eller noe sånt, kanskje han går in for å sende deg en melding da også ser han at du gar sendt. Anonymkode: 38731...e8f Tenkte å bare kommentere et bilde med «sjekk messenger». Er det innafor? Anonymkode: 08e0a...a7e
McMary Skrevet 5. mars 2019 #83 Skrevet 5. mars 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å bare kommentere et bilde med «sjekk messenger». Er det innafor? Anonymkode: 08e0a...a7e Sendte du den siste meldingen før han hadde godkjent venneforespørselen? Det er først når dere er venner meldingen kommer opp på vanlig måte. Jeg har for øvrig sendt en melding til en fyr, rent praktisk altså, som han fortsatt ikke har sett. Det er litt rart, for det plinger hos meg når noen som ikke er venner av meg sender melding. Nuvel. Det ville vært bedre om du traff på han en dag så du kunne kommentert litt tilfeldig at du hadde prøvd å komme i kontakt. Det blir kanskje litt rart med tre uleste meldinger og så en kommentar på et bilde? Kanskje vente å se om han skriver til deg? Du har jo sendt et signal ved å sende friends request. Men for all del, jeg heier på deg, tøft gjort. Endret 5. mars 2019 av McMary 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #84 Skrevet 5. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å bare kommentere et bilde med «sjekk messenger». Er det innafor? Anonymkode: 08e0a...a7e Nei det blir litt rart..når dere er nye venner kommer det vel opp i Messenger uansett? Kommer det ikke et tilbud om å gi et vink? Anonymkode: d2ef1...d07 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #85 Skrevet 5. mars 2019 Står som ulest fortsatt, jeg gir opp, sletter og går videre. 😔 Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #86 Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Står som ulest fortsatt, jeg gir opp, sletter og går videre. 😔 Anonymkode: 08e0a...a7e Husk å skylde på rådene du fikk først. Anonymkode: ca987...c17
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #87 Skrevet 5. mars 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk å skylde på rådene du fikk først. Anonymkode: ca987...c17 Hvorfor det? Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #89 Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, Minesveiper skrev: Ta sjansen Og skrive «sjekk messenger» under et bilde mener du? Skriver jeg det under et eldre bilde vil vel bare han se det uansett....og da er jeg jo 100% sikker på at han vil se det. Virker som siste mulighet, da han står som aktiv, har lagt meg til som venn, men meldinger står som ulest.... Rart om han legger meg til som venn dersom han bevisst ignorerer meldinger.... Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #90 Skrevet 5. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og skrive «sjekk messenger» under et bilde mener du? Skriver jeg det under et eldre bilde vil vel bare han se det uansett....og da er jeg jo 100% sikker på at han vil se det. Virker som siste mulighet, da han står som aktiv, har lagt meg til som venn, men meldinger står som ulest.... Rart om han legger meg til som venn dersom han bevisst ignorerer meldinger.... Anonymkode: 08e0a...a7e Ikke skriv det under et bilde. Sinnsykt desperat vibber. Anonymkode: c3838...08e 10
Gjest Minesveiper Skrevet 5. mars 2019 #91 Skrevet 5. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Og skrive «sjekk messenger» under et bilde mener du? Skriver jeg det under et eldre bilde vil vel bare han se det uansett....og da er jeg jo 100% sikker på at han vil se det. Virker som siste mulighet, da han står som aktiv, har lagt meg til som venn, men meldinger står som ulest.... Rart om han legger meg til som venn dersom han bevisst ignorerer meldinger.... Anonymkode: 08e0a...a7e Jeg leste ikke hele tråden. Om du har addet han på face og sendt han en melding som han ikke gidder å lese ville jeg gitt opp.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #92 Skrevet 5. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke skriv det under et bilde. Sinnsykt desperat vibber. Anonymkode: c3838...08e Hehe, ser den, og gjør det nok ikke, men er ingen andre alternativ, så da går vi kanskje glipp av noe, da... Ser han har tlf. nr oppført på face, men en melding der er jo like desperat. Anonymkode: 08e0a...a7e
Hinkelpinkel Skrevet 5. mars 2019 #93 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, Minesveiper skrev: Jeg leste ikke hele tråden. Om du har addet han på face og sendt han en melding som han ikke gidder å lese ville jeg gitt opp. Han har ikke sett de, det er problemet. Hadde han blokkert henne hadde han sikkert ikke lagt henne til som venn heller.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #94 Skrevet 5. mars 2019 Jeg tenker at du har gjort nok for nå, ha tålmodighet. Kanskje han hilser på deg når dere sees igjen, eller at han svarer på facebook senere. Ikke vær desperat, slapp av. Anonymkode: be27a...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #95 Skrevet 5. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du har gjort nok for nå, ha tålmodighet. Kanskje han hilser på deg når dere sees igjen, eller at han svarer på facebook senere. Ikke vær desperat, slapp av. Anonymkode: be27a...d0a Jeg har vel det. Vi sees nok ikke igjen med mindre det er helt tilfeldig. Bor langt fra hverandre, og aldri sett han før. Kjipt, altså! Anonymkode: 08e0a...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #96 Skrevet 5. mars 2019 Går det ikke an "legge til folk" i messenger? Uten å sende de en forespørsel..? Anonymkode: ba97d...9d3
exictence Skrevet 6. mars 2019 #97 Skrevet 6. mars 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å bare kommentere et bilde med «sjekk messenger». Er det innafor? Anonymkode: 08e0a...a7e Det synes jeg absolutt. Det hadde jeg gjort. Det viser jo bare at du ser på det som naturlig at man svarer på en melding. Og siden han ikke har gjort det, går du utifra at han ikke har sett den. Klart det. Svarer han ikke på det en gang, så viser jo han at han ikke var noe allikevel. Det er jo en selvfølge at man svarer på en henvendelse. Skulle jo bare mangle. 2
Hinkelpinkel Skrevet 6. mars 2019 #98 Skrevet 6. mars 2019 1 time siden, exictence skrev: Det synes jeg absolutt. Det hadde jeg gjort. Det viser jo bare at du ser på det som naturlig at man svarer på en melding. Og siden han ikke har gjort det, går du utifra at han ikke har sett den. Klart det. Svarer han ikke på det en gang, så viser jo han at han ikke var noe allikevel. Det er jo en selvfølge at man svarer på en henvendelse. Skulle jo bare mangle. Enig! Han vet antagelig ikke om meldingene og da er det helt geit å spørre om f.eks «fått messenger melding?» under et bilde. Da ser han det garantert og det blir en avklaring. Kanskje han blir kjempeglad! Gjør hun ham ikke oppmerksom på dem kan de, som hun sier, gå glipp av hverandre, og det er jo trist om de begge liker hverandre. Han godtok jo tross alt venneforespørselen. Han hadde sikkert ignorert den også dersom han ignorerer meldingene bevisst. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #99 Skrevet 7. mars 2019 TS her! Fikk melding fra han nå! 😁😁😁😁 Meldingene jeg sendte lå et sted hvor han ikke hadde sett dem så han hadde ikke funnet dem om jeg ikke hadde skrevet «sett melding?» under et bilde!!!! HA! Vi skal treffes til helga. Godt jeg ikke hørte på dere som er så redde for å ta kontakt! Da hadde vi aldri fått kontakt! Så til dere som hadde sitti der med «stoltheten i behold» :BURN!!! Jeg skal på date! 😁😁😁😁😁😁 Anonymkode: 08e0a...a7e 8
Duff Skrevet 7. mars 2019 #100 Skrevet 7. mars 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her! Fikk melding fra han nå! 😁😁😁😁 Meldingene jeg sendte lå et sted hvor han ikke hadde sett dem så han hadde ikke funnet dem om jeg ikke hadde skrevet «sett melding?» under et bilde!!!! HA! Vi skal treffes til helga. Godt jeg ikke hørte på dere som er så redde for å ta kontakt! Da hadde vi aldri fått kontakt! Så til dere som hadde sitti der med «stoltheten i behold» :BURN!!! Jeg skal på date! 😁😁😁😁😁😁 Anonymkode: 08e0a...a7e Så gøy 😍😍😍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå