Gå til innhold

Skal jeg sende han en melding?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kort fortalt: Jeg har ikke følt noe som helst for en mann på ca. 6 år, null interesse, liksom, men så dukker det opp en håndtverker på jobben min og når blikkene våre møtes (som jeg innbiller meg de gjør stadig vekk) får jeg en sånn merkelig følelse, og det føles så intenst. Helt sprøtt! Han er ikke utpreget kjekk, det er bare noe med de øynene, og de blikkene vi har vekslet.... bare drar meg inn, liksom.Nå er han ferdig med jobben, jeg har funnet profilen hans på face og han er singel..... 

Glemmer jeg han bare? Det føles helt feil. Det kan jo hende det bare er jeg som har kjent denne «elektrisiteten», men jeg kan liksom ikke få meg til å tro det heller... Noen råd?

Anonymkode: 08e0a...a7e

Endret av Edie
endret tittel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil gjøre noe med det så gjør du det :) Tenker at det er dumt å la noe sånt gå uutforsket og at det er innafor å ta kontakt med han å skrive hvem du er, at du fikk et godt øye med han og lurer på om han har lyst til å ta en kaffe en dag :)

Anonymkode: 55ff5...172

• Liker 18
Skrevet

Det skadet virkelig ikke å prøve! Det verste som kan skje er at du får avslag, og det er ikke så galt :) du må prøve for å vinne. Jeg heier på deg! 

Anonymkode: fa543...e27

• Liker 12
Skrevet

Jeg hadde sendt han en melding! :) Siden det er såpass sjeldent du føler på disse tingene. Og hey, han er jo singel! Det verste som kan skje er at han ikke er interessert, men han er jo ferdig med jobben så du slipper å se han igjen. Det beste som kan skje er at han vil møtes og at dere finner tonen. Go girl! Heier på deg :) 

Anonymkode: bc70f...c74

• Liker 5
Skrevet

TS her... om jeg så tør å ta kontakt hvordan burde jeg gjøre det? Legge han til på Face eller sende melding på messenger?

Herregud! Jeg er SÅ ute av dette her.

Skrevet

Send melding på messenger hvor du presenterer deg så han klarer å koble hvor du har han fra og hvem du er. 
Å legge han til kan du gjøre om dere begynner å date og første daten går bra. 

• Liker 6
Skrevet

Ts igjen.

Uff, kjenner at dette blir veldig vanskelig, og får lyst til å bare la det gå, men..... undres over at det bare kunne være jeg som kjente noe siden det var så intenst... intenst er kanskje ikke rette ordet, det føltes bare rett og godt og rart. For han kunne det jo vært ingenting.

Vi har jo sett hverandre flere ganger nå, og det blir bare mer og mer.... fint. Så tenker jeg at det bare er meg og da blir det ganske så kleint og trist. Etter så mange år uten noen feelings...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen.

Uff, kjenner at dette blir veldig vanskelig, og får lyst til å bare la det gå, men..... undres over at det bare kunne være jeg som kjente noe siden det var så intenst... intenst er kanskje ikke rette ordet, det føltes bare rett og godt og rart. For han kunne det jo vært ingenting.

Vi har jo sett hverandre flere ganger nå, og det blir bare mer og mer.... fint. Så tenker jeg at det bare er meg og da blir det ganske så kleint og trist. Etter så mange år uten noen feelings...

Det er ikke så vanskelig som du innbiller deg. Man må ta noen sjanser og siden du føler dette så sjeldent så tror jeg du kommer til å angre om du lar det gå! Det kan være at det bare var du som følte det, men det finner du aldri ut om du ikke spør om han vil ta en date :)  Det er ikke kleint om han takker nei eller det ikke blir dere, du ser han mest sannsynlig aldri igjen uansett, og det er tøffere å prøve å bli kjent enn å gå å lure hvertfall :)

• Liker 7
Skrevet

Enig med siste. Man gruer seg for å ta steget, men det er verre å angre på de stegene man aldri tok :)

Anonymkode: 9eeda...139

• Liker 2
Skrevet

Gode historier begynner ofte med damer som tar kontroll og viser interessen ingen andre overfornuftige turte vise. Bryt reglene, kapre han!

Anonymkode: a4ef8...1ab

• Liker 5
Skrevet

Han ser vel faceprofilen min om jeg sender melding på messenger? Så han kjenner meg igjen på bildene mine, liksom.... Jeezzzz, ja, jeg har bodd under en stein i mange år! 😁

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser vel faceprofilen min om jeg sender melding på messenger? Så han kjenner meg igjen på bildene mine, liksom.... Jeezzzz, ja, jeg har bodd under en stein i mange år! 😁

Ja, han kan se profilbildet ditt men det betyr ikke at han klarer å kjenne deg igjen eller koble hvor han har deg fra. Han ser nok mange i hverdagen sin og det er normal folkeskikk å presentere seg :)

Skrevet

Go for it! Hvis du er redd for negativ reaksjon kan du vente med å sende legge han til på facebook og sende melding til han er ferdig med arbeidet han gjør på jobben din! 

Skrevet

"Hei, Lisa som jobbet på firmanavn her :) Tar meg den frihet å gå rett på sak her, har du lyst til å ta en kaffekopp med meg en dag?" 

Du kan faktisk gjøre det så enkelt :) 

Anonymkode: 2a350...704

• Liker 8
Skrevet

"Hei, Lisa som jobbet på firmanavn her :) Tar meg den frihet å gå rett på sak her, har du lyst til å ta en kaffekopp med meg en dag?" 

Du kan faktisk gjøre det så enkelt :) 

Anonymkode: 2a350...704

Støtter denne! 
Jeg ville ordlagt meg bittelitt anderledes, men det er jo en individuell sak! 
Hadde skrevet noe som "Hei, vi har sett hverandre i forbindelse med jobben du utførte hos oss på Firmanavn. Tar meg friheten til å kontakte deg og håper det er innafor, lurte rett og slett på om du ville bli med på en kaffe en dag hvis du er singel? :) Hilsen Navn" 

• Liker 3
Skrevet

Uff, nå har jeg sendt han en melding på Messenger, men han ser ikke på den. Er bare en grå runding med en hake på, står ikke lest og klokkeslett som det gjør på andre meldinger..... Kjipt....

Skrevet

Uff, nå har jeg sendt han en melding på Messenger, men han ser ikke på den. Er bare en grå runding med en hake på, står ikke lest og klokkeslett som det gjør på andre meldinger..... Kjipt....

Ikke sikkert at han er aktiv nå, jeg legger ofre mobilen fra meg og ser sjeldent på den i løpet av helgen. Så om han ikke svarer er det ikke noe krise, du har iallefall prøvd! Du har guts kvinne! Vær stolt :) 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Ikke sikkert at han er aktiv nå, jeg legger ofre mobilen fra meg og ser sjeldent på den i løpet av helgen. Så om han ikke svarer er det ikke noe krise, du har iallefall prøvd! Du har guts kvinne! Vær stolt :) 

Men han har akkurat lagt ut noe på Facebook, så da har han vel sett det, selv om det ikke står markert som lest...

Men jeg er litt stolt! Og trist...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du sendte! Ikke noe å være trist over at du ikke har fått svar, han har sikkert ikke sett den enda. Ikke alle har messenger, selvom de har facebook appen så da ser han ikke meldingen før han er på facebook på PC. Det kan også være han var opptatt og da pleier hvertfall ikke jeg å åpne meldinger som ikke er fra noen jeg ikke skal møte den kvelden, da venter jeg til dagen etter og har bedre tid og ikke stresser rundt eller er med noen andre. 

• Liker 2
Skrevet

Når dere ikke er venner på face, så havner meldingen din i forespørslermappe som han aktivt må sjekke. Han får altså ikke opp notification på meldingen. 

Anonymkode: 55c18...354

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...