Markk16 Skrevet 25. februar 2019 #41 Skrevet 25. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du sier noe der! Jeg tror jeg venter en stund ihvertfall....sånn i tilfelle, vil ikke virke masete også skulle jeg egentlig ønske jeg hadde skrevet noe annet enn det jeg skrev.... også skrev jeg det to ganger fordi jeg trodde det gikk an å slette det (fikk kalde føtter), men så har jeg skjønt i etterkant at det bare sletter det på min maskin..... Herregud, så flaut..... Uff, bedre å glemme det, kanskje... Anonymkode: 08e0a...a7e Hahaha nei slutt! Det er helt normalt, ikke overtenk. Det går jo bra, hvis han synes det er flaut er han en dust bare så du mister ingenting
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #42 Skrevet 25. februar 2019 Jeg har fått meldinger av folk jeg ikke har som venner eller har felles venner med, har alltid fått pop up melding som jeg får ellers på tlf fra Messenger. Sendte også til en helt ukjent for noen uker siden med melding om at jeg hadde funnet bankkortet til vedkommende, fikk svar samme dag. Så tror den der meldinger blir "borte" var fra noen år tilbake. Har du Messenger på tlf skal det godt gjøres å ikke motta. Men du kan velge å ikke godta forespørselen etter å ha lest meldingen, da vil den stå som ulest videre. Anonymkode: c3838...08e 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #43 Skrevet 25. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men står det at han har lest den da? Det kommer jo opp et lite rundt bilde av han nederst på samtalen om han har sett det. Jeg hadde lagt han til som venn jeg. Anonymkode: 38731...e8f Nei, grå boble med en hake Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #44 Skrevet 25. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, grå boble med en hake Anonymkode: 08e0a...a7e Da har han ikke lest den, den er kun levert, men han har nok ingen anelse om at han har fått meldingen. Jeg ville lagt han til som venn om jeg var deg, da ser han at han har fått meldingen. Anonymkode: 38731...e8f 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #45 Skrevet 25. februar 2019 På 24.2.2019 den 22.15, Dricka skrev: Jeg fikk en melding i julen og da så jeg ikke den. Men et par timer etterpå så sendte han meg en meldingsforespørsel og da fikk jeg sett meldingen. Kanskje du må gjøre det samme? Er det forskjell på å sende melding og å sende meldingsforespørsel? Trodde man fikk meldingsforespørsel uansett jeg, når noen man ikke var venn med sendte melding. altså at meldingen ble automatisk en forespørsel om man ville godta meldingen/kontakten via messenger så man kan svare 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men står det at han har lest den da? Det kommer jo opp et lite rundt bilde av han nederst på samtalen om han har sett det. Jeg hadde lagt han til som venn jeg. Anonymkode: 38731...e8f Når jeg har fått meldingsforespørsel fra fremmede så kommer det opp en rute med meldingen hvor det står noe som "Du kan velge å godta eller avslå , personen vil ikke se at du har lest denne meldingen med mindre du godtar forespørselen" , så man kan lese meldingen uten at avsender kan se det, er jeg ganske sikker på! Anonymkode: 55ff5...172 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #46 Skrevet 26. februar 2019 Ts her. Det jeg syntes er rart er at han ikke har svart pga. det jeg skrev. Sist han var innom dro han men kom tilbake og spurte om vi hadde sett koppen hans (sånn kaffeavtale kopp), han smilte og vi lette litt men fant den ikke. Så det jeg skrev i meldingen var bare «fant du koppen din? 🙂» så det er jo rart han ikke bare svarte ja eller nei på det, liksom..... Det er jo ikke slik at jeg ba han ut på date... Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #47 Skrevet 26. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Det jeg syntes er rart er at han ikke har svart pga. det jeg skrev. Sist han var innom dro han men kom tilbake og spurte om vi hadde sett koppen hans (sånn kaffeavtale kopp), han smilte og vi lette litt men fant den ikke. Så det jeg skrev i meldingen var bare «fant du koppen din? 🙂» så det er jo rart han ikke bare svarte ja eller nei på det, liksom..... Det er jo ikke slik at jeg ba han ut på date... Anonymkode: 08e0a...a7e Wow det var lurt å skrive, veldig bra.. men jeg er enig, tror ikke han så meldingen din! Anonymkode: 3bb38...e4d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #48 Skrevet 26. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Det jeg syntes er rart er at han ikke har svart pga. det jeg skrev. Sist han var innom dro han men kom tilbake og spurte om vi hadde sett koppen hans (sånn kaffeavtale kopp), han smilte og vi lette litt men fant den ikke. Så det jeg skrev i meldingen var bare «fant du koppen din? 🙂» så det er jo rart han ikke bare svarte ja eller nei på det, liksom..... Det er jo ikke slik at jeg ba han ut på date... Anonymkode: 08e0a...a7e Han har jo ikke sett meldingen som sagt!, derfor har han ikke svart.... når han har sett den så kommer profilbildet hans opp vedsiden av meldingen....legg han til som venn så vil han oppdage meldingen Anonymkode: 38731...e8f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #49 Skrevet 26. februar 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forskjell på å sende melding og å sende meldingsforespørsel? Trodde man fikk meldingsforespørsel uansett jeg, når noen man ikke var venn med sendte melding. altså at meldingen ble automatisk en forespørsel om man ville godta meldingen/kontakten via messenger så man kan svare Når jeg har fått meldingsforespørsel fra fremmede så kommer det opp en rute med meldingen hvor det står noe som "Du kan velge å godta eller avslå , personen vil ikke se at du har lest denne meldingen med mindre du godtar forespørselen" , så man kan lese meldingen uten at avsender kan se det, er jeg ganske sikker på! Anonymkode: 55ff5...172 Ja det kan hende, men da blir meldingen på ts sin skjerm en hvit runding med hake i, ikke grå. Anonymkode: 38731...e8f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #50 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har jo ikke sett meldingen som sagt!, derfor har han ikke svart.... når han har sett den så kommer profilbildet hans opp vedsiden av meldingen....legg han til som venn så vil han oppdage meldingen Anonymkode: 38731...e8f Enig, legg han til som venn. Jeg har flere hundre meldingsforespørsler, og jeg kan garantere at jeg ikke har fått varsler på alle disse (da hadde jeg klikket i hodet, å slettet hele messenger, hvis den skulle varslet det hele tiden 😅) Anonymkode: aa5e5...961
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #51 Skrevet 26. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Det jeg syntes er rart er at han ikke har svart pga. det jeg skrev. Sist han var innom dro han men kom tilbake og spurte om vi hadde sett koppen hans (sånn kaffeavtale kopp), han smilte og vi lette litt men fant den ikke. Så det jeg skrev i meldingen var bare «fant du koppen din? 🙂» så det er jo rart han ikke bare svarte ja eller nei på det, liksom..... Det er jo ikke slik at jeg ba han ut på date... Anonymkode: 08e0a...a7e Hvis han ikke er interessert er jo ikke det noe å svare noe på. Kanskje han ikke er interessert, kanskje han har dame, kanskje han prøver å pønske ut et mer samtalebyggende svar enn "Hehe ja!" , eller kanskje han ikke kjenner deg igjen og greier å koble meldingen til hendelse. Du har hvertfall prøvd og det var bra, da slipper du å tenke mer på det, er han interessert tar han kontakt med deg, om ikke så move on Anonymkode: 55ff5...172
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #52 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig, legg han til som venn. Jeg har flere hundre meldingsforespørsler, og jeg kan garantere at jeg ikke har fått varsler på alle disse (da hadde jeg klikket i hodet, å slettet hele messenger, hvis den skulle varslet det hele tiden 😅) Anonymkode: aa5e5...961 Jeg tror det bare gjelder de eldre versjonene av messenger og facebook at man ikke fikk notification. Ganske sikker på man får det på de versjonene som har vært siste året/par årene Anonymkode: 55ff5...172 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #53 Skrevet 26. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det bare gjelder de eldre versjonene av messenger og facebook at man ikke fikk notification. Ganske sikker på man får det på de versjonene som har vært siste året/par årene Anonymkode: 55ff5...172 Man får notification, men det er bare et rødt advarselstegn på messenger som er vanskelig å oppdage.. jeg har fått flere sånne i det siste som jeg ikke har oppdaget før flere dager etter selvom jeg er aktiv på messenger og har nyeste versjon. Anonymkode: 38731...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #54 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man får notification, men det er bare et rødt advarselstegn på messenger som er vanskelig å oppdage.. jeg har fått flere sånne i det siste som jeg ikke har oppdaget før flere dager etter selvom jeg er aktiv på messenger og har nyeste versjon. Anonymkode: 38731...e8f Åja, hos meg har det poppet opp på mobiltelefonens Home screen med "pling!" lyd (samme som når man får vanlige meldinger fra messenger appen) også står det "Du har en meldingsforespørsel som venter". Anonymkode: 55ff5...172 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #55 Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, hos meg har det poppet opp på mobiltelefonens Home screen med "pling!" lyd (samme som når man får vanlige meldinger fra messenger appen) også står det "Du har en meldingsforespørsel som venter". Anonymkode: 55ff5...172 Jeg gikk faktisk inn å skjekket nå, jeg har fått mange meldingsforespørsler siden januar som jeg ikke en gang har fått rødt varsel på! De har havnet i filtrerte meldinger! Åpnet akkurat en fra 3 januar fra en vanlig person... hadde ingen varsler. Jeg har samsung galaxy s9 + med alle oppdateringer og nyeste versjon av messenger.... merkelig opplegg. Skjønner ikke hvorfor noe havner i filtrerte! Tror det er hvis det havner i filtrerte at man ikke får varsel! Men da har jeg lært det at jeg må faktisk gå helt inn å skjekke.... Anonymkode: 38731...e8f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #56 Skrevet 26. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk faktisk inn å skjekket nå, jeg har fått mange meldingsforespørsler siden januar som jeg ikke en gang har fått rødt varsel på! De har havnet i filtrerte meldinger! Åpnet akkurat en fra 3 januar fra en vanlig person... hadde ingen varsler. Jeg har samsung galaxy s9 + med alle oppdateringer og nyeste versjon av messenger.... merkelig opplegg. Skjønner ikke hvorfor noe havner i filtrerte! Tror det er hvis det havner i filtrerte at man ikke får varsel! Men da har jeg lært det at jeg må faktisk gå helt inn å skjekke.... Anonymkode: 38731...e8f Okei, nyttig å høre hvordan det er hos andre. Kan du legge merke til om det er noe forskjell på de som du kanskje har felles venner med, og de som du ikke har noen felles venner med, forhold til hvor i innboksen/om du får varsel fra de? Anonymkode: 55ff5...172
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #57 Skrevet 26. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, nyttig å høre hvordan det er hos andre. Kan du legge merke til om det er noe forskjell på de som du kanskje har felles venner med, og de som du ikke har noen felles venner med, forhold til hvor i innboksen/om du får varsel fra de? Anonymkode: 55ff5...172 Jeg har felles venner med mange av de som er filtrerte og de som står i vanlig meldingsforespørsel, så jeg skjønner ikke hva som gjør at noe havner i filtrert og noe i vanlig forespørsel... jeg kan f.rks ha lagt ut i kjøre gruppe: "noen som kjører fra dit til dit" så er det mange fra gruppen som har svart der noen havner i filtrert og noen i vanlig meldingsforespørsel. Jeg kan ikke se hva som er forskjell på de personene da vi er medlem av samme gruppe og har felles venner med dem alle.. jeg skal ihvertfall fra nå av være flink til å skjekke det oftere. Anonymkode: 38731...e8f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #58 Skrevet 26. februar 2019 TS her. Meldingen står fortsatt som ulest og jeg prøver å glemme hele greia men det er ikke lett. Har det ikke «gått over» for meg om en uke eller to så kanskje jeg sender en venneforespørsel. Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #59 Skrevet 26. februar 2019 På 23.2.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev: Men han har akkurat lagt ut noe på Facebook, så da har han vel sett det, selv om det ikke står markert som lest... Men jeg er litt stolt! Og trist... Anonymkode: 08e0a...a7e Nei, hvis man får melding fra en som man ikke er venn med så er det ikke sikkert at han får varsel om at du har skrevet melding. Meldingene må ofte godkjennes, og hvis jeg får melding fra en "ukjent" så kan det plutselig ta en dag eller to før jeg ser det. Anonymkode: d6812...827 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #60 Skrevet 26. februar 2019 Ja. Og hvis han ikke har lest den på 2-3 dager så går du videre. Anonymkode: 44642...512 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå