Gå til innhold

Skal jeg sende han en melding?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 26.2.2019 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det bare gjelder de eldre versjonene av messenger og facebook at man ikke fikk notification. Ganske sikker på man får det på de versjonene som har vært siste året/par årene

Anonymkode: 55ff5...172

Det stemmer ikke her i alle fall, jeg hadde knapt nok noen meldingsforespørsler før jeg ble singel for 3 år siden, men fikk veldig mange etter at jeg meldte meg inn i et par singelgeupper, og ble medlem på tinder og match :ler: Og jeg har fått varsel på svært få av disse meldingene. Jeg har fått en del meldingsforespørsler etter at jeg ble sammen med kjæresten min også (altså under to år siden), og det er veldig få av de jeg får varsel på også. Men plutselig (uten at jeg ser noe sammenheng), kan jeg få et rødt tegn som indikerer at jeg har fått en melding. Så går jeg inn å sjekker, så kan jeg se at jeg har 20 uleste jeg aldri har oppdaget 😅

Anonymkode: aa5e5...961

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Sjekket tilfeldigvis den boksen med ukjente adressater i jula og hadde fått flere mld fra personer jeg aldri har fått notifikasjon om. Jeg har også Samsung 9, har nyeste messenger og sitter ca med tlf i hånden hele tiden, så ville fått med meg notifikasjonen.

Jeg sendte også en mld til broren til en kompis av meg fordi jeg lurte på noe ang broren, og han så ikke mld før 3 uker etterpå, fordi han hadde heller ikke fått notifikasjon. Han svarte: "du burde jo lagt meg til som venn, så hadde jeg jo sett den."

Kom igjen TS! Send han en venneforespørsel. Du har absolutt ingenting å tape. Kanskje litt stolthet, men drit i det da! 

Anonymkode: bddca...6b3

• Liker 5
Skrevet

Hvor finner dere disse ufiltrerte meldingene?

Anonymkode: f2b6c...815

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På samme sted som meldingsforespørsler, det bare ligger i en annen kateogri under på en måte... da står det som overskrift: filtrerte meldinger 

Anonymkode: 38731...e8f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke i app eller på tlf. Du må bruke pc eller ipad.

Skrevet

For et par år siden sendte jeg melding til en fyr. En bekjent av en venninne. Han åpnet aldri meldingen. Synes fortsatt det er flaut😳 men skulle ønske jeg la han til som venn først slik at jeg visste om han hadde lest meldingen. 

Anonymkode: 55c18...354

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke i app eller på tlf. Du må bruke pc eller ipad.

Feil. Du finner akkurat det samme på mobil. Se etter dette ikonet:

62DBB3E6-2907-4D79-8176-1002BCF8AFF2.jpeg

Anonymkode: 78c81...552

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et par år siden sendte jeg melding til en fyr. En bekjent av en venninne. Han åpnet aldri meldingen. Synes fortsatt det er flaut😳 men skulle ønske jeg la han til som venn først slik at jeg visste om han hadde lest meldingen. 

Anonymkode: 55c18...354

TS her.

Jeg skulle også ønske at jeg hadde lagt han til som venn først! Jeg valgt å følge råd i denne tråden, som sa at jeg burde sende melding først, men det angrer jeg definitivt på nå. Sende jeg venneforespørsel nå så vil han se de kleine meldingene jeg sendte (og trodde jeg kunne slette, så jeg sendte på nytt!!!!), og sender jeg ikke venneforespørsel så vil jeg garantert ikke se han igjen.... som igjen fører til at jeg kommer over det, som igjen kan føre til at jeg faktisk går glipp av noe veldig bra......

Anonymkode: 08e0a...a7e

• Liker 1
Skrevet

Begynner navnet hans på S? 🙈🙈

Anonymkode: b9c2f...d81

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet hans på S? 🙈🙈

Ts her.

Nei, G 🙂

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Nei, G 🙂

Okei! Hørtes bare så kjent ut, men sikkert mange flere slike historier. 

Jeg ville sendt en venneforespørsel jeg! Du har ingenting å tape på det. 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Jeg skulle også ønske at jeg hadde lagt han til som venn først! Jeg valgt å følge råd i denne tråden, som sa at jeg burde sende melding først, men det angrer jeg definitivt på nå. Sende jeg venneforespørsel nå så vil han se de kleine meldingene jeg sendte (og trodde jeg kunne slette, så jeg sendte på nytt!!!!), og sender jeg ikke venneforespørsel så vil jeg garantert ikke se han igjen.... som igjen fører til at jeg kommer over det, som igjen kan føre til at jeg faktisk går glipp av noe veldig bra......

Mange her rådet deg til å legge han til som venn også :) jeg syns du bare skal gjøre det! Hopp i det! Ja vel, så ser han de kleine meldingene da, so? Han har fremdeles muligheten til å se de nå, så du har ingenting å tape på å prøve å legge han til! Kanskje han bare ler litt av det, for alt du vet :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange her rådet deg til å legge han til som venn også :) jeg syns du bare skal gjøre det! Hopp i det! Ja vel, så ser han de kleine meldingene da, so? Han har fremdeles muligheten til å se de nå, så du har ingenting å tape på å prøve å legge han til! Kanskje han bare ler litt av det, for alt du vet :)

TS her.

Jeg burde nok hørt på de andre som rådet meg å legge han til, men det gjorde jeg altså ikke. Jeg var forøvrig også inne på min messenger og fant meldinger jeg aldri har fått varsel om, men de var gamle. 

Som jeg har sagt tidligere har jeg egentlig gitt opp menn, så nå prøver jeg å fortelle meg selv at jeg ikke skal ta kontakt, for da slipper jeg en eventuell nedtur dersom noe går dritt...... veldig positiv!

Skrevet

Bare hopp i det og send en venneforespørsel! Mens du først pines kan du like godt ta steget fult ut enn tanken på at han plutselig skal finne det om noen måneder. Hva har du å tape? Du har ikke nødvendigvis dumma deg ut, det er litt pinlig kanskje men du ville jo oppnå kontakt med han. Hvis han er interessert tilbake så bryr han seg ikke om du har sendt 2 like meldinger og sendt han en venneforespørsel når du innså at han ikke fikk meldingene siden dere ikke var venner.. 

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Da meldingene mine fortsatt sto ulest la jeg han til som venn og skrev en kort hilsen. Etter en halvtime godkjente han venneforespørselen min, men de gamle meldingene står fortsatt som ulest og den nye står som sendt, men ikke engang levert....

Jeg skjønner ikke no`.... 

Skrevet

Bra at du sendte venneforespørsel, og at han la deg til. 

Kanskje han ikke har messenger som han har koblet på mobilen? Det hadde ikke jeg før, og kunne ikke åpne messenger på mobilen, bare på pc. 

Men nå kanskje tar han et steg videre og kontakter deg på en eller annen måte. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, han kan jo han blokka deg... då kjem vel ikkje beskjedane fram...

Anonymkode: e78e5...93f

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, han kan jo han blokka deg... då kjem vel ikkje beskjedane fram...

Anonymkode: e78e5...93f

Hadde han blokkert meg hadde det ikke vært mulig for meg å skrive, så det kan ikke være det. Da hadde han vel ikke lagt meg til som venn, heller. Dette er rart... Men vi er venner da!! 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og POFF, så var de levert, men ikke lest.... 

• Liker 2
Skrevet

Spent på fortsettelsen😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...