AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #21 Skrevet 23. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere ikke er venner på face, så havner meldingen din i forespørslermappe som han aktivt må sjekke. Han får altså ikke opp notification på meldingen. Anonymkode: 55c18...354 Når de ikke er venner får han opp en meldingsforespørsel som han kan gå inn å lese uten at hun går vite om det. Han må godkjenne denne før hun kan se at han har lest den. Han har nok helt sikkert lest meldingen, men kanskje han trenger litt tid på å finne ut hva han skal svare. Anonymkode: a9715...d13 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #22 Skrevet 24. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når dere ikke er venner på face, så havner meldingen din i forespørslermappe som han aktivt må sjekke. Han får altså ikke opp notification på meldingen. Anonymkode: 55c18...354 Får man ikke en notification med meldingsforespørsel da? Anonymkode: 55ff5...172 1
Hinkelpinkel Skrevet 24. februar 2019 #23 Skrevet 24. februar 2019 Han får en meldingsforespørsel gan må godkjenne. Godkjenner han og går inn på meldingen for å lese hele vil hun få opp bilde av han i en liten sirkel istede for grå ring med hake, jeg tror ikke han har lest meldingen.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #24 Skrevet 24. februar 2019 Det er risky å sende melding på messenger uten å være venn først. Jeg fant en gang meldinger som folk hadde sendt til meg for flere måneder siden. Hadde ikke fått noe notification eller noe. Eller - det kan jo hende jeg fikk det, men ikke forstått hva det var og derfor ignorert det. Hva med å bare hilse på han på en god gammeldags måte? Det er SÅ mye bedre enn å være feig og sjenert over sosiale medier. Neste gang du ser han på jobb kan du jo komme bort til han med en kopp kaffe og bare små-prate litt? Så kan du si at hvis han får lyst på kaffe igjen så kan han sjekke messengern sin. Med glimt i øyet. Anonymkode: b448c...34f 4
Million Skrevet 24. februar 2019 #25 Skrevet 24. februar 2019 Jeg har fått meldinger fra ukjente folk jeg ikke er venner med på Face, og da har disse lagt seg i en mappe jeg ikke ante fantes en gang. Fant mappen ved en tilfeldighet en gang, og så det var flere uleste, gamle meldinger der. Hadde aldri fått noe hint om at meldingene var kommet en gang, som jeg vet om. Det er altså ikke sikkert han har sett den. Kanskje sende en sms og spørre istedet? Eller skrive "Har sendt deg en melding på Facebook"? 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #26 Skrevet 24. februar 2019 3 timer siden, Million skrev: Jeg har fått meldinger fra ukjente folk jeg ikke er venner med på Face, og da har disse lagt seg i en mappe jeg ikke ante fantes en gang. Fant mappen ved en tilfeldighet en gang, og så det var flere uleste, gamle meldinger der. Hadde aldri fått noe hint om at meldingene var kommet en gang, som jeg vet om. Det er altså ikke sikkert han har sett den. Kanskje sende en sms og spørre istedet? Eller skrive "Har sendt deg en melding på Facebook"? Dette er interessant. Jeg har sendt melding til ukjente før og de har alltid åpnet og sett den, noen rett etter jeg sendte meldingen så jeg var helt sikker på at man fikk en notification jeg! Men dette er et par år siden.... Er det noen flere som kan bekrefte eller avkrefte om man får notification? Det er litt viktig fordi jeg også planlegger å sende en viktig melding til en ukjent... Er det forskjell om man har felles venner eller ingen venner til felles tro? Anonymkode: 55ff5...172 1
Dricka Skrevet 24. februar 2019 #27 Skrevet 24. februar 2019 Jeg fikk en melding i julen og da så jeg ikke den. Men et par timer etterpå så sendte han meg en meldingsforespørsel og da fikk jeg sett meldingen. Kanskje du må gjøre det samme?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #28 Skrevet 25. februar 2019 På 22.2.2019 den 0.59, AnonymBruker skrev: "Hei, Lisa som jobbet på firmanavn her Tar meg den frihet å gå rett på sak her, har du lyst til å ta en kaffekopp med meg en dag?" Du kan faktisk gjøre det så enkelt Anonymkode: 2a350...704 Husk at ved å bare sende en melding, vil dette legge seg i meldingsforespørsler, og det er ikke sikkert han oppdager meldingen. Så det er både fordeler og ulemper med å legge han til som venn også.. Anonymkode: aa5e5...961
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #29 Skrevet 25. februar 2019 På 24.2.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev: Når dere ikke er venner på face, så havner meldingen din i forespørslermappe som han aktivt må sjekke. Han får altså ikke opp notification på meldingen. Anonymkode: 55c18...354 Ja, dette. Ved legge han til som venn, får han i alle fall en notifikasjon. Anonymkode: aa5e5...961 1
Duff Skrevet 25. februar 2019 #30 Skrevet 25. februar 2019 14 timer siden, Million skrev: Jeg har fått meldinger fra ukjente folk jeg ikke er venner med på Face, og da har disse lagt seg i en mappe jeg ikke ante fantes en gang. Fant mappen ved en tilfeldighet en gang, og så det var flere uleste, gamle meldinger der. Hadde aldri fått noe hint om at meldingene var kommet en gang, som jeg vet om. Det er altså ikke sikkert han har sett den. Kanskje sende en sms og spørre istedet? Eller skrive "Har sendt deg en melding på Facebook"? Samme her. Meldingene lå i en postkasse bak en annen kasse bak de meldingene jeg ser. Altså tre hakk bak.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #31 Skrevet 25. februar 2019 Vær forsiktig. Jeg gjode som deg, var i en lik situasjon og ble utnyttet. Mannen tolket blikkene på sin måte, at jeg ville ha han seksuelt. Han ba meg på date. Jeg ville jo noe mer, bli kjent. Trodde han var ute etter det samme. Han pushet på for sex veldig tidlig. Jeg var redd han skulle miste interessen og lå med han etter noen få dater. Han investerte minimalt og så på meg som et lett bytte, så datene var bare å chille. Han spurte aldri noe om meg etter første date. Etter natten, ble kontakten så godt som brutt. Etter en konfrontasjon, ble jeg fortalt at han bare ønsket sex og så ikke noe galt i det siden jeg også ville ha han... Anonymkode: 91559...a89 1
Edie Skrevet 25. februar 2019 #32 Skrevet 25. februar 2019 Trådtittel endret og tråden er åpnet igjen. Edie, adm.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #33 Skrevet 25. februar 2019 Fått svar? Anonymkode: d2ef1...d07
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #34 Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fått svar? Anonymkode: d2ef1...d07 Står fortsatt som ulest, så jeg prøver å glemme hele greia. Like greit, så slipper jeg en eventuell nedtur senere. Har holdt meg unna menn i mange år, og fortsetter med det. (Men det var noe med de øynene, altså...) Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #35 Skrevet 25. februar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står fortsatt som ulest, så jeg prøver å glemme hele greia. Like greit, så slipper jeg en eventuell nedtur senere. Har holdt meg unna menn i mange år, og fortsetter med det. (Men det var noe med de øynene, altså...) Anonymkode: 08e0a...a7e Kjedelig! Men prøv å send en venneforespørsel så er du sikker på at han ser mld! Du er skikkelig tøff!! Anonymkode: d2ef1...d07 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #36 Skrevet 25. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig! Men prøv å send en venneforespørsel så er du sikker på at han ser mld! Du er skikkelig tøff!! Anonymkode: d2ef1...d07 Det tørr jeg ikke. Tenk om han har sett den og ignorert (tror kanskje det går an), også kommer det en venneforespørsel i tillegg. Da tenker han sikkert at jeg er helt amøbe som ikke tar et hint. 😔 Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #37 Skrevet 25. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tørr jeg ikke. Tenk om han har sett den og ignorert (tror kanskje det går an), også kommer det en venneforespørsel i tillegg. Da tenker han sikkert at jeg er helt amøbe som ikke tar et hint. 😔 Anonymkode: 08e0a...a7e Jo, det er sant.. Men det kan jo hende han faktisk ikke har sett den enda. Jeg krysser fingrene for at du får svar! Synes du var så tøff!! Anonymkode: d2ef1...d07
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #39 Skrevet 25. februar 2019 42 minutter siden, Markk16 skrev: Better an oops than an what if ! Du sier noe der! Jeg tror jeg venter en stund ihvertfall....sånn i tilfelle, vil ikke virke masete også skulle jeg egentlig ønske jeg hadde skrevet noe annet enn det jeg skrev.... også skrev jeg det to ganger fordi jeg trodde det gikk an å slette det (fikk kalde føtter), men så har jeg skjønt i etterkant at det bare sletter det på min maskin..... Herregud, så flaut..... Uff, bedre å glemme det, kanskje... Anonymkode: 08e0a...a7e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #40 Skrevet 25. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier noe der! Jeg tror jeg venter en stund ihvertfall....sånn i tilfelle, vil ikke virke masete også skulle jeg egentlig ønske jeg hadde skrevet noe annet enn det jeg skrev.... også skrev jeg det to ganger fordi jeg trodde det gikk an å slette det (fikk kalde føtter), men så har jeg skjønt i etterkant at det bare sletter det på min maskin..... Herregud, så flaut..... Uff, bedre å glemme det, kanskje... Anonymkode: 08e0a...a7e Men står det at han har lest den da? Det kommer jo opp et lite rundt bilde av han nederst på samtalen om han har sett det. Jeg hadde lagt han til som venn jeg. Anonymkode: 38731...e8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå