Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1741 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Seriøst? ER du seriøs? Han tok ikke Sigrid Tusvik på låret. Og SIgrid Tusvik har forøvrig sagt gang på gang at dette ikke handler om henne og det sm skjedde med henne. Selv om det også selvsagt var HELT uakseptabelt. Han har drevet med grov trakassering og helt virkelige overgrep. hvordan han har tenkt til å bortforklare dette, er jeg virkelig spent på. Hvorfor sa Tusvik da låret selv? I 2016. Uansett, de er jo ikke de verste i denne saken når det gjelder sannferdighet. De har jo skjøvet folk foran seg. Hvorfor kaller du det overgrep? Har noen fått dickpics uten å be om det? Hvis Ørjan har fått meldinger med tilsvarende innhold kan han også kalle seg trakassert og overgrepet da?
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #1742 Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, Justsaying skrev: Hvorfor sa Tusvik da låret selv? I 2016. Uansett, de er jo ikke de verste i denne saken når det gjelder sannferdighet. De har jo skjøvet folk foran seg. Hvorfor kaller du det overgrep? Har noen fått dickpics uten å be om det? Hvis Ørjan har fått meldinger med tilsvarende innhold kan han også kalle seg trakassert og overgrepet da? Det er flere som har fått dickpicks, så vidt eg vet - i bøtter og spann. Hvis du mener at alle som har vært utsatt for ham, har bedt om det, er du en fullstendig lost case. Det er IKKE greit det han har holdt på med i årevis. Det er sikkelig ugreit. 19
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1743 Skrevet 9. april 2019 6 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er flere som har fått dickpicks, så vidt eg vet - i bøtter og spann. Hvis du mener at alle som har vært utsatt for ham, har bedt om det, er du en fullstendig lost case. Det er IKKE greit det han har holdt på med i årevis. Det er sikkelig ugreit. Det er flere som har sendt dickpics også ☺️ Burde de få samme gapestokken da?
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #1744 Skrevet 9. april 2019 Hvis Ørjan sitter med info som avslører alle disse kvinnene og kollegene som løgnere - eller som på en eller annen utrolig måte, forteller hva de har gjort først, som forklarer hvorfor det var adekvat og riktig å svare med dickpicks, voldtekstfanasier og grabbing av kjønnsorganer, synes jeg han burte på banen. NÅ. Jeg har hørt at det var en vond akilles om gjorde at Ørjan helt uten invitasjon tok en høygravid Sigrid Tusvik på tissen. Kanskje han hadde musearm da han antastet en av de andre på toalettet? Hodepine da han sendte agurk-rape-fantastier til noen? Hadde blitt snakket litt uhøflig til av kona da han sendte dickpicks? Det har nok en naturlig forklaring. Det er jo helt vanlig oppførsel, det han har holdt på med. Folk er nok bare misunnelige. 36
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1745 Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Hvis Ørjan sitter med info som avslører alle disse kvinnene og kollegene som løgnere - eller som på en eller annen utrolig måte, forteller hva de har gjort først, som forklarer hvorfor det var adekvat og riktig å svare med dickpicks, voldtekstfanasier og grabbing av kjønnsorganer, synes jeg han burte på banen. NÅ. Jeg har hørt at det var en vond akilles om gjorde at Ørjan helt uten invitasjon tok en høygravid Sigrid Tusvik på tissen. Kanskje han hadde musearm da han antastet en av de andre på toalettet? Hodepine da han sendte agurk-rape-fantastier til noen? Hadde blitt snakket litt uhøflig til av kona da han sendte dickpicks? Det har nok en naturlig forklaring. Det er jo helt vanlig oppførsel, det han har holdt på med. Folk er nok bare misunnelige. Syns du helt ærlig talt at man skal gå ut i media med noe som ikke er annet enn stort sett tull - for så å kreve at noen som har blitt vrengt innsiden ut skal forklare seg? Burde ikke media sjekket litt før de hoppet i noe som kunne vært alvorlig hvis det var sant? Skjønner godt om Ørjan konsentrerer seg om sitt eget vel og ve før han pleaser dere med en forklaring på noe som helst. Og hvis de som har sovet dårlig om nettene pga at de har dritt på veggen sitter på den samme infoen, noe de selvsagt gjør, så burde vel heller de komme på banen. Igjen!
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1746 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, pøbelsara skrev: Seriøst? ER du seriøs? Han tok ikke Sigrid Tusvik på låret. Og SIgrid Tusvik har forøvrig sagt gang på gang at dette ikke handler om henne og det sm skjedde med henne. Selv om det også selvsagt var HELT uakseptabelt. Han har drevet med grov trakassering og helt virkelige overgrep. hvordan han har tenkt til å bortforklare dette, er jeg virkelig spent på. Hvorfor flyttet du fokusen vekk fra Sigrid? Jeg spurte deg: hvorfor sa Sigrid låret selv i 2016? Og nå er det tissen. Lyver hun eller har det blitt blåst opp til noen er enn det det egentlig er? Kan du ikke svare enkelt og greit på det? Burde være lett å svare på?
Viking-girl Skrevet 9. april 2019 #1748 Skrevet 9. april 2019 (endret) Åhh! Som Burøe sutrer på Snap! «De» har prøvd å ta fra han karrieren hans, livet hans, kona hans og ungene hans. Dét har han klart jævlig bra selv! Men godt han får trent da, siden det er så godt for psyken. 😤 Hva med alle ofrene sine liv? Noen av de har også barn, går til psykiater med PTSD og det som verre er. Syns ikke synd på han! Buhuuu! Endret 9. april 2019 av Viking-girl 27
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1749 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, Viking-girl skrev: Åhh! Som Burøe sutrer på Snap! «De» har prøvd å ta fra han karrieren hans, livet hand, kona hans og ungene hans. Dét har han klart jævlig bra selv! Men godt han får trent da, siden det er så godt for psyken. 😤 Guri så lite hjerte du har. Hvorfor følger du han? Klarer ikke la være? Må være mulig å roe seg litt, hva om du venter litt til bare
Viking-girl Skrevet 9. april 2019 #1750 Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, Justsaying skrev: Guri så lite hjerte du har. Hvorfor følger du han? Klarer ikke la være? Må være mulig å roe seg litt, hva om du venter litt til bare Vente på unnskyldningen mener du?! 9
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1751 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, Viking-girl skrev: Vente på unnskyldningen mener du?! Unnskyldningen? Jeg snakker om sannheten, vet du ikke hva det er?
Viking-girl Skrevet 9. april 2019 #1752 Skrevet 9. april 2019 3 minutter siden, Justsaying skrev: Unnskyldningen? Jeg snakker om sannheten, vet du ikke hva det er? Jo! Jeg vet hva som er sant mlm meg og Burøe. 13
Gjest anonnym Skrevet 10. april 2019 #1753 Skrevet 10. april 2019 Hva het den bedriften KJH jobbet for igjen. Var ikke det House of Singles? For i følge dette instagraminnlegget til Ørjan så takker han dem for "å kle opp denne slasken av en kar", han lyver altså så mye, helt utrolig. Men da har vi altså bevis for at han lyver selv om noe så enkelt som det.
Gjest anonnym Skrevet 10. april 2019 #1754 Skrevet 10. april 2019 Om man sjekker brukeren houseofsingles_oslo så ser man massevis av klær og Ørjan i mange ulike antrekk med masse hasthager. Er veldig mange bilder av ham i klærna men så bråstopp etter Vixen i 2016, og ørhan dukker ikke opp på fler bilder. Flere andre kjendiser også i klærna deres.
Gjest Gul_gul Skrevet 10. april 2019 #1755 Skrevet 10. april 2019 44 minutter siden, anonnym said: Hva het den bedriften KJH jobbet for igjen. Var ikke det House of Singles? Ja. On 4/6/2019 at 1:32 PM, Gul_gul said: VG om stylistens ansettelsesforhold. Fra VG 2019-02-20: Står frem med anklager mot komiker Ørjan Burøe: – Si ordentlig unnskyld!
Gjest anonnym Skrevet 10. april 2019 #1756 Skrevet 10. april 2019 16 minutter siden, Gul_gul skrev: Ja. Okey. Men det stemmer med det hun sier da. Er veldig mange bilder av han i klærna deres der, frem til bråstopp etter Vixen. Har ikke greid å finne noen nyere bilder av han i klærna deres, så stemmer at han ble kledd opp der hvertfall, men ikke etter 2016 om vi skal tro instagram.
Gjest Gul_gul Skrevet 10. april 2019 #1757 Skrevet 10. april 2019 Apropos, Christoffer Schjelderup kalte ØB for en 'notorisk løgner'. Sitat fra Christoffer Schjelderup via Facebook.
Gjest Gul_gul Skrevet 10. april 2019 #1758 Skrevet 10. april 2019 8 minutter siden, anonnym said: Okey. Men det stemmer med det hun sier da. Er veldig mange bilder av han i klærna deres der, frem til bråstopp etter Vixen. Har ikke greid å finne noen nyere bilder av han i klærna deres, så stemmer at han ble kledd opp der hvertfall, men ikke etter 2016 om vi skal tro instagram. Ja, det stemmer med hva hun har fortalt.
Gjest anonnym Skrevet 10. april 2019 #1759 Skrevet 10. april 2019 10 minutter siden, Gul_gul skrev: Apropos, Christoffer Schjelderup kalte ØB for en 'notorisk løgner'. Sitat fra Christoffer Schjelderup via Facebook. Ja jeg ble nysgjerrig når jeg så at han hevdet på Snap at han aldri hadde hatt stylist før og bestemte meg for å snuse rundt, og med instagram så stemmer hennes historie til punkt og prikke, mens han nekter for at han i det hele tatt har blitt kledd opp, på tross av mange bilder som beviser det motsatte i klærna hun jobbet med. Så en eller annen der har kledd ham opp. Helt tydelig en notorisk løgner ja.
Gjest Gul_gul Skrevet 10. april 2019 #1760 Skrevet 10. april 2019 Vidar Hodnekvam forteller hvordan ØB spammet ham med truende meldinger, deretter nektet for noensinne å ha sendt noe, og så ga blaffen etter å ha blitt konfrontert med bevis. (Hodnekvam hadde gemt meldingene).
Fremhevede innlegg