Baresierdet Skrevet 8. april 2019 #1701 Skrevet 8. april 2019 7 minutter siden, juoigi skrev: Hei, JustSaying, jeg tror på meg selv og mine egne erfaringer, og de uttalige jentene jeg har snakket med som har liknende opplevelser. Det dere driver med her inne gjør meg bare enda sikrere på at det jeg har gjort for å få slutt på dette, var riktig valg. Av ren nysgjerrighet, så lurer jeg på om du er en av de som har stått fram med historien din? Og hva gjorde du for å få slutt på det? 🙂 2
Kragebein Skrevet 9. april 2019 #1702 Skrevet 9. april 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1703 Skrevet 9. april 2019 23 timer siden, juoigi skrev: Hei, JustSaying, jeg tror på meg selv og mine egne erfaringer, og de uttalige jentene jeg har snakket med som har liknende opplevelser. Det dere driver med her inne gjør meg bare enda sikrere på at det jeg har gjort for å få slutt på dette, var riktig valg. Snakker du om i denne saken eller har du erfaringer i andre saker? Hvis du er en av de morsomme mennene som la ut lange innlegg om han så lurer jeg på om du kanskje skulle tenkt deg om litt til. De fleste andre innlegg jeg holdt på å sitere igår er borte, men står her mine heldigvis.
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 9. april 2019 Populært innlegg #1704 Skrevet 9. april 2019 (endret) Jeg har bare lyst til å si at hvis Ørjan Burde har sendt slibrige og eksplisitte meldinger til ulike kvinner, så spiller det overhodet ingen rolle hva de har gjort "for å stoppe det" - eller hva de har svart. Det er ikke de som har gjort noe galt. jeg synes de helt ustoppelige forsøkene i denne tråden til å så tvil om historiene til alle som har vært utsatt for dette, er sanne, og å skylde på de som har mottat slik oppmerksomhet ved å si at de ikke har sagt nei - tydelignok eller mange nok ganger, er patetisk. Hvis noen sender meg en melding hvor de sier de skal pule meg i rompa med en agurk, er det ikke min skyld, det er ikke mitt problem og det er ikke mitt ansvar å si fra at det ikke er greit. Jeg tenker det er YTTERST få man kan sende slike meldliger til uten at det er å regne som et overgrep. Det er IKKE greit å skylde på ofrene - uansett hvor vondt noen har i akilles, hvor mye de jar drukket eller hva nå dagens eller årets unnskyldning er. Fanken heller. Endret 9. april 2019 av pøbelsara 52
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1705 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Jeg har bare lyst til å si at hvis Ørjan Burde har sendt slibrige og eksplisitte meldinger til ulike kvinner, så spiller det overhodet ingen rolle hva de har gjort "for å stoppe det" - eller hva de har svart. Det er ikke de som har gjort noe galt. jeg synes de helt ustoppelige forsøkene i denne tråden til å så tvil om historiene til alle som har vært utsatt for dette, er sanne, og å skylde på de som har mottat slik oppmerksomhet ved å si at de ikke har sagt nei - tydelignok eller mange nok ganger, er patetisk. Hvis noen sender meg en melding hvor de sier de skal pule meg i rompa med en agurk, er det ikke min skyld, det er ikke kitt problem pg det er ikke mitt ansvar å si fra at det ikke er greit. Jeg tenker det er YTTERST få man kan sende slike emdliger til uten at det er et overgrep. Det er IKKE greit å skylde på ofrene - uansett hvor vondt noen har i akilles, hvor mye de jar drukket eller hva nå dagens eller årets unnskyldning er. Fanken heller. Så hvis de har bedt om bilder, flørtet selv og lagt opp til dette så er det likevel Ørjan som er synderen? Eller er det da en helt annen sak?
goldenlocks Skrevet 9. april 2019 #1706 Skrevet 9. april 2019 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg har bare lyst til å si at hvis Ørjan Burde har sendt slibrige og eksplisitte meldinger til ulike kvinner, så spiller det overhodet ingen rolle hva de har gjort "for å stoppe det" - eller hva de har svart. Det er ikke de som har gjort noe galt. jeg synes de helt ustoppelige forsøkene i denne tråden til å så tvil om historiene til alle som har vært utsatt for dette, er sanne, og å skylde på de som har mottat slik oppmerksomhet ved å si at de ikke har sagt nei - tydelignok eller mange nok ganger, er patetisk. Hvis noen sender meg en melding hvor de sier de skal pule meg i rompa med en agurk, er det ikke min skyld, det er ikke mitt problem og det er ikke mitt ansvar å si fra at det ikke er greit. Jeg tenker det er YTTERST få man kan sende slike meldliger til uten at det er å regne som et overgrep. Det er IKKE greit å skylde på ofrene - uansett hvor vondt noen har i akilles, hvor mye de jar drukket eller hva nå dagens eller årets unnskyldning er. Fanken heller. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 7
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #1707 Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, Justsaying skrev: Så hvis de har bedt om bilder, flørtet selv og lagt opp til dette så er det likevel Ørjan som er synderen? Eller er det da en helt annen sak? I de sakene jeg kjenner til, har det overhodet ikke vært snakk om noe gjensidig flørting. 27
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #1708 Skrevet 9. april 2019 Forøvrig vil jeg bare si at litt flørting heller ikke gjør det ok å sende voldtektsfantasier og dick-picks til noen. 34
Keaton Skrevet 9. april 2019 #1709 Skrevet 9. april 2019 Forsøkene i tråden på å forsvare ØB og bagatellisere hans handlinger, er pinlige og gjør absolutt ingenting for å forbedre inntrykket av han, tvert i mot. Forøvrig enig med @pøbelsara 30
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1710 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, pøbelsara skrev: I de sakene jeg kjenner til, har det overhodet ikke vært snakk om noe gjensidig flørting. Hvis kjenner til betyr å ha hørt brevet til KJH så forstår jeg hvorfor du mener det.
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1711 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Forøvrig vil jeg bare si at litt flørting heller ikke gjør det ok å sende voldtektsfantasier og dick-picks til noen. Bra du sier det 🙏🏻 Så kan sikkert noen av varslerne sove litt på den
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1712 Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, Firestone skrev: Forsøkene i tråden på å forsvare ØB og bagatellisere hans handlinger, er pinlige og gjør absolutt ingenting for å forbedre inntrykket av han, tvert i mot. Forøvrig enig med @pøbelsara For min del handler det ikke om å bagatellisere, det handler mer om å belyse sannheten.
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #1713 Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, Justsaying skrev: Hvis kjenner til betyr å ha hørt brevet til KJH så forstår jeg hvorfor du mener det. Nei. Det betyr det ikke. Jeg visste ikke om K før jeg hørte podkasten 17
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #1714 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, Justsaying skrev: For min del handler det ikke om å bagatellisere, det handler mer om å belyse sannheten. For meg handler det du driver med DEFINITIVT om å bagatellisere. Du snakker om som det er litt lett barbering han har bedrevet, når det i realiteten var mer snakk om å skjære av seg hodet. 39
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1715 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, pøbelsara skrev: Nei. Det betyr det ikke. Jeg visste ikke om K før jeg hørte podkasten Ikke jeg heller. Men syns det er rart/trist å se deg feks som er ganske ivrig på å få frem sannheten om bloggere og deres dobbeltmoral og løgner på bloggene sitte her å forsvare noe som er det samme andre veien. Du skrev lenger opp her «hvis Ørjan har....» så gikk ut i fra at da hadde du ikke sett meldingene eller noe
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #1716 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, Justsaying skrev: Ikke jeg heller. Men syns det er rart/trist å se deg feks som er ganske ivrig på å få frem sannheten om bloggere og deres dobbeltmoral og løgner på bloggene sitte her å forsvare noe som er det samme andre veien. Du skrev lenger opp her «hvis Ørjan har....» så gikk ut i fra at da hadde du ikke sett meldingene eller noe 1) Det er helt meningsløst å komme med detaljerte opplysninger på et anonymt forum på nett - reglene til KG tillater ikke slik heller -det blir slettet som spekulasjon. Og 2) jeg skrev "hvis... av samme grunn som i 1). Dessuten vet jeg hva jeg vet,og skriver utfri dette. Jeg synes du er ute på et litt merkelig korstog, og som mange andre her i tråden, underet jeg meg veldig over din agenda - da jeg vet hva jeg vet og har sett det jeg har sett. 28
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1717 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, Oida skrev: Der kom den, det du har håpet og fisket etter de siste ukene som du har oppholdt deg her 24/7, pm med "bevis". Hvorfor i svarte skulle noen av ofrene til denne mannens manglende oppførsel sende deg pm med bevis? Ofrene som du sier "har bedt om dette selv, som lyver og har tatt for mye Møllers tran". Det må jo være av null interesse for deg å få bevisene fra dem du er så skråsikker på lyver. Jeg sier ikke at jeg _trenger- se bevis? Jeg sier at ingen har prøvd å legge frem bevis hverken åpent eller på pm, noe som lett tolkes til at det sitter mange her og enten sier de har men ikke har, eller som har men som frigjør Ørjan fra det meste Jeg vet sannheten så trenger ikke se noe.
Gjest jentekvinne Skrevet 9. april 2019 #1718 Skrevet 9. april 2019 23 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg har bare lyst til å si at hvis Ørjan Burde har sendt slibrige og eksplisitte meldinger til ulike kvinner, så spiller det overhodet ingen rolle hva de har gjort "for å stoppe det" - eller hva de har svart. Det er ikke de som har gjort noe galt. jeg synes de helt ustoppelige forsøkene i denne tråden til å så tvil om historiene til alle som har vært utsatt for dette, er sanne, og å skylde på de som har mottat slik oppmerksomhet ved å si at de ikke har sagt nei - tydelignok eller mange nok ganger, er patetisk. Hvis noen sender meg en melding hvor de sier de skal pule meg i rompa med en agurk, er det ikke min skyld, det er ikke mitt problem og det er ikke mitt ansvar å si fra at det ikke er greit. Jeg tenker det er YTTERST få man kan sende slike meldliger til uten at det er å regne som et overgrep. Det er IKKE greit å skylde på ofrene - uansett hvor vondt noen har i akilles, hvor mye de jar drukket eller hva nå dagens eller årets unnskyldning er. Fanken heller. Amen!!
Gjest Justsaying Skrevet 9. april 2019 #1719 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: 1) Det er helt meningsløst å komme med detaljerte opplysninger på et anonymt forum på nett - reglene til KG tillater ikke slik heller -det blir slettet som spekulasjon. Og 2) jeg skrev "hvis... av samme grunn som i 1). Dessuten vet jeg hva jeg vet,og skriver utfri dette. Jeg synes du er ute på et litt merkelig korstog, og som mange andre her i tråden, underet jeg meg veldig over din agenda - da jeg vet hva jeg vet og har sett det jeg har sett. Jeg vet også det jeg vet, og tror du oppriktig jeg hadde vært her inne og forsvart noe uten å ha fakta?
S.P.C. Skrevet 9. april 2019 #1720 Skrevet 9. april 2019 9 minutter siden, Justsaying skrev: Jeg sier ikke at jeg _trenger- se bevis? Jeg sier at ingen har prøvd å legge frem bevis hverken åpent eller på pm, noe som lett tolkes til at det sitter mange her og enten sier de har men ikke har, eller som har men som frigjør Ørjan fra det meste Jeg vet sannheten så trenger ikke se noe. Ingen her har behov for å bevise noe for deg, det er helt uinteressant. Du påberoper deg å sitte på sannheten, men har fremlagt like lite bevis som noen andre. 24
Fremhevede innlegg