FotbaIlflua Skrevet 2. april 2019 #1461 Skrevet 2. april 2019 23 minutter siden, Baresierdet skrev: Jeg gikk inn å sjekket hvor mange billetter som er solgt. Ser ikke ut til at han lider noen nød ennå. Nei, for Marna er den som alltid har dratt inn pengene i den familien. Han trenger ikke jobb, han kan leve på millionene hennes. Enn så lenge, iallefall. Tipper at merkevaren Marna Burøe kommer til å merke nedgang i attraktiviteten hos annonsørene mtp at hun mener at alt er kvinneguiden sin feil, ikke Ørjan sin. Jeg tolker det slik at hun ikke er sur for det han har gjort, men sur fordi han ble avslørt. Jeg syntes Marna var en kul, uavhengig dame før, men nå har jeg null respekt for henne. At hun ikke har kastet ham på dør allerede må være en kombinasjon av strutsementalitet og en risiko for en meget skitten og offentlig skilsmisse. 20
Baresierdet Skrevet 2. april 2019 #1462 Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, Sacramone skrev: Ja, jeg mener det er på tide å pakke baggen og ikke klamre seg fast i rampelyset for enhver pris (les barn og kone, ofre og andre skadelidende). Ha litt respekt! Okei, nå vet ikke jeg om du var en av heiagjengen som hyllet Tusvik og Tønne for å si at ALLE komikere burde dra en burøe vits når de hadde show. Men hvis ikke det er respektløst mot ofre, kone, barn og andre skadelidende så vet ikke jeg! Han kommer til å fortsette så lenge han kan leve av det, uavhengig hva du og alle andre sier eller ønsker!
Sacramone Skrevet 2. april 2019 #1463 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, Baresierdet skrev: Okei, nå vet ikke jeg om du var en av heiagjengen som hyllet Tusvik og Tønne for å si at ALLE komikere burde dra en burøe vits når de hadde show. Men hvis ikke det er respektløst mot ofre, kone, barn og andre skadelidende så vet ikke jeg! Han kommer til å fortsette så lenge han kan leve av det, uavhengig hva du og alle andre sier eller ønsker! Hvorfor drar du meg inn i det? Og hvordan vet du at han kommer til å fortsette så lenge han kan leve av det? 2
Gjest Justsaying Skrevet 2. april 2019 #1464 Skrevet 2. april 2019 8 minutter siden, Sacramone skrev: Hvis det ikke ble litt krise i heimen etter alt dette, så må Marna ha visst hele veien hvor galt det stod til med mannen, vet ikke om det er så greit å anta det? Showet burde vært avlyst og Ørjan burde se seg om etter noe annet. Syns det er ekkelt at det måtte blåses opp til en sånn sak før Ørjan tok til vett og "unnskyldte" seg og stoppet dette griseriet sitt. Ja, jeg mener det er på tide å pakke baggen og ikke klamre seg fast i rampelyset for enhver pris (les barn og kone, ofre og andre skadelidende). Ha litt respekt! Husker du Schau da han twitra om alle disse i media som hadde fugler i mosen? De folkene er i media enda de også, folk vil ha de der. Sammenlign kjendiser med alkohol, ikke alle er like gode, de er ikke bra for oss men vi vil ha de.
Baresierdet Skrevet 2. april 2019 #1465 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Nei, for Marna er den som alltid har dratt inn pengene i den familien. Han trenger ikke jobb, han kan leve på millionene hennes. Enn så lenge, iallefall. Tipper at merkevaren Marna Burøe kommer til å merke nedgang i attraktiviteten hos annonsørene mtp at hun mener at alt er kvinneguiden sin feil, ikke Ørjan sin. Jeg tolker det slik at hun ikke er sur for det han har gjort, men sur fordi han ble avslørt. Jeg syntes Marna var en kul, uavhengig dame før, men nå har jeg null respekt for henne. At hun ikke har kastet ham på dør allerede må være en kombinasjon av strutsementalitet og en risiko for en meget skitten og offentlig skilsmisse. Hun har vel aldri sagt hva hun mente med den kommentaren om kvinneguiden, så det gidder jeg ikke kommentere. Ja, da er han heldig som kan gjøre det han sier selv han elsker, uavhengig hva han tjener og hva andre mener om det. Så hvis du har rett, at han lever på marna og ikke tjener til livets opphold selv så Trenger han ikke slutte da?
Sacramone Skrevet 2. april 2019 #1466 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, Justsaying skrev: Husker du Schau da han twitra om alle disse i media som hadde fugler i mosen? De folkene er i media enda de også, folk vil ha de der. Sammenlign kjendiser med alkohol, ikke alle er like gode, de er ikke bra for oss men vi vil ha de. Nei, kan desverre ikke huske det jeg.. Men ja, er vel litt som du sier. Likevel er det mange kjendiser der ute som ikke vil ha Ørjan lenger, så vi får se.. 2
Gjest Justsaying Skrevet 2. april 2019 #1467 Skrevet 2. april 2019 5 minutter siden, Baresierdet skrev: Okei, nå vet ikke jeg om du var en av heiagjengen som hyllet Tusvik og Tønne for å si at ALLE komikere burde dra en burøe vits når de hadde show. Men hvis ikke det er respektløst mot ofre, kone, barn og andre skadelidende så vet ikke jeg! Han kommer til å fortsette så lenge han kan leve av det, uavhengig hva du og alle andre sier eller ønsker! 👏🏻 Ja for mobbing er greit, så lenge folk for være krenket på andres vegne og samtidig bestemme hvem som får føle seg krenket
Gjest Nuna Skrevet 2. april 2019 #1468 Skrevet 2. april 2019 47 minutter siden, jentekvinne skrev: Tjener han til livets opphold som komiker fremdeles? Får nå bare se hvor mange som kommer på showene hans. Jeg var på det første og det var ganske bra, men det var ikke akkurat fullt hus og det var lenge før skjelettene begynte å ramle ut av skapet. Nåja, det gikk ikke akkurat dårlig heller: https://www.google.com/search?q=fordommer+utsolgt&rlz=1C9BKJA_enNO658NO659&oq=fordommer+utsolgt&aqs=chrome..69i57.8823j0j7&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Og han har solgt mange billetter til det nye showet når det ikke starter før i august.
Baresierdet Skrevet 2. april 2019 #1469 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, Sacramone skrev: Hvorfor drar du meg inn i det? Og hvordan vet du at han kommer til å fortsette så lenge han kan leve av det? Jeg skrev vel at jeg ikke visste om du var en av de, så dro ikke deg inn i det 🙂 men jeg kom med et eksempel på hva jeg synes er respektløst mot både ofrene til Ørjan og familien hans. Jeg vet ikke det, men han sier han elsker å stå på en scene, og elsker yrke som komiker. Så jeg vil jo anta at han vil fortsette til han ikke tjener noe på det lenger!
FotbaIlflua Skrevet 2. april 2019 #1470 Skrevet 2. april 2019 3 minutter siden, Baresierdet skrev: Okei, nå vet ikke jeg om du var en av heiagjengen som hyllet Tusvik og Tønne for å si at ALLE komikere burde dra en burøe vits når de hadde show. Men hvis ikke det er respektløst mot ofre, kone, barn og andre skadelidende så vet ikke jeg! Han kommer til å fortsette så lenge han kan leve av det, uavhengig hva du og alle andre sier eller ønsker! Det blir interessant å se hvordan han tar opp temaet i showene sine framover... Han kan ikke la være å si noe om det, men kan (bør) heller ikke spøke med det. Det blir feil uansett hva han gjør. At han i det hele tatt orker å stå på en scene foran folk etter alt han har gjort og alt folk vet, er en gåte for meg. Om dette hadde skjedd med meg, hadde jeg sannsynligvis fått akutt sosial angst og hatt store problemer med enkle ting som å levere barna i barnehagen eller gå på Rema 1000 å handle. Paranoiaen hadde tatt overhånd, og jeg hadde følt at alle så på meg (uavhengig om det stemmer eller ikke). Det at han skamløst fortsetter å eksponere seg selv og familien sin på sosiale medier og ikke har avlyst showene sine, vitner om; 1. total fornektelse 2. han synes ikke det han er gjort er ille, bare kjipt å bli busta av kreftguiden 3. han skjønner at han har dummet seg kraftig ut men gir totalt faen. 20
Gjest Justsaying Skrevet 2. april 2019 #1471 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, Sacramone skrev: Nei, kan desverre ikke huske det jeg.. Men ja, er vel litt som du sier. Likevel er det mange kjendiser der ute som ikke vil ha Ørjan lenger, så vi får se.. Ørjan trenger ikke andre kjendiser, og så lenge han får så masse pr her så blir det nok både nytt materiale og nye show. Jeg skal definitivt på showet hans når han kommer til min by.
Baresierdet Skrevet 2. april 2019 #1472 Skrevet 2. april 2019 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Det blir interessant å se hvordan han tar opp temaet i showene sine framover... Han kan ikke la være å si noe om det, men kan (bør) heller ikke spøke med det. Det blir feil uansett hva han gjør. At han i det hele tatt orker å stå på en scene foran folk etter alt han har gjort og alt folk vet, er en gåte for meg. Om dette hadde skjedd med meg, hadde jeg sannsynligvis fått akutt sosial angst og hatt store problemer med enkle ting som å levere barna i barnehagen eller gå på Rema 1000 å handle. Paranoiaen hadde tatt overhånd, og jeg hadde følt at alle så på meg (uavhengig om det stemmer eller ikke). Det at han skamløst fortsetter å eksponere seg selv og familien sin på sosiale medier og ikke har avlyst showene sine, vitner om; 1. total fornektelse 2. han synes ikke det han er gjort er ille, bare kjipt å bli busta av kreftguiden 3. han skjønner at han har dummet seg kraftig ut men gir totalt faen. Hadde jeg vært i hans situasjon uansett riktig eller uriktige beskyldninger så hadde jeg aldri nærmet meg en scene igjen. Fordi jeg hadde rett og slett vært bekymret for eget liv 🙉 men det får være opp til Ørjan selv!
FotbaIlflua Skrevet 2. april 2019 #1473 Skrevet 2. april 2019 5 minutter siden, Baresierdet skrev: Hun har vel aldri sagt hva hun mente med den kommentaren om kvinneguiden, så det gidder jeg ikke kommentere. Ja, da er han heldig som kan gjøre det han sier selv han elsker, uavhengig hva han tjener og hva andre mener om det. Så hvis du har rett, at han lever på marna og ikke tjener til livets opphold selv så Trenger han ikke slutte da? Jo, det har hun. Hun har nevnt kvinneguiden spesifikt i relasjon til denne saken, men om du ikke gidder å kommentere er det ok for meg. 11
Baresierdet Skrevet 2. april 2019 #1474 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, FotbaIlflua skrev: Jo, det har hun. Hun har nevnt kvinneguiden spesifikt i relasjon til denne saken, men om du ikke gidder å kommentere er det ok for meg. Okei, det fikk jeg ikke med meg. Fikk med meg «død over kvinneguiden» og tenkte at det kunne bety så mye. Ikke nødvendigvis tråden om Ørjan, men om henne og hvordan hun blir omtalt. Så det har jeg dessverre oversett.
Sacramone Skrevet 2. april 2019 #1475 Skrevet 2. april 2019 (endret) 15 minutter siden, Baresierdet skrev: Jeg skrev vel at jeg ikke visste om du var en av de, så dro ikke deg inn i det 🙂 men jeg kom med et eksempel på hva jeg synes er respektløst mot både ofrene til Ørjan og familien hans. Jeg vet ikke det, men han sier han elsker å stå på en scene, og elsker yrke som komiker. Så jeg vil jo anta at han vil fortsette til han ikke tjener noe på det lenger! Vel, det spiller liten rolle forsåvidt. Jeg mener Ørjan burde vise myyyye mer respekt. Og selv om noen er respektløse ovenfor han, så kan ikke jeg se hvordan han skal fritas for det uansett!? Han har ikke dummet seg, han har ikke dritt på leggen, han har systematisk holdt på i årevis med sexsuell trakkasering og trusler om ødeleggelse av karrierer. Han burde tatt seg selv av scenen på flekken. At han elsker det er da ikke relevant. Det er respektløst mener jeg. Hvem du måtte være bryr meg forsåvidt ikke (men når det ser ut til at du skriver på Ørjans vegne "han kommer ikke til å slutte" osv så er det ikke så merkelig at noen lurer), men Ørjan er jo innom her hvertfall, så jeg håper han leser mitt innlegg og tenker seg litt om.. Endret 2. april 2019 av Sacramone 20
Baresierdet Skrevet 2. april 2019 #1476 Skrevet 2. april 2019 2 minutter siden, Sacramone skrev: Vel, det spiller liten rolle forsåvidt. Jeg mener Ørjan burde vise myyyye mer respekt. Og selv om noen er respektløse ovenfor han, så kan ikke jeg se hvordan han skal fritas for det uansett!? Han har ikke dummet seg, han har ikke dritt på leggen, han har systematisk holdt på i årevis med sexsuell trakkasering og trusler om ødeleggelse av karrierer. Han burde tatt seg selv av scenen på flekken. At han elsker det er da ikke relevant. Det er respektløst mener jeg. Hvem du måtte være bryr meg forsåvidt ikke, men Ørjan er jo innom her hvertfall, så jeg håper han leser mitt innlegg og tenker seg litt om.. Om du mener det er relevant eller ikke at han elsker det må jo være opp til deg. Jeg svarte deg på hvorfor jeg tror at han kommer til å fortsette så lenge han tjener penger på det. Slutt å spre tull og antagelser på hvem er jeg da, hvis du driter i hvem jeg er 👏🏼 Han burde respektere ofrene sine, det er jeg enig i! Han burde si unnskyld direkte til hver og en som har opplevd han ubehagelig! Så bør han få bestemme over eget liv, sånn som både du og jeg kan! For han er ikke umyndiggjort så egne valg bør han få ta!
Gjest Justsaying Skrevet 2. april 2019 #1477 Skrevet 2. april 2019 11 minutter siden, Sacramone skrev: Vel, det spiller liten rolle forsåvidt. Jeg mener Ørjan burde vise myyyye mer respekt. Og selv om noen er respektløse ovenfor han, så kan ikke jeg se hvordan han skal fritas for det uansett!? Han har ikke dummet seg, han har ikke dritt på leggen, han har systematisk holdt på i årevis med sexsuell trakkasering og trusler om ødeleggelse av karrierer. Han burde tatt seg selv av scenen på flekken. At han elsker det er da ikke relevant. Det er respektløst mener jeg. Hvem du måtte være bryr meg forsåvidt ikke (men når det ser ut til at du skriver på Ørjans vegne "han kommer ikke til å slutte" osv så er det ikke så merkelig at noen lurer), men Ørjan er jo innom her hvertfall, så jeg håper han leser mitt innlegg og tenker seg litt om.. Nå vet ikke jeg hva du tydeligvis vet om detaljer om hva som har foregått, men er det ikke bare greit å la folk få bestemme selv hvem de skal betale for å oppleve? Jerry Lee Lewis gifta seg med en mindreårig, Rebecca Gayheart kjørte på og drepte et barn, Caitlyn Jenner har både slutta å være mann og kjørt ihjel noen. Men de er fremdeles kjendiser og populære. Håper Ørjan får fulle saler og at de som egentlig tror de skal melke dette mest mister glansen sin når fjortis-humor ikke lenger er populært.
Kragebein Skrevet 3. april 2019 #1478 Skrevet 3. april 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, personangrep og svar til dette. Kragebein, adm 1
neiognei Skrevet 3. april 2019 #1479 Skrevet 3. april 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/e126bg/ny-amnesty-rapport-naermest-straffrihet-for-voldtekt-i-norge For alle som har uttalt seg om hvor enkelt det er å bare melde i fra om voldtekt, overgrep og seksuell uønsket oppmerksomhet i dette landet. 23
Tjukk Norris Skrevet 3. april 2019 #1480 Skrevet 3. april 2019 10 timer siden, FotbaIlflua skrev: Det blir interessant å se hvordan han tar opp temaet i showene sine framover... Han kan ikke la være å si noe om det, men kan (bør) heller ikke spøke med det. Det blir feil uansett hva han gjør. At han i det hele tatt orker å stå på en scene foran folk etter alt han har gjort og alt folk vet, er en gåte for meg. Om dette hadde skjedd med meg, hadde jeg sannsynligvis fått akutt sosial angst og hatt store problemer med enkle ting som å levere barna i barnehagen eller gå på Rema 1000 å handle. Paranoiaen hadde tatt overhånd, og jeg hadde følt at alle så på meg (uavhengig om det stemmer eller ikke). Det at han skamløst fortsetter å eksponere seg selv og familien sin på sosiale medier og ikke har avlyst showene sine, vitner om; 1. total fornektelse 2. han synes ikke det han er gjort er ille, bare kjipt å bli busta av kreftguiden 3. han skjønner at han har dummet seg kraftig ut men gir totalt faen. 4) han er totalt blottet for empati 5) all of the above 20
Fremhevede innlegg