Gå til innhold

Ørjan Burøe


Gumman87

Anbefalte innlegg

En liten samtale sånn på sidelinja her med et par menn om hva de synes om saken - med svar om at saken er oppblåst så til de grader.. Så leit at han får taletid nok i vg til at noen kan sitte igjen med den oppfatningen. Ikke greit å nedgradere #Metoo

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, neiognei skrev:

Heia VG! Endelig noen som tørr! 

Og vi andre har da ikke krav på å se bevis! Det finnes bevis, VG har sett dem, så da kan de som er så opptatt av uskyldig til det motsatte er bevist i denne saken rulle inn. Hva forventer folk seg? At det skal legges ut Dick picks og ekstremt vulgære meldinger for hele Norge? Nei. 

Nei, men det var viktig, ihvertfall for meg, å virkelig få det inn med teskje hvor inn i hampen galt dette var. Og det fikk jeg da Kemma virkelig satt ord på hva det dreier seg om. Jeg tror det var mange flere enn meg som våknet skikkelig av den der. 

Og ja, heia VG 👍🏻

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, lillevennen said:

En liten samtale sånn på sidelinja her med et par menn om hva de synes om saken - med svar om at saken er oppblåst så til de grader.. Så leit at han får taletid nok i vg til at noen kan sitte igjen med den oppfatningen. Ikke greit å nedgradere #Metoo

Men hadde de fått med seg hvordan han har holdt på?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lillevennen skrev:

En liten samtale sånn på sidelinja her med et par menn om hva de synes om saken - med svar om at saken er oppblåst så til de grader.. Så leit at han får taletid nok i vg til at noen kan sitte igjen med den oppfatningen. Ikke greit å nedgradere #Metoo

Nåh, anekdotisk bevisførsel skal man ikke kimse av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 18.49, MildeMarie skrev:

Enig. Sendte Stavanger underholdning en mld med lenke til Christoffer Schjelderups innlegg https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10161332718400487&id=793100486, og spurte om det kanskje er en idé å følge med på hva som kommer ut om han de har på lønningslisten. Det i seg selv forandrer sikkert ikke mye, men kanskje flere gjør det, og kanskje det samlet gjør inntrykk.

De svarte: «Vi er selvsagt klar over at det blåser rundt Burøe for tiden.»

Virker som de holder seg fast i båtripa og håper det blåser over. Må være utrolig kjipt å ha økonomiske interesser i den fyren akk nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, vintage skrev:

Nei, men det var viktig, ihvertfall for meg, å virkelig få det inn med teskje hvor inn i hampen galt dette var. Og det fikk jeg da Kemma virkelig satt ord på hva det dreier seg om. Jeg tror det var mange flere enn meg som våknet skikkelig av den der. 

Og ja, heia VG 👍🏻

Og saken i VG med Kemma, samt det som siteres i Se&hør og Dagbladet er nesten uskyldig sammenlignet med det hun skrev i brevet som ble lest opp i podcasten til T&T. 

Det er så avskyelig og hinsides at det er ikke til å tro!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer det om at han har lagt ut på snap siste døgnet, der han nevner hun fra kommentarfeltet, så sier det en del om hvor seriøs den unnskyldningen hans er. 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minimymlen skrev:

Og saken i VG med Kemma, samt det som siteres i Se&hør og Dagbladet er nesten uskyldig sammenlignet med det hun skrev i brevet som ble lest opp i podcasten til T&T. 

Det er så avskyelig og hinsides at det er ikke til å tro!

Det som er bra, er nettopp at VG nevner at det kom frem i podcasten til T&T. Det betyr at flere vil søke den opp og høre på galskapen med egne ører. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode

Det som forstyrrer meg mest med menn som trakasserer, er hvor tilsynelatende tørre og fantasiløse de er i tingene de slenger rundt seg. På amerikanske filmer som handler om showbiz, kan det jo gå rimelig brutalt for seg verbalt, men da er det en fest å følge med på fordi det har slagkraft og litt dybde, det er noe i det liksom. Jeg har alltid tenkt at jeg vil jobbe i et sånt miljø, hvor man ikke tar bullshit og kaller en spade for en spade, hvor ingen blir sydd puter under armene på fordi det forventes profesjonalitet, men dette er så intetsigende og lite gjennomført. «Jeg skal knulle deg i rævva med en agurk. Ha ha ha!»

Endret av Dødningehode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Dødningehode skrev:

Det som forstyrrer meg mest med menn som trakasserer, er hvor tilsynelatende tørre og fantasiløse de er i tingene de slenger rundt seg. På amerikanske filmer som handler om showbiz, kan det jo gå rimelig brutalt for seg verbalt, men da er det en fest å følge med på fordi det har slagkraft og litt dybde, det er noe i det liksom. Jeg har alltid tenkt at jeg vil jobbe i et sånt miljø, hvor man ikke tar bullshit og kaller en spade for en spade, hvor ingen blir sydd puter under armene på fordi det forventes profesjonalitet, men dette er så intetsigende og lite gjennomført. «Jeg skal knulle deg i rævva med en agurk. Ha ha ha!»

The word of the day is legs, wanna go back to mine and spread the word? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode
3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

The word of the day is legs, wanna go back to mine and spread the word? 

Jeg tror rett og slett at dette er en norsk komiker som har prøvd å leve opp til amerikansk showbiz-drittsekkstandard, og fått - vel - dette som resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ewzp0xo3hlgove
6 timer siden, Puny skrev:

Bra. Uten sammenligning for øvrig var det masse bevis i Sofie Elise sin sak også. Det finnes masse eksempler... 

1/100 voldtektssaker ender med dom i følge Aftenposten. https://www.aftenposten.no/norge/i/d911/Bare-en-av-hundre-voldtektssaker-ender-med-dom

sier ikke at det ikke finnes noen i historien som har levd på seg en voldtekt, men 99/100 kvinner lyver ikke. 

Fra artikkellen kommer det frem at 10 % av anmeldte ender med dom, som i dette tilfellet er det relevante for en person som vurderer å anmelde.  I en perfekt verden villle alle som voldtar bli straffet, men dette er en type kriminalitet hvor det fort blir ord mot ord, og da blir det vanskelig å dømme om vi vil at Norge skal forbli en rettsstat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, neiognei skrev:

Du synes altså at dette er en som skal stå som konferansier i et ungdomsevent? Synes det er skremmende hvor lite opptatt folk er av signaleffekt. En som har trakassert unge jenter i årevis skal ikke ha noe med ungdom å gjøre. Enkelt og greit. 

Han får holde seg til arrangementer for godt voksne. 

Du sier noe om hva jeg syns som jeg absolutt ikke har skrevet noe om, men ok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dødningehode skrev:

Jeg tror rett og slett at dette er en norsk komiker som har prøvd å leve opp til amerikansk showbiz-drittsekkstandard, og fått - vel - dette som resultat.

Mulig, han har i hvert fall blitt høy på seg sjæl, og trodd at statusen hans ga han visse rettigheter, som f. eks å overhøre et "nei". Men jeg tror showbiz er rimelig skittent i de fleste land, dessverre. Og jeg tror det finnes langt flere saker i Norge enn denne, men som ikke har sett dagens lys. Vi får håpe at episoder som dette fører noe godt med seg på sikt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dødningehode
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Mulig, han har i hvert fall blitt høy på seg sjæl, og trodd at statusen hans ga han visse rettigheter, som f. eks å overhøre et "nei". Men jeg tror showbiz er rimelig skittent i de fleste land, dessverre. Og jeg tror det finnes langt flere saker i Norge enn denne, men som ikke har sett dagens lys. Vi får håpe at episoder som dette fører noe godt med seg på sikt. 

Showbiz skal være skittent, være skittent, men det skal være saftig, rykende, fuktig skitt, ikke uttørket, crispy vegetarianerlort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Dødningehode skrev:

Showbiz skal være skittent, være skittent, men det skal være saftig, rykende, fuktig skitt, ikke uttørket, crispy vegetarianerlort. 

Jeg sliter litt med å følge deg akkurat på dette, akkurat nå - i denne tråden, med kanskje den skitneste av de alle innen showbiz i Norge for tiden. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...