A4. Skrevet 20. februar 2019 #361 Del Skrevet 20. februar 2019 15 minutter siden, Inga-pinga skrev: Det står fler innlegg/kommentarer der folk hevder det er under 3 uker siden sist han trakasserte noen. Hvor er den infoen fra? Noen som vet? Det kommer frem i Tusvik og Tønne sin siste podcast, hvor de leser opp et brev fra ØB sin stylist gjennom mange år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 20. februar 2019 #362 Del Skrevet 20. februar 2019 https://www.vg.no/rampelys/i/KvVvxy/staar-frem-med-anklager-mot-komiker-oerjan-buroee-si-ordentlig-unnskyld 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 20. februar 2019 #363 Del Skrevet 20. februar 2019 1 minutt siden, A4. skrev: Det kommer frem i Tusvik og Tønne sin siste podcast, hvor de leser opp et brev fra ØB sin stylist gjennom mange år. Da gikk jeg glipp av akkurat den delen av podcasten. Takk for info. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 20. februar 2019 #364 Del Skrevet 20. februar 2019 19 minutter siden, gladidag skrev: Akkurat samme innlegg som kom i Se&Hør imorges.. så får vi se da om det kommer svar på noen spørsmål neste døgnet. Det er oppdatert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2019 #365 Del Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, Speilvegg skrev: Han manageren gir og gir i kommentarfeltene på Facebook. 🙄 Skremmende. 😳 10 minutter siden, Ispahan skrev: Den manageren hjelper ikke Burøe, foråsidetsånn.... Han tråler hele Facebook etter kommentarfelt hvor han kan spre dritt om ei jente som har kritisert oppførselen til Burøe. Han er rett og slett skremmende! Og det harmonerer dårlig med Ørjans nye unnskyldning. Burøe legger seg litt flatere mens manageren driver brutal brannslukking. Stilig par, de fortjener hverandre! Unnskyldningen til Burøe er en polert versjon av "sorry ass, men nå må vi bli ferdige med dette, jeg har BARN!" Han har jo blitt et mye bedre menneske en gang i løpet av de siste ukene. Nå må ofrene godta unnskyldningen, så han kan stå på scenen, for han elsker det. Vel, Burøe kan be om unnskyldning til han får det til og høres troverdig ut, men det endrer ikke faktum at han aldri bør stå på en scene igjen. Her i landet er det tradisjon for at når kriminelle har sonet sin straff, så for de begynne på nytt. Men det gjelder ikke alle. For eksempel kan ikke overgrepsdømte jobbe med barn. Ikke fordi vi ønsker og straffe dem ytterligere, men fordi vi har et ansvar for og beskytte potensielle ofte. Og komikermiljøet er fullt av potensielle Ørjan-ofre. Det kryr av jenter og Ørjan er et rovdyr. Det kryr også av tidligere ofre, som skal slippe og gå rundt og lure på når personligheten hans skinner igjennom igjen. Men hvor da? Greit, jeg er en nolldus på sosiale medier, men jeg finner ingen slike kommentarfelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 20. februar 2019 #366 Del Skrevet 20. februar 2019 2 minutter siden, Emmelise skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/KvVvxy/staar-frem-med-anklager-mot-komiker-oerjan-buroee-si-ordentlig-unnskyld «Ikke hverandres kopp te»-avisen har tatt seg sammen, gitt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsRose Skrevet 20. februar 2019 #367 Del Skrevet 20. februar 2019 4 minutter siden, Emmelise skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/KvVvxy/staar-frem-med-anklager-mot-komiker-oerjan-buroee-si-ordentlig-unnskyld Jepp, så den akkurat nå. Toppsak. VG har sett skjermdump av 4 uavhengige kvinner. Dette må jo få rettslige etterspill!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. februar 2019 #368 Del Skrevet 20. februar 2019 5 minutter siden, Emmelise said: https://www.vg.no/rampelys/i/KvVvxy/staar-frem-med-anklager-mot-komiker-oerjan-buroee-si-ordentlig-unnskyld OMG Lykke til, til Marna, når hun kommer tilbake til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 20. februar 2019 #369 Del Skrevet 20. februar 2019 38 minutter siden, Justlooking skrev: Oisann. Har det skjedd nylig? Har lest kommentarer der tidligere men med nesten tusen kommentarer nå og med mobil nytter det ikke å finne frem akkurat nå... Men har det skjedd nylig? Elden er en lynskarp advokat så mange lar seg kanskje kneble av dette? 3 timer siden, minimymlen skrev: Og manager EB har lagt ut skjermdump av noe B-H Ødegaard har skrevet i en lukket gruppe for komikere på FB (ligger i samme kommentarfelt i undertråd). Her mener manager at det som blir skrevet fremstiller ØB som pedofil. Ordet pedofil er ikke nevnt annet enn av EB, jeg skjønner heller ikke hvordan han kan tolke innlegget til B-H som "pedofil" beskrivelse. (Alt jeg beskriver her er hentet fra kommentarer under innlegget til Schjelderup på FB) https://m.facebook.com/christoffer.schjelderup/posts/10161332718400487 Såvidt jeg forstår (manager opptrer noe rotete) så er det Ødegaard som er anmeldt og skal inn til avhør, mens den andre saken (Tina) er brev fra Elden ifb med det hun har skrevet som kommentarer under videoen av ØB som danser i kjole. Manager påstår at hun har kommet med grove kommentarer, men kan ikke vise til noe skjermdump av det. Jeg blir litt fan av Ole Soo som kommenterer "Skjønner at denne er vond å lese, Erland, men den er jo fullstendig og beviselig sann i alle ledd?" da Tina har lenket til saken i Natt&Dag i kommentaren sin. Da begynner manager å påstå at det IKKE er sant at ØB fikk sparken fra Latter. Videre gjør manager et stort poeng av at Tina har hengt ut både han og ØB på Jodel, noe han faktisk ikke kan bevise. Han viser også at han egentlig ikke skjønner så mye av hvordan Jodel virker. Ser ut som det er enighet mellom Tina og han at ØB har lagt ut på Snap "hvem er hun Tina som slenger dritt på Snap". Festlige typer. Sånn cirka hvor mange når ØB ut til på Snap, feks? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 20. februar 2019 #370 Del Skrevet 20. februar 2019 11 minutter siden, Emmelise skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/KvVvxy/staar-frem-med-anklager-mot-komiker-oerjan-buroee-si-ordentlig-unnskyld Nå er katta for alvor på vei ut av sekken, og Ørjan har ingen steder å gjemme seg lenger. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 20. februar 2019 #371 Del Skrevet 20. februar 2019 10 minutter siden, HalldirV2 skrev: Men hvor da? Greit, jeg er en nolldus på sosiale medier, men jeg finner ingen slike kommentarfelt. https://m.facebook.com/christoffer.schjelderup/posts/10161332718400487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 20. februar 2019 #372 Del Skrevet 20. februar 2019 Nå ser jeg ikke bort fra at vi snart kan lese «avlyst» på et show eller fem, fra nå og utover. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 20. februar 2019 #373 Del Skrevet 20. februar 2019 Etter å ha lest ulike facebookstatuser og artikler der manageren uttaler seg om saken, sitter jeg igjen og lurer på hvorfor Burøe tørr å la han snakke for seg! Manageren gjør det bare verre for Burjøe på alle mulige måter med disse uttalelsene sine. Ikke litt ydmykhet å finne engang, bare arroganse, trusler og påstander om at folk snakker usant! Han nekter riktignok ikke for at Burøe har opptrådd på en feil måte ovenfor mange jenter, men han prøver å minimere alvorlighetsgraden i det. Utrolig dårlig strategi i slike saker. Om det virkelig er slik at Burøe angrer dypt og inderlig, og faktisk har endret seg betraktelig og aldri kommer til å gjøre noe lignende igjen, bør han selv komme på banen NÅ og gi en skikkelig og troverdig unnskyldning til hver og en han har trakassert. Ikke gjemme seg bort på ferietur, og la manageren herje fritt! Og om det er sånn at Burøe har samme holdningene som manageren i denne saken, stiller jeg spørsmålstegn ved om han faktisk angrer dypt og inderlig på alt det vonde han har påført andre, eller om han bare angrer fordi det stormer rundt han og hans familie akkurat nå. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 20. februar 2019 #374 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Hehe, Kinder...jeg må faktisk le av de to, selv om saken ikke er morsom. Hva skal Norges mest upopulære komiker gjøre, få en ny manager? Han er stuck med verdens dårligste manager. Og igjen, man kan mistenke at det finnes en gudommelig plan med det hele. De fortjener virkelig hverandre 🦗🦂 Endret 20. februar 2019 av venus* 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. februar 2019 #375 Del Skrevet 20. februar 2019 1 minutt siden, vintage skrev: Nå er katta for alvor på vei ut av sekken, og Ørjan har ingen steder å gjemme seg lenger. Det har vært mange personer som ikke har lagt seg på rygg og bedt om tilgivelse når ting har kommet ut. Ved å forsøke å pynte på og vri seg unna kommer det bare mye mer og det har blitt mye verre enn kanskje nødvendig til slutt. De som legger seg flate med en eneste gang kommer lettere fra det. Folk tilgir mye og glemmer lettere om de det gjelder er totalt ærlige og viser ekte anger fra første stund. At de viser at de virkelig mener det av hele sitt hjerte. Da kan faktisk alle komme seg videre etter en stund. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. februar 2019 #376 Del Skrevet 20. februar 2019 Ser han nekter å komme med ekte svar. Han har, som jeg har forstått, så langt kommet med to uttalelser. Hvor begge er ekstremt mangelfulle når det kommer til både svar og beklagelser. Det er også tydelig at han ikke tar ansvar for hvordan han har oppført seg. Det han bør gjøre er å stille opp til pressemøte. Hvor han får se ofrene sine i øynene og høre deres ord, og svare på folks spørsmål via pressen. Det han gjør nå, er å feie alt under teppet og slenge ut "Jeg er et dårlig menneske" som om at folk skal stryk han på ryggen og si "neida, det er du ikke, alle gjør feil". Han vil ha sympati, noe som er klart og tydelig uti fra hans egne uttalelser så langt. Han er veldig opphengt i å nevne at det var fortid og at han har forandret seg. Har han bevis for at han har forandret seg? Nei. Har han tatt ansvar for hva han har gjort? Nei. Så hva er det han vil da? Si et halvhjertet unnskyld også håp at det går bort av seg selv? har han ikke prøvd det før? De latterlige forsøkene på unnskyldning hadde funket om det var snakk om en engangshendelse. Dette er grove hendelser som har foregått over flere år! Det må mer til enn som så å få fikset dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 20. februar 2019 #377 Del Skrevet 20. februar 2019 https://www.facebook.com/vestbyfesten/videos/2185670908428655/ Flott konferansier å ha for ungdommen det tenker jeg! Et flott forbilde! 56 minutter siden, DianaV skrev: 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. februar 2019 #378 Del Skrevet 20. februar 2019 15 minutter siden, vintage said: Nå er katta for alvor på vei ut av sekken, og Ørjan har ingen steder å gjemme seg lenger. Den er ikke på vei ut av sekken, når den er på forsida av VG. Da er den helt ute av sekken, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 20. februar 2019 #379 Del Skrevet 20. februar 2019 Akkurat nå, Mrs. Random Nick skrev: Den er ikke på vei ut av sekken, når den er på forsida av VG. Da er den helt ute av sekken, da. Blir som å slå katten ut av tønna ifb med Fastelaven, bare at her var tønna full av opplagret dritt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 20. februar 2019 #380 Del Skrevet 20. februar 2019 1 minutt siden, Mrs. Random Nick skrev: Den er ikke på vei ut av sekken, når den er på forsida av VG. Da er den helt ute av sekken, da. Fortsatt litt småtteri igjen, men nå går det fort. Se på tidligere saker. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg