Monky Skrevet 6. april 2019 #1601 Del Skrevet 6. april 2019 Her står det at samarbeidet mellom dem er brutt: https://www.nettavisen.no/livsstil/manager-bryter-med-orjan-buroe/3423596788.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 6. april 2019 #1602 Del Skrevet 6. april 2019 Jaja. Da får vi bare se da, når det kommer ut ! 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. april 2019 #1603 Del Skrevet 6. april 2019 Er det noen som har andre spørsmål jeg skal stille Ørjan? Siden dere ikke tørr å spørre han om noe selv 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 6. april 2019 #1604 Del Skrevet 6. april 2019 1 time siden, Justlooking skrev: På siden til showet som kommer til høsten står mailen og telefonnummeret til Bakke https://m.facebook.com/orjanburoe/about#!/orjanburoe/photos/a.511343928965401/1617205671712549/?type=3&source=44 Ligger under about, blir vel snart fjernet om IKKE bakke er manager Han har oppdatert det nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 6. april 2019 #1605 Del Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, Baresierdet skrev: Er det noen som har andre spørsmål jeg skal stille Ørjan? Siden dere ikke tørr å spørre han om noe selv 😅 Ja! Kan du spørre han om hvorfor han bombet Kemma med grisemeldinger når hun tydelig sa ifra at hun var og fikk hjelp med telefonen? Eller enda mer konkret, ga det en ekstra tenning at den ansatte hos NetCom (eller hvor det var) leste de meldingene også? Jeg lurer så fælt på tenningsmønsteret bak slike handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2019 #1606 Del Skrevet 6. april 2019 Dere påstår: Han er anmeldt Erland Bakke er hans manager fremdeles Kemma jobbet for han i 2 år Og dette har dere fra sikre kilder!!! _______ Han er ikke anmeldt Erland Bakke er ikke hans manager Kemma jobbet ikke for han i 2 år Dette er fakta!!! Så hvor dere legger deres troverdighet i sier litt om deres kilder, det er tydeligvis kilder som lyver eller så lyver dere! Ingen tvil om hvem jeg vil stole på ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. april 2019 #1607 Del Skrevet 6. april 2019 43 minutter siden, vintage skrev: Han har oppdatert det nå. Så det, snakker om å være online på kvinneguiden du! 😂👍 Ville vel blitt benektet det også, om det ikke forelå bilde. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2019 #1608 Del Skrevet 6. april 2019 Men kan noen svare på dette: Hvorfor hører man ikke noen fra de «store» komikerne? Har enda ikke sett noen av de...ja hva skal jeg si, morsomste kommentere noe av dette? Bare de som har sæd/fjert/mobb-humor. Og Elina på Latter, har hun hatt Ørjan der så lenge og ikke sett noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 6. april 2019 #1609 Del Skrevet 6. april 2019 Eneste måten noen her inne kan si «Du er en løgner» på er hvis man enten har erfart noe personlig og kan stå inne for det, eller hvis man selv er personen det gjelder. Så enkelt er det. Jeg har mine personlige erfaringer og hadde ikke løyet om det. Jeg er ikke i bransjen, jeg har ikke et motiv for å lyve og jeg kunne ønske jeg aldri hadde opplevd det jeg har. Jeg vet at andre her, som er svært bastante i sine versjoner av «sannheten», enten ikke vet den fulle sannheten, eller lyver. Er man ikke de nevnte personene selv er det faktisk så enkelt at man ikke kan vite for sikkert. Sannheten kommer ikke frem ved å spørre «den mistenkte» selv. Hallo, hvor idiotisk er ikke det. Det er komisk at både Ørjan selv, og tilhengerne hans her inne, foreslår å kontakte Ørjan selv for å liksom «finne ut av dette». Det er temmelig historieløst og ignorant å be et offer kontakte sin egen overgriper/trakasserer for å få svarene de fortjener. Ørjan sier offentlig at han er så lei seg og sier alle skal kunne komme frem med sine historier, men samtidig sender han Elden, Bakke og trusler om æreskrenkelses-anmeldelser etter de som tør å snakke ut. Dette har vi sett på Facebook, i VG, og på Snapchat. Så dette i seg selv er åpenbart nok til å ikke tro at han er troverdig, åpen og ærlig. Altså, selvfølgelig er han ikke det. Ingenting av handlingene hans den siste tiden viser at han er et bedre menneske. Hvor mange timer siden er det han prøvde å diskreditere et av ofrene på Snapchat foran tusenvis av følgere? Dette er for å true. Han bruker følgermakten sin til å tie folk til stillhet, det har vi sett bevis av når Erland innrømte på Facebook at de hadde gjort det mot fotografen også. Den eneste Ørjan og Erland (beviselig) ikke har angrepet er jo Marie Jacobsen. Men det kommer kanskje det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.P.C. Skrevet 6. april 2019 #1610 Del Skrevet 6. april 2019 6 minutter siden, juoigi skrev: Eneste måten noen her inne kan si «Du er en løgner» på er hvis man enten har erfart noe personlig og kan stå inne for det, eller hvis man selv er personen det gjelder. Så enkelt er det. Jeg har mine personlige erfaringer og hadde ikke løyet om det. Jeg er ikke i bransjen, jeg har ikke et motiv for å lyve og jeg kunne ønske jeg aldri hadde opplevd det jeg har. Jeg vet at andre her, som er svært bastante i sine versjoner av «sannheten», enten ikke vet den fulle sannheten, eller lyver. Er man ikke de nevnte personene selv er det faktisk så enkelt at man ikke kan vite for sikkert. Sannheten kommer ikke frem ved å spørre «den mistenkte» selv. Hallo, hvor idiotisk er ikke det. Det er komisk at både Ørjan selv, og tilhengerne hans her inne, foreslår å kontakte Ørjan selv for å liksom «finne ut av dette». Det er temmelig historieløst og ignorant å be et offer kontakte sin egen overgriper/trakasserer for å få svarene de fortjener. Ørjan sier offentlig at han er så lei seg og sier alle skal kunne komme frem med sine historier, men samtidig sender han Elden, Bakke og trusler om æreskrenkelses-anmeldelser etter de som tør å snakke ut. Dette har vi sett på Facebook, i VG, og på Snapchat. Så dette i seg selv er åpenbart nok til å ikke tro at han er troverdig, åpen og ærlig. Altså, selvfølgelig er han ikke det. Ingenting av handlingene hans den siste tiden viser at han er et bedre menneske. Hvor mange timer siden er det han prøvde å diskreditere et av ofrene på Snapchat foran tusenvis av følgere? Dette er for å true. Han bruker følgermakten sin til å tie folk til stillhet, det har vi sett bevis av når Erland innrømte på Facebook at de hadde gjort det mot fotografen også. Den eneste Ørjan og Erland (beviselig) ikke har angrepet er jo Marie Jacobsen. Men det kommer kanskje det også. Her har du noen gode poeng! Jeg har også stusset over at de alltid hopper bukk over Marie Jacobsen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. april 2019 #1611 Del Skrevet 6. april 2019 8 minutter siden, juoigi skrev: Eneste måten noen her inne kan si «Du er en løgner» på er hvis man enten har erfart noe personlig og kan stå inne for det, eller hvis man selv er personen det gjelder. Så enkelt er det. Jeg har mine personlige erfaringer og hadde ikke løyet om det. Jeg er ikke i bransjen, jeg har ikke et motiv for å lyve og jeg kunne ønske jeg aldri hadde opplevd det jeg har. Jeg vet at andre her, som er svært bastante i sine versjoner av «sannheten», enten ikke vet den fulle sannheten, eller lyver. Er man ikke de nevnte personene selv er det faktisk så enkelt at man ikke kan vite for sikkert. Sannheten kommer ikke frem ved å spørre «den mistenkte» selv. Hallo, hvor idiotisk er ikke det. Det er komisk at både Ørjan selv, og tilhengerne hans her inne, foreslår å kontakte Ørjan selv for å liksom «finne ut av dette». Det er temmelig historieløst og ignorant å be et offer kontakte sin egen overgriper/trakasserer for å få svarene de fortjener. Ørjan sier offentlig at han er så lei seg og sier alle skal kunne komme frem med sine historier, men samtidig sender han Elden, Bakke og trusler om æreskrenkelses-anmeldelser etter de som tør å snakke ut. Dette har vi sett på Facebook, i VG, og på Snapchat. Så dette i seg selv er åpenbart nok til å ikke tro at han er troverdig, åpen og ærlig. Altså, selvfølgelig er han ikke det. Ingenting av handlingene hans den siste tiden viser at han er et bedre menneske. Hvor mange timer siden er det han prøvde å diskreditere et av ofrene på Snapchat foran tusenvis av følgere? Dette er for å true. Han bruker følgermakten sin til å tie folk til stillhet, det har vi sett bevis av når Erland innrømte på Facebook at de hadde gjort det mot fotografen også. Den eneste Ørjan og Erland (beviselig) ikke har angrepet er jo Marie Jacobsen. Men det kommer kanskje det også. Jeg tror deg! Det er vi mange som gjør! Tidligere brukte Burøe makten sin fordi han «var noen» i miljøet og truet med å ødelegge karrierene til de som var lavere enn han på rangstigen om de tystet. Den makten har han ikke lenger. Nå bruker han følgermakten sin, men tror ikke den hjelper annet enn for blinde fans som nekter å tro at en sånn fantastisk pappa kan sexutnytte unge jenter med trusler og makt. Det ene utelukker som kjent ikke det andre. Da han viste media de stygge meldingene i fylla fra Atle antonsen, etter at AA hadde bedt om unnskyldning, fikk AA et skikkelig omdømmeknekk. Han kunne sagt hvorfor han sendte disse meldingene men det gjorde han ikke og ba heller offentlig om unnskyldning. I ettertid har det kommet frem at det var bakenforliggende grunner. De samme dager hadde Burøe gått hardt ut mot mannegruppen Ottar, mot feministene og samtidig reklamert for Finn.no som en lykkelig familie. Har han i det hele tatt noen venner igjen i komikermiljøet eller er han utstøtt av absolutt alle? Dere er for mange som har erfart, sett og vet. Dette kommer han ikke unna med, rettferdigheten vil komme før eller senere. Om han ikke snart legger seg paddeflat vil det eksplodere igjen i media neste gang han står frem for å promotere noe, folk glemmer ikke. Trodde faktisk han ville stå frem heller enn å gjemme seg og drive med feige og sjofle stikk til ofrene sammen med sine våpendragere.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. april 2019 #1612 Del Skrevet 6. april 2019 7 minutter siden, Justlooking skrev: Jeg tror deg! Det er vi mange som gjør! Tidligere brukte Burøe makten sin fordi han «var noen» i miljøet og truet med å ødelegge karrierene til de som var lavere enn han på rangstigen om de tystet. Den makten har han ikke lenger. Nå bruker han følgermakten sin, men tror ikke den hjelper annet enn for blinde fans som nekter å tro at en sånn fantastisk pappa kan sexutnytte unge jenter med trusler og makt. Det ene utelukker som kjent ikke det andre. Da han viste media de stygge meldingene i fylla fra Atle antonsen, etter at AA hadde bedt om unnskyldning, fikk AA et skikkelig omdømmeknekk. Han kunne sagt hvorfor han sendte disse meldingene men det gjorde han ikke og ba heller offentlig om unnskyldning. I ettertid har det kommet frem at det var bakenforliggende grunner. De samme dager hadde Burøe gått hardt ut mot mannegruppen Ottar, mot feministene og samtidig reklamert for Finn.no som en lykkelig familie. Har han i det hele tatt noen venner igjen i komikermiljøet eller er han utstøtt av absolutt alle? Dere er for mange som har erfart, sett og vet. Dette kommer han ikke unna med, rettferdigheten vil komme før eller senere. Om han ikke snart legger seg paddeflat vil det eksplodere igjen i media neste gang han står frem for å promotere noe, folk glemmer ikke. Trodde faktisk han ville stå frem heller enn å gjemme seg og drive med feige og sjofle stikk til ofrene sammen med sine våpendragere.. Av nysgjerrighet fordi jeg lenge har sett dere har nevnt det uten å finne ut noe om det selv, hvem er det han skal ha truet? Og når er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2019 #1613 Del Skrevet 6. april 2019 1 time siden, Justlooking skrev: Jeg tror deg! Det er vi mange som gjør! Tidligere brukte Burøe makten sin fordi han «var noen» i miljøet og truet med å ødelegge karrierene til de som var lavere enn han på rangstigen om de tystet. Den makten har han ikke lenger. Nå bruker han følgermakten sin, men tror ikke den hjelper annet enn for blinde fans som nekter å tro at en sånn fantastisk pappa kan sexutnytte unge jenter med trusler og makt. Det ene utelukker som kjent ikke det andre. Da han viste media de stygge meldingene i fylla fra Atle antonsen, etter at AA hadde bedt om unnskyldning, fikk AA et skikkelig omdømmeknekk. Han kunne sagt hvorfor han sendte disse meldingene men det gjorde han ikke og ba heller offentlig om unnskyldning. I ettertid har det kommet frem at det var bakenforliggende grunner. De samme dager hadde Burøe gått hardt ut mot mannegruppen Ottar, mot feministene og samtidig reklamert for Finn.no som en lykkelig familie. Har han i det hele tatt noen venner igjen i komikermiljøet eller er han utstøtt av absolutt alle? Dere er for mange som har erfart, sett og vet. Dette kommer han ikke unna med, rettferdigheten vil komme før eller senere. Om han ikke snart legger seg paddeflat vil det eksplodere igjen i media neste gang han står frem for å promotere noe, folk glemmer ikke. Trodde faktisk han ville stå frem heller enn å gjemme seg og drive med feige og sjofle stikk til ofrene sammen med sine våpendragere.. Fans? Vil bare presisere at jeg iallefall har ikke vært på et eneste show med Ørjan, men håper å få med meg et i år. AAs meldinger hadde vel ikke noe med dette temaet å gjøre? Og hvorfor er det «greit» å drapstrue noen men ikke greit å true noen med «å ødelegge karrieren» deres? Personlig ville jeg heller mistet jobben enn livet. Og det er jo en gjenganger her, alt som Ørjan har gjort har alle andre i miljøet tydeligvis gjort også - så hvorfor er det verre at Ørjan gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 6. april 2019 #1614 Del Skrevet 6. april 2019 Jeg vil bare takke denne tråden🙏 For etter dette som har kommet ut om Ørjan, skal jeg ikke vie et sekund med hans show🤮 Og en ting til: Hvorfor må enkelte ha bevis på at han har holdt på sånn? Det behøver vel ikke vi vite? Er faktisk noe som er privat, og ikke behøver å spres utover. Regner med dem som virkelig trenger bevis har fått det. Håper karmaen biter, for sannheten kommer for en dag! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2019 #1615 Del Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, Monna1234 skrev: Jeg vil bare takke denne tråden🙏 For etter dette som har kommet ut om Ørjan, skal jeg ikke vie et sekund med hans show🤮 Og en ting til: Hvorfor må enkelte ha bevis på at han har holdt på sånn? Det behøver vel ikke vi vite? Er faktisk noe som er privat, og ikke behøver å spres utover. Regner med dem som virkelig trenger bevis har fått det. Håper karmaen biter, for sannheten kommer for en dag! Så av å lese det i tråden her misliker du Ørjan? Jøss, skakke mere til! Et godt bevis på hvor lett det er å få folk til å tro på noe, bare med påstander, bare man for med seg noen på laget. Det er så interessant dette. Og ja sannheten kommer for en dag tror jeg 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 6. april 2019 #1616 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Det intense forsvaret av noen som har flere anklager mot seg, virker bare mot sin hensikt. Personlig blir jeg mer overbevist om hans skyld for hvert nytt innlegg der det bagatelliseres og bortforklares. Hvis de to som driver whiteknighting på vegne av komikeren ikke har en personlig tilknytning til ham på en eller annen måte, bør noen advare ham og be han være obs på at han blir stalket og tilbedt av to fremmede, og at det ikke er trygt. Hvem vet hva noen som er så opphengt, kan finne på. Endret 6. april 2019 av Pust Rettet feil 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. april 2019 #1617 Del Skrevet 6. april 2019 Tråden er ryddet for svar til moderering, spekulasjoner, brukerdebatt, personangrep, latterliggjøring, brudd på opphavsretten, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 7. april 2019 #1618 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Baresierdet, kunne du ikke spurt han om hva han mener om Kemmas historie? Mener han at hun er en løgner? Legger han seg ikke flat likevel? Eller hva? Skulle gjerne spurt selv, men har ikke spesielt lyst på brev fra herr Elden eller noe sånt tull som man kanskje hadde risikert av å dele svaret her inne. Endret 7. april 2019 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 7. april 2019 #1619 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) 2 timer siden, Justsaying skrev: Fans? Vil bare presisere at jeg iallefall har ikke vært på et eneste show med Ørjan, men håper å få med meg et i år. AAs meldinger hadde vel ikke noe med dette temaet å gjøre? Og hvorfor er det «greit» å drapstrue noen men ikke greit å true noen med «å ødelegge karrieren» deres? Personlig ville jeg heller mistet jobben enn livet. Og det er jo en gjenganger her, alt som Ørjan har gjort har alle andre i miljøet tydeligvis gjort også - så hvorfor er det verre at Ørjan gjør det? Jeg har ikke mottatt uønskede bilder og meldinger fra andre komikere. Så din påstand om at alt det denne mannen har gjort har alle andre i miljøet også gjort faller på egen urimelighet. Endret 7. april 2019 av Oida 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 7. april 2019 #1620 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) 3 timer siden, Gaea skrev: Baresierdet, kunne du ikke spurt han om hva han mener om Kemmas historie? Mener han at hun er en løgner? Legger han seg ikke flat likevel? Eller hva? Skulle gjerne spurt selv, men har ikke spesielt lyst på brev fra herr Elden eller noe sånt tull som man kanskje hadde risikert av å dele svaret her inne. Nei, jeg har ikke lyst å stille han spørsmål om enkelt personer. Jeg stilte spørsmål som handlet om han, og hva han har svart på i media og enkelte artikler. Så hvis du vil ha svar på det må du spørre selv, eller finne noen som er villig til å stille spørsmål om kemma, eller andre navngitte/ikkenavngitte personer/historier. Jeg er ikke her inne for å tilfredsstille dere til å gjøre ting dere ikke er interessert i å gjøre selv 🙂 Endret 7. april 2019 av Baresierdet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg