Gå til innhold

Ørjan Burøe

Gumman87

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Baresierdet skrev:

Ja den ballen ligger hos han. Men jeg vil anta at han venter på den klagen skal bli behandlet før han gjør noe som helst annet i denne saken. Så man må nok smøre seg med litt tålmodighet 🙂

Alle unnskyldninger er nyttige når det gjelder å utsette den forklaringen. Det skal litt til å komme godt ut av dette. 

Han har trofaste støttespillere og det trenger han om han skal bli en endret mann, slik han sier. Jeg synes det er et pluss at dere som kjenner ham bruker litt tid her inne. Selv om argumentasjon og tilnærming virker litt «armer og bein», så er det forståelig. Han har rotet det skikkelig til. Håper dere kan hjelpe ham på vei. Alle er tjent med at folk som gjør ting de ikke skulle ha gjort, lærer av det. Det beste for alle hadde vært at han klarte å gi en ordentlig forklaring, fortelle hva han egentlig sier unnskyld for og hvordan han har endret seg, og hva han mener med at folk skal få komme fram med sine opplevelser. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, MildeMarie skrev:

Alle unnskyldninger er nyttige når det gjelder å utsette den forklaringen. Det skal litt til å komme godt ut av dette. 

Han har trofaste støttespillere og det trenger han om han skal bli en endret mann, slik han sier. Jeg synes det er et pluss at dere som kjenner ham bruker litt tid her inne. Selv om argumentasjon og tilnærming virker litt «armer og bein», så er det forståelig. Han har rotet det skikkelig til. Håper dere kan hjelpe ham på vei. Alle er tjent med at folk som gjør ting de ikke skulle ha gjort, lærer av det. Det beste for alle hadde vært at han klarte å gi en ordentlig forklaring, fortelle hva han egentlig sier unnskyld for og hvordan han har endret seg, og hva han mener med at folk skal få komme fram med sine opplevelser. 

Der har du misforstått noe, for jeg kjenner han ikke annet enn det jeg har sett han på TV, Snapchat og lest i nyhetene. Så jeg kjenner han nok like godt som de fleste andre her inne 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gul_gul
30 minutter siden, minimymlen said:

"Er det morsomt? Ørjan Burøe føler seg frem" på Rådhusteateret i Ski hadde flere show denne våren https://issuu.com/raadhusteatretiski/docs/program_a4_h_st_2019_issu

Showet ble avlyst i februar pga at ØB var sykemeldt https://www.oblad.no/vis/kalender/events/35850748

Det var planlagt flere show, 3.april og et i mai, men de har må mystisk vis blitt slettet som arrangement på Facebook. 

Skjermdump fra programmet. 3. april var i går, det var avlyst.   

Screen-Shot-2019-04-04-at-15-55-02.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Baresierdet skrev:

Der har du misforstått noe, for jeg kjenner han ikke annet enn det jeg har sett han på TV, Snapchat og lest i nyhetene. Så jeg kjenner han nok like godt som de fleste andre her inne 😊

De som har noe å vinne på hvordan han kommer ut av dette henger nok her for å følge med på timing og lage strategi. Eller plukke opp ting de kan sitere og bruke senere.

Men vite sikkert hvem det er, er jo vanskelig ja. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MildeMarie skrev:

De som har noe å vinne på hvordan han kommer ut av dette henger nok her for å følge med på timing og lage strategi. Eller plukke opp ting de kan sitere og bruke senere.

Men vite sikkert hvem det er, er jo vanskelig ja. 

Jeg kan godt gjenta meg selv en gang til. Jeg kjenner ikke Ørjan personlig. Men jeg vil ytre mine meninger, på samme måte som alle andre her ytrer sine meninger 🙂 Men så lenge man ikke er enig med flertallet, så er man enten Ørjan eller en i hans omgangskrets. Blitt vandt til å bli beskyldt for å være både den ene og den andre 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Baresierdet skrev:

Jeg kan godt gjenta meg selv en gang til. Jeg kjenner ikke Ørjan personlig. Men jeg vil ytre mine meninger, på samme måte som alle andre her ytrer sine meninger 🙂 Men så lenge man ikke er enig med flertallet, så er man enten Ørjan eller en i hans omgangskrets. Blitt vandt til å bli beskyldt for å være både den ene og den andre 😅

Ingen beskyldning. Det er ikke mulig for meg å vite om de støttespillerne ØB har her inne kjenner ham. Han trenger støttespillerne sine, virkelig. Så jeg håper i grunnen de kjenner ham.

Håper det var klarere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Gul_gul skrev:

Skjermdump fra programmet. 3. april var i går, det var avlyst.   

Screen-Shot-2019-04-04-at-15-55-02.png

Den tittelen er litt «too soon». 

Gjøre opp først. 

Så kunne det vært en fantastisk tittel på et comeback som en ny og endret mann. Som han sier han vil bli. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gul_gul

Minner igjen om at grunnen til medier ikke publiserer bevis m.m. er for at beskytte ofrene, bl.a. mot hets og sjikane. 

Hva VG har sett av bevis: 

Screen-Shot-2019-04-04-at-17-00-16.png

Fra VG 2019-02-20: Står frem med anklager mot komiker Ørjan Burøe: – Si ordentlig unnskyld!

Dagbladet/Se og Hør i samarbeide:

Screen-Shot-2019-04-04-at-17-06-02.png

Fra: Se og Hør 2019-02-20: Spørsmålene Ørjan Burøe nekter å svare på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
7 minutter siden, Gul_gul skrev:

Minner igjen om at grunnen til medier ikke publiserer bevis m.m. er for at beskytte ofrene, bl.a. mot hets og sjikane. 

Hva VG har sett av bevis: 

Screen-Shot-2019-04-04-at-17-00-16.png

Fra VG 2019-02-20: Står frem med anklager mot komiker Ørjan Burøe: – Si ordentlig unnskyld!

Dagbladet/Se og Hør i samarbeide:

Screen-Shot-2019-04-04-at-17-06-02.png

Fra: Se og Hør 2019-02-20: Spørsmålene Ørjan Burøe nekter å svare på 

Samtaler, der har du det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justsaying skrev:

Samtaler, der har du det ;)

Vet du hva samtalene handler om? tror du pressen hadde gått ut med dette hvis det hadde vært gjensidig grisetasting?

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Kjære Ørjan, Marna, søsteren til Marna og eventuelle venner av Ørjan som forsvarer han så intenst her inne. Han har tapt, skjønner dere ikke det? Han kan ikke gå ut i avisene og si unnskyld for all flørtingen (les:trakasseringen) i det ene øyeblikket og så fortsette å sende meldinger i det andre øyeblikket. Mannen er en pervers gris og oppførselen hans har vært så grenseoverskridende at man har aldri hørt om eller opplevd lignende.

Jeg var på forrige showet hans og ble positivt overrasket over hvor bra det var. Jeg tenkte at hvis det kom nytt show så skulle jeg gå på det. Men nå er det fullstendig uaktuelt. Det går ikke for meg som hverken kvinne eller menneske å støtte en sånn mann som Ørjan. Så ja, han har tapt. Han har frarøvet seg selv muligheten til suksess med å trakassere damer i den tro at det aldri ville få konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
3 minutter siden, jentekvinne skrev:

Kjære Ørjan, Marna, søsteren til Marna og eventuelle venner av Ørjan som forsvarer han så intenst her inne. Han har tapt, skjønner dere ikke det? Han kan ikke gå ut i avisene og si unnskyld for all flørtingen (les:trakasseringen) i det ene øyeblikket og så fortsette å sende meldinger i det andre øyeblikket. Mannen er en pervers gris og oppførselen hans har vært så grenseoverskridende at man har aldri hørt om eller opplevd lignende.

Jeg var på forrige showet hans og ble positivt overrasket over hvor bra det var. Jeg tenkte at hvis det kom nytt show så skulle jeg gå på det. Men nå er det fullstendig uaktuelt. Det går ikke for meg som hverken kvinne eller menneske å støtte en sånn mann som Ørjan. Så ja, han har tapt. Han har frarøvet seg selv muligheten til suksess med å trakassere damer i den tro at det aldri ville få konsekvenser.

Ørjan har ikke tapt, jeg tipper nå når stormen har stilnet så får vi en annen vind. Lurer på hvordan du kan si han er en pervers gris når du ikke har innsyn i hele saken og ikke har sett bevis. Det er ganske urovekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet

Pust med magen ❤️ Ørjan kommer til å få den straffen han fortjener. Ingen vinner noe på å småkrangle her på KG. 

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
8 minutter siden, vintage skrev:

Folkens, ser dere ikke at noen jobber beinhardt her for å få denne tråden stengt? 

Ikke jeg ihvertfall! Jeg vil for Guds skyld få sannheten frem 😇 Så håper den forblir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gul_gul

Minner om at ØBs klage til PFU handler om 'kildehåndtering og prosesser' og ikke om usanne påstander. :) 

On 3/30/2019 at 4:27 AM, Gul_gul said:

Aha: Burøe sier til DN at klagen handler om VGs kildehåndtering og prosesser frem til de trykker en sak. Han sier igjen at han er lei seg for det han har gjort

Med andre ord: Han innrømmer å ha gjort det. 'Nuff said. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
På 30.3.2019 den 4.27, Gul_gul skrev:

Aha: Burøe sier til DN at klagen handler om VGs kildehåndtering og prosesser frem til de trykker en sak. Han sier igjen at han er lei seg for det han har gjort

Med andre ord: Han innrømmer å ha gjort det. 'Nuff said. 

15 minutter siden, Gul_gul skrev:

Minner om at ØBs klage til PFU handler om 'kildehåndtering og prosesser' og ikke om usanne påstander. :) 

«Komikeren mener intervjuet bryter med flere punkter i Vær Varsom-plakatens kapittel tre om journalistisk adferd og forholdet til kildene»  - samme kilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Justsaying
På 30.3.2019 den 8.25, Gul_gul skrev:

Ikke helt nytt, men er det andre enn Støme og Jerman* som har kommentert at VG-journalisten (Atle Jørstad Wergeland) som skrev første sak om Burøe (som var 100% reklame, 0% journalistikk), er venn av manageren (Erlend Bakke, nå eks-) til Burøe? 

* Episode 140 @ 13:52. Diskusjonen begynner 12:05. 

Apropos Støme og forsåvidt Hodnekvam, hvilke damer var det de snakket om da de sa Ørjan hadde flørtet med dama deres? Var det damene de har nå eller xer? 

Og hvorfor er det ikke de damene selv som forteller om dette? Har de stått frem og bekreftet dette?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Ørjan la ut en video av et eldre ektepar som kjører hver sin scooter som noen eldre har. Ørjan kommenterte noe sånt som «meg og deg om 30 år, Marna». Marna har hverken likt eller kommentert den videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
10 minutter siden, jentekvinne skrev:

Ørjan la ut en video av et eldre ektepar som kjører hver sin scooter som noen eldre har. Ørjan kommenterte noe sånt som «meg og deg om 30 år, Marna». Marna har hverken likt eller kommentert den videoen.

Oi! Hva betyr det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, jentekvinne skrev:

Hun har likt jo. Kanskje du bare er blokket :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...