Orly Skrevet 6. mars 2019 #1181 Del Skrevet 6. mars 2019 1 minutt siden, vintage skrev: Hun de leste opp brevet fra har oppdatert facebooken sin, det ser ut som det har kostet dyrt å stå frem med navn. Ikke overrasket men trist er det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 6. mars 2019 #1182 Del Skrevet 6. mars 2019 4 minutter siden, vintage skrev: Hun de leste opp brevet fra har oppdatert facebooken sin, det ser ut som det har kostet dyrt å stå frem med navn. Føler med henne. Var tøft nok å legge fram tingene uten å stå fram med fullt navn. Gikk på en smell sjøl. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 6. mars 2019 #1183 Del Skrevet 6. mars 2019 12 minutter siden, vintage skrev: Hun de leste opp brevet fra har oppdatert facebooken sin, det ser ut som det har kostet dyrt å stå frem med navn. Så trist at det er slik. Jeg hadde nok ikke vært tøff nok selv i en slik situasjon.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussudio Skrevet 6. mars 2019 #1184 Del Skrevet 6. mars 2019 Og det er av en eller annen grunn alltid lettere for "folk" å tro på overgriperne i saker der ord står mot ord. Jeg har vært tett innpå et menneske som mistet alle venner og hele sitt omdømme etter å ha anmeldt en voldtekt utført av en annen i omgangskretsen. Enkelte har bedt om unnskyldning i ettertid, men å ikke bli trodd og presset til å holde tyst er helt ødeleggende. Stakkars Kemma. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 6. mars 2019 #1185 Del Skrevet 6. mars 2019 1 time siden, Viking-girl skrev: Ser folk kommenterer under bildene til Sigrid på Instagram; teamørjan 😤😤 Patetisk «team» Team Ørjan faktisk🤮 Han fortjener support, jada, så neida😬"oppgitt" TA DERE SAMMEN! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 6. mars 2019 #1186 Del Skrevet 6. mars 2019 57 minutter siden, vintage skrev: Hun de leste opp brevet fra har oppdatert facebooken sin, det ser ut som det har kostet dyrt å stå frem med navn. Og folk lurer på hvorfor folk vegrer seg for å stå frem og gi de mange trakasserte et ansikt. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. mars 2019 #1187 Del Skrevet 6. mars 2019 Team Ørjan? Det viser hvor mange dumme folk som bor i dette landet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 6. mars 2019 #1188 Del Skrevet 6. mars 2019 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Team Ørjan? Det viser hvor mange dumme folk som bor i dette landet. Det hjelper nok ikke på jobbmumulghetene hans at han har en masse «merkelige» støttespillere. Team Ørjan, liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. mars 2019 #1189 Del Skrevet 6. mars 2019 6 minutter siden, Macimba skrev: Det hjelper nok ikke på jobbmumulghetene hans at han har en masse «merkelige» støttespillere. Team Ørjan, liksom.... Tja, støttespillere kan være positivt og negativt men etter å ha lest dumskapen som de lirer ut av seg stiller jeg meg undrende til hvilket intellektuellt nivå de befinner seg på.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. mars 2019 #1190 Del Skrevet 6. mars 2019 Å kalle seg Team Ørjan er ganske umodent, det syns til og med jeg er å overdrive det å være en støttespiller. Hvis da ikke noen har kalt seg TeamSigrid eller TeamKemma først og lagt lista der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. mars 2019 #1191 Del Skrevet 6. mars 2019 3 timer siden, vintage skrev: Hun de leste opp brevet fra har oppdatert facebooken sin, det ser ut som det har kostet dyrt å stå frem med navn. Jeg rakk akkurat å lese det før innlegget forsvant og profilen var lukket. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 6. mars 2019 #1192 Del Skrevet 6. mars 2019 3 minutter siden, Diamant skrev: Jeg rakk akkurat å lese det før innlegget forsvant og profilen var lukket. Ja, innleggene hennes blir ikke liggende lenge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. mars 2019 #1193 Del Skrevet 6. mars 2019 7 minutter siden, vintage skrev: Ja, innleggene hennes blir ikke liggende lenge. Ok, det er jo synd. Dette burde jo mange få lese... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 6. mars 2019 #1194 Del Skrevet 6. mars 2019 3 minutter siden, Diamant skrev: Ok, det er jo synd. Dette burde jo mange få lese... Hva sto det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. mars 2019 #1195 Del Skrevet 6. mars 2019 19 minutter siden, Juni Lunde skrev: Hva sto det? Jeg husker dessverre ikke særlig mye for det var ganske langt. Men hun har tydeligvis fått veldig mye pes for at hun sto fram med dette. Blant annet drapstrussel om jeg ikke husker feil. Hun skriver at hun ikke har det bra nå og at hun nesten ikke sover. Kanskje andre klarer å gjenfortelle bedre og mer detaljert? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 6. mars 2019 #1196 Del Skrevet 6. mars 2019 8 minutter siden, Diamant skrev: Jeg husker dessverre ikke særlig mye for det var ganske langt. Men hun har tydeligvis fått veldig mye pes for at hun sto fram med dette. Blant annet drapstrussel om jeg ikke husker feil. Hun skriver at hun ikke har det bra nå og at hun nesten ikke sover. Kanskje andre klarer å gjenfortelle bedre og mer detaljert? Du fikk med det vesentlige. Hun hadde, etter hva jeg forsto, sovet hjemme 4 netter siden podcasten. Det var alle mulige slags trusler. Hun var rett og slett nede for full telling. Håper hun har støtte rundt seg, og at også T&T støtter godt opp rundt henne hvis hun ønsker det. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. mars 2019 #1197 Del Skrevet 6. mars 2019 36 minutter siden, vintage skrev: Du fikk med det vesentlige. Hun hadde, etter hva jeg forsto, sovet hjemme 4 netter siden podcasten. Det var alle mulige slags trusler. Hun var rett og slett nede for full telling. Håper hun har støtte rundt seg, og at også T&T støtter godt opp rundt henne hvis hun ønsker det. Et vondt eksempel som viser hvor mye det koster å stå frem med navn i eksplosive saker. Det er jo ikke rart folk kvier seg for å varsle når det medfører så store problemer i etterkant. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faria Skrevet 6. mars 2019 #1198 Del Skrevet 6. mars 2019 Tror grunnen til at det ble fjernet igjen var fordi hun også skrev at hun var forfatter og som svar på en del av beskyldningene og løgnene som hun har blitt trua med kunne leses i boka hun ga ut ifjor, var noe sånt hun sa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 6. mars 2019 #1199 Del Skrevet 6. mars 2019 Hva var greia med tegningen ØB la ut på snap i morges? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. mars 2019 #1200 Del Skrevet 6. mars 2019 10 minutter siden, FotbaIlflua skrev: Hva var greia med tegningen ØB la ut på snap i morges? Tror nesten at hvis du vil ha riktig svar, må du spørre Ørjan! Det er ingen her som vet, det blir bare spekulasjoner 🙈🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg