boblevann Skrevet 3. november 2019 Forfatter #221 Del Skrevet 3. november 2019 57 minutter siden, FruFiolett skrev: Hmm, jeg hadde ikke noe vanlig kontroll, mer som en ultralydundersøkelse liksom, så det er sikkert litt forskjell fra sted til sted☺️ Det startet av seg selv, så jeg vet ikke hvordan det er med igangsetting😳 Skjer ingen ting spennende her dessverre, blir bare mer og mer sur🙈😅 Hm, sikkert 🤔 Huff, da er vi i nøyaktig samme båt 😄 Humøret daler for hver time det ikke har skjedd noe, og jeg nekter å forholde meg til andre mennesker enn samboer! Orker bare ikke svare på flere spørsmål om jeg kjenner noe eller noe har skjedd, så hver gang noen kommer innom flykter jeg inn på soverommet 🙄 Gidder rett og slett ikke folk 😂 24 minutter siden, Sinsiew skrev: Hos meg ble det vaginal undersøkelse ja Jeg ble strippet, men det hjalp ikke stort. I tillegh ble det tatt "sparketest" og ul Sikkert ulikt fra sykehus til sykehus da.. Huff, stripping høres så fryktelig vondt ut 😯 Hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 3. november 2019 #222 Del Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, boblevann skrev: Hm, sikkert 🤔 Huff, da er vi i nøyaktig samme båt 😄 Humøret daler for hver time det ikke har skjedd noe, og jeg nekter å forholde meg til andre mennesker enn samboer! Orker bare ikke svare på flere spørsmål om jeg kjenner noe eller noe har skjedd, så hver gang noen kommer innom flykter jeg inn på soverommet 🙄 Gidder rett og slett ikke folk 😂 Sikkert ulikt fra sykehus til sykehus da.. Huff, stripping høres så fryktelig vondt ut 😯 Hvordan var det? Det var faktisk ikke så vondt Over på 10 sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 3. november 2019 #223 Del Skrevet 3. november 2019 42 minutter siden, Sinsiew skrev: Det var faktisk ikke så vondt Over på 10 sek Hva er egentlig stripping? Har hørt om det så ofte, men aner ikke hva de gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 3. november 2019 #224 Del Skrevet 3. november 2019 2 timer siden, Bokdamen skrev: Hva er egentlig stripping? Har hørt om det så ofte, men aner ikke hva de gjør... Det er når gyn/jm tar to fingre inn livmorhalsen og går en "runde" rundt hode på baby mellom fostersekk og livmor for å tøye livmorhalsen. Meningen er at livmorhalsen skal irriteres slik at det begynner å produseres hormoner som setter igang fødsel. Det høres egentlig helt jævlig ut når jeg skriver det slik ser jeg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 3. november 2019 #225 Del Skrevet 3. november 2019 15 minutter siden, Sinsiew skrev: Det er når gyn/jm tar to fingre inn livmorhalsen og går en "runde" rundt hode på baby mellom fostersekk og livmor for å tøye livmorhalsen. Meningen er at livmorhalsen skal irriteres slik at det begynner å produseres hormoner som setter igang fødsel. Det høres egentlig helt jævlig ut når jeg skriver det slik ser jeg 🙈 Det synes jeg også 😂😂😂 Lykke til i morgen @boblevann, men krysser fingrene for at det begynner av seg selv i natt 🤞😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 3. november 2019 #226 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg ble strippet på overtidskontroll,ca...tja..kl 13? Det gjorde ikke vondt,var bare...rart... Dro hjem og tok en lur,og våknet av rier kl.20😅👌 Masse lykke til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 3. november 2019 Forfatter #227 Del Skrevet 3. november 2019 56 minutter siden, Sinsiew skrev: Det er når gyn/jm tar to fingre inn livmorhalsen og går en "runde" rundt hode på baby mellom fostersekk og livmor for å tøye livmorhalsen. Meningen er at livmorhalsen skal irriteres slik at det begynner å produseres hormoner som setter igang fødsel. Det høres egentlig helt jævlig ut når jeg skriver det slik ser jeg 🙈 Ja det høres helt forferdelig ut 😦 Godt å høre at du ikke opplevde det slik da! 39 minutter siden, Bokdamen skrev: Det synes jeg også 😂😂😂 Lykke til i morgen @boblevann, men krysser fingrene for at det begynner av seg selv i natt 🤞😘 Tusen takk - det håper jeg og 🥰 30 minutter siden, TeamWP skrev: Jeg ble strippet på overtidskontroll,ca...tja..kl 13? Det gjorde ikke vondt,var bare...rart... Dro hjem og tok en lur,og våknet av rier kl.20😅👌 Masse lykke til 😊 Ah det hadde jo vært helt supert da 🙈 Vi får se hva de bestemmer seg for! Tusen takk 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 4. november 2019 #228 Del Skrevet 4. november 2019 Masse lykke til med fødsel, håper det skjer snart! Veldig spennende tid i denne delen av dagbøkene for tiden. 🤓🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 4. november 2019 #229 Del Skrevet 4. november 2019 Lykke til på kontroll!😊 Husk at du alltids kan be om at modning sjekkes hvis du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 4. november 2019 Forfatter #230 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Takk for lykkeønskninger! 41+3, 7 dager over termin Lille har det som plommen i egget der inne, og viser ingen tegn til misnøye på noen måte 🙄 Så ingen igangsettelse i dag, klarer ikke bestemme meg for om jeg er lettet eller skuffa. Vil jo føde NÅ, men vil helst ikke igangsettes 😬 Har uansett fått time til igangsetting fredag, da blir vi innlagt pga lang reisevei uansett hvilke metode de bruker.. 😫 Legen som tok ultralyd sa forresten at lille lå langt nede og hadde bøyd nakken slik at bakhodet kommer først - det var jo alle fall en mager trøst 🙈 Og han er heldigvis ikke veldig stor, hun estimerte 3700g (selv om jeg vet disse målene skal tas med en god klype salt). Var litt redd hun skulle si sånn 5 kg 😅 Så da får vi bare reise hjem å vente litt til 🙄 Ble forresten ingen vaginalundersøkelse, de «tilbydde» ikke og jeg fant ikke helt rom for å spørre. Bestemte meg for at det kanskje er like greit å ikke vite 🤔 Endret 4. november 2019 av boblevann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 4. november 2019 #231 Del Skrevet 4. november 2019 Godt at bebis har det fint der inne🥰 Bedre det enn at de finner grunn til at han må ut/ikke har det bra. Så da får du vel bare fortsette å vente til han gir klarsignal😄 Som forhåpentligvis er før fredag!🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 4. november 2019 Forfatter #232 Del Skrevet 4. november 2019 2 timer siden, Irisiri skrev: Godt at bebis har det fint der inne🥰 Bedre det enn at de finner grunn til at han må ut/ikke har det bra. Så da får du vel bare fortsette å vente til han gir klarsignal😄 Som forhåpentligvis er før fredag!🤞 Selvfølgelig! Det er selvsagt best at han har det bra altså 💙 Jeg håper virkelig han finner veien ut før fredag, men uansett greit å vite at det blir fødsel (alle fall starten på fødsel) denne uka 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 4. november 2019 #233 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg er jo fire uker bak, så kan bare tenke meg hvor lei du er er, men nå har du noe konkret å forholde seg til: det skjer denne uken!! Er det noe du skulle gjort før han er her? (som ikke innebærer andre mennesker 😂) Pedikyr? Massasje? Takeaway fra det stedet du sjelden unner deg? Prøv å gjøre noe godt for deg selv 💕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 4. november 2019 Forfatter #234 Del Skrevet 4. november 2019 6 timer siden, Bokdamen skrev: Jeg er jo fire uker bak, så kan bare tenke meg hvor lei du er er, men nå har du noe konkret å forholde seg til: det skjer denne uken!! Er det noe du skulle gjort før han er her? (som ikke innebærer andre mennesker 😂) Pedikyr? Massasje? Takeaway fra det stedet du sjelden unner deg? Prøv å gjøre noe godt for deg selv 💕 Ja det gjør det, det skjer i løpet av denne uken 🤩 Hahaha🙈 Vi har dessverre et meget, meget begrenset tilbud av slikt her jeg bor Var til frisøren for et par uker siden bare, ellers må vi reise til nærmeste by tre timer unna 🤷🏽♀️ Prøver å gå en tur/være ute med samboer og gjøre litt småtteri hver dag, men blir ekstremt mye sofa og netflix.. Kan heldigvis telle dagene som gjenstår på én hånd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 4. november 2019 #235 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg leste nettopp hele dagboken din i ett strekk 😁 Vil gjerne følge med! Krysser fingrene for baby før fredag 🤞🏻 Jeg er 18+3 og veksler mellom å være super lei av å være gravid og ta hensyn, og å ikke være mer gravid med større mage 🤣 Har dere bestemt navn? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 5. november 2019 Forfatter #236 Del Skrevet 5. november 2019 15 timer siden, puffy123 skrev: Jeg leste nettopp hele dagboken din i ett strekk 😁 Vil gjerne følge med! Krysser fingrene for baby før fredag 🤞🏻 Jeg er 18+3 og veksler mellom å være super lei av å være gravid og ta hensyn, og å ikke være mer gravid med større mage 🤣 Har dere bestemt navn? 😃 Jøss, imponerende 😄😄 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, har hatt det sånn mange ganger i løpet av svangerskapet 🙈 Magen min poppet ikke før veldig sent, så var flere ganger irritert for at jeg «måtte» være gravid med alle hensyn som må tas samtidig som jeg ikke fikk kosen med den store magen 🤭 Vi har hatt navnet klart lenge, faktisk før vi ble gravid så diskuterte vi at dersom vi fikk en gutt skulle han hete dette 💙 Kan sende deg det på PM om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 5. november 2019 #237 Del Skrevet 5. november 2019 5 minutter siden, boblevann skrev: Jøss, imponerende 😄😄 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, har hatt det sånn mange ganger i løpet av svangerskapet 🙈 Magen min poppet ikke før veldig sent, så var flere ganger irritert for at jeg «måtte» være gravid med alle hensyn som må tas samtidig som jeg ikke fikk kosen med den store magen 🤭 Vi har hatt navnet klart lenge, faktisk før vi ble gravid så diskuterte vi at dersom vi fikk en gutt skulle han hete dette 💙 Kan sende deg det på PM om du vil? Jaa send gjerne på PM 🤩 Gøy å høre! Godt jeg ikke er alene om det med magen 🤨 Ser jo at den har vokst litt, men kjedelig å måtte leve som «veldig gravid» når jeg bare ser litt gravid ut 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 5. november 2019 Forfatter #238 Del Skrevet 5. november 2019 4 timer siden, puffy123 skrev: Jaa send gjerne på PM 🤩 Gøy å høre! Godt jeg ikke er alene om det med magen 🤨 Ser jo at den har vokst litt, men kjedelig å måtte leve som «veldig gravid» når jeg bare ser litt gravid ut 😂 PM sendt 🥰 41+4, 8 dager over termin Ingen tegn til noen verdens ting her i gården.. Jeg innbiller meg at det hadde hjulpet på motivasjonen om jeg hadde hatt fødselstegn, noe som hadde indikert at det skjedde noe snart - men jeg har nada.. Et par vonde kynnere for dagen, thats it. Slimproppen har ikke gått, ingen blodtilblandet utflod, lite nedpress osv Prøver å innstille meg på en flere dager lang igangsettelse på fredag, for jeg kan ikke begripe at det skal være noen fødsel i sikte her 🤷🏽♀️ Kan ikke skjønne at jeg skal være særlig moden heller, for jeg føler absolutt ingenting annerledes liksom.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 7. november 2019 Forfatter #239 Del Skrevet 7. november 2019 41+6, 10 dager over termin Ingen tegn til lille ennå.. Eller at noe nærmer seg 🥺 Råd om hvordan å starte fødselen kommer flagrende fra alle kanter - som om ikke jeg har googlet og prøvd de fleste! Eneste jeg ikke har prøvd er de som sykepleieren i meg ikke liker, som å pøse på med avføringsmidler f.eks. Det vil jeg ikke 😅 Sov ikke noe særlig i natt, gruer meg bare til i morgen.. Noen som har gode historier om igangsatte fødsler? Har jo fått én over her, men kjenner jeg trenger flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 7. november 2019 #240 Del Skrevet 7. november 2019 Masse lykke til imorgen! Håper det skjer av seg selv i natt, eller at det blir en bra opplevelse med igangsetting🤞🏼 Eye on the price, snart har du gutten din i armene💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå