Gå til innhold

Boblevann ble ruger litt tidligere enn planlagt


boblevann

Anbefalte innlegg

Har dessverre ingen råd annet enn å hvile mest mulig før i morgen så du er klar for fødsel 💪💪 Snart er han her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med igangsettingen i morgen (hvis det ikke skjer noe ila. natten da🤞)! Tenk at du endelig snart er i gang, håper kroppen raskt skjønner hva den skal gjøre 😄❤️ 
Gleder meg til å høre om møtet med lillegutt🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk for lykkeønskninger 💙 Mister litt fokus på premien, at vi faktisk skal få møte gutten vår 💙 Er nesten som om hjernen min har gitt opp at vi noen sinne skal få møte han :fnise:

Men nå kanskje... Kanskje noe er i gjerde 😯 Å jeg skal være så evig takknemlig om dette starter av seg selv! Har hatt litt tak i kveld som bare blir vondere og som faktisk er noenlunde regelmessige, så jeg krysser alt jeg har for at dette tar seg opp 🤞🏼🤞🏼 

Endret av boblevann
Skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det startet av seg selv i natt, men uansett: lykke til i dag! Håper du får mini i armene før dagen er omme 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig gutten vår her, verdens nydeligste lille skapning 💙 Fødselen var en strabasiøs opplevelse, 3,5 time fra 4 cm til han var ute ved hjelp av sugekopp.. Svært intenst! Men ingen skader på lillegull og ingen store skader på meg - så det må jo kalles suksess 🤩🤩 Har ennå ikke helt fordøyd opplevelsen, og bruker hvert sekund på å studere denne lille krabaten 💙 Vet jeg burde sovet, men hallo.. Hvem klarer det? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, boblevann skrev:

Da var endelig gutten vår her, verdens nydeligste lille skapning 💙 Fødselen var en strabasiøs opplevelse, 3,5 time fra 4 cm til han var ute ved hjelp av sugekopp.. Svært intenst! Men ingen skader på lillegull og ingen store skader på meg - så det må jo kalles suksess 🤩🤩 Har ennå ikke helt fordøyd opplevelsen, og bruker hvert sekund på å studere denne lille krabaten 💙 Vet jeg burde sovet, men hallo.. Hvem klarer det? 

Herlig ❤ Gratulerer så mye 😍 

Jeg sov ikke det første døgnet etter fødsel.. Aldri i verden om jeg hadde klart å roe meg ned nok 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten din!! Endelig ☺️ Helt enig at det er en fantastisk følelse å se en helt fersk skapning 💕💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle gratulasjoner 💙 Barseltiden ble noe annet enn jeg hadde sett for meg. Mistet mye blod under fødsel, fortsatte og fossblø påfølgende natt og måtte på utskrapning dagen etter pga morkakerester.. Endte på intensiven med totalt blodtap på rundt to liter dagen etter fødsel :( Det var grusomt, mini og samboer fikk bare komme på besøk for å stimulere amming - fikk ikke være der med meg... Fikk kanglet meg opp igjen på føden på søndag, men var helt ødelagt da. Klarte ikke sette meg opp på sengekanten en gang uten å besvime 😯 Så første døgn som mamma var preget av ekstrem svimmelhet, kateterisering hver 4. Time (med mange sting = auauauau), utmattelse og en del kaos 🙄 

Men nå har jeg fått intet mindre enn fire blodoverføringer, hestedoser med jern og er kommet meg på beina 😁 Første dusj etter fødselen fredag tok jeg i går kveld - og MAGISK er eneste ord som kan sies om det 😂 Melka er godt i gang, har fått veldig god veiledning i går og i dag - så jeg kan vel tørre og påstå at ammingen går bra foreløpig! Lille er kjempe flink å suge, og her fosser melka.. Bokstavelig talt, når lille gråter f.eks. Så renner det bare 🤭 Håper den fortsetter å gå like bra, synes vi har strevd nok 🥺 En annen positiv ting i tilværelsen er at jeg etter utskrapningen omtrent har sluttet å blø alt! Jordmor sier det er vanlig, og jeg er superhappy. Er nede på helt alminnelige libresse bind, og det er rikelig. Fikk også kontrollert stingene mine i dag, og jordmora sa ikke annet enn «nei dette skal du se blir riktig vakkert!» 😂😂 Så nå er livet en god del bedre, vi krysser alt for at vi får reise hjem i morgen 🤞🏼 Er heldigvis rolig på avdelingen, så vi får veldig god hjelp og samboer får være her med oss hele tiden 🥰

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som er i overkant dramatisk opphold på sykehuset, satser på at resten av barseltiden forløper på en helt annen måte 😘 Godt at mannen får være der og dere får god hjelp. Håper dere får reise hjem i morgen og nyte fine dager sammen bare dere tre. De 14 første dagene som familie husker jeg som het magiske 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært en kjip start, men godt det går bedre med deg! Håper dagen i dag har vært god og at formen fortsetter å bedres. Og så fint at mannen får være der sammen med deg og bebis❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå går det veldig fint her! Vi er hjemme igjen og lever i vår egen lille lykkeboble💕 Mini er krevende om nettene, men eksemplarisk om dagen. Så lenge jeg gir mat ved første tegn til sult så gråter han nesten ikke 🙈 Bare ynking og klaging innimellom liksom 🥰 Han hyler ikke om nettene heller, men vil være helt inntil meg hele tiden - og da får ikke jeg sove 🙄 Men det går bra, vi har jo hele dagen å sove på 😍 Han slet veldig med luft på sykehuset, så nettene der hylte han så jeg er sikker på at vi holdt hele avdelingen våken.. Men virker som magen har roet seg nå når melka er ordentlig i gang 💕

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...