Gå til innhold

Hva gjør jenter så billige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.2.2019 den 7.48, Vera skrev:

For meg må det være følelser og kjærlighet for å kunne ha sex. Det virker ikke som jeg er i flertall. 

Jeg tror det er mange ensomme mennesker som bruker sex som et slags middel til å få nærhet til et annet menneske, for en bitteliten stakket stund, for deretter å bli forlatt..igjen..

Er så enig med deg. Det er nok veldig mange som er det også. Jeg har på følelsen av at folk har uforpliktet sex for å få bekreftelse, det er kjipt synes jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, J19 skrev:

 Er så enig med deg. Det er nok veldig mange som er det også. Jeg har på følelsen av at folk har uforpliktet sex for å få bekreftelse, det er kjipt synes jeg

Ja det er dette som er så skadelig. Og det sørgeligste er jo at mange av disse bare blir enda mer nedbrutt, når de tilbyr sex mot bekreftelse, og finner at det eneste de fikk bekreftet var at de, i likhet med omtrent alle andre unge kvinner, var gode nok for lettvint sex. På toppen av dette gjør de mange forsøkene på å bytte sex mot bekreftelse at hun blir enda mindre interessant for de som faktisk kunne gitt henne kjærligheten og bekreftelsen hun søker. Det hele er rett og slett bare trist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, herzeleid skrev:

Ja det er dette som er så skadelig. Og det sørgeligste er jo at mange av disse bare blir enda mer nedbrutt, når de tilbyr sex mot bekreftelse, og finner at det eneste de fikk bekreftet var at de, i likhet med omtrent alle andre unge kvinner, var gode nok for lettvint sex. På toppen av dette gjør de mange forsøkene på å bytte sex mot bekreftelse at hun blir enda mindre interessant for de som faktisk kunne gitt henne kjærligheten og bekreftelsen hun søker. Det hele er rett og slett bare trist. 

Det er jo akkurat dette som skjer og det gjelder både kvinner og menn. Men det er ikke å fornekte at når det gjelder kvinner så er det ekstra forsterkende, og mye mindre sosialt akseptert. Så de rammer de hardere ja.  Men dette er valg man tar i livet da! Fatter ikke mennesker som ligger med andre  så lettvint, hva nytelse er det å gjøre dette ovenfor mennesker man ikke har noen relasjoner til? ONS er og blir en eneste stor nedtur uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hele den "problematikken" bunner i at menn alltid har hatt kontroll over kvinners sexliv men de selv har vært frie. Disse normene og inngrodde holdningene er ikke lett å bli kvitt. Mennene takler dårlig at kvinnene nå har frihet og egen vilje og at de liker sex, for det skal vi jo ikke gjøre ikke sant? Vi skal bare være en bruksgjenstand som han kan tømme seg i..

Moralsk sett er menn like billige og totalt upålitelige som ligger rundt med mange. Så syter de over barnebidragene som kommer, noe som gjør de enda verre. Det er bare ikke forskjell her! Har noen bekjente som jeg ser på som mannlige luddere :)  De er jo det i praksis også, men virker ikke noe mer lykkelig en en jente som er billig og blir brukt som feltmadrass. Virker  på meg som disse individene blir mer og mer skadet for hver gang de gjør dette, og har enorme problemer med å relatere seg i faste varige forhold.

For kvinnen er det en viktig forskjell! Det er hun som blir gravid, hun som må bære frem et nytt menneske til verden, eventuelt ta livet av det. Naturen har pålagt henne denne viktige oppgaven. Derfor er det også en byrde hun får alene når mannen stikker. Det er jo derfor den "sosiale" kontrollen er strengere med jenter i store deler av verden. Men her i vesten er vi blitt så dekadente at vi totalt overser akkurat dette, den tiden kan komme tilbake hit også, fortere en dere aner! Der velferdsstaten ikke tar det ansvaret lenger, da må den sosiale kontrollen på plass igjen. Ellers ender samfunnet i kaos og anarki, med påfølgende lidlese og nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 5.58, AnonymBruker skrev:

Jeg har sex når jeg vil, hvor jeg vil og med hvem jeg vil, takk skal du ha.

Jeg traff en kar jeg fikk en god tone med på fest og vi tuklet litt utover natta. Vi pratet noen ganger på telefon og sms etter det før jeg dro hjem til han ei natt til søndag og vi hadde sex og koste oss resten av helga. Vi fortsatte og møtes og var ff i noen måneder før jeg flyttet inn og vi har nå vært sammen i 7 år, eier hus og hund sammen og venter barn.

Hvorfor skal dating og sex være så innmari seriøst? Kvinner og menn bør leve livet og ha så mye moro og sex de bare vil og så dumper de nok borti noen etterhvert som det er noe ekstra med og de har hatt mye moro på veien.

Ja om alle gjøre dette så i kjølvannet av noe slik ligger? Mange vonde følelser, sjalusi, hjertesorg, kjønnsykdommer, aborterte barn. Det går fint så lenge samfunnet stiller opp for dere, så lenge der er medisiner mot slik livsførsel! Så lenge klinikkene er der som kan løse problemet av promiskuøs livsførsel fra kvinner og menn. Til du eventuelt lykkes etter å ha høvlet over halve byen. Tenk deg at alle skal benytte den metoden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎02‎.‎2019 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke billig. Her må det mange dater til, før det blir sex. Og flere dater ute, før det blir date hjemme.

Da jeg var yngre, og var mye ute på byen, så ble jeg kalt for luremus, da jeg alltid flørtet, men aldri lot noen få meg. 

Anonymkode: 11ff1...cd6

Luremus, faktisk. Vel, det er verre enn å være "billig", som du kaller det. Luremus, eller pripne, baktalende og seksuelt frustrerte kjerringer er aller verst. Dessuten er dere avlegs.

Anonymkode: 2fb17...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.2.2019 den 23.22, AnonymBruker skrev:

Kvinner er billige først når de vet mannen er en "catch". En catch for dagens kvinnfolk er en velstående mann. Se på Tindersvindleren. La merke til at hun sendte første melding og det var nok ikke får det som stod på profil teksten men heller de bildene av privatflyet, bodyguard og dyre sjampanje flasker. Det skal veldig mye til for en dame å sende første melding. Det er noe som sitter dypt i dem. Han er forøvrig under 180 cm mange damer etterspør på tinder. Det spiller jo seff ingen rolle når han er rik. Når de får inntrykk av en mann er en "catch" da faller alle damene som fluer

Anonymkode: f4c6b...46d

Du vet nok innerst inne at det ikke er sånn, men du liker alt for godt å velte deg i din egen selvmedlidenhet og aggresjon mot kvinner til at du orker å forholde deg til virkeligheten. Noen kvinner drømmer sikkert om å bli den borskjemte pyntekona til en rik mann men de fleste kvinner vil helst ha en mann de trives sammen, uavhengig av om han har mye eller lite penger.

Kvinner er mindre tilbøyelige til å ta kontakt enn menn, men det har ikke med at de kun går etter rike eller høye menn å gjøre, det handler om at vi fremdeles er der at mennene er de som jakter mens kvinner sitter og venter. Noen menn føler seg jo nesten truet hvis en kvinne sjekker dem opp, da de føler at det er mannens jobb å være den pågående jegeren. Og så får damene stempelet "billige" fordi de våger å være frempå og sjekke opp menn.

Jeg kjenner ingen rike menn, men ser ikke annet enn at folk humper som kaniner uten tanke på hvor mye penger mannen har eller hvor høy han er. Og folk finner hverandre helt på tvers av penger og utseende.

Jeg mener kvinner burde kunne ha så mye sex de vil og omså pule rundt halve byen, det er jo deres kropp og (under)liv så hvorfor skal enkelte bestemme at de ikke kan oppføre seg på samme måte som menn, og prøve å begrense dem ved å stemple dem som billige? Er det ikke litt snålt å se ned på kvinner som er glad i sex, samtidig som man klager over at kvinner er så kostbare og selektive? En ting er i hvertfall sikkert: ingen damer vil ha sex med en mann som kaller sexglade kvinner for billige.

At folk har sex er fint, men det burde ha vært mer forståelse på mangfold også på dette området. Alle kan ikke forventes å ha samme sexdrive og tiltrekkes av de samme egenskapene og det samme utseendet. Det er litt for mye fokus på at alle skal være så seksuelle og dele seksualiteten sin med gud og hvermann. Det skaper faktisk press og høye forventninger det også på lik linje med andre krav i samfunnet som penger, makt og pent utseende.
 

Anonymkode: d21db...c7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er menn så billige da?🤔

Anonymkode: 1e2ab...e28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luremus, faktisk. Vel, det er verre enn å være "billig", som du kaller det. Luremus, eller pripne, baktalende og seksuelt frustrerte kjerringer er aller verst. Dessuten er dere avlegs.

Anonymkode: 2fb17...8de

Hahaha, så tragisk forsøk på å kontrollere andres adferd.
Det som er avlegs er denne holdningen om at det er galt uansett om kvinner er villige til å ha sex på (eller før) første date eller om de ønsker å vente. Denne "damned if you do, damned if you don't"-holdningen er mer skadelig enn hvilken som helst seksualmoral.

Jeg regner med du sier ja til sex med absolutt alle som byr seg frem? Eller er du også en avlegs luremus/kuk?

Anonymkode: d21db...c7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Det er jo akkurat dette som skjer og det gjelder både kvinner og menn. Men det er ikke å fornekte at når det gjelder kvinner så er det ekstra forsterkende, og mye mindre sosialt akseptert. Så de rammer de hardere ja.  Men dette er valg man tar i livet da! Fatter ikke mennesker som ligger med andre  så lettvint, hva nytelse er det å gjøre dette ovenfor mennesker man ikke har noen relasjoner til? ONS er og blir en eneste stor nedtur uansett. 

Som du sier gjelder det nok begge kjønn, men jeg tror det påvirker kvinner veldig mye mer negativt gitt at menn gjennom tusenvis av år er formet for å sette pris på lettvint sex mens kvinner er formet til det motsatte. Det er nok derfor så mange kvinner sitter igjen med dårlige opplevelser i ettertid mens menn i større grad sitter igjen med "morsomme historier" hvis det er mislykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, så tragisk forsøk på å kontrollere andres adferd.
Det som er avlegs er denne holdningen om at det er galt uansett om kvinner er villige til å ha sex på (eller før) første date eller om de ønsker å vente. Denne "damned if you do, damned if you don't"-holdningen er mer skadelig enn hvilken som helst seksualmoral.

Tullprat, du skal ikke ta hensyn til hva andre krever og mener. Så den der damned klisjeen din er oppbrukt. Ta ansvar for hva du gjør! Og slutt å syte :)  Det er vil essensen i dette her. For de fleste er det å holde igjen, vente med sex til man kjenner de man har seg med den eneste gangbare vei som fungerer i lengden. Så får du og andre som ønsker det herje på. Dere bryr jo dere ikke om hva andre mener, men innerst inne gjør jo du det allikevel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er menn så billige da?🤔

Anonymkode: 1e2ab...e28

Tusenvis av år med evolusjon ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Tullprat, du skal ikke ta hensyn til hva andre krever og mener. Så den der damned klisjeen din er oppbrukt. Ta ansvar for hva du gjør! Og slutt å syte :)  Det er vil essensen i dette her. For de fleste er det å holde igjen, vente med sex til man kjenner de man har seg med den eneste gangbare vei som fungerer i lengden. Så får du og andre som ønsker det herje på. Dere bryr jo dere ikke om hva andre mener, men innerst inne gjør jo du det allikevel :) 

Hæ? Er det virkelig mitt innlegg du har svart på? Isåfall tror jeg du har blingset grundig eller misforstått noe veldig...

Anonymkode: d21db...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, herzeleid skrev:

Tusenvis av år med evolusjon ;) 

Evolusjon og det moderne samfunn kræsjer med hverandre. Idag har det ingen betydning om man puler rundt, uansett om man er mann eller kvinne. En løs mann blir like mye/lite uglesett som en løs kvinne. Evolusjon betyr ingenting i dagens samfunn, hvor kvinner kan ta abort, kvinner tjener sine egne penger, vi har økonomiske støtteordninger for aleneforsørgere, og menn må betale barnebidrag for alle barn de pådrar seg hvor farsskapet er kjent. 

Anonymkode: 82c6c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evolusjon og det moderne samfunn kræsjer med hverandre. Idag har det ingen betydning om man puler rundt, uansett om man er mann eller kvinne. En løs mann blir like mye/lite uglesett som en løs kvinne. Evolusjon betyr ingenting i dagens samfunn, hvor kvinner kan ta abort, kvinner tjener sine egne penger, vi har økonomiske støtteordninger for aleneforsørgere, og menn må betale barnebidrag for alle barn de pådrar seg hvor farsskapet er kjent. 

Anonymkode: 82c6c...87e

Evolusjon betyr masse gitt at det er denne som har formet mange av våre drifter og preferanser. Grunnen til at kvinner er mer uglesett når de er lettvinte er nok i stor grad at kvinner ikke trenger noen positive egenskaper for å få mange sexpartnere, mens men med mange sexpartnere gjerne har noen positive egenskaper som gjør at akkurat de får mange til sengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet nok innerst inne at det ikke er sånn, men du liker alt for godt å velte deg i din egen selvmedlidenhet og aggresjon mot kvinner til at du orker å forholde deg til virkeligheten. Noen kvinner drømmer sikkert om å bli den borskjemte pyntekona til en rik mann men de fleste kvinner vil helst ha en mann de trives sammen, uavhengig av om han har mye eller lite penger.

Kvinner er mindre tilbøyelige til å ta kontakt enn menn, men det har ikke med at de kun går etter rike eller høye menn å gjøre, det handler om at vi fremdeles er der at mennene er de som jakter mens kvinner sitter og venter. Noen menn føler seg jo nesten truet hvis en kvinne sjekker dem opp, da de føler at det er mannens jobb å være den pågående jegeren. Og så får damene stempelet "billige" fordi de våger å være frempå og sjekke opp menn.

Jeg kjenner ingen rike menn, men ser ikke annet enn at folk humper som kaniner uten tanke på hvor mye penger mannen har eller hvor høy han er. Og folk finner hverandre helt på tvers av penger og utseende.

Jeg mener kvinner burde kunne ha så mye sex de vil og omså pule rundt halve byen, det er jo deres kropp og (under)liv så hvorfor skal enkelte bestemme at de ikke kan oppføre seg på samme måte som menn, og prøve å begrense dem ved å stemple dem som billige? Er det ikke litt snålt å se ned på kvinner som er glad i sex, samtidig som man klager over at kvinner er så kostbare og selektive? En ting er i hvertfall sikkert: ingen damer vil ha sex med en mann som kaller sexglade kvinner for billige.

At folk har sex er fint, men det burde ha vært mer forståelse på mangfold også på dette området. Alle kan ikke forventes å ha samme sexdrive og tiltrekkes av de samme egenskapene og det samme utseendet. Det er litt for mye fokus på at alle skal være så seksuelle og dele seksualiteten sin med gud og hvermann. Det skaper faktisk press og høye forventninger det også på lik linje med andre krav i samfunnet som penger, makt og pent utseende.
 

Anonymkode: d21db...c7a

Dette er jeg veldig enig med deg i. I dag har normen blitt, først sex og så bli kjent. Altså at man trenger ikke følelser for å ha sex. Er man kåt, så finner jeg en å ha sex med. Og det er greit for noen, men fortsatt er det en del som må ha følelser før man har sex. Det betyr ikke at man stempler andre for billige. 

Jeg mener at man må akseptere at man er forskjellige og tenker ulikt ang sex og at man har forskjellig verdisyn rundt dette med sex. Noen ønsker å finne en partner som tenker likt om sex. Altså at sex har man når man har fått følelser for en person. Da tenker jeg at antall partnere forteller litt om synet man har på sex, men det er et spørsmål som man ikke kan stille og mange vil ikke svare på. Da blir man beskyldt for å være sjalu og at man må regne med at vedkommende har hatt et sexliv tidligere. Selvsagt har de fleste hatt et sexliv tidligere, men for noen er det forskjell på å hatt 2 eller 50. Hvis noen da skulle mene at noen har hatt for mange før dem, så stempler man den andre for å være "billig." Etter min mening gjør man ikke det, men man har ulikt syn på sex og hva man legger i det å ha sex. Så i dag tror jeg det faktisk er mer unaturlig med få partnere, enn mange partnere. Og kanskje er det slik at det er den som har hatt få partnere som blir sett litt rart på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Luremus, faktisk. Vel, det er verre enn å være "billig", som du kaller det. Luremus, eller pripne, baktalende og seksuelt frustrerte kjerringer er aller verst. Dessuten er dere avlegs.

Anonymkode: 2fb17...8de

Okei Christian Grey 😂😂

Anonymkode: b6de8...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært opptatt med skole, men skal gå side for side for å svare på tråden i uken fremover.

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hvis 1 gutt får nye jenter hele tiden, selvfølgelig er det jentene som er gratis her da. Det sies at 5 % av guttene i verden får 95 % av verdens jenter. Med den stats i bakhånd... kanskje det er jentene som er litt billig? :-)

Anonymkode: 41bff...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...