Gå til innhold

Hva er god lønn for deg? Netto i mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min utbetalte lønn vipper litt over/under 25 000 fra måned til måned, jeg jobber fulltid.

Jeg blir glad og føler jeg får god lønn hver gang det vipper over 25 000.

Anonymkode: ba2c6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ca 32 000,- utbetalt i måneden, men har høy skatteprosent :-) Har bolig med lån og husleie, samt bil, men hovedsaken for meg, er at jeg kan sette av litt til sparing hver måned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på. jeg har utbetalt 32000 og føler det er god lønn. Men jeg er 31 år. Hadde jeg vært 51 hadde jeg nok ikke syntes den var like god. Så kommer jo an på livssituasjon, alder, ansvar etc.

Anonymkode: e1b37...be5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er relativt, jeg merker at man greier veldig godt å tilpasse forbruket til den lønnen man har.

Jeg ville vel tenkt at 25-35 utbetalt er en god solid lønn på generelt grunnlag. Det er samtidig klart at dersom jeg har mer enn dette utbetalt til vanlig, så vil ikke 30 000 være en god lønn for meg, men jeg mener fremdeles det er en god lønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selv jeg har god lønn (selv om mye vil ha mer), og jeg får utbetalt rett rundt 28.000,- i måneden. 

Anonymkode: df3dc...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har en god lønn, jeg har 38.000 utbetalt hver måned. Mannen min, derimot, som har oppunder 50.000 utbetalt hver måned, synes IKKE at jeg har veldig høy lønn :ler: Så alt er relativt!

(Og det sagt, så er det IKKE sånn at vi bader i penger, om noen skulle tro det!! Vi har et stort boliglån som vi dessuten betaler ned på mye raskere enn hva vi egentlig må, vi har kun én (helt nøktern og grei) bil, vi er på ferie kun 1-2 ganger pr år, og kjøper stort sett bare klær i de billigste butikkene (og også mye brukt til barna) osv).

Anonymkode: 66577...0fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

kjøper stort sett bare klær i de billigste butikkene (og også mye brukt til barna) osv)

Takk for at dere kjøper opp alle de billige og brukte klærne slik at oss fattige må kjøpe nytt og dyrt, selv med en lønn på nesten netto 100 000 kr i måneden...

Anonymkode: 12500...44a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at dere kjøper opp alle de billige og brukte klærne slik at oss fattige må kjøpe nytt og dyrt, selv med en lønn på nesten netto 100 000 kr i måneden...

Anonymkode: 12500...44a

Sist jeg sjekket, var det ikke tomt for klær verken på HM, Lindex eller KappAhl?! Både Fretex og Finn bugner også over av brukte klær, så hvis du selv ikke greier å finne brukt tøy der, tror jeg heller det må være du som leter på feil sted eller med gale søke-kriterier. (Og det sagt, er det aller meste av mine barns brukte tøy, nedarvet fra slekt og venner. Du får høre om du også har noen venner du kan arve av da, vet du!)

Anonymkode: 66577...0fc

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt utbetalt 30000kr pr mnd etter 30% skatt, hadde jeg der jeg bor, hatt en god lønn.

Anonymkode: a7eab...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utbetalt litt over 28.000 i mnd, og synes det er middels bra. 

Anonymkode: 2dcc9...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40.000,- utbetalt og oppover ville vært god lønn for meg. Tjener ca 30 utbetalt. 

Hva som er nok er en annen sak, klarer meg fint på ca 20 og oppover. 

Anonymkode: f9e25...fca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 28000 utbetalt. Synes det er middels for det gir ikke rom for mange sprell. Bor alene så må stå for alke bokostnadene selv. 

Anonymkode: 37fb5...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ufør og jobber 5 timer i uken. Har 35000 før skatt og 28000 utbetalt.

Er svært fornøyd:-)

Anonymkode: ed865...3a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig hvordan alle på kg alltid ligger langt over gjennomsnittet på lønn 🤔

Anonymkode: 2e902...ff4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbetalt 23.000, altså netto. Absolutt ikke fornøyd. Men, kvinneyrke i kommune gir ikke godt betalt tross 5 år lang utdannelse. Dog bare 4 års ansiennitet enda, så lønna stiger vell litt fram til 16 år.. Trøster meg med fleksitid, fullstendig styre over egen hverdag, samt 12% pensjonssparing da :ler: ... Oog for en mann som tjener mye bedre som håndverker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mellom 22-26 000 utbetalt, noe som er helt gjennomsnittlig.  Hadde jeg hatt over 30 000 hadde jeg syns jeg hadde hatt godt betalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvordan alle på kg alltid ligger langt over gjennomsnittet på lønn 🤔

Anonymkode: 2e902...ff4

Det er veldig vanlig å ha utbetalt over 30 000 idag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...