Gå til innhold

Hva er god lønn for deg? Netto i mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mellom 27-32 000 kr i lønn i mnd (jobber som sykepleier). Avhenger så klart av hvor mye jeg jobber ekstra, kveld og helg. Har kun en deltidsstilling.

I tillegg får jeg ca. 9000 kr i bidrag (to barn), barnetrygd + stønad til barnetilsyn. Jeg er fornøyd, men jobber hardt for det. Masse røde dager, ekstra helger, nattevakter innimellom m.m. 

Anonymkode: 27b72...124

Hva med vitsen med å dra fram en gammel tråd?

Anonymkode: 0a109...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med vitsen med å dra fram en gammel tråd?

Anonymkode: 0a109...9f5

For å irritere sånne som deg 😂

Anonymkode: 27b72...124

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med vitsen med å dra fram en gammel tråd?

Anonymkode: 0a109...9f5

Hvorfor ikke? Temaet er like aktuelt.

Eller ville du bare være den som gjorde oppmerksom på dette😂?

Anonymkode: 38c10...330

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50,000/mnd netto og oppover er en bra lønn i Norge. 40-50,000 er Ok, 30- 40,000 er god snitt lønn. Synes jeg., 

Anonymkode: ab5d9...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jeg har en god lønn, jeg har 38.000 utbetalt hver måned. Mannen min, derimot, som har oppunder 50.000 utbetalt hver måned, synes IKKE at jeg har veldig høy lønn :ler: Så alt er relativt!

(Og det sagt, så er det IKKE sånn at vi bader i penger, om noen skulle tro det!! Vi har et stort boliglån som vi dessuten betaler ned på mye raskere enn hva vi egentlig må, vi har kun én (helt nøktern og grei) bil, vi er på ferie kun 1-2 ganger pr år, og kjøper stort sett bare klær i de billigste butikkene (og også mye brukt til barna) osv).

Anonymkode: 66577...0fc

Dere svømmer jo i penger selv om dere velger å betale ned boliglånet raskere og ellers sparer penger. Om dere ellers klarer å bruke opp nesten 90k hver måned på grunn av boliglån har dere en ekstremt dyr bolig. 

At dere lever et nøkternt liv er noe annet, men bader i penger gjør dere definitivt. 

Anonymkode: 7e80d...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.2.2019 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvordan alle på kg alltid ligger langt over gjennomsnittet på lønn 🤔

Anonymkode: 2e902...ff4

Alle som kommenterer, kanskje. Er ikke alle som er like komfortable med å dele informasjon. Samme som at det blir mest slanke mennesker som deler BMI/høyde og vekt. 

Anonymkode: 1cdb5...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

50,000/mnd netto og oppover er en bra lønn i Norge. 40-50,000 er Ok, 30- 40,000 er god snitt lønn. Synes jeg., 

Anonymkode: ab5d9...f73

Enig med dette 

Anonymkode: 1cdb5...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lønn for meg hadde vært om vi tjente rundt 60000 tilsammen netto. Da hadde vi hatt det romslig i hverdagen, men ingen luksus. Selv om jeg ser på det at økonomien går rundt uten å måtte snu på krona som luksus.  Vi ligger i underkant av 50000 nå, varierer litt. Har hus, nedbetalt hytte, bil, og 5 barn i alderen 11-21 år. 

Anonymkode: 57f40...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utbetalt mellom 29-31 tusen, varier litt fra måned til måned. Bor ikke i Oslo, men en liten by i trønderlag så den lønnen kommer man langt med her. Har råd til alt jeg vil ha og en fin bolig. Men skulle gjerne hatt 40+ utbetalt for å kunne reise på litt mer eksklusive ferier, er ikke glad i charter med 3/4 stjerner hoteller og drar heller på færre med bedre ferier, så med litt høyere månedslønn kunne jeg gjort det oftere :) 

Anonymkode: 6ad04...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbetalt 32 000 per mnd i lønn, 2100 . barnetrygd. Alenemor, eier bolig og bil, betaler lån. Sparer rundt 10 000 per mnd.
Barnebidrag setter både meg og barnefar inn på egen konto som klær og utstyr blir brukt til.
Syns jeg tjener godt og har det fint :)

Anonymkode: bca75...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36.000 utbetalt. Mannen har 39.000.

3.2 mill i lån, 2 biler og to barn i bhg. Lever godt og sparer mye hver mnd.

Anonymkode: 05d41...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alt fra 28000 og oppover er god lønn! Selv har jeg bare ca 20 k og det er drita lite 😒

Anonymkode: 26a34...196

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har 75000 utbetalt, jeg ca 20000. Han har veldig god lønn, jeg har ikke det. Totalt sett er det en helt ok pluss familieøkonomi.

Anonymkode: a8c3b...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har rundt 50’ og jeg 45’ i måneden. Huslån på kun 1,8 mill, så høy disponibel inntekt i måneden. 

Anonymkode: 69975...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvinne487

Utbetalt 38.000,- i mnd. Jobber 100%. Er enke og alenemor så er jo alene om alle utgifter til boliglån, bil, mat osv... synes vi lever godt og sparer også en del hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utbetalt 36.000 og er glad for det siden jeg ikke har fullført utdannelse. Kjæresten har utbetalt 200.000 i måneden og det gnager skikkelig på meg siden han har så hinsides økonomisk frihet. 

Anonymkode: 785c6...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville over 20 000,- vært godt betalt. ( Siden vi er to) Jeg har bare 13000 utbetalt, men har ikke huslån og har bare ca 40000 i gjeld ( har en bra og økonomisk bil) Mannen har utbetalt bare 18000,- siden han har aap, så vi har ikke akkurat vilt med penger😅 Men det går rundt. 

Anonymkode: 30bf8...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...