Gå til innhold

Hvorfor vil damer under 165 ha høye menn? kan dere ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så utrolig kjipe folk er her inne. Veldig mye som skrives kun for å såre andre.

Trenger man å lage tråder som dette, og trenger man egentlig svare i den på en dum måte som dette? Mange skriver bak ab-funksjonen, og det er her de "tøffeste" meningene kommer frem.

Bare patetisk å høre at ALLE damer liker ditt, og ALLE menn liker datt. Noens meninger på et forum gjør ikke det til et vitenskapelig faktum, akkurat.

Merkelig nok ser jeg menn og kvinner i alle høyder, ha kjærester. Noen ganger er mannen mye høyere, andre ganger er de ca like høye eller skiller 5. 10 og 15 cm, og noen ganger er damene høyere enn mannen.

Da er det ikke vanskelig å komme frem til det faktum at folk er forskjellige og liker forskjellige ting?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lave damer kaster bort genene til høye menn. 

Anonymkode: d32d6...ab5

Haha bare tull! Min far er 2 meter akkurat og min mor er 178. Jeg er 165. En familie består ikke bare av høye eller bare av lave, det er en blanding og barna kan arve høyden til tippoldemora si for den saks skyld. Om en høy mann hadde fått barn med meg så hadde sjansen for å få høye barn vært ekstremt stor, da jeg er den eneste i vår slekt som har vært så lav, tror man må langt tilbake for å finne en som vr 165 cm. 

Og uansett, er det et bra gen å være så høy? De flesre fåt ryggproblemer og diverse da det meste i denne vedenen ikke er tilpasset høye! 

 

Anonymkode: 03f27...d45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 155 cm og kjæresten min er nesten 2 meter. Elsker at han er så høy. 😍:hjerte:

Anonymkode: eda71...96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mons skrev:

Fordi en dame på 165 ønsker å kunne bruke høye hæler uten å se ned på mannen. En mann på 190 er da perfekt!

En på 165 skal ha hele 25 cm heler for å i det hele tatt bli like høy som mannen. Så det tror jeg sjeldent er et problem... 

 

Når det er sagt, så må folk få lov til å forelske seg i den de vil. Enorm høydeforskjell ser rart ut uansett hvilken vei det går, spør du meg. Men jeg har aldri tenkt tanken at de på 165 må holde seg unna de på over 180, for at vi som er 170 og noe skal ha høye menn 😂 

02ba706259b192fd40fece579c9d77f6.jpg

2078b.jpg

Anonymkode: bb6b6...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil lave damer ha høye menn? Er det "innafor" å bli sammen med en mann som "bare" er 5 cm høyere? Er det "innafor" å date en mann som er lavere enn seg? Osv... Mange rare spørsmål her inne. Man velger da ikke partner etter en vedtatt mal over hvor stor høydeforskjellen skal være!?! Om "alt annet" stemmer, dumper man vel ikke noe pga "feil" høyde?!? Eller lar være å bli sammen med en høy mann fordi de er "reservert" for høye damer?!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En på 165 skal ha hele 25 cm heler for å i det hele tatt bli like høy som mannen. Så det tror jeg sjeldent er et problem... 

 

Når det er sagt, så må folk få lov til å forelske seg i den de vil. Enorm høydeforskjell ser rart ut uansett hvilken vei det går, spør du meg. Men jeg har aldri tenkt tanken at de på 165 må holde seg unna de på over 180, for at vi som er 170 og noe skal ha høye menn 😂 

02ba706259b192fd40fece579c9d77f6.jpg

2078b.jpg

Anonymkode: bb6b6...93d

Man velger da ikke (bort) partner etter hva andre kan komme til å synes ser rart ut, spør du meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er 183cm,  mens jeg selv er 155cm. Det var hans herlige personlighet jeg falt for og ikke høyden hans 😊 

Anonymkode: bc934...6d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Er 158 cm. Kjæresten min er 188. Liker berre høge menn. Lave gutter interesserer meg ikkje sånn sett :) Ingen av eksene mine er under 185 cm heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker lave damer, det er noe feminint over det. Jeg er 194 men liker damer på rundt 160 best.

Anonymkode: c4570...227

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Thyra skrev:

Man velger da ikke (bort) partner etter hva andre kan komme til å synes ser rart ut, spør du meg. 

Var ikke det jeg sa heller, var bare min personlige mening :) alle velger akkurat den de vil ha, uansett om den personen er lav, høy, mann, kvinne, tykk, tynn, blå eller grønn. Jeg legger meg ikke opp i det. Men at en på 165 helst vil ha en på 190 for å kunne gå i høye heler uten å bli høyere enn mannen, det syns jeg er litt overdrevet. Med mindre man har for vane å gå i 25 kg hæler, da. 

Men for all del, igjen, alle velger den de vil, så lenge man føler selv at det er en god match i kjemi osv 😄

Anonymkode: bb6b6...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 cm heler, mente jeg, ikke kg. :ler: for all del, de er sikkert tunge også, men rett skal være rett :ler:

Anonymkode: bb6b6...93d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde er ikke viktig. Det viktige er hvordan to mennesker har det sammen, er det kjemi og kjærlighet har ikke høyde noe å si. En må finne ut hva de viktige tingene i livet er. Hva andre mener er ikke avgjørende. 

Jeg er selv en mann på 174 cm og har datet både høyere og lavere. Jeg har ikke høydepreferanser. Jeg blir like glad i jenta om hun er 150 som 190. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vell ikke en menneskerett å gå i høye hæler ? 

Anonymkode: 65c4d...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil menn over 100 kg ha damer under 80 kg?

Anonymkode: 62cdb...f89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det jeg sa heller, var bare min personlige mening :) alle velger akkurat den de vil ha, uansett om den personen er lav, høy, mann, kvinne, tykk, tynn, blå eller grønn. Jeg legger meg ikke opp i det. Men at en på 165 helst vil ha en på 190 for å kunne gå i høye heler uten å bli høyere enn mannen, det syns jeg er litt overdrevet. Med mindre man har for vane å gå i 25 kg hæler, da. 

Men for all del, igjen, alle velger den de vil, så lenge man føler selv at det er en god match i kjemi osv 😄

Anonymkode: bb6b6...93d

Det er mange umake par. Både når det gjelder hlyde og andre ting. Skal mye til før jeg ser på det som rart. Synes ikke det er rart om hun er 265 og han er 190. Men enig i at det er litt spesielt om en dame på 165 har som krav at han må være over 190. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi høyde er en av flere parametere som trekker opp (for de fleste), en tar da ikke utgangspunkt i seg selv, men i hva en ønsker instinktivt, jeg foretrekker høye damer. 

Endret av RoH
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daddy issues vel. Høye menn som bare tenner på små damer vil være daddy og små damer som bare vil ha veldig høye menn vil ha daddy.

Anonymkode: 68eaa...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 20.32, Mons skrev:

Fordi en dame på 165 ønsker å kunne bruke høye hæler uten å se ned på mannen. En mann på 190 er da perfekt!

25 cm? Takke meg til joggesko. 😆

Anonymkode: f965f...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega som er aktiv på tinder blir til stadighet spurt om og sortert på hvor høy han er, kan dette sidestilles med å spørre kvinner om og sortere dem på f.eks vekt eller midjemål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil overvektige eller utrente menn ha slanke, trente damer? De burde vært solidariske og spart dem for oss menn som faktisk er slank og fit.

Anonymkode: 4f305...ec3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...