Gå til innhold

Hvorfor vil damer under 165 ha høye menn? kan dere ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mener du at damer under 165 cm skal avvise menn over 185 cm for å "spare" dem til damer over 170 cm? 

Det er vel vanskelig nok som det er å finne en man klaffer med, om man ikke skal tenke på dette i tillegg?? Akkurat som høyden er det viktigste når man skal velge partner... :rolleyes:

Anonymkode: 9da61...b56

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke min erfaring at menn ikke liker høye kvinner, men regner med at folk som skriver slike innlegg har en "agenda" med det.

Min erfaring er at menn liker mye forskjellig, men det virker nesten som det er utrolig å påstå at menn og kvinner er individer noen ganger.

Anonymkode: 32731...b47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke høyden man faller for, men personen. Jeg er egentlig for lav for min manns standarder. Likevel så klarer han å leve med meg til tross for denne grusomme skavanken. Ok, det siste der var litt ironisk, men han mener at jeg er for lav. Vi møttes på tinder og snakket ikke om høyde på forhånd, annet enn at jeg visste at han var 186, jeg er 166.  Jeg syns han er litt for høy også, men han er fin ellers, og annet enn høyden passer vi perfekt sammen. 

Ingen er perfekte, man må lære seg å leve med feilene partneren og en selv har.

Anonymkode: 2eb70...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.65, mannen er 1.75. Det synes jeg er perfekt (selv om høyde ikke er viktig for meg). Stor høydeforskjell er upraktisk. Får vondt i nakken.

Anonymkode: 0395c...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sorry, jeg liker deg kjempegodt og du liker jo meg også kjempegodt, men jeg kan ikke bli sammen med deg. Jeg er jo bare 163, men du er 190 så du må "spares" til noen over 170 kommer. Beklager kjære, men det er jo så synd på de høye kvinnene". 

Hvis de over 170 har så sterke høydepreferanser, så tenker jeg at det er deres problem. Jeg derimot, bryr meg ikke så mye om høyder, så hvis jeg møter en mann det klaffer med, så gir jeg blanke i om han er "for høy for meg". 

Anonymkode: 2003a...5f1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det enkelt og greit handler om at menn vil ha lave damer og damer vil ha høye menn. Da blir det logisk at de høyeste menn blir sammen med de laveste damene. Men må inrømme at det ser litt upraktisk ut med +30cm høydeforskjell.

Anonymkode: 28345...c2b

Upraktisk på hvilken måte? 

Anonymkode: 073cb...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mons skrev:

Fordi en dame på 165 ønsker å kunne bruke høye hæler uten å se ned på mannen. En mann på 190 er da perfekt!

Med mindre hun ønsker å bruke stylter trenger vel ikke mannen å være 190 cm? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 168 og kjæresten min er vel 172, synes det er litt kjipt at han ikke er hvert fall 180 fordi jeg synes det er mye finere når menn er høyere, pluss at da hadde jeg følt meg mye søtere, men det er den eneste dårlige kvaliteten han har. Noen ganger i starten tenkte jeg at han så ut som et lite barn fordi han er lav. Men jeg vet at det er mitt kompleks, og ikke hans. Disse trådene og diskusjonene kommer egentlig ingen steder.

Anonymkode: 8a7ab...9e5

Hadde han visst du satt å kritiserte høyden hans på KG, og referert til den som en "dårlig kvalitet", tror jeg fort han hadde fått et litt annet syn på deg og hvilke "kvaliteter" du besitter. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hadde han visst du satt å kritiserte høyden hans på KG, og referert til den som en "dårlig kvalitet", tror jeg fort han hadde fått et litt annet syn på deg og hvilke "kvaliteter" du besitter. 

Tankepolitiet kommer, ja. Han vet jo at han er lav. Hvorfor så big deal å anerkjenne det? 

Anonymkode: 8a7ab...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tankepolitiet kommer, ja. Han vet jo at han er lav. Hvorfor så big deal å anerkjenne det? 

Anonymkode: 8a7ab...9e5

Det handler ikke om å ikke anerkjenne det, men om måten du karakteriser høyden hans på. Ellers ønsker tankepolitiet deg en trivelig kveld. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mannen jeg falt for tilfeldigvis var 187 cm lang? Så jeg skulle droppet å bli kjent med han, og etterhvert blitt sammen med han, for å spare han til deg eller andre som er lang? Hadde vell vært sammen med han om han var 175 cm også jeg. Det er ikke høyden som bestemner alt vettu 🙂

Anonymkode: aaad0...13b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

spare dem til oss høye damer over 170? Med høy, mener jeg menn over 185 og opp til over 190... Skjønner ikke hvorfor en dame på 165 "ønsker seg" en å 190...

Anonymkode: 16f04...912

På grunn av kjemi? Eller fordi jeg ikke sier nei når en kjekkas på 194 cm sjekker meg opp. "Nei beklager, men det fins jenter på170 cm som vil at jeg skal være sammen en lavere mann, og tror du automatisk ville sjekket opp en av dem hvis jeg sier nei". De vil ha petite damer, så du får vente på en av dem som vil ha Langbein;) 

Hilsen 152 cm

 

Anonymkode: 2eb04...9f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,65 og faller oftest for lave menn. Høye menn skremmer meg rett og slett.

Anonymkode: 56fa5...525

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg liker høye menn og mannen min liker lave damer. Jeg er 163 og min mann er 198. 

Anonymkode: ea145...9cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit for meg! Nettopp fått meg en fantastisk elsker og tipper han maks er 175. Så bare behold resten dere andre!

Anonymkode: a41eb...792

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 187 ca (mann) og kunne gjerne tenke meg en kjæreste som var like høy som meg. Er litt lei lave damer og synes de er eksotisk med de som er litt høyere. 

Anonymkode: 3d32b...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort plikten min, ts! Jeg har bare vært sammen med én over 175, og han dumpa jeg fordi jeg følte meg som et lite barn med han (han var rundt 190). 

Kvinne 163

Anonymkode: 1df25...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er utrolig er hvilke tema og spørsmål som dukker opp på Kvinneguiden... 

En sann historie fra mitt liv:

For 20 år siden møtte jeg en gutt som var 35 cm høyere enn meg. Han ville bli kjæresten min, men jeg avviste han fordi han var for høy. "Tenk hva folk ville si".

Vi mistet etterhvert kontakten og fikk samboer og barn på hver vår kant av landet. 17 år senere begynte vi å snakke sammen på Messenger etter å ha blitt FB venner. "Klikk! " sa det og vi elsket hverandre før vi hadde rukket å møtes igjen. Så møttes vi, 35 cm i høydeforskjell, men denne gangen avviste jeg han ikke. Jeg tenkte ikke over det og det er ikke noe problem for noen av oss. 

Fordi jeg avviste han den gang gikk jeg glipp av mye, kanskje, hvem vet.. Nå er det iallefall mer komplisert når vi har barn og bosted hver for oss. 2 år har vi vært sammen. 

Drit i høyden og elsk mer. 

Anonymkode: 283f1...6b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...