Gå til innhold

Hvorfor vil damer under 165 ha høye menn? kan dere ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

spare dem til oss høye damer over 170? Med høy, mener jeg menn over 185 og opp til over 190... Skjønner ikke hvorfor en dame på 165 "ønsker seg" en å 190...

Anonymkode: 16f04...912

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"En drink? Du virker veldig koselig, men du er jo minst 30 cm høyere enn meg. Da er det bedre om du spanderer en drink på venninna mi, hun er 5 cm høyere enn meg."

 

Ja. Det virker ikke overfladisk. 

 

Neste blir å porsjoner ut vekt, tynne må parres med en feit slik at kjærestepar får like bensinutgifter. 

Anonymkode: 5fc95...5c7

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om alle bare kunne fått velge hvem de liker selv, og ikke må få fortalt at «nei det kan du ikke like, for da er det mindre sjanse for meg» 

Anonymkode: 04625...469

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

spare dem til oss høye damer over 170? Med høy, mener jeg menn over 185 og opp til over 190... Skjønner ikke hvorfor en dame på 165 "ønsker seg" en å 190...

Anonymkode: 16f04...912

Fordi en dame på 165 ønsker å kunne bruke høye hæler uten å se ned på mannen. En mann på 190 er da perfekt!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy kvinne selv, men denne tankegangen er ikke spesielt logisk.

Hvis en mann faller for ei på 165 og han er 190 skal han da velge henne bort siden hun er såpass mye lavere da eller omvendt? Det er jo ikke slik det fungerer akkurat og det er heller ikke slik at alle kan velge og vrake i partnere så når man treffer noen man virkelig liker så ønsker man å satse på den personen.

Noen høye menn foretrekker også mye lavere damer og det må de få lov til. Jeg har forresten aldri opplevd følelsen av at lavere damer "stjeler" potensielle partnere fra meg :P

Anonymkode: 32731...b47

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man forelsker seg jo i mannen, og ikke i høyden. 

Jeg er kun 160 cm, og har vært sammen med menn fra 160 cm - 205 cm. Så høyde spiller ingen rolle. Men skal jo være ærlig, og si jeg håper heller jeg forelsker meg i en som er 170 cm, enn en på 205 cm. 

Anonymkode: 1ab0c...de2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mons skrev:

Fordi en dame på 165 ønsker å kunne bruke høye hæler uten å se ned på mannen. En mann på 190 er da perfekt!

De fleste kvinner kan ikke gå på høye hæler. Kanskje 7, men ikke 12cm. 

Anonymkode: 528cf...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde betyr ikke noe for meg som faktisk til og med er under 160 cm. 

Jeg har dog falt for flere menn som har vært opp mot 2 meter. Men det er da absolutt ikke høyden hos dem jeg har gått etter! Det er jo så upraktisk med så stor høydeforskjell, jeg kan jo stå og suge dem 🙄

Anonymkode: 546f6...b47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så er det ikke høyden jeg faller for, men mannen. Nå ble det sånn at mannen min er 30 cm høyere enn meg. Hadde jeg valgt så hadde han vært 10 cm kortere, men det er ikke opp til meg gitt. 

Er forøvrig langt unna 165. 

Anonymkode: 17f51...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, FrodeF skrev:

Kan ikke dere høye damer bli sammen m hverandre? Menn flest liker dere ikke

Hvorfor liker ikke menn høye damer?

Anonymkode: eda71...96e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FrodeF skrev:

Kan ikke dere høye damer bli sammen m hverandre? Menn flest liker dere ikke

Det er ikke erfaringen min 🤫 

 

Hilsen 182 cm høy jente 😉

Anonymkode: 35731...0cc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 og er veldig svak for høye menn må jeg innrømme. Det er bare noe veldig attraktivt med det. Jeg er sammen med verdens skjønneste mann, han er 185 og han digger at jeg er lavere enn han. Syns det er perfekt høydeforskjell på oss. Men det er jo ikke høyden jeg faller for, det er bare et pluss. Det er jo hele pakka man faller for. :) 

Anonymkode: 7956a...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 157 og har hatt partnere på i alle høyder, men de fleste mellom 185-205. Mannen min er 33 cm høyere enn meg, og det syntes jeg er flott. Vi ser fine ut sammen. Selv liker han at jeg er lav - sier han føler seg litt ekstra "beskyttende". Det har også tidligere kjærester som har vært ganske høye sagt.

Det "enkleste" var da jeg hadde kjæreste på 170 - blant annet slapp jeg å få kink i nakken når vi kysset. Derimot syntes jeg han var lav, og av en eller annen grunn var det litt turn-off for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 og kjæresten min er vel 172, synes det er litt kjipt at han ikke er hvert fall 180 fordi jeg synes det er mye finere når menn er høyere, pluss at da hadde jeg følt meg mye søtere, men det er den eneste dårlige kvaliteten han har. Noen ganger i starten tenkte jeg at han så ut som et lite barn fordi han er lav. Men jeg vet at det er mitt kompleks, og ikke hans. Disse trådene og diskusjonene kommer egentlig ingen steder.

Anonymkode: 8a7ab...9e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er under 165 og gift med en mann som er over 190. Alle mine tidligere kjærester har vært 185+, delvis tilfeldig, men også fordi jeg finner høye menn attraktivt. Kan ikke endre preferansene mine fordi du har et høydekompleks. 

Anonymkode: 6a838...d82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det enkelt og greit handler om at menn vil ha lave damer og damer vil ha høye menn. Da blir det logisk at de høyeste menn blir sammen med de laveste damene. Men må inrømme at det ser litt upraktisk ut med +30cm høydeforskjell.

Anonymkode: 28345...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...