Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har LK sluttet helt å spille fotball?

Skrevet
Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev:

Dette er ting du må ta med den enkelte bruker der det passer, istedet for å generalisere alle brukere i et "dere". Og som det lenkes til her over, er sidevisninger og klikk en nedadgående spiral.

Gjentar nevnte lenke her: https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno/monthly

Nei, jeg må faktisk ikke ta dette med hver enkelt bruker i denne tråden der det passer. Men jeg skal gjøre det neste gang jeg ser et eksempel på detaljfokus. Det blir nok ikke lenge til😉Jeg gjentar forøvrig min kommentar om at detaljfokuset her inne tilsier at det må genere mange klikk på bloggen fra brukerene i denne tråden. Men som sagt: ingen hovedregel uten unntak😉

1 time siden, Hellasinmyheart skrev:

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, CecilieX skrev:

Skal vi i gang med enda en runde generalisert brukerdebatt og trådkritikk? 

Jeg skjønner ikke dette behovet for å diskreditere tråd og brukere, spesielt ikke når dette jo bare er en «tråd uten tyngde».

Enig med deg. Men akkurat nå ser tråden mye bedre ut enn for to minutter siden, evig glad for alle saklige og konstruktive brukere her inne. Det er slik en debattråd bør se ut👍

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, Hellasinmyheart skrev:

Dere bidrar iallefall i vesentlig grad, det er sikkert😉Så mange her inne som får med seg hver lille detalj i hvert eneste innlegg må nødvendigvis genere en god del trafikk på bloggen. 

Ja det er vel få som er så besatt og opphengt i denne bloggeren en folk her inne. Får med seg hver minste detalj  Daglig postes det småligheter, om  hvor stygt hun har det, hjemme  hvordan hun poserer, gapesmil, kom og ta meg blikk , klesstørelse hennes , hvordan hun i allefall ikke kan bruke str XS, ,hva hun spiser hvor teit hun snakker, babystemme osv i spedt at og annet innlegg der enkelte prøver og være saklig og seriøs. Enig med bruker over her som skriver  Det er ingen debatt, heller ikke saklig kritikk. og at tråden har et dårlig rykte. , og den ikke har noen tyngde. Det minner mer om sladder en noe annet. Hvis man vil være seriøs, og bli tatt seriøst av andre en brukerne i denne tråden, bør  man finne seg en annen plass en Rampelyset, men det er vel kanskje ikke det som er driven. 

• Liker 14
Skrevet

Hva menes med at tråden har et dårlig rykte?

Hvem sier det? Hvor sies det? 

• Liker 25
Gjest CecilieX
Skrevet
25 minutter siden, prudens skrev:

Ja det er vel få som er så besatt og opphengt i denne bloggeren en folk her inne. Får med seg hver minste detalj  Daglig postes det småligheter, om  hvor stygt hun har det, hjemme  hvordan hun poserer, gapesmil, kom og ta meg blikk , klesstørelse hennes , hvordan hun i allefall ikke kan bruke str XS, ,hva hun spiser hvor teit hun snakker, babystemme osv i spedt at og annet innlegg der enkelte prøver og være saklig og seriøs. Enig med bruker over her som skriver  Det er ingen debatt, heller ikke saklig kritikk. og at tråden har et dårlig rykte. , og den ikke har noen tyngde. Det minner mer om sladder en noe annet. Hvis man vil være seriøs, og bli tatt seriøst av andre en brukerne i denne tråden, bør  man finne seg en annen plass en Rampelyset, men det er vel kanskje ikke det som er driven. 

Rampelys er et veldig godt sted å skrive når målet er å nå ut til folk som er interessert i bloggere. Det er jo bevisstgjøring av disse som er målet mitt.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Vel, det er noen jeg kjenner som leser her inne og andre tråder på rampelyset for å få seg en god latter. Eller bare rister på hodet. Egentlig av hele kvinneguiden  😛 og nei ingen av dem støtter at bloggere eksponerer barn. Eller gidder lese blogger de ikke liker. Kvinneguiden har ikke et godt rykte 😂

Endret av Klink
  • Liker 14
Skrevet (endret)
11 minutter siden, pøbelsara skrev:

Vet at det ble dårlig mottatt på Stort og smått om sosiale medier, da noen prøvde seg å poste  noe fra  KG og Rampelyset. Trådene ble stengt, og de sa de ikke ville assosieres med det der inne og at det var en tulle sak, noe i den duren. 

Endret av prudens
  • Liker 6
Skrevet
39 minutter siden, Klink skrev:

Vel, det er noen jeg kjenner som leser her inne og andre tråder på rampelyset for å få seg en god latter. Eller bare rister på hodet. Egentlig av hele kvinneguiden  😛 og nei ingen av dem støtter at bloggere eksponerer barn. Eller gidder lese blogger de ikke liker. Kvinneguiden har ikke et godt rykte 😂

Det hørtes jo veldig kjent ut for det er jo nettopp derfor mange leser bloggen til CBE, for å ha noe å le av. Selv tror jeg at jeg aldri har lest et helt nnlegg. Jeg har lest kommentarene for det har jo vært det som har vært interessant med bloggen. Nå har jeg vel kanskje vært innom bloggen en gang på de siste to ukene, for nå syns jeg til og med kommentarfeltet er kjedelig. Og man registrerer jo at hun mistet flere titalls følgere fra Instagram hver eneste dag. Så håper de har en plan b bortsett fra blogg...og da tenker jeg ikke på netfit...for det er foreløpig ingen suksess det heller.

• Liker 25
Skrevet

😴😴😴 Hvis motdebattantene her kunne kommet med innlegg utover brukerdebatt og påstander om hva som angivelig sies om denne tråden hadde den jo straks blitt mer interessant. 

Det er langt mellom innleggene hvor kritikken besvares med noe annet enn kritikk av kritikeren...

• Liker 38
Skrevet
1 time siden, prudens skrev:

1. Siter gjerne de kommentarene hvor det har blitt lagt fram hvor stygt hun har det hjemme.

For etter mitt bekjentskap som en av debattene i denne tråden om CBE&co så har jeg aldri lest slike utsagner som du påstår nå. Hun har dermed fått mye skryt før hvor fint hjem hun har det og eventuelt har overkant for mye fokus på å framstille hjemme sitt som at det ikke noe en småbarnsfamilie der. Derimot at det skulle bare vært et ungt nygift par som nettopp har fått seg hus og bil etc.

2. Når det glede klesstørrrelsen hennes så er det noe CBE selv har lagt ut selv og som hun å fronte stolt om. Det er et tema som jeg igrunn ikke trer inn for å diskutere. Men følte for å påpeke at det er ikke er her i tråden det har komment som start på en "hetsende" diskusjon. Men heller som en spørmål når CBE sier ene ting, men både bilder og video snutter av henne sier noe annet. Nå som hun er i gang med en kolleksjon av treningstøy så blir spørmålene mer "relevante"selv om det er unødvendig å prike ned i hvert eneste iditaljer.

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Det hørtes jo veldig kjent ut for det er jo nettopp derfor mange leser bloggen til CBE, for å ha noe å le av. Selv tror jeg at jeg aldri har lest et helt nnlegg. Jeg har lest kommentarene for det har jo vært det som har vært interessant med bloggen. Nå har jeg vel kanskje vært innom bloggen en gang på de siste to ukene, for nå syns jeg til og med kommentarfeltet er kjedelig. Og man registrerer jo at hun mistet flere titalls følgere fra Instagram hver eneste dag. Så håper de har en plan b bortsett fra blogg...og da tenker jeg ikke på netfit...for det er foreløpig ingen suksess det heller.

Stemmer sikkert det. Men det er mange andre jeg ville vært mye mer bekymret for om hadde en plan b en CBE og ektemannen. De har tjent mange millioner på bloggen og det blir sikkert over en million i år også. Selv om de mister følgere vil denne type influencere alltid nå frem til et visst publikum. Bloggen med millioninntekt varer nok noen år til. Og så drar hun sikkert inn en del på instafølgere også. Hun har jo over 300 k og det er verdt en del. Går nok veldig bra med ekteparet Eriksen sin økonomiske situasjon fremover også i uoverskuelig fremtid. Er mer bekymret for permitteringer for folk uten utdannelse. 

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

1. Siter gjerne de kommentarene hvor det har blitt lagt fram hvor stygt hun har det hjemme.

For etter mitt bekjentskap som en av debattene i denne tråden om CBE&co så har jeg aldri lest slike utsagner som du påstår nå. Hun har dermed fått mye skryt før hvor fint hjem hun har det og eventuelt har overkant for mye fokus på å framstille hjemme sitt som at det ikke noe en småbarnsfamilie der. Derimot at det skulle bare vært et ungt nygift par som nettopp har fått seg hus og bil etc.

2. Når det glede klesstørrrelsen hennes så er det noe CBE selv har lagt ut selv og som hun å fronte stolt om. Det er et tema som jeg igrunn ikke trer inn for å diskutere. Men følte for å påpeke at det er ikke er her i tråden det har komment som start på en "hetsende" diskusjon. Men heller som en spørmål når CBE sier ene ting, men både bilder og video snutter av henne sier noe annet. Nå som hun er i gang med en kolleksjon av treningstøy så blir spørmålene mer "relevante"selv om det er unødvendig å prike ned i hvert eneste iditaljer.

9 timer siden, Keikolina skrev:

Fordi treningsrommet ser ut som kjelleren på en gammel skole, stygt.

9 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

😂

Jeg husker for øvrig at det var mange kommentarer ang  dette, da de flyttet inn og pusset opp, og de var ikke positive for å si det mildt. 

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Jeg er enig, jeg. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, prudens skrev:

Jeg husker for øvrig at det var mange kommentarer ang  dette, da de flyttet inn og pusset opp, og de var ikke positive for å si det mildt. 

Aha.. Det var uheldig å unødvendig uttalser å komme med ang treningsrommet. Ikke alle som har et treningsrom som de kan tusle ned til i sitt eget hjem. Tanker at de kommentarene ang før og etter oppsussing prossesen ble slettet. Så jeg har da ikke fått lest dem. Så det kan stemme det du sier. 

Gjerne siter de kommentarene det gjelder så blir det mye enklere å få oversik på hva og når det ble sagt 🙂

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Gasellen skrev:

Har LK sluttet helt å spille fotball?

Korona nå, men han trener mye ifg Strava 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Medici skrev:

😴😴😴 Hvis motdebattantene her kunne kommet med innlegg utover brukerdebatt og påstander om hva som angivelig sies om denne tråden hadde den jo straks blitt mer interessant. 

Det er langt mellom innleggene hvor kritikken besvares med noe annet enn kritikk av kritikeren...

Jeg tror nok mange her ikke helt ser den samfunnsnyttige kritikken. Ja, visst kan enkelte innlegg virke seriøse nok, men når en samtidig ser det voldsomme engasjementet( fra de alle fleste)  her inne etter å kritisere en enkelt blogger dag ut og dag inn, klarer dessverre ikke jeg å se på det, som noe annet enn et ledd, for å nå inn  med støtt rettet mot en enkelt blogger.  Mange av brukerne har « forfulgt» denne brukeren i mnd og år og følger med på alt hun foretar seg. Da blir dessverre ikke dette sett på som noe annet en personlig agenda. Når de « seriøse» innleggene atopå til blander seg med al latterliggjøringen, mister det helt troverdighet. I hvert fall for min del.

ja, jeg har mine meninger angående influencere og deres innflytelse, men det har jeg jammen meg også om de, som bruker tiden sin på en tråd, som i al hovedsak går ut på å henge ut en eller to influensere, 

• Liker 9
Skrevet

Kan hun ikke bare kutte ut å til stadighet fortelle hvilken størrelse hun bruker? Det trigger mange der ute.. Kutt det ut! Helt unødvendig - og i tillegg skadelig. Burde ikke være så vanskelig det. Gjør noe ålreit - la det være! 

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...