Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Levina skrev:

Hun har da fått ett barn til etter det.. 

Dette er fra 2016. Så argumentet ditt faller jo bare bort. 

Mulig at det siste svangerskapet gjorde underverker slik at operasjon var nødvendig, men samtidig er det merkelig at et svangerskap gjør at brystene fortsatt er upåvirket, mens det andre ødelegger de. 

Et av poengene mine er at cbe.no fremstår som perfekt og ha et uoppnåelig liv, når man ser at det er mye rart som skurrer. Det kaller jeg å lyve, eller være uredelig om du vil. Og det andre er at jeg vet ikke hva som er verst, ei som åpnet går ut og sier at livet til tider er en dritt, eller hun som skal fremstå som perfekt og at livet er en dans på polerte roser. Hva lager mest problemer hos folk? Hun som peker på ting hun mener er feil med seg selv eller hun som skal fremstå uten feil og mangler? Men må ty til redigeringer og operasjoner for å være det? 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Ninnn skrev:

Trenger man hjelm for å sykle i sneglefart på en sti i en park?🙈

Og sykler hun, egentlig.?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Ninnn skrev:

Ja for å framstå som er godt forbilde. 

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, MiniMjau skrev:

Og sykler hun, egentlig.?

Ja hun har jo lurt leserne sine før. I innlegget "flowers in my bicycle" så forteller hun at hun har luftet sin nye bysykkel og at hun gleder seg til å bruke den mer:

https://imgur.com/a/tiIWwG7

Legg merke til at bakhjulet er paddeflatt, noe som gjør den ganske så umulig å sykle på.

• Liker 40
Skrevet
13 timer siden, Ultiva skrev:

Ja hun har jo lurt leserne sine før. I innlegget "flowers in my bicycle" så forteller hun at hun har luftet sin nye bysykkel og at hun gleder seg til å bruke den mer:

https://imgur.com/a/tiIWwG7

Legg merke til at bakhjulet er paddeflatt, noe som gjør den ganske så umulig å sykle på.

Det bildet der altså. Dette var dagens. 

• Liker 21
Gjest loveli
Skrevet
13 timer siden, Kleenex skrev:

Det bildet der altså. Dette var dagens. 

🤣🤣🤣

Er hun gravid igjen? Eller er dette et gammelt bilde? Magen er kulrund. Jeg prøver ikke å være frekk, men vanligvis holder hun inn magen og spenner musklene på bilder, her er magen mer "normal".

(Jeg har selv gravidmage når jeg slapper helt av, før noen sier det er normalt. Det er det, men det passer ikke på denne bloggerens blogg å vise noe sånt).

Skrevet
3 minutter siden, loveli skrev:

🤣🤣🤣

Er hun gravid igjen? Eller er dette et gammelt bilde? Magen er kulrund. Jeg prøver ikke å være frekk, men vanligvis holder hun inn magen og spenner musklene på bilder, her er magen mer "normal".

(Jeg har selv gravidmage når jeg slapper helt av, før noen sier det er normalt. Det er det, men det passer ikke på denne bloggerens blogg å vise noe sånt).

det er et gammelt bilde fra siste svangerskap

• Liker 5
Gjest loveli
Skrevet
Akkurat nå, MissLucy skrev:

det er et gammelt bilde fra siste svangerskap

Ah, ok. Begynte å lure :p. 

Skrevet
På 20.3.2019 den 7.27, CecilieX skrev:

Vi har jo snakket om det med forbruk og jeg skrev vel litt ironisk at det ble vanskelig å tjene på annonselenker på ting det bare finnes en av. Hadde ikke fantasi til å se hvordan brukt kan generere penger i den modellen firmaet bruker. 

Men det finnes muligheter. Jeg kom i over instagrammen til Piateed, det hun hadde et godt merket samarbeid med Finn.no i form av en julekalender. Jeg lo så jeg grei, men lot meg inspirere til å tråle Finn etter gode julegaver. Så det går ann å fronte bedrifter som er miljøvennlige:) Tips der altså.

😃

Skrevet
På 21.3.2019 den 19.16, Ninnn skrev:

Hadde hun ikke brukt hjelm ville hun garantert fått høre det😊

• Liker 2
Skrevet
På 21.3.2019 den 18.49, Macimba skrev:

Jeg blir så irritert på C som legger ut sykkelbilder der hun syklet uten hjelm slik som hun gjør hvert år. Hun legger det bevisst ut for å få kommentarer, hun tar med negative kommentarer om manglende hjelmbruk  - og lar tradisjonen tro være å svare på dem.

Dette er helt bevisst fra hennes side for å lage blest i et halvdødt/ dødt kommentarfelt. 

På 21.3.2019 den 19.16, Ninnn skrev:

😀😀😀

Skrevet

Det bildet med flatt dekk er jo historisk! Så nydelig tabbe, liksom!

Takk for denne tråden, jeg lærer stadig noe innen bloggeverden! Takk for dere!

• Liker 20
Skrevet
3 timer siden, terteskjell skrev:

det er jo akkurat det hun ikke gjør...

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, terteskjell skrev:

Flatt dekk og ingen hjelm..

• Liker 6
Skrevet

Jeg oppfatter hjelm/ikke hjelm som et av carolinebergeriksen.nos jevnlig brukte virkemidler for å skape økt engasjement. Andre metoder jeg mener å ha sett er for eksempel barneeksponeringsbonanza og tillate ufine usaklige kommentarer i kommentarfeltet med flere. carolinebergeriksen.no er mere avdempet når de fisker etter engasjament enn mange andre bloggeres overdrevne click baiting, men jeg tror fortsatt det er en strategi carolinebergeriksen.no benytter seg av. Spørs om den avdempede strategien er god nok lengre nå som hverken faste lesere eller kritikere nesten ikke gidder å bry seg om bloggen. Det har vært relativt stille lenge rundt bloggen og den ligger helt i bunn hva leser engasjement: https://influencere.wordpress.com/2019/03/17/engasjement-ig-den-17-03-19/

Virker til at bloggen har kjørt så lenge på polert magasin at den har utdatert seg selv. Jeg lurer på om den overlever konkurransen om den ikke tar store grep snart for den er jo gørr kjedelig. 

• Liker 29
Skrevet

Hvordan ligger CarolineBergEriksen.no an på blogglisten? Jeg mener da hvor mange lesere/klikk pr dag i forhold til yngre og mere oppdaterte bloggere? 

• Liker 2
Gjest loveli
Skrevet (endret)
7 timer siden, Inocybe skrev:

Jeg oppfatter hjelm/ikke hjelm som et av carolinebergeriksen.nos jevnlig brukte virkemidler for å skape økt engasjement. Andre metoder jeg mener å ha sett er for eksempel barneeksponeringsbonanza og tillate ufine usaklige kommentarer i kommentarfeltet med flere. carolinebergeriksen.no er mere avdempet når de fisker etter engasjament enn mange andre bloggeres overdrevne click baiting, men jeg tror fortsatt det er en strategi carolinebergeriksen.no benytter seg av. Spørs om den avdempede strategien er god nok lengre nå som hverken faste lesere eller kritikere nesten ikke gidder å bry seg om bloggen. Det har vært relativt stille lenge rundt bloggen og den ligger helt i bunn hva leser engasjement: https://influencere.wordpress.com/2019/03/17/engasjement-ig-den-17-03-19/

Virker til at bloggen har kjørt så lenge på polert magasin at den har utdatert seg selv. Jeg lurer på om den overlever konkurransen om den ikke tar store grep snart for den er jo gørr kjedelig. 

Skjønner ikke hvordan paret kan ha millioninntekt når bloggen er så zzz.

Kanskje annonsørene har sovet i timen og selger seg inn hos CBE på bakgrunn av at hun var den største bloggeren? Med trykk på VAR. Det er en stund siden folk snakket om denne dama og hun er veldig lite "aktuell". Paret prøver å holde seg i rampelyset da, det skal de ha, men jeg lurer på om de er for sent ute med det de prøver på, bl.a. de nettfit-greiene sine. Det er FOR mange treningsbloggere der ute med både kompetanse og treningslyst til at det frua driver med ikke er særlig aktuelt å kjøpe for en kunde. Hadde hun lansert dette i starten av sin bloggkarriere tror jeg netfit hadde blitt en nethit. 

Jeg var en av de som sjekket bloggen hennes daglig da hun startet opp. Hun var på alles munn. Men de seneste årene har hun ikke blitt snakket om. Jeg merker at jeg gir ganske f. 

Jeg skjønner ikke helt de annonsørene som fortsatt selger seg til henne, aner de ikke hvor destruktivt det er for egen bedrift? Noen burde blitt sparket i markedsavdelingen i alle bedriftene som har hatt et samarbeid med bloggen de siste årene. Ingen vil vel assosieres med den bloggen når det gjøres en analyse av statusen til bedriften i samfunnet? 

Endret av loveli
Gjest no. 72
Skrevet
3 timer siden, Kleenex skrev:

Hvordan ligger CarolineBergEriksen.no an på blogglisten? Jeg mener da hvor mange lesere/klikk pr dag i forhold til yngre og mere oppdaterte bloggere? 

Blogglisten er vel slettet, så vet ikke hvordan hun ligger an. Mulig det er en annen måte å se hvor mange lesere hun har? 

Gjest no. 72
Skrevet
4 timer siden, Inocybe skrev:

Hvis bilder av blogginnhaveren stående ved en sykkel uten hjelm blir laget for å provosere så tror jeg det sier sitt om både bloggen og leserne.... 

Jeg er veldig enig i hva du skriver om at bloggen er utdatert. Det er null engasjement, helt blankpolert og det skjer ikke noe som er verdt å følge med på. 

Vil bemerke at engasjement ikke trenger å være negativt, som ting som provoserer osv. Det kan fint være noe positivt, noe som vekker interessere, får leserne til å reflektere og tenke, eller blir inspirert. 

Gjest tranedatter
Skrevet

Det sier mye om bloggere når de må provosere frem engasjement. Mange andre har jo mer engasjement, men da fordi de har ett faktisk innehold som diskuteres, det spørres og reflekteres. For eksempel funkygina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...