Viking-girl Skrevet 20. mars 2019 #1541 Skrevet 20. mars 2019 Her plaskregner det dag og natt, og det er meldt plaskkregn til minst over helga, så her kommer ikke utemøblene fram før til påske. OM det er vær til det da, vel og merke.
skruf Skrevet 20. mars 2019 #1542 Skrevet 20. mars 2019 Mars er første vårmåneden, men det betyr ikke at våren har gjort sitt inntog i hele landet. Her er det pr nuh endel snø enda; uaktuelt å ordne hagemøblene og plante blomster 14 april er i følge almanakken årets første sommerdag. Men har ingen planer om å finne frem shorts og sandaler neste måned for å si det sånn
terteskjell Skrevet 20. mars 2019 #1543 Skrevet 20. mars 2019 17 timer siden, pøbelsara skrev: Jeg tenker at det handler om når snøen forsvinner. Hjemme hos meg (Oslo-ish) er det alt for mye snø til å begynne noe utemøbelsesong nå. Men det er jo reklame, da. Dette kommer jo helt klart annpå hvor man bor i landet. Her vi bor er det fortsatt 1 meter snø på veranda og rundt veggene. Men hadde helt klart satt ut litt hagemøbler om det ikke var snø igjen😀
Snaskesnusken Skrevet 20. mars 2019 #1544 Skrevet 20. mars 2019 1 minutt siden, terteskjell skrev: Dette kommer jo helt klart annpå hvor man bor i landet. Her vi bor er det fortsatt 1 meter snø på veranda og rundt veggene. Men hadde helt klart satt ut litt hagemøbler om det ikke var snø igjen😀 Jeg tenker at bloggeren kunne fronte kjøp av brukte hagemøbler, ikke nye. 3
Gjest CecilieX Skrevet 20. mars 2019 #1545 Skrevet 20. mars 2019 24 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg tenker at bloggeren kunne fronte kjøp av brukte hagemøbler, ikke nye. Vi har jo snakket om det med forbruk og jeg skrev vel litt ironisk at det ble vanskelig å tjene på annonselenker på ting det bare finnes en av. Hadde ikke fantasi til å se hvordan brukt kan generere penger i den modellen firmaet bruker. Men det finnes muligheter. Jeg kom i over instagrammen til Piateed, det hun hadde et godt merket samarbeid med Finn.no i form av en julekalender. Jeg lo så jeg grei, men lot meg inspirere til å tråle Finn etter gode julegaver. Så det går ann å fronte bedrifter som er miljøvennlige:) Tips der altså.
Splittbinders Skrevet 20. mars 2019 #1546 Skrevet 20. mars 2019 10 timer siden, Snaskesnusken skrev: Synes ikke du at det er skremmende at du sitter med så detaljert informasjon? Har du fått med deg dette på bloggen? Nå var det ikke meg du siterte, men jeg tenkte også "dette må da være Siljan" med en gang jeg så bildet. Og så tenkte jeg nettopp det du er inne på "det er jammen meg ganske skremmende at jeg på noen korte øyeblikk kan se dette, i hagen til noen helt fremmede". 8
Crash Skrevet 20. mars 2019 #1547 Skrevet 20. mars 2019 https://www.dagbladet.no/kultur/sophie-elise-har-ikke-klaer-pa-seg/70891436 Gjelder alle influensere. 16
Tørst Skrevet 20. mars 2019 #1548 Skrevet 20. mars 2019 Så gøy å høre om været hos dere alle i mars 47
tuttavims Skrevet 20. mars 2019 #1549 Skrevet 20. mars 2019 Dør av at en leser kommenterer nede navnet «Elsker Bloggen». 😂😂😂 1
Bestemorskogmus Skrevet 20. mars 2019 #1550 Skrevet 20. mars 2019 7 timer siden, Crash skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/sophie-elise-har-ikke-klaer-pa-seg/70891436 Gjelder alle influensere. Synes nesten det er urettferdig at SE blir "tatt", for CBE osv er ikke det døyt bedre. SE skal ha for at hun tar selvkritikk og ikke minst for at hun stiller opp til debatt. Ikke alle som tør det. 20
neiognei Skrevet 20. mars 2019 #1551 Skrevet 20. mars 2019 6 timer siden, Tørst skrev: Så gøy å høre om været hos dere alle i mars Så gøy å høre hva du synes om det! 4
halvehimmelen Skrevet 20. mars 2019 #1552 Skrevet 20. mars 2019 Som nordlending er det såvidt mai kvalifiseres som vårmåned - i alle fall ikke mars og april 😂 Synes dog det er helt innafor å sette ut utemøblene når snøen er borte og sola varmer.
Rubella Skrevet 20. mars 2019 #1553 Skrevet 20. mars 2019 26 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: Synes nesten det er urettferdig at SE blir "tatt", for CBE osv er ikke det døyt bedre. SE skal ha for at hun tar selvkritikk og ikke minst for at hun stiller opp til debatt. Ikke alle som tør det. Det er nok mest fordi SE appellerer til et langt yngre, og derav mer påvirkelig og usikkert, publikum. CBE kan jeg ikke se for meg noen mellom 10 og 20 år ser opp til. Hun er mye mer "kjerring", i mangel på et bedre ord. Får litt Hjemmet-/KK-ukebladfølelse av de poseringene, den påtatte "familieidyllen" og hele bloggen, egentlig! 35
Surikatt Skrevet 20. mars 2019 #1554 Skrevet 20. mars 2019 7 timer siden, Crash skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/sophie-elise-har-ikke-klaer-pa-seg/70891436 Gjelder alle influensere. Jeg er helt enig. Hvorfor går hun så på Sophie Elise ? Jeg synes helt ærlig at CBE er verre. 4
MissLucy Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #1555 Skrevet 20. mars 2019 5 minutter siden, Surikatt skrev: Jeg er helt enig. Hvorfor går hun så på Sophie Elise ? Jeg synes helt ærlig at CBE er verre. CBE er verre enn SE til hva? artikkelen handler om det problematiske skillet mellom person og merkevare. Synes du det skillet er verre når det gjelder CBE enn SE? hvorfor? 6
Bestemorskogmus Skrevet 20. mars 2019 #1556 Skrevet 20. mars 2019 32 minutter siden, MissLucy skrev: CBE er verre enn SE til hva? artikkelen handler om det problematiske skillet mellom person og merkevare. Synes du det skillet er verre når det gjelder CBE enn SE? hvorfor? Tillater meg å svare. SE tar kanskje på seg en diagnose/offer/stæsj-ogjegvetikkehva-rolle. Men hun har meninger, hun er på en måte grusomt ærlig også, men disse operasjonene er dessverre ødeleggende for henne. Hun HAR gode meninger og tør også stille opp. CBE feiger ut, velger å endre utseende uten å kommentere det, stiller kun til godt regisserte god kveld Norge-innslag, er glattpolert, lyver og eksponerer barna. Så sånn sett digger jeg egentlig SE, det må jeg virkelig si. 13
Sol79 Skrevet 20. mars 2019 #1557 Skrevet 20. mars 2019 1 time siden, Bestemorskogmus skrev: Synes nesten det er urettferdig at SE blir "tatt", for CBE osv er ikke det døyt bedre. SE skal ha for at hun tar selvkritikk og ikke minst for at hun stiller opp til debatt. Ikke alle som tør det. Enig. SE skal ha cred for at hun stiller opp og tar diskusjonen. CBE hadde aldri vært med i en diskusjon på NrK som SE i går. Hun som må svare per telefon med muteknapp og management til stede for å gjøre et avisintervju. 20
Gjest no. 72 Skrevet 20. mars 2019 #1558 Skrevet 20. mars 2019 13 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: Tillater meg å svare. SE tar kanskje på seg en diagnose/offer/stæsj-ogjegvetikkehva-rolle. Men hun har meninger, hun er på en måte grusomt ærlig også, men disse operasjonene er dessverre ødeleggende for henne. Hun HAR gode meninger og tør også stille opp. CBE feiger ut, velger å endre utseende uten å kommentere det, stiller kun til godt regisserte god kveld Norge-innslag, er glattpolert, lyver og eksponerer barna. Så sånn sett digger jeg egentlig SE, det må jeg virkelig si. Hun har ikke meninger. Hun skriver noe, så går hun tvert i mot sine egne "meninger" senere. Ergo er det bare et forsøk på å fremstå som en som faktisk har meninger, bli likt og få klikk. CBE skriver aldri meningene sine (hvis hun har noen), og jeg syns faktisk det er bedre enn å late som du er reflektert og bryr deg om saker.
MissLucy Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #1559 Skrevet 20. mars 2019 1 time siden, Bestemorskogmus skrev: Tillater meg å svare. SE tar kanskje på seg en diagnose/offer/stæsj-ogjegvetikkehva-rolle. Men hun har meninger, hun er på en måte grusomt ærlig også, men disse operasjonene er dessverre ødeleggende for henne. Hun HAR gode meninger og tør også stille opp. CBE feiger ut, velger å endre utseende uten å kommentere det, stiller kun til godt regisserte god kveld Norge-innslag, er glattpolert, lyver og eksponerer barna. Så sånn sett digger jeg egentlig SE, det må jeg virkelig si. men poenget til Kristin Gjelsvik var at SE "hjelper" ungdom til å finne nye komplekser som de ikke hadde tenkt på før, foreslår plastisk kirurgi og injeksjoner og inngrep som løsning, normaliserer disse tingene og omtaler et besøk på klinikk som om det var en tur til frisøren. I det perspektivet er åpenheten et problem. Det er mange som tror at CBE fikser på ting og, men hun snakker ikke om det og hun har ikke annonser for det. Jeg kan heller ikke huske at CBE har pekt på noe hun ikke liker ved seg selv og omtalt det som et problem som må fikses. Det er klart at hvis CBE fikser på ting, så er det problematisk i forhold til det at hun presenterer et urealistisk bilde, men hun presenterer det i det minste ikke som en dagligdags løsning på innbilte komplekser. Jeg har jo ikke spesielt sansen for noen av dem, men jeg forstår ikke helt hvordan SEs brutale ærlighet gjør det så mye bedre, all den tid hun bruker den til å finne på nye og idiotiske skavanker som gjør at folk føler seg enda mer utilstrekkelige. 22
MissLucy Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #1560 Skrevet 20. mars 2019 1 time siden, Peaky Blinders skrev: Hun har ikke meninger. Hun skriver noe, så går hun tvert i mot sine egne "meninger" senere. Ergo er det bare et forsøk på å fremstå som en som faktisk har meninger, bli likt og få klikk. CBE skriver aldri meningene sine (hvis hun har noen), og jeg syns faktisk det er bedre enn å late som du er reflektert og bryr deg om saker. Hel enig. SEs meninger er ikke verd en prikk, og det er ikke innrømmelsene hennes heller. Hun legger seg flat fordi følgertallene stupte, men om et par måneder er alt ved normale. Jeg stiller meg normalt kritisk til det meste jeg leser på CBEs blogg, men jeg synes ikke det er fair å si at CBE er "verre" enn SE. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå