Lady T Skrevet 3. januar 2020 #14481 Skrevet 3. januar 2020 14 timer siden, LilleSnupp skrev: Nå har hun vel uttalt at det er en dekketallerken, ikke at de bruker det som det.. så tydeligvis ikke vant til dekketallerken i hennes kretser, nei. Det finnes serviser som har dekketallerken i samme utførelse. Her er et eksempel fra samme merke som Caroline har, dog ikke samme serie. https://www.cg.no/wedgwood-edme-plain-dekketallerken-32cm 1
Surikatt Skrevet 3. januar 2020 #14482 Skrevet 3. januar 2020 Det var godt å få se rumpa og puppene hennes, igjen. Har savnet det! 25
Kleenex Skrevet 3. januar 2020 #14483 Skrevet 3. januar 2020 21 timer siden, Lady T skrev: Enig i dette. Hadde vel vært merkelig med for mye bestikk også, siden man ikke trenger bestikk til fingermat. Unødvendig å kritisere et festdekket bord for å se «stusselig» ut pga bestikket. La meg spørre på en annen måte. Trenger man tallerken til fingermat? 10
Kleenex Skrevet 3. januar 2020 #14484 Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, Inocybe skrev: Hadde et lite internt veddemål med meg selv om "rumpe på Dovre" (aka "Utsikten") fikk være med i kavalkaden. Og jammen meg vant jeg . Det er jo minst flere uker siden vi sist har sett denne rumpen i full blomst, så på tide! Morsomt hun kaller det spørsmål forresten. Litt skuffet over nesten ingen hadde lyst på året hennes i reprise kanskje? Hvis noen synes jeg er litt spydig i dag så stemmer nok det. Jeg kjenner absolutt ingen over 18 som er så forelskede i sitt eget speilbilde som CBE (og en håndfull andre influencere som SE og så selvfølgelig Narkissos https://en.m.wikipedia.org/wiki/Narcissus_(mythology) 🙈). Det er så pinlig og flaut og bevitne denne nesegruse beundrelse av seg selv og kroppen sin hos en voksen kvinne. Absolutt lov å være fornøyd med kroppen sin, det er jeg også med min, men CBE er langt over alle vidder i selvdigging. Et delikat togkrasj 😳. Legger til. Narkissos var ikke snill mot de som ikke levde opp til hans utseende-idealer så de gamle grekerne var absolutt inne på noe... Eller som en viss fruemann ville sagt det.... Rumpa er på plass.... 12
LilleSnupp Skrevet 3. januar 2020 #14485 Skrevet 3. januar 2020 2 timer siden, Inocybe skrev: Hadde et lite internt veddemål med meg selv om "rumpe på Dovre" (aka "Utsikten") fikk være med i kavalkaden. Og jammen meg vant jeg . Det er jo minst flere uker siden vi sist har sett denne rumpen i full blomst, så på tide! .. og jeg satte mine penger på kaffekopp! 13
Hunter7 Skrevet 3. januar 2020 #14486 Skrevet 3. januar 2020 Når det du er mest stolt av i 2019 er en trøstepris ... 37
Kollontaj Skrevet 3. januar 2020 #14487 Skrevet 3. januar 2020 Godt å få skryte litt ekstra av seg selv, da. 😏 16
Gjest Keikolina Skrevet 3. januar 2020 #14488 Skrevet 3. januar 2020 15 timer siden, Kollontaj skrev: Håper vi fikk bakdelen om igjen, den har vært fraværende en stund. 😐 Lk har senebetennelse, så kan ikke sitte så lenge med photoshop Neida
Lady T Skrevet 3. januar 2020 #14489 Skrevet 3. januar 2020 4 timer siden, Kleenex skrev: La meg spørre på en annen måte. Trenger man tallerken til fingermat? Det vet vel hun best selv, hvordan hun serverer fingermaten? 😉 Ingenting å henge seg opp i, uansett 😊 8
CabinCruiser Skrevet 3. januar 2020 #14490 Skrevet 3. januar 2020 18 minutter siden, Lady T skrev: Det vet vel hun best selv, hvordan hun serverer fingermaten? 😉 Ingenting å henge seg opp i, uansett 😊 Det er jeg enig i. Den skjea som ligger på skeiva derimot overskygger det meste hos meg. Jeg får lyst til å rette på den. Jeg skjønner jo at det er med vilje og alle skjeene ligger sånn. Men det skader veldig i OCDen! 10
Lady T Skrevet 3. januar 2020 #14491 Skrevet 3. januar 2020 3 minutter siden, CabinCruiser skrev: Det er jeg enig i. Den skjea som ligger på skeiva derimot overskygger det meste hos meg. Jeg får lyst til å rette på den. Jeg skjønner jo at det er med vilje og alle skjeene ligger sånn. Men det skader veldig i OCDen! 😂 jeg har ikke snev av OCD 🤷🏻♀️😂 Godt du slipper å se bilder av mine borddekkinger 😜
CabinCruiser Skrevet 3. januar 2020 #14492 Skrevet 3. januar 2020 8 minutter siden, Lady T skrev: 😂 jeg har ikke snev av OCD 🤷🏻♀️😂 Godt du slipper å se bilder av mine borddekkinger 😜 Takk for det😂 Jeg er sånn som må ha 6, 9 eller 12 like glass f.eks. Hvorfor 9? det er ikke ett partall, sier du. Jo, fordi de skal stå på rekke 3 og 3 i skapet! 12 er i overkant, jeg kan til nød akseptere å ha 3 i reserve i tilfelle jeg knuser en av ni glass. Også skal bestikk ligge i skuffen sånn her: kniv, gaffel, skje fra venstre til høyre. På jobb ligger det skje, gaffel, kniv og det gjør meg gal. Jeg pleier å legge det riktig, men noen legger det bare tilbake igjen for å drive gjøn med meg. 7
Minnie Mus Skrevet 3. januar 2020 #14493 Skrevet 3. januar 2020 (endret) 5 hours ago, Sølv_dugg said: Jeg er imponert over at bloggerfoten til og med er med når hun poserer på langrennsski. Hahaha, la merke til dette jeg også 😂 Alle andre ser normale ut, mens frua poserer med bloggerfoten. Samme med andre bilder der flere er samlet, de andre smiler og ser helt vanlig ut, mens frua poserer og med gapesmil 😂 Pinlig Endret 3. januar 2020 av Minnie Mus 22
Aquarius04 Skrevet 3. januar 2020 #14494 Skrevet 3. januar 2020 20 timer siden, Lin10 skrev: Her inne og tildels inne på kommentarfeltet må det forklares om mangt og meget. Det er ingen som trenger å forsvare noe som helst. Og likevel forsvarer du frua gang på gang med nebb og klør. Sliter du å se med den bjelken som stikker ut av eget øye? 35
Aquarius04 Skrevet 3. januar 2020 #14495 Skrevet 3. januar 2020 (endret) På 2.1.2020 den 21.00, CecilieX skrev: 4. Januar 2012 skrev hun i eget kommentarfelt at hun tjente så bra at hun ikke trodde hun kom til å trenge å jobbe mer enn 5 - 6 år til. Jeg lurer på hva som skjedde med den planen. Forøvrig en episk utveksling som jeg finner frem hvis jeg får kvaler. https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225 Er det mulig? Hun eier jo ikke magemål på eget selvskryt! Hadde jeg sittet med jobb innenfor en ubeskyttet tittel og en kjæreste som ikke gadd å fullføre noen utdanning grunnet latskap/for lite tid, så hadde jeg vitterlig holdt kjeft om det. Det er ingenting å skryte av. Det er forøvrig også blodharry å skryte sånn av det de har av penger og midler. Klasse? Ikke akkurat.... Endret 4. januar 2020 av Aquarius04 29
Kollontaj Skrevet 3. januar 2020 #14496 Skrevet 3. januar 2020 Jeg håper og tror at folk vil ha noe mer ekte i 2020. Noe med mer sjel og varme. Under 3000 likerklikk på reklamen for Bloggerne, synes jeg er positivt, kanskje folk er lei av kunstige tilværelser og oppkonstruert virkelighet? 36
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 3. januar 2020 Populært innlegg #14497 Skrevet 3. januar 2020 Selv om mange av leserne sa nei til en oppsummering av året som har gått, bare MÅTTE hun. De spørsmålene som er stilt, er garantert ikke kommet fra leserne, men noe de har laget selv. Blir en smule småkvalm når frua skriver at det verste i løpet av 2019 er at datter begynte på skolen..... Seriøst? Det var jo dødsfall i familien Merkelig når folk lever sånn i sin egen boble at ikke engang dødsfall overskygger at ungen begynner på barneskolen. Hva feiler det dette paret??? 53
Rev. Revenge Skrevet 3. januar 2020 #14498 Skrevet 3. januar 2020 (endret) Det er noen år siden de arrogante uttalelsene fra 2012, beklageligvis er de symptomatiske for årene etterpå der holdningene og frekkheten ikke er endret, ydmykhet og takknemlighet overfor leserne som har sikret inntekten deres ikke spores, og selvinnsikt og refleksjon er mangelvare. Vi kan gjenta spørsmålet cbe stilte seg under bestillingsintervjuet av Jonas Forsang hos DN ganske nøyaktig for bare fem år siden etter at cbe ble fersket i bilderedigerings- og kommentarfeltskandalen, om hun hadde et "dra til-tryne" siden hun provoserte så mange og mottok så mye kritikk. https://www.dn.no/magasinet/intervjuet/trondheim/oslo/medier/bak-fasaden/1-1-5289023 Og igjen vil jeg slå fast at det ikke handler om trynet, men om "dra til-adferden" bloggeierne ikke er istand til å erkjenne eller forbedre verken etter 2012 eller 2015, og som er en del av årsaken til at skuta farer lukt i dypet i havet av stadig dårligere omdømme. Cbe.no er ikke populær, ref. bransjetrøsteprisen fra Vixen, bare artig å følge for å ha noe å ufrivillig komisk å fnise av i hverdagen. Omsetningstapet de siste årene sier sitt.https://www.nettavisen.no/okonomi/inntektene-stuper-for-superblogger/3423824379.html Uten barneeksponeringen er carolinebergeriksen.no en saga blott. Endret 3. januar 2020 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 48
Monimoni Skrevet 3. januar 2020 #14499 Skrevet 3. januar 2020 20 timer siden, CecilieX skrev: 4. Januar 2012 skrev hun i eget kommentarfelt at hun tjente så bra at hun ikke trodde hun kom til å trenge å jobbe mer enn 5 - 6 år til. Jeg lurer på hva som skjedde med den planen. Forøvrig en episk utveksling som jeg finner frem hvis jeg får kvaler. https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225 På sett og vis er det sant. Det er bare meninsgløs vås hun driver med, sammenlignet med andre som jobber f. eks i helsevesenet eller andre steder man ikke trenger å vise fram pupper, rumpe og to små barn for å få mat på bordet. 9
Inocybe Skrevet 3. januar 2020 #14500 Skrevet 3. januar 2020 6 timer siden, LilleSnupp skrev: .. og jeg satte mine penger på kaffekopp! De som satte pengene sine på pulsklokke tapte vist 😩. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå