LilleSnupp Skrevet 15. desember 2019 #13441 Del Skrevet 15. desember 2019 46 minutter siden, Rubella skrev: Her er hele samtalen. Den er borte nå, så tok meg bryderiet med å redigere sammmen kommentarene. Håper flere får øynene opp for hvordan de holder på. Ref: Facebookinnlegg om at de måtte avvise søkere https://imgur.com/a/E9gifmX Skal dette bidra til økt giverglede? Heldigvis har jeg impulskontroll, så avstår fra å skrive hva jeg mener om han og hans oppførsel. Tenker det sier mer enn nok! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #13442 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Er det mulig å bevisst synke lavere i gjørma av uprofesjonalitet og arroganse mens man prøver å redde omdømmet sitt gjennom veldedighetsarbeid. Bra jobba, daglig leder for Omvendt Julenisse Østfold Lars Kristian Eriksen. Endret 15. desember 2019 av Revenge o'Cavatina 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 15. desember 2019 #13443 Del Skrevet 15. desember 2019 De klarer ALDRI å ta til seg noe kritikk.... skinner så godt gjennom... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. desember 2019 #13444 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) 25 minutter siden, miamiamia skrev: De klarer ALDRI å ta til seg noe kritikk.... skinner så godt gjennom... Eller kritiske spørsmål, kun «søte deg» som gjelder der i gården. Ser ikke ut som folk bryr seg om julepyntingen til CBE, kriselavt engasjement på IG. Interiør er virkelig ikke denne bloggen sin sterke side. Endret 15. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #13445 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Dette bør bloggere som CBE virkelig ta til seg: https://www.dagbladet.no/kultur/det-er-nok-na/71920487 CEB og andre influensere som fronter enormt forbruk er så totalt i utakt med tiden at det er til å grine av. At noen har samvittighet til å leve av dette er for meg helt uforståelig. Leser de ikke aviser? Ser de ikke nyheter? Har de tungt for det? Eller driter de rett og slett bare i at kloden vår ikke tåler mer nå? Disse menneskene har barn som de skal etterlate kloden til. Tenker de ikke på dét engang? Endret 15. desember 2019 av Malum 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 15. desember 2019 #13446 Del Skrevet 15. desember 2019 Får figurene i denne reklamekatalogen ingen form for korreks og rådgivning av noen, tro? Hadde datteren/søsteren/venninnen, eller sønnen/broren/kompisen min, vært så usympatiske og usmakelige hadde jeg tatt tidenes prat på kammerset. Når noen mangler så mye selvinnsikt, oppdragelse, og sosiale antenner....da er det kjipt gjort av folk rundt å late som ingenting. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 15. desember 2019 #13447 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) 2 timer siden, Jobbermedbarn skrev: De har faktisk gitt mer enn alle andre skriver han vel også? Og samtidig spør de om saks, papir og tråd? Sponset bil og vask. Det er noe som ikke helt henger sammen... Klart de har gitt mer enn alle andre. De gjør jo alltid alt bedre enn alle andre 🙄 De to der er så gjerrige, at det tror jeg ingenting på at de har. Har forøvrig gått glipp av de kommentarene som er postet i imgur over her. Jeg er målløs. Er det mulig å fremstå som mer arrogant og usmakelig enn han der? De to har virkelig funnet hverandre! Jeg skjemmes nesten av å lese det han klarer å lire av seg. Endret 15. desember 2019 av Aquarius04 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 15. desember 2019 #13448 Del Skrevet 15. desember 2019 Hva er det med disse videoene hennes? https://imgur.com/a/ocGntxX 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. desember 2019 #13449 Del Skrevet 15. desember 2019 8 minutter siden, Louiah skrev: Hva er det med disse videoene hennes? https://imgur.com/a/ocGntxX Liksom-julaften med 3-4 gaver til hvert barn? 😳 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. desember 2019 #13450 Del Skrevet 15. desember 2019 43 minutter siden, Frøken Scott skrev: Får figurene i denne reklamekatalogen ingen form for korreks og rådgivning av noen, tro? Hadde datteren/søsteren/venninnen, eller sønnen/broren/kompisen min, vært så usympatiske og usmakelige hadde jeg tatt tidenes prat på kammerset. Når noen mangler så mye selvinnsikt, oppdragelse, og sosiale antenner....da er det kjipt gjort av folk rundt å late som ingenting. Jeg tror denne bloggen og bedriften både kunne unngått mye kritikk, men også vært en suksess hvis de hadde hentet inn gode rådgivere og faktisk fulgt hva disse rådgiverne kom med. Alt lå til rette for at de skulle gjøre det veldig bra: en av de lengstlevende norske bloggene, flere trofaste følgere. Men nå går det bare nedover, og eierne hjelper gladelig til med å rive det hele ned. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. desember 2019 #13451 Del Skrevet 15. desember 2019 15 minutter siden, Kollontaj skrev: Liksom-julaften med 3-4 gaver til hvert barn? 😳 #viktigåviseatdeterforskjellpåfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #13452 Del Skrevet 15. desember 2019 44 minutter siden, Louiah skrev: Hva er det med disse videoene hennes? https://imgur.com/a/ocGntxX det er bare puteflaut å se voksne folk stå utspjåket og geberde seg sånn 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #13453 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) 28 minutter siden, MissLucy skrev: det er bare puteflaut å se voksne folk stå utspjåket og geberde seg sånn 33 år uttapå og 6 år inni. Jeg forstår ikke hvor inspirasjonen til å oppføre seg slik overfor målgruppa på høyt utdannede, kjøpesterke akademikere kommer fra. Som en del av nevnte målgruppe ender jeg med følgende: Tilføyelse: Hva er det som skal selges med den barnslige bevegelsen? Juletreet? ByMalina-kjolen vi har sett i fire farger best kledelig til en seksåring? Bloggeieren selv? Omvendt Julenisse og den siste familien som ikke får hjelp grunnet for få midler? Endret 15. desember 2019 av Revenge o'Cavatina 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Luka_S Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #13454 Del Skrevet 15. desember 2019 Har ikke råd til å gi den siste familien hjelp til jul, men har råd til å feire julaften to ganger selv, samt stivpyntede middagsselskaper hver helg fram til jul, slottsferie extravaganza og fandens oldemor. Det er filantropene sine, det. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. desember 2019 #13455 Del Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, Luka_S skrev: Har ikke råd til å gi den siste familien hjelp til jul, men har råd til å feire julaften to ganger selv, samt stivpyntede middagsselskaper hver helg fram til jul, slottsferie extravaganza og fandens oldemor. Det er filantropene sine, det. Men de som påpeker det er bare usmakelige 🙄 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. desember 2019 #13456 Del Skrevet 15. desember 2019 Tråden er ryddet for krenkende innhold. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #13457 Del Skrevet 15. desember 2019 37 minutter siden, Luka_S skrev: Har ikke råd til å gi den siste familien hjelp til jul, men har råd til å feire julaften to ganger selv, samt stivpyntede middagsselskaper hver helg fram til jul, slottsferie extravaganza og fandens oldemor. Det er filantropene sine, det. Noen skilte foreldre holder en mini-julaften før jul om barna skal være hos den andre i selve jula. Der de får pakkene, god mat og hygge fra den forelderen de ikke skal være hos på julaften. En veldig grei og fin ordning. Trodde virkelig ikke dette var nødvendig hos fam. Eriksen der de fortsatt er gifte og tilbringer jula sammen. Men her får de altså 24 kalendergaver før jul, og nå har de begynt å holde Liksom-jul der en får 3-4 pakker før selve jula er her. Overdådig gave -og pyntebonanza much!! Må jo få brukt alle julekjolene, si ! 🙄 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #13458 Del Skrevet 15. desember 2019 2 timer siden, Louiah skrev: Hva er det med disse videoene hennes? https://imgur.com/a/ocGntxX Hva i allverden vil hun si med denne videoen? - I Sarpsborg amatørteaters neste oppsetning har jeg fått rollen som flamingo. - Som liten jente drømte jeg egentlig om å bli gardist i kongen garde. - Skal vi danse var ikke spill av tid. Se jeg husker fortatt et av moves’ene. - Lars Kristian. Jeg ønsker meg en hest til jul. Nei jeg skjønner ikke poenget. Og det lenge før jeg tenker på ekstra-juleaftenopplegget med enda mer overforbruk og en planet som dør og skryt av pengene sine over for de som ydmykt må søke om smuler fra de rikes* bord mens saks og gavebånd skal bloggerparet ikke betale selv for de har jo gjort så mye 🤮. * Uttrykket «rike" ble brukt som del av en talemåte og har intet med virkeligheten å gjøre. De omtale personene framstår hverken som rike på penger, intellekt eller empati slik de oppfører seg. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. desember 2019 #13459 Del Skrevet 15. desember 2019 Sto hun slik hele kvelden? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 15. desember 2019 #13460 Del Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, pop up bruker skrev: Jeg tror denne bloggen og bedriften både kunne unngått mye kritikk, men også vært en suksess hvis de hadde hentet inn gode rådgivere og faktisk fulgt hva disse rådgiverne kom med. Alt lå til rette for at de skulle gjøre det veldig bra: en av de lengstlevende norske bloggene, flere trofaste følgere. Men nå går det bare nedover, og eierne hjelper gladelig til med å rive det hele ned. Ehh..Deres oppførsel er deres personlighet, de vil aldri endre seg. Tror en rådgiver hadde møtt massiv motstand gitt 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå