cookies Skrevet 13. desember 2019 #13321 Del Skrevet 13. desember 2019 Flytter de rundt på juletreet? Ser sånn ut på de siste instagrambildene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 13. desember 2019 #13322 Del Skrevet 13. desember 2019 7 minutter siden, Surikatt skrev: Er det noen som blir inspirert av et juletre fullt av nøtteknekkere og sløyfer? Og en halvnaken frue ved siden av med bloggerfot? De ressurssterke og høyt utdannede blir sikkert det 🤣 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudens Skrevet 13. desember 2019 #13323 Del Skrevet 13. desember 2019 18 minutter siden, MissLucy skrev: Det kan nok være noe i det. Men folk med god selvtillit er ikke per definisjon bedre mennesker enn folk med lav selvtillit, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen. Det kan jeg være enig i, Det forklarer også kanskje mye, om hvorfor , en del svarer som de gjør i tråden her, eller hvorfor noen reagerer så sterkt på mye av det CBE, legger ut , som for eksempel bildet ved pianoet for litt siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. desember 2019 #13324 Del Skrevet 13. desember 2019 Caroline klarer ikke å kjøpe riktig str til seg selv engang, hvordan kan folk spørre henne om råd til klær 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. desember 2019 Forfatter #13325 Del Skrevet 13. desember 2019 2 minutter siden, prudens skrev: Det kan jeg være enig i, Det forklarer også kanskje mye, om hvorfor , en del svarer som de gjør i tråden her, eller hvorfor noen reagerer så sterkt på mye av det CBE, legger ut , som for eksempel bildet ved pianoet for litt siden. det tviler jeg sterkt på. Reaksjonene på pianobildene kom vel heller fra det faktum at bildene i seg selv var helt latterlige. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 13. desember 2019 #13326 Del Skrevet 13. desember 2019 Julepyntingen er veldig overdådig, litt amerikansk. Mitt 90-talls 15-årige jeg ville vært overbegeistra. Slik jeg også var misunnelig på McCallisters julepyntede amerikanske forstadshus. Nøtteknekkerne er også tilstede i rekvisittene i Hjemme alene. Jeg ville ikke kommentert dette om noens private hjem, men som en kommentar til juleinspirasjon. Er det meningen at vi skal tilbake til overdimensjonert der alt er nytt og matcher årets temafarger? Hvor er personligheten? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. desember 2019 #13327 Del Skrevet 13. desember 2019 Personlig smak er vilkårlig etter hvilken annonsør som betaler for reklamen. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 13. desember 2019 Forfatter Populært innlegg #13328 Del Skrevet 13. desember 2019 det var en oppegående og ressurssterk leser som påpekte i kommentarfeltet at frua har nøtteknekkere for 20 000 kroner. Hva er sannsynligheten for at det er umerket reklame? 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 13. desember 2019 #13329 Del Skrevet 13. desember 2019 Der kom tåen frem på instagrambilder igjen. Den poseringen altså... gud så pinlig oppstilt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. desember 2019 #13330 Del Skrevet 13. desember 2019 29 minutter siden, prudens skrev: Det kan jeg være enig i, Det forklarer også kanskje mye, om hvorfor , en del svarer som de gjør i tråden her, eller hvorfor noen reagerer så sterkt på mye av det CBE, legger ut , som for eksempel bildet ved pianoet for litt siden. Hva mener du - at folk er misunnelige? Det er i så fall et argument som har vært fremført i denne tråden før, uten særlig hell. Jeg reagerte på pianobildet fordi jeg syntes det var toppen av smakløs ekhibisjonisme. Det viste ikke an dame som koste seg med pianospill, det viste en dame som poserte i undertøyet med pianoet som (toget malplassert) rekvisitt. Det er LOV å reagere når noe vipper helt over, uten at man er hverken misunnelig, har lav selvtillit eller lider av andre feil og mangler. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. desember 2019 #13331 Del Skrevet 13. desember 2019 15 minutter siden, MissLucy skrev: det var en oppegående og ressurssterk leser som påpekte i kommentarfeltet at frua har nøtteknekkere for 20 000 kroner. Hva er sannsynligheten for at det er umerket reklame? What? Seriøst? Det virker jo helt usannsynlig at hun stadig gir bort gratis reklame til alle mulig kommersielle virksomheter. Noe må hun leve av. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. desember 2019 Forfatter #13332 Del Skrevet 13. desember 2019 (endret) 7 minutter siden, pøbelsara skrev: What? Seriøst? Det virker jo helt usannsynlig at hun stadig gir bort gratis reklame til alle mulig kommersielle virksomheter. Noe må hun leve av. jeg har ikke tenkt på de figurene som sponset før, men det har tatt helt av med eksponering av nøtteknekkere i år, og hun nevner i kommentarfeltet hvor de er kjøpt. De store koster hhv 2400, 3400 og 4400. Begynner å minne om Gannigensersituasjonen.... kilde: http://www.luxurydesign.no/webshop/categories-1/jul-2019# Endret 13. desember 2019 av MissLucy 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oblt Skrevet 13. desember 2019 #13333 Del Skrevet 13. desember 2019 5 hours ago, Lin10 said: CBE eller UI, kan i stor grad ha en oversikt over hvem som er hennes følgere. Selvfølgelig ikke hver enkel leser, men det kan gjøres undersøkelser på hvem er det som leser bloggen, utdanningsnivå, inntekt, livsituasjon, interesser osv, for å vite hvem som er målgruppen. Vet man hvem som er målgruppen i stor grad, så er det nyttig for hennes kommende samarbeidspartnere. Det er ikke ukjent at udanningsnivå eller om man er i jobb eller på trygd, har sammenheng med inntekt. Inntektsnivå styrer blant annet kjøpekraften. Det man vet fra tidligere undersøkelser som har vært offentlig, er at CBE bl.a har et overtall av høyt utdannet lesere. Utdannelse gir en også erfaring med å drøfte og dermed ha en evne til å forstå at ikke noe er svart hvitt. Så er det mange som leser bloggen som ikke kommenterer. Vel. Om UI har markedsundersøkelser som viser at brorparten av CBEs leserne er høyt utdannede mennesker, finner jeg det merkverdig at man valgte CBE som kanal for annonse for Honolulu Breeze. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. desember 2019 #13334 Del Skrevet 13. desember 2019 (endret) Hvor har jeg sett dette før? Hmm.. http://www.luxurydesign.no/webshop/products/pegasus-lysestake-rodhvit edit: Finner ikke en/et eneste annonselenke/reklameinnlegg/spons-tag eller lignende fra luxurydesign.no på bloggen, til tross for heftig produktplassering, name dropping i kommentarfelt og utlånt bilde. Zpezielt.. Endret 13. desember 2019 av LilleSnupp 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 13. desember 2019 #13335 Del Skrevet 13. desember 2019 19 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hvor har jeg sett dette før? Hmm.. http://www.luxurydesign.no/webshop/products/pegasus-lysestake-rodhvit edit: Finner ikke en/et eneste annonselenke/reklameinnlegg/spons-tag eller lignende fra luxurydesign.no på bloggen, til tross for heftig produktplassering, name dropping i kommentarfelt og utlånt bilde. Zpezielt.. Egentlig ikke så spesielt, dette gjentar seg jo gang på gang. Det er så lite subtilt også, så de gir tydeligvis blanke og bare kjører på. Tenk å sitte uke ut og uke inn og kreativt ljuge i kommunikasjon med leserne. For en råtten bransje. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. desember 2019 #13336 Del Skrevet 13. desember 2019 Annonsørene er like ansvarlige for å sørge for at reklame merkes som reklame. Men når både annonsør og annonseplasselger trives best i gråsoner, er det vanskelig for en høyt utdannet, kjøpe- og ressurssterk målgruppe å vite at h*n blir utsatt for produktplassering og reklame når markedsføringsloven klart tilsier at leseren skal vite at h*n selv skal kunne velge om de vil lese reklamen eller ei. Vanskelig, det der. #bestiklassen #gråsoneunderkommunikasjon #villedende 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 13. desember 2019 #13337 Del Skrevet 13. desember 2019 31 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Tenk å sitte uke ut og uke inn og kreativt ljuge i kommunikasjon med leserne. Og de ressurssterke og høyt utdannede leserne skjønner det ikke, det er vel det som er det mest imponerende, for hvis ikke de skjønner det, hvem skal skjønne det da? 🤣 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. desember 2019 Forfatter #13338 Del Skrevet 13. desember 2019 (endret) vi kan ihvertfall legge luxurydesign til listen over produkter/merker/leverandører som får en gratis eksponering som er svært påfallende. Andre som står på den listen over tvilsomme aktører: Mills, Ganni, Daniel Wellington, Twentyfour, Zara, MyMuse, Coverbrands, Panduro, hotell Continental, luksushoteller i Hellas som jeg har glemt navnet på, det svenske slottet, Farris bad. Flere? Endret 13. desember 2019 av MissLucy 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 14. desember 2019 #13339 Del Skrevet 14. desember 2019 (endret) 11 timer siden, MissLucy skrev: vi kan ihvertfall legge luxurydesign til listen over produkter/merker/leverandører som får en gratis eksponering som er svært påfallende. Andre som står på den listen over tvilsomme aktører: Mills, Ganni, Daniel Wellington, Twentyfour, Zara, MyMuse, Coverbrands, Panduro, hotell Continental, luksushoteller i Hellas som jeg har glemt navnet på, det svenske slottet, Farris bad. Flere? Som markedsansvarlig.. er det drepen for vår seriøse bedrift å knytte vårt merkenavn mot influencere som er her fra til månen, distanse våre verdier.. Takket være innspill og wakeup calls fra mennesker her på Norges største nettforum. Tusen takk for at vi ikke visste , no vet vi at det er waisted money. Rett og slett ikke bare waisted money.... Vi må bruke penger for å opprette seriøsiten for di vi har feilet fullstendig med valg av influencere.. Tatt lærdom.. unskyld.. vi så oss blind på x antall hundrede tusen verdiløse følgere. Endret 14. desember 2019 av Yann 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 14. desember 2019 #13340 Del Skrevet 14. desember 2019 5 timer siden, Lin10 skrev: Selvfølgelig skal en kunne motta konstruktiv kritikk og kritiske spørsmål når hun driver virksomhet. Hun svarer jo ofte på slike spørsmål, og da er det tydelig at enten så er det oppklarende eller så er man uenig. Så er det alt det andre som florerer her inne. Bare det at hun prøver å hjelpe vanskeligstilte med å få en bedre jul, blir kritisert side opp og side ned. Det er lavmål så det holder. Det å kritisere henne for å ha reklame for Redd barna er bare lavmål. Kanskje bedriften donerer de pengene de fikk for det, tilbake til Redd barna. Hva vet vi? Ikke var så dømmende, så vil det bli et bedre samfunn og folk vil få et bedre liv. 1. Ingen har kritisert CBE for å reklamere for Redd Barna 2. Redd Barna har blitt kritisert for å benytte CBE i sin markedsføring 3. CBE har derimot blitt kritisert for å ta i mot betaling for å reklamere for et veldedig formål, samt å la det framstå som om hun har gjort dette gratis 4. CBE har også blitt kritisert for måten hun har reklamert på, fordi budskapet på ingen måte kom godt nok fram. Sånn, ble temaet for diskusjonen klarer for deg nå? Jeg håper det, så du kan slutte å avspore debatten med usakligheter. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå