MissLucy Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #12561 Del Skrevet 6. desember 2019 17 minutter siden, cookies skrev: Dette er jeg nesten helt sikker på at vedkommende skrev for å få en bekreftelse på at de tar seg betalt. Tror dette er skrevet ironisk, særlig når personen skriver «Selvsagt er det ingen som tar seg betalt for noe så viktig.» Kunne like gjerne hatt et ironiflagg ved siden av. kan du forklare litt mer konkret hvordan du analyserer den kommentaren og konkluderer med at den er ironisk? Jeg er spesielt interessert i hvordan du klarer å være "nesten helt sikker" på at det er ironi. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2019 #12562 Del Skrevet 6. desember 2019 Ser ingen cameltoe, men den snabelen på bloggen derimot. Var artig plassert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 6. desember 2019 #12563 Del Skrevet 6. desember 2019 22 minutter siden, MissLucy skrev: kan du forklare litt mer konkret hvordan du analyserer den kommentaren og konkluderer med at den er ironisk? Jeg er spesielt interessert i hvordan du klarer å være "nesten helt sikker" på at det er ironi. Det er en følelse jeg har pga formuleringene i setningene vedkommende skriver. «Selvsagt er det ikke det... osv». Men for all del, mulig jeg tar feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. desember 2019 #12564 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Kunne ikke gribbline kjøpt inn litt papir og sakser for de pengene hun fikk fra redd barna? Herregud for noen ekkelt grådige mennesker. Sorry men... Endret 6. desember 2019 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 6. desember 2019 #12565 Del Skrevet 6. desember 2019 42 minutter siden, MiniMjau skrev: Ser ingen cameltoe, men den snabelen på bloggen derimot. Var artig plassert. Da får du sjekke ut bildet som ligger ute på jodel. Må vel nesten være blind for å unngå å se det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 6. desember 2019 #12566 Del Skrevet 6. desember 2019 5 minutter siden, Klaraku78 skrev: Da får du sjekke ut bildet som ligger ute på jodel. Må vel nesten være blind for å unngå å se det. Hvilken jodel-konto? Hver gang noen her sier at noe er på jodel så kan jeg ikke finne det 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 6. desember 2019 #12567 Del Skrevet 6. desember 2019 2 minutter siden, Klaraku78 skrev: Da får du sjekke ut bildet som ligger ute på jodel. Må vel nesten være blind for å unngå å se det. Jeg har vært uenig i den diskusjonen som har pågått her om at CBE bruker for små klær, men nå ser jeg det. Altså. Nei nei nei. De buksene er altfor små til henne. Det er ikke kledelig. I tillegg, hvem går med turbukser som er for små? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 6. desember 2019 #12568 Del Skrevet 6. desember 2019 1 minutt siden, Kaputt skrev: Hvilken jodel-konto? Hver gang noen her sier at noe er på jodel så kan jeg ikke finne det 😅 bloggergossip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. desember 2019 #12569 Del Skrevet 6. desember 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 6. desember 2019 #12570 Del Skrevet 6. desember 2019 4 minutter siden, Klaraku78 skrev: bloggergossip. Send gjerne link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2019 #12571 Del Skrevet 6. desember 2019 11 minutter siden, Klaraku78 skrev: Da får du sjekke ut bildet som ligger ute på jodel. Må vel nesten være blind for å unngå å se det. Mener jeg ser ingen cameltoe, fordi jeg har hverken Instagram eller aner hvordan en "sjekker jodel".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 6. desember 2019 #12572 Del Skrevet 6. desember 2019 4 minutter siden, MiniMjau skrev: Mener jeg ser ingen cameltoe, fordi jeg har hverken Instagram eller aner hvordan en "sjekker jodel".. Begynte å lure, men da skjønner jeg hvorfor du ikke ser det. Kanskje du kan se det her: https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. desember 2019 #12573 Del Skrevet 6. desember 2019 Hun prøver for hardt med det camel toe bildet! Det er tydelig at frua og mannen vil vri diskusjonen over fra veldedighets-fadesene deres til noe de kan vinkle som kroppskritikk. La oss ikke være de misunnelige, feite kjerringene de prøver å fremstille oss som og holde oss til det som er virkelig kritikkverdig. Hvis ikke kommer de til å bruke denne tråden som bevis til samarbeidspartnere for hvor forfulgt de er på KG... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. desember 2019 #12574 Del Skrevet 6. desember 2019 Men hvor er rompa fra netfit videoen blitt av??? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 6. desember 2019 #12575 Del Skrevet 6. desember 2019 8 minutter siden, LilleSnupp skrev: Men hvor er rompa fra netfit videoen blitt av??? Liker ikke å kommentere kropp, for kropp er topp i alle former og fasonger. Men, nå ser man tydelig hvordan de prøver å manipulere gjennom lys, skygge og poseringen en stump som er inn i tiden. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. desember 2019 #12576 Del Skrevet 6. desember 2019 25 minutter siden, LilleSnupp skrev: Men hvor er rompa fra netfit videoen blitt av??? Den ble vel glemt midt i det som ser ut som «vi lager en reklame mens vi pakker til weekend på slott». 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. desember 2019 #12577 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Ressurssterke følgere dette blogg ekteparet har ser jeg. Over 12.000 likes på et over- redigert bilde av mindreårige og hunder. Omvendt julenisse prosjekt ca.2000 likes? Selveste HPH har kommenter på det private julebildet, kanskje ikke så rart når han selv reklamerte for boligalarm med sin familie. For en psyk verden denne content marketing verden er. Endret 6. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. desember 2019 #12578 Del Skrevet 6. desember 2019 33 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Ressurssterke følgere dette blogg ekteparet har ser jeg. Over 12.000 likes på et over- redigert bilde av mindreårige og hunder. Omvendt julenisse prosjekt ca.2000 likes? Selveste HPH har kommenter på det private julebildet, kanskje ikke så rart når han selv reklamerte for boligalarm med sin familie. For en psyk verden denne content marketing verden er. 3183 likes, igjen etterfulgt med et nytt barneeksponeringsbilde til 12 342 likes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 6. desember 2019 #12579 Del Skrevet 6. desember 2019 Hvis jeg betalte fruen for å lage reklame for mine produkter hadde jeg ikke blitt spesielt imponert over dette bildet: https://shared.jodel.com/EIzaNZl3c2?channel=copy Buksen er jo minst to nummer for liten? Jeg trodde først det var en tights. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. desember 2019 #12580 Del Skrevet 6. desember 2019 5 minutter siden, MiniBaguette skrev: Hvis jeg betalte fruen for å lage reklame for mine produkter hadde jeg ikke blitt spesielt imponert over dette bildet: https://shared.jodel.com/EIzaNZl3c2?channel=copy Buksen er jo minst to nummer for liten? Jeg trodde først det var en tights. De fleste har ikke behov for å holde seg relevante gjennom å vise deler av kroppen sin, så andre ville ikke brukt så liten bukse som turbukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå