decker Skrevet 30. november 2019 #11861 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 58 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev: Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/29/hjemmemote-og-omvendt-julenisse/#comment-963271 Hva vet Caroline Berg Eriksen om hva de som deltar her gjør? Hun viser her en "svart/hvit-tankegang". Hva får henne til å drive med det? Eg vert regelrett flau på deira vegne når eg ser uttalelsar som dette. Eg donerer gjerne til ein seriøs organisasjon som driv veldedighet, men ikkje til eit prosjekt med ledarar som oppfører seg sånn som dei gjer. Endret 30. november 2019 av decker Skrivefeil 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 30. november 2019 #11862 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) CBE virker unektelig litt ruset på sin rolle som Mor Teresa for tiden. Såpass ruset at hun kan slå om seg med begreper som vi og dem. "Vi gode" -som kan være glade fordi vi har bedre verdier i våre liv. "De onde" -som kunne donert til omvendt julenisse og med det bidratt til noe positivt. -For en gjeng. -Stakkars mennesker. -Tenk om de kunne brukt tiden til noe fornuftig. -Hadde du bare visst hvordan disse menneskene holder på. -….deres nivå -Det er jo faktisk helt sykt hvordan de holder på -Lyver og vrir på fakta Ser i kommentarfeltet at hun har besøk av en Bie - som ikke er meg! (jeg legger ikke igjen noe der ), H*n tolket henne som at et par glass vin forbrennes på et par timer, blir nå anklaget for løgn og "trues" med blokkering. Blir spennende å se om Omvendt Julenisse er noe de kommer til å drive med fast framover, selv etter at de er ute av Bloggerne, og kanskje etter at selve bloggen har gått på grunn. Helt ærlig - Caroline virker ikke å ha godt av det🤔 Endret 30. november 2019 av Jonas Bie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 30. november 2019 #11863 Del Skrevet 30. november 2019 Takke meg til å gi til Frelsesarmeen som vanlig. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 30. november 2019 #11864 Del Skrevet 30. november 2019 3 minutter siden, decker skrev: Eg vert regelrett flau på deira vegne når eg ser uttalelsar som dette. Eg donerer gjerne til ein seriøst organisasjon som driv veldedighet, men ikkje til eit prosjekt med ledarar som oppfører seg sånn som dei gjer. Ja, ingen seriøse veldedighetsorganisasjoner hadde fått seg til å skrive noe i nærheten av det Caroline Berg Eriksen gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 30. november 2019 #11865 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Hva i all verdens slags logikk er dette? Det er da overhodet ikke noen sammenheng mellom å kritisere utlevering av barn, overforbruk og kroppsfokus og å ikke gi til andre som ikke har det like bra som en selv? Snarere tvert i mot vil jeg si, med tanke på et langt liv der jeg har jobbet med mennesker! Det kan da umulig være velutdannede og ressurssterke som sluker slike billige hersketeknikker? CBE-logikk? 😉 Er selvfølgelig helt enig med deg. 😊 Endret 30. november 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 30. november 2019 #11866 Del Skrevet 30. november 2019 3 timer siden, Glemtbrukernavnet skrev: Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/29/hjemmemote-og-omvendt-julenisse/#comment-962832 Er det Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har brukt tiden sin på så fornuftig? I tillegg til å ha en jobb samfunnet virkelig ikke trenger: * Kommentarfeltproblematikk: https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ * Bilderedigering (Og løgner rundt det) + kommentarjuks: https://influencere.wordpress.com/cbe-logner-og-juks/ Og hva vet Caroline Berg Eriksen om hva som skrives på Kvinneguiden, hun som ikke er innom Kvinneguiden og leser, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/22/2-days-go-little-pony/#comment-956578 ? Det å konkludere med at CBE har en jobb samfunnet ikke trenger er jo en ganske pussig påstand. Hun gleder tusenvis og gir inspirasjon hver eneste dag. I tilegg til å skape egen bedrift og betalt inn flere hundre tusen i skatt hver eneste år. Nye og spennende prosjekter neste år. Noe som samfunnet virkelig trenger er personer som bryr seg om de mer vanskeligstilte i samfunnet og har nå startet « omvendt julenisse». Hadde ikke det vært et behov for å følge denne influenceren, så hadde hun ikke hatt den jobben. Så i tillegg til all kommentarjukset, bilderedigering og ikke minst feilmerking av reklame, har folk tillit til henne og er trofaste lesere. En trenger heller ikke lese på kvinneguiden for å kunne blir fortalt hva som foregår der inne. Ser ut som hun ikke har så mye til overs for det forumet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. november 2019 #11867 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 1 time siden, Glemtbrukernavnet skrev: Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/29/hjemmemote-og-omvendt-julenisse/#comment-963271 Hva vet Caroline Berg Eriksen om hva de som deltar her gjør? Hun viser her en "svart/hvit-tankegang". Hva får henne til å drive med det? Mulig at hun har hentet inspo fra KG? Ofte er kommentaren fra bloggeierne de samme som fra de som «forsvarer» bloggeierne. Endret 30. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 30. november 2019 #11868 Del Skrevet 30. november 2019 5 minutter siden, Levina skrev: Det å konkludere med at CBE har en jobb samfunnet ikke trenger er jo en ganske pussig påstand.... Jeg kan presisere: Samfunnet trenger ikke påvirkningen til Caroline Berg Eriksen, når det gjelder forbruk, eksponering av barn og (etter min mening) negativt kroppsfokus, jf. https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ . Jeg mener derfor at samfunnet fint klarer seg uten Caroline Berg Eriksen sine SoMe-kanaler. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 30. november 2019 Forfatter Populært innlegg #11869 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 14 minutter siden, Levina skrev: Det å konkludere med at CBE har en jobb samfunnet ikke trenger er jo en ganske pussig påstand. Hun gleder tusenvis og gir inspirasjon hver eneste dag. I tilegg til å skape egen bedrift og betalt inn flere hundre tusen i skatt hver eneste år. Nye og spennende prosjekter neste år. Noe som samfunnet virkelig trenger er personer som bryr seg om de mer vanskeligstilte i samfunnet og har nå startet « omvendt julenisse». Hadde ikke det vært et behov for å følge denne influenceren, så hadde hun ikke hatt den jobben. Så i tillegg til all kommentarjukset, bilderedigering og ikke minst feilmerking av reklame, har folk tillit til henne og er trofaste lesere. En trenger heller ikke lese på kvinneguiden for å kunne blir fortalt hva som foregår der inne. Ser ut som hun ikke har så mye til overs for det forumet. Det som er pussig her er virkelighetsoppfatningen din. Samfunnet ville jo faktisk klart seg bedre uten CBEs påvirkning. Det er ikke bare det at hun ikke bidrar positivt, men hun er jo faktisk direkte destruktiv med kroppspresshysteriet og overforbruksproblematikken. Endret 30. november 2019 av MissLucy 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. november 2019 #11870 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 1 time siden, Levina skrev: Det å konkludere med at CBE har en jobb samfunnet ikke trenger er jo en ganske pussig påstand. Hun gleder tusenvis og gir inspirasjon hver eneste dag. I tilegg til å skape egen bedrift og betalt inn flere hundre tusen i skatt hver eneste år. Nye og spennende prosjekter neste år. Noe som samfunnet virkelig trenger er personer som bryr seg om de mer vanskeligstilte i samfunnet og har nå startet « omvendt julenisse». Hadde ikke det vært et behov for å følge denne influenceren, så hadde hun ikke hatt den jobben. Så i tillegg til all kommentarjukset, bilderedigering og ikke minst feilmerking av reklame, har folk tillit til henne og er trofaste lesere. En trenger heller ikke lese på kvinneguiden for å kunne blir fortalt hva som foregår der inne. Ser ut som hun ikke har så mye til overs for det forumet. Trofast følgeskare er vel en overdrivelse? Hun gleder ikke nok til at hun aldri har vunnet «Vixen» sin publikumspris etter 10 år! Og når det gjelder KG så ser jeg virkelig ikke relevansen i hva hun mener om forumet. Blogg ekteparet burde brukt mer tid på å lese seg opp på Lover og regler, etikk og forretningsmoral enn å klippe og lime i kommentarfeltet. Endret 30. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. november 2019 #11871 Del Skrevet 30. november 2019 Nå må dere inderlig ikke glemme juleluken som forsvant, er noen mnd siden det ble nevnt sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 30. november 2019 #11872 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Dagens engasjementrate er på 1,08% - http://web.archive.org/web/20191130155918/https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno Oversikt fra den siste tiden: 29.11.: 1,09% 27.11.: 1,13% 26.11: 1,18% (bilder av barn ga flere likes og kommentarer enn ellers - https://www.instagram.com/p/B5SBi2igaBH/) 25.11.: 1,15% 23.11.: 1,13% Endret 30. november 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg På besøk Skrevet 30. november 2019 Populært innlegg #11873 Del Skrevet 30. november 2019 Nå er alle kommentarer om alkohol fjernet fra kommentarfeltet hennes. Står kun igjen fra 'Bien' og hun har oppdatert svaret sitt til den kommentaren. Jeg (og flere) kommenterte at når hun kom med karakteristikker av folk i dette forumet basert på annenhåndsinformasjon, så kan vel ikke hun forvente mer av de som diskuterer her? Den kommentaren som "sladret" på diskusjonen her var åpenbart ment for å henge ut KG, så at hun som vanligvis er så opptatt av kildehenvisninger og pinlig nøyaktighet ved gjengivelse av utsagn ikke hadde problemer med å kaste seg på bølgen av skitkasting mot dette forumet sine debattanter, vel...det er vel mildt sagt selvmotsigende. Kommenterte også at det var ironisk med så mye stygge kommentarer under et innlegg som skal fremme deres medmenneskelighet ... 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 30. november 2019 #11874 Del Skrevet 30. november 2019 Fullstendig usaklig kommentar, men jeg fikk Gunilla Person vibber (eller hva hun nå heter, hun i svenske hollywood fruer), av det siste blogginnlegget der hun poserer med knallrød leppestift. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. november 2019 #11875 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) 15 minutter siden, På besøk skrev: Nå er alle kommentarer om alkohol fjernet fra kommentarfeltet hennes. Står kun igjen fra 'Bien' og hun har oppdatert svaret sitt til den kommentaren. Jeg (og flere) kommenterte at når hun kom med karakteristikker av folk i dette forumet basert på annenhåndsinformasjon, så kan vel ikke hun forvente mer av de som diskuterer her? Den kommentaren som "sladret" på diskusjonen her var åpenbart ment for å henge ut KG, så at hun som vanligvis er så opptatt av kildehenvisninger og pinlig nøyaktighet ved gjengivelse av utsagn ikke hadde problemer med å kaste seg på bølgen av skitkasting mot dette forumet sine debattanter, vel...det er vel mildt sagt selvmotsigende. Kommenterte også at det var ironisk med så mye stygge kommentarer under et innlegg som skal fremme deres medmenneskelighet ... Jeg må bare korrigere deg, det er ikke «hun» det er «de». Tenker at det ironisk at blogginnlegget skal fremme «medmenneskelighet», noe sier meg at definisjonen på det heller ikke er helt på plass. Endret 30. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. november 2019 #11876 Del Skrevet 30. november 2019 Klart CBE.no frykter kritikerne på KG, men en noe mindre infantil tone i kommentarfeltet burde de etterstrebe. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cecilie2 Skrevet 30. november 2019 Populært innlegg #11877 Del Skrevet 30. november 2019 Jeg sluttet (heldigvis) å følge denne bloggeren for ca ett år siden (men har holdt meg litt oppdatert gjennom denne tråden), og håper ikke aktiviteten i denne tråden gjenspeiler hennes lesertall. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som lokker lesere inn på den bloggen der. Hun er totalt blottet for sjarme, har ingenting å "komme med" og er så uselvstendig. Bloggere det er naturlig å sammenligne henne med ift både alder og livssituasjon, er vel bloggere som har klart å skape seg en "nisje", det være seg baking/matlaging, trening, interiør, miljø osv (bortsett fra vår alles kjære ABD da, som er en grusom historie i seg selv. En viktig ting de har til felles, er at de ALDRI klarer å gjennomføre noe de begynner med). Hun her har jo ingenting av dette, og henger igjen i rosabloggingens spede begynnelse hvor alt skulle være så til de grader usannsynlig perfekt. Bloggingen hun driver med kan jo best sammenlignes med 20 år gamle PH-bloggere, og det er vel ikke akkurat hennes målgruppe (iflg hun selv). 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 30. november 2019 #11878 Del Skrevet 30. november 2019 24 minutter siden, På besøk skrev: Nå er alle kommentarer om alkohol fjernet fra kommentarfeltet hennes. Står kun igjen fra 'Bien' og hun har oppdatert svaret sitt til den kommentaren. ... Tro hvorfor hun slettet kommentarene vi har diskutert her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 30. november 2019 Forfatter Populært innlegg #11879 Del Skrevet 30. november 2019 ser hun har fjernet alle sine egne frekke og nebbete kommentarer. Da kan vi bare telle ned 3-2-1 til det dukker opp en viss bruker her inne og hevder de aldri var der..,. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. november 2019 #11880 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Etter siste tiders umodne kommentarer i eget kommentarfelt, for så å slette "bevisene" for egen uprofesjonelle adferd, fremstår det unektelig som om det er en noe svekket intellektuell kapasitet som hemmer bloggeieren. Et naturlig resultat som ofte følger etter inntak av et par/noen enheter vin. Endret 30. november 2019 av Revenge o'Cavatina 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå