Gjest Raggis Skrevet 28. november 2019 #11761 Skrevet 28. november 2019 Julepyntingen tar helt av hos fam Eriksen, og det er så alt for mye av alt. De menneskestore nøtteknekkerne/ tinnsoldatene er grusomt stygge... Og uansett hva det gjelder er det for mye, og der et menneske har to hårspenner med perler i håret, så ha C 5-6 på hver side.
Lopploella Skrevet 28. november 2019 #11762 Skrevet 28. november 2019 «Nå er det juuuuul!» Nei, det er ikke jul. Julen begynner ikke nå. Det er november. 31
Gjest Jonas Bie Skrevet 28. november 2019 #11763 Skrevet 28. november 2019 (endret) 1 time siden, Surikatt skrev: Julehysteriet er i gang for Caroline Berg-Eriksen som «jobber» fulltid med familiens julefeiring. Overforbruket til denne familien tar helt av i desember. For et selvopptatt og usmakelig sirkus. P Tenk i år etter år å måtte være den som ELSKER jul. Og påske. Og bursdager og Halloween. Og morsdag og farsdag. Kanskje blir CBE lei - ja kanskje gikk hun lei for mange år siden av dette spetakkelet. Det får vi aldri vite. Men hun har ikke noe valg. Det er jobben hennes. Hun MÅ elske å stelle til jul. Flere ganger i året skal pynt opp, og pynt ned, ballongbuer opp, ballongbuer ned. Bord skal dekkes, og bord skal ryddes. Det må jo være som å jobbe som utstillingsdesigner i butikk, bare at butikken er ditt eget hjem. Endret 28. november 2019 av Jonas Bie
Sol Rampelyset Skrevet 28. november 2019 #11764 Skrevet 28. november 2019 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 11
Surikatt Skrevet 28. november 2019 #11765 Skrevet 28. november 2019 Med tanke på det forbruket hun fronter i julen sier jeg hver sin smak. Den familien fyller jo opp en hel garderobe med julegensere, julepysjamaser, julekjoler osv. Huset er stappet fullt av julepynt og for ikke å snakke om alle de heseblesende og krampaktige planene hun har og barna må stille opp i diverse matchende antrekk på photoshooter de ikke aner de er med på. Dette er ikke jul for meg så kommer garantert ikke til å lese noe der i desember. Hver sin smak. Forresten, jeg er verken feit eller misunnelig. Må si jeg er imponert over at Lars Kristian Eriksen holder det ut. 27
FoxyBrown Skrevet 28. november 2019 #11766 Skrevet 28. november 2019 9 timer siden, CecilieX skrev: Egentlig er det fullstendig logisk. Bloggen til CBE handler jo utelukkende om å vise seg frem fra sin beste side. Karakteren som presenteres er det idealet som bloggeier har. Og hensikten, foruten å tjene penger, ser ut til å vært å høste beundring og anerkjennelse. Det takkes så ydmykt for alle positive kommentarer på bloggeiers fremviste fasade. Ingen andre bloggere kjører denne stilen, der alt handler om å presentere ideal-mennesket. For den gjengse leser tilfører den nada, annet enn en følelse av utilstrekkelighet hvis du tror på narrativet. Jeg misunner dem ikke, for det er relativt avslørende. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dette! Men jeg tror dessverre at alt de viser representerer deres virkelighet. Jeg tror at hver eneste hårstrå ligger perfekt på hennes hode og at hun i høyeste grad er opptatt av at alt er perfekt. Så får noen motbevise dette om det er totalt usant. Jeg har fulgt bloggen lenge, da jeg var yngre så var jo denne perfeksjonismen noe man jaget. Så ble jeg eldre og klokere og fikk barn, og da kan jeg ikke relatere meg til hennes liv mer. Da blir bloggen bare noe jeg tittet innom av og til for underholdning, for å le av det absurde. 18
Keaton Skrevet 28. november 2019 #11767 Skrevet 28. november 2019 CBE.no skriver på bloggen at to glass vin forbrennes på et par timer. Stemmer dette? To glass vin gir cirka 0,8-0,9 i promille og man forbrenner mellom 0,1 og 0,2 i timen, jo mindre kropp jo saktere går det, dvs opp mot 9 timer om man er en kvinne som CBE. https://www.nettdoktor.no/testdegselv/alkoholgenstande.php Kan legge til at jeg har aldri følt meg helt edru to timer etter inntak av to glass vin, men dette er jo noe individuelt. 25
Populært innlegg Inocybe Skrevet 28. november 2019 Populært innlegg #11768 Skrevet 28. november 2019 3 minutter siden, Kollontaj skrev: CBE.no skriver på bloggen at to glass vin forbrennes på et par timer. Stemmer dette? To glass vin gir cirka 0,8-0,9 i promille og man forbrenner mellom 0,1 og 0,2 i timen, jo mindre kropp jo saktere går det, dvs opp mot 9 timer om man er en kvinne som CBE. https://www.nettdoktor.no/testdegselv/alkoholgenstande.php Kan legge til at jeg har aldri følt meg helt edru to timer etter inntak av to glass vin, men dette er jo noe individuelt. Mulig CBE har en eksepsjonelt perfekt og delikat forbrenning 55
Rev. Revenge Skrevet 28. november 2019 #11769 Skrevet 28. november 2019 (endret) 14 minutter siden, Kollontaj skrev: CBE.no skriver på bloggen at to glass vin forbrennes på et par timer. Stemmer dette? To glass vin gir cirka 0,8-0,9 i promille og man forbrenner mellom 0,1 og 0,2 i timen, jo mindre kropp jo saktere går det, dvs opp mot 9 timer om man er en kvinne som CBE. https://www.nettdoktor.no/testdegselv/alkoholgenstande.php Kan legge til at jeg har aldri følt meg helt edru to timer etter inntak av to glass vin, men dette er jo noe individuelt. Prøves det igjen å vite bedre enn fagpersoner fra den kanten? Mulig man kan drikke en enhet á 12 cl vin, vente en time og så sette seg i bilen, men det er ikke dermed sagt at 2 enheter forbrennes på to timer og så videre når promillen øker per inntatt enhet. I tillegg må man ta i betraktning kjønn, vekt, og andre relevante faktorer som hvor lang tid man bruker på å innta enhetene og hvor mye mat en har spist. Å hyle innpå to enheter gir en høyere promille enn hvis man drikker en flaske/4 glass fordelt over 8 timer, vil jeg tro? Promilleløs og edru er man uansett ikke. Endret 28. november 2019 av Revenge o'Cavatina 25
Felis Skrevet 28. november 2019 #11770 Skrevet 28. november 2019 5 minutter siden, Inocybe skrev: Mulig CBE har en eksepsjonelt perfekt og delikat forbrenning Forbrenningen deres oser av kvalitet 😂 Jeg blir litt bekymret hvis de virkelig tror dette, håper de ikke setter seg bak rattet! 40
Rev. Revenge Skrevet 28. november 2019 #11771 Skrevet 28. november 2019 20 minutter siden, Inocybe skrev: Mulig CBE har en eksepsjonelt perfekt og delikat forbrenning Næh, det fremstår mest som utslag av lettere delirium tremens nå i disse paniske juleforberedelsestider. 17
Populært innlegg Monimoni Skrevet 28. november 2019 Populært innlegg #11772 Skrevet 28. november 2019 1 time siden, Surikatt skrev: Med tanke på det forbruket hun fronter i julen sier jeg hver sin smak. Den familien fyller jo opp en hel garderobe med julegensere, julepysjamaser, julekjoler osv. Huset er stappet fullt av julepynt og for ikke å snakke om alle de heseblesende og krampaktige planene hun har og barna må stille opp i diverse matchende antrekk på photoshooter de ikke aner de er med på. Dette er ikke jul for meg så kommer garantert ikke til å lese noe der i desember. Hver sin smak. Forresten, jeg er verken feit eller misunnelig. Må si jeg er imponert over at Lars Kristian Eriksen holder det ut. LK holder ut fordi like barn leker best. Han er like fjollete som frua. Det ser man på bilder som blir tatt av ham. On fleek all the time med mansjettknapper og propell, kritthvite tenner. Alltid upåklagelig antrukket. Det mangler bare en monokkel og et lommeur. Henslengt i en skinnstol, sofistikert. Mørkt og mystisk. KOMISK! 71
Skrottefar Skrevet 28. november 2019 #11773 Skrevet 28. november 2019 32 minutter siden, Monimoni skrev: LK holder ut fordi like barn leker best. Han er like fjollete som frua. Det ser man på bilder som blir tatt av ham. On fleek all the time med mansjettknapper og propell, kritthvite tenner. Alltid upåklagelig antrukket. Det mangler bare en monokkel og et lommeur. Henslengt i en skinnstol, sofistikert. Mørkt og mystisk. KOMISK! Ja, det må jeg si meg enig i.....og han beviste vel selv at han er med på leken der i gården av egen fri vilje når han holdt på med dette kommentar-jukset, og min ærlige mening er at for meg så er han en nevemagnet, eller dra-til-tryne, som fruen selv har sagt at noen sikkert mener om henne, og ja, det står jeg for 27
123Frustrert Skrevet 29. november 2019 #11774 Skrevet 29. november 2019 https://avogtil.no/min-kalkulator/ Tipper denne er mer å stole på en cbe.no 12
Rev. Revenge Skrevet 29. november 2019 #11775 Skrevet 29. november 2019 2 timer siden, 123Frustrert skrev: https://avogtil.no/min-kalkulator/ Tipper denne er mer å stole på en cbe.no Vi kan kanskje si det slik at to glass vin forbrennes på to timer dersom man bruker de to timene på mølla 9
Gjest Raggis Skrevet 29. november 2019 #11776 Skrevet 29. november 2019 (endret) 15 timer siden, Inocybe skrev: Mulig CBE har en eksepsjonelt perfekt og delikat forbrenning Klart hun har god forbrenning, for det ser du jo på den slukne magen. *ironi* Og så er det jo helt klart at LKE er akkurat lik som fruen - bortsett fra der han redigerer henne gylden i huden og slank, så redigerer han seg som som mørk. Han tror selv han er mystisk. For noen latterlige figurer de er. Endret 29. november 2019 av Raggis Feil
Kaputt Skrevet 29. november 2019 #11777 Skrevet 29. november 2019 For et ektefølt smil hun viser på siste insta-post 😶 7
Stjernekikkeren Skrevet 29. november 2019 #11778 Skrevet 29. november 2019 (endret) Det er nok forskjell på folk, og mulig at enkelte har mer.. ekstrem forbrenning enn andre, men jeg hadde ikke tatt meg et par glass vin og så satt meg bak rattet et par timer senere, og jeg hadde i allefall ikke skrevet det på mine sosiale medier og latt folk tro at det er helt ok å kjøre såpass fort etter alkoholinntak. Det kommer an på alt mulig det, om man kaster i seg de to glassene så har man vel stigende promille lenge etterpå, har man sippet på de i en 5 timer, som alt nevnt her, osv.. Men Nei, generellt ville jeg ikke anbefalt noen å drikke 2 glass vin og kjøre et par timer etterpå, spesielt ikke damer, for de forbrenner saktere og tåler generellt mindre alkohol enn en større mann, feks. Edit: må bare legge til at jeg har lagt merke til flere og flere artikler som advarer folk om å kjøre bil for tidlig dagen derpå, fordi du kan fortsatt ha promille over 0.2 grensen selv om du sluttet å drikke tidlig. Folk har blitt tatt på det og også mistet lappen, så de prøver å spre ordet om det. Da tenker jeg det er synd, og muligens ikke greit også, at en profilert person med mange følgere uttaler seg om alkohol og bilkjøring, dette bør være en av de tingene man personlig ikke uttaler seg om fordi man har lesere som kanskje ikke vet bedre. CBE og mannen kan ikke bytte på når bloggen og deres sosiale media er en dagbok, og når det ikke er det, enten er alt personlig og oppriktig, eller så er alt en profesjonell reklamekanal, de kan ikke gjemme seg bak det når det passer. Endret 29. november 2019 av Stjernekikkeren La til flere tanker. 29
Gjest Raggis Skrevet 29. november 2019 #11779 Skrevet 29. november 2019 Hun snappet julepynten, og det er enorme mengder. Det er rett og slett psykt. Vi har også stort hus over to etasjer, og vi har ikke brøkdelen av det «søppelberget»
Gjest Fridakahlo Skrevet 29. november 2019 #11780 Skrevet 29. november 2019 Enorme mengder??? Gi dere nå, det er jo så delikat og magisk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå