Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har hun melket innlegget om barnebursdag lenge. Hun drøyer alltid med ny blogginnlegg etter sånne store happenninger. Jo flere likes og kommentarer på barnets store dag, jo mer klingende mynter i kassa til mamma og pappa. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hvordan er det hun har stylet bursdagstoppen?!?! Med en av sine high whaist jeans med korte ben?! 

Toppen er ikke my cup of the, meeeenhe.. den stylingen?!?! Tross alt er ZARA sin styling bedre.. https://www.zara.com/no/no/topp-med-utsvingt-kant-p08612512.html?v1=29882276&v2=1281626

For en grusom topp! Men hvis man først må ha den, så er det slik Zara har stylet den  som må være «riktig», ja.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive her er at fruen kler å ha født barn. Hun er pen og veldig normal. Så noe skrapa syltynn er hun ikke lengre. Tommel opp. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dagens instastory fra start til slutt. Alle livets høydepunkter fra bursdag til trening til lakk-og-lær klesreklame.  

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, På besøk skrev:

Anbefaler dagens instastory fra start til slutt. Alle livets høydepunkter fra bursdag til trening til lakk-og-lær klesreklame.  

Noe så hinsides kleint, og at de ikke ser det selv fatter jeg ikke......eller nei, jeg fatter det at i den bobla der så finnes det ikke selvinnsikt så lenge det kan tjenes kroner og ører i lange baner slik at bonanza'n kan fortsette, og da er det ikke så nøye at barn utleveres 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Mye «lys og skygge», som de sier?  Hun ser nok til vanlig mer ut som til bildet til høyre (fra Skal vi danse i høst). 

https://imgur.com/gallery/R3Qeuy4

Så utrolig mye mer fresh og ungdommelig hun ser ut på bilde til høyre. Jeg fatter ikke hvorfor de ønsker å fremstille hun så annerledes, og til tider gammel, på bloggen. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
34 minutter siden, Glemtbrukernavnet skrev:

Tro om bedriftseierne av Treasures AS har et reelt valg, der de (hvis de vil) kan holde barn unna sine SoMe-kanaler? Det er kun de som vet svaret på det, men det er noe jeg ofte lurer på...

Tenker du økonomisk eller pga UI? Komikerfrue som er i samme management driver også å eksponerer  barna i diverse reklame.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til lurer jeg på om CBE noen gang har vært tenåring? At de husker hvor flaut absolutt alt er, og at man bare har lyst å være som alle andre. For hadde de husket denne følelsen hadde de reflektert mer over hva de deler og hvem de eksponerer. Jeg vet om 12 åringer som ikke ønsker å bli med på årets julekort for de ikke er fornøyd med bildet, og dette skal bare til venner og kjente. CBE fratar to individer muligheten til å bestemme over hva verden skal se av dem når de kommer i denne sårbare alderen. Er de ikke som CBE så tror jeg aldri de materielle godene noen gang kommer til å veie opp for den følelsen som kan bli påført.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Liver skrev:

man bare har lyst å være som alle andre.

Joda, da hun gikk gjennom sin "spiseforstyrrelseperiode" var hun inspirert av kjendiser på nett. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/27/om-kropp-mat-trening-og-sann/

https://www.vg.no/rampelys/i/k7L96/fotballfrue-mannen-caroline-har-aldri-vaert-syk-av-spiseforstyrrelser

https://www.tv2.no/a/3527245/

Ashley Olsen var på den tiden fotballfruens store forbilde, og etter et kjærlighetsbrudd fikk bloggeren dårlig selvtillit, og begynte å hoppe over måltider. Dette, sammen med mye trening, fikk alvorlige konsekvenser for Caroline.

https://www.google.no/amp/s/www.seher.no/kjendis/her-avslorer-fotballfruen-hele-sannheten/64618760/amp

For øvrig veldig fascinerende å se at hun alltid har vært like ydmyk og jordnær som hun er nå :ironi:

"Hun velger likevel å slå knallhardt tilbake mot dem som hevder hun regelrett lyver på sin egen blogg.

- Jeg blir trist på deres vegne. At de ikke heller kan bruke energi på å skape sin egen lykke, men heller vil forsøke å ødelegge for andre - det er veldig trist. Men jeg tar det også som et stort kompliment, for det viser bare at jeg oppnår suksess, som andre åpenbart misunner. Disse menneskenes streben etter å ødelegge for meg, gjør bare at jeg nyter suksessen ytterligere."

og dette hele 2 år før redigerings + kommentarfeltgate. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rumpe, pupper og lår? Hun har ingen. Bortsett fra det som er kjøpt, da. 
Det som er morsomt er at Lars Kristian Eriksen i en periode redigerte rumpa større etter å ha redigert henne tynnere i flere år. Hva foregår oppe i hodene på disse to? De blir ihvertfall aldri fornøyde med kroppen hennes. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan bryster og rumpe blir større og mindre alt ettersom.

Jeg steller meg bak alle dere som også syns det er trist at hun ser så annerledes ut på sine egne og andres bilder. Hun er nesten ikke til å kjenne igjen.

Håper det går opp et lys snart slik at hun fjerner de barna fra SoMe. De kommer til å gremmes når de ser alt som er blitt delt. Hun skrev på bloggen at de deler veldig lite. Kremt, jeg syns jeg vet altfor mye om de to jentene jeg. Føler jeg BOR i Sarpsborg MED dem i huset deres til tider!

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

På IG/blogg. Se på den «fine» Foreo reklamen hvor hun snikreklamerer for et undertøysmerke som alle bloggere reklamerer for (mymuseL), altså min mus undertøy 🐭

Så det ikke, noen som har link?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...