Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg følger Celeste Barber på Instagram, noe som virkelig kan anbefales. Nesten synd hun ikke har oppdaget CBE ennå :ler:

Men man har da fantasi til å se for seg hvordan det kunne blitt om Celeste slo seg løs :nigo:

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er oddsen for at hun faktisk kan spille de kompliserte notene på undertøys-pianobildet? De ser ut til å være i en helt annen liga enn Ave Maria i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE prøver å skape en illusjon i deres kanaler at de også er travle småbarnsforeldre, og har flere ganger uttrykt hvor travelt de har det. Men, det er ikke mange mennesker med 100% jobber, og små barn som har tid på en torsdag og sitte å spille på piano i undertøyet. Hadde dette innlegget vært reklame, ja da er det jobb, men de legger dette fram som hverdagspost.....hvem har denne type hverdag spør jeg da? Her går det litt i surr på hvilken narrativ de ønsker å presentere, og hvem de prøver å være venninne med.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Jeg følger Celeste Barber på Instagram, noe som virkelig kan anbefales. Nesten synd hun ikke har oppdaget CBE ennå :ler:

Men man har da fantasi til å se for seg hvordan det kunne blitt om Celeste slo seg løs :nigo:

Åh det hadde vært gøy!!! Noen MÅ tipse!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3000 likes er gjennomsnittet på bildene hennes. Det er veldig lite i forhold til følgerskaren hennes. Med tanke på at hun har 321 000 følgere. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Sool skrev:

3000 likes er gjennomsnittet på bildene hennes. Det er veldig lite i forhold til følgerskaren hennes. Med tanke på at hun har 321 000 følgere. 

Ser at det ikke er stort engasjement på dukkehus konkurransen heller. Hvem er alle disse følgerne som ikke tar seg bryet med å trykke likes? Tenker at følgertallet på Netfit er mer reelt (18.k). Ser at hun reklamere for FOREO, men har ikke merket kimonoen som reklame! FO skal få beskjed. UI bruker flere av influencerne i stallen for å reklamere for dette konseptet (MML)SE har «designet» undertøy for dette firma. Greit nok å reklamere, men merk det som reklame!! Denne bedriften (MML) følger altså CP på IG, så koblingene er definitivt på plass.

EDC82C90-0F6E-47F5-947E-A67E98DC1E4C.jpeg

B0C0C552-32F7-4475-92BE-0B2ABD138F97.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og som vanlig mener fansen i kommentarfeltet at de som 1) synes det er merkelig å spille piano, vridd i positur for å vise mest mulig kropp og svarte blonder, og 2) mener det er for mye kroppsfokus at kritikken skyldes misunnelse og at folk kritiserer fordi  de ikke har slik kropp selv. 

:sprettoy:

Ak ja alt er jo bare misunnelse 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, pøbelsara skrev:

Og som vanlig mener fansen i kommentarfeltet at de som 1) synes det er merkelig å spille piano, vridd i positur for å vise mest mulig kropp og svarte blonder, og 2) mener det er for mye kroppsfokus at kritikken skyldes misunnelse og at folk kritiserer fordi  de ikke har slik kropp selv. 

Virker som fansen har lest noen helt andre kommentarer enn oss andre. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenker at 1) folk som reagerer på hennes poseringer ikke har skjønt hvilke yrke hun har. Vi andre setter pris på ulike bilder og i dette tilfellet litt mørke, sensuelle bilder. LK er en veldig dyktig fotograf. Jeg synes det er lite av slike type bilder.  Med en gang hun viser litt hud, det kan være en treningstopp, så er det hylekor. Det provoserer tydeligvis. Lurer på hvorfor😀
Folk kritisere når hun legger ut familiebilder og folk kritiserer når hun legger ut mer kunsteriske bilder med en sensuell vinkling. Det blir en parodi, alt skal kritiseres. 

2) hvis folk ikke tåler å se slike bilder, så er det nok mye misunnelse. Helt klart, men det er noe ingen vil innrømme. 
Hun har en flott kropp og enkelte tåler ikke å se det og blir provosert og må kritisere. Ikke en uvanlig forsvarsmekanisme når man føler seg mindreverdig. I stedet for å ta tak i egen helse og velvære og gjøre en forandring, er det lettere å kritisere. Kropp er et sensitivt tema for mange, og spesielt kanskje etter at man har fått barn og kroppen har forandret seg.

Hun er 2 barnsmor og ser helt fantastisk ut. Men, hun har jobbet for det også og tar fortsatt godt vare på kroppen sin. Sunt og balansert kostholdet i tillegg til mye trening. Ja til flere kunsteriske bilder tenker nå jeg. Viser hun hud blir det gjort på en classy og delikat måte med poseringer som ikke er seksualiserte, men sensuelle. 

Endret av Levina
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie
20 minutter siden, Levina skrev:

Jeg tenker at 1) folk som reagerer på hennes poseringer ikke har skjønt hvilke yrke hun har. Vi andre setter pris på ulike bilder og i dette tilfellet litt mørke, sensuelle bilder. LK er en veldig dyktig fotograf. Jeg synes det er lite av slike type bilder.  Med en gang hun viser litt hud, det kan være en treningstopp, så er det hylekor. Det provoserer tydeligvis. Lurer på hvorfor😀
Folk kritisere når hun legger ut familiebilder og folk kritiserer når hun legger ut mer kunsteriske bilder med en sensuell vinkling. Det blir en parodi, alt skal kritiseres. 

2) hvis folk ikke tåler å se slike bilder, så er det nok mye misunnelse. Helt klart, men det er noe ingen vil innrømme. 
Hun har en flott kropp og enkelte tåler ikke å se det og blir provosert og må kritisere. Ikke en uvanlig forsvarsmekanisme når man føler seg mindreverdig. I stedet for å ta tak i egen helse og velvære og gjøre en forandring, er det lettere å kritisere. Kropp er et sensitivt tema for mange, og spesielt kanskje etter at man har fått barn og kroppen har forandret seg.

Hun er 2 barnsmor og ser helt fantastisk ut. Men, hun har jobbet for det også og tar fortsatt godt vare på kroppen sin. Sunt og balansert kostholdet i tillegg til mye trening. Ja til flere kunsteriske bilder tenker nå jeg. Viser hun hud blir det gjort på en classy og delikat måte med poseringer som ikke er seksualiserte, men sensuelle. 

Nei, jeg har kanskje ikke helt skjønt hvilket yrke hun har. Man kan jo lure når man ser disse pianobildene🤔

1) Jeg tåler å se hud.

2) Jeg blir ikke provosert

3) Som mann blir jeg heller ikke misunnelig på kroppen hennes.

Hvis jeg skal si min ærlige mening om bildene, så synes jeg de både er latterlige og usexy. (Eller usensuelle hvis du foretrekker det.)

Jeg kan heller ikke se noe kunstnerisk i dem, men synes snarere de heller mot det parodiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke pianoinnlegget handler om spons. Det handler nok mer om at hun får vist seg som en sofistikert pianospiller uten at vi kan vite om hun kan spille eller ei, det kamufleres jo av den falske lyden og det tror jeg er meningen. Hun får slått to fluer i en smekk, hun ser sexy ut og hun virker brilliant siden hun kan spille et instrument. Passer fint til det dekadente narrative hun bygger opp under. 

Kommentar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 minutter siden, Jonas Bie skrev:

Nei, jeg har kanskje ikke helt skjønt hvilket yrke hun har. Man kan jo lure når man ser disse pianobildene🤔

1) Jeg tåler å se hud.

2) Jeg blir ikke provosert

3) Som mann blir jeg heller ikke misunnelig på kroppen hennes.

Hvis jeg skal si min ærlige mening om bildene, så synes jeg de både er latterlige og usexy. (Eller usensuelle hvis du foretrekker det.)

Jeg kan heller ikke se noe kunstnerisk i dem, men synes snarere de heller mot det parodiske.

Det må du få mene. Kommentarfeltetet  hennes derimot hyller slike bilder og at hun har en slik variasjon. Det kommer nok snart noe innlegg om « omvendt julenisse» det er vel mer i din gate har jeg forstått...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, Levina skrev:

Folk har forklart i detalj i årevis hvorfor de problematiserer bloggingen hennes. De har dokumentert med lenker til fagfolk som uttaler det samme. CBE har blitt gjenstand for parodier fra komikere i beste sendetid. 

Men i følge deg har altså alle mindreverdighetskomplekser og er misunnelige. Jeg greier ikke å ta deg alvorlig rett og slett. 

Det er en grunn til regjeringen setter av ressurser til å bekjempe kroppspress på SoMe. Hva med å trekke hodet ut av bloggbobla og se de overordnede problemstillingene?

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...