Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Innbydelsen ligger det bilde av på bloggen. 

Tuller du? Invitasjonen er lagt ut på bloggen?

Det er skjermingen sin, det. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jonas Bie skrev:

Lurer på hva paret tenker når en slik personlig innbydelse - med skrivefeil - legges ut på jodel?

Det er altså foreldre fra skolen eller miljøet rundt dem ellers, som legger ut dette.

Ikke ansiktsløse nettroll, som latterliggjør dem i bloggens kommentarfeltet, eller på KG.

Mest sannsynlig mor eller far til en av gjestene. Kanskje mennesker CBE og LK forholder seg til relativt ofte, uten å vite hvem av dem som delte innbydelsen på jodel til allmenn beskuelse.

Altså hvem av dem som ler bak ryggen deres.

For motivet kan jo ikke være noe annet enn å latterliggjøre CBE?

Synes kanskje det er litt slemt.

Samtidig - sånne ting kan de enkelt slippe ved å la barna og deres merkedager høre privatlivet til. 

Jeg er helt enig med deg. Det at innbydelsen har blitt lagt ut på Jodel er mest sannsynlig kun for å latterliggjøre paret, det trist er at dette går utover barnet det gjelder også. 
Men nå er det en gang slik at dette er takket være fotballparet at invitasjoner til et uskyldig barn blir lagt ut og ledd av på SoMe. Hadde de skånet henne fra bloggen og heller ikke skrevet noe om henne så hadde dette vært unngått.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonas Bie
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Innbydelsen ligger det bilde av på bloggen. 

Ok, ja da blir det noe annet.

Da blir det jo nesten enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, CabinCruiser said:

Vinglasset er på plass.

Skal ikke uttale meg om det er vin eller noe annet i det altså. Men det er nå der, som vanlig.

Det er jo som det pleier å være, en salig blanding av nakenhet, alkohol og søte innlegg om barn....

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradisjonen tro blir det nok heseblesende kakebaking natt til søndag, godt dokumentert på ig-stories. Same shit, different birthday. Til å være selvutnevnt perfeksjonist så er det utrolig hvor lite organisert og planlagt disse begivenhetene er. Alltid ute i siste liten. Men må vel leve opp til supertravel småbarnsmor-narrativet.

 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Levina skrev:

Lyssettingen og det mørke, mystiske utrykket gir bildene et kunsterisk preg. Slike type bilder er som oftest oppstilt. Opplever henne ikke som krampaktig i det hele tett, mer sofistikert, sensuell og laidback. Men, bilder kan tolkes i ulike retninger og det er jo greit det også. LK er en dyktig fotograf og som hever bloggen, det er det ingen tvil om. 

 

 

 

Er du sponset eller?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Så fantstisk modent og classy, mor i undertøy og my Little ponni bursdag i skjønn harmoni. At hverken bloggeier eller andre beundrere ikke ser at det er en STOR disharmoni, det er jammen meg spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har enkelte et behov for å forenkle kritikken av Caroline Berg Eriksen til å handle om misunnelse? 

Tror de virkelig på noe så dumt selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er min ærlige reaksjon på ig-storyen - at hun faktisk velger å fremstille seg slik, er helt hinsides. Jeg ble flau. Det er liksom ingen grenser for sjøldigging og posering der i gården. Dessuten er jeg musikalsk. 🤪

Og hvor i det jeg skrev der finner du misunnelse, egentlig? 

Innlegget ditt beskriver IG-storyen ganske nøkternt og presist, hverken mer eller mindre. Den inneholdt ustemt piano, lange negler som klirret mot tangenter, svart blondeundertøy, nakne ben og ble postet i november. Det eneste du tilføyde var adjektivet "klein", samt "why"? og "nei" - ikke rare greiene, med andre ord. 

Hvis man blir krenket av en slik kritisk og svært mildt sarkastisk reaksjon er vel rett adressat CBE.no selv, altså. Noe netthat er det ikke akkurat. Man trenger ikke parodiere eller latterliggjøre en slik post, det er bare å gjenfortelle dens faktiske bestanddeler og virkemidler, og så gjør den jobben helt selv.

Endret av Aricia
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå logger jeg av for i kveld, så får dere fortsette med den "konstruktive" kritikken deres, i den tro  at dere gjør noe samfunnsnyttig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2019 den 19.37, Lana01 skrev:

Jeg skiver heller ikke at jeg vet dette men at det er noe jeg tenker. For meg er dette tydelig gjennom alt den tiden hun ha lagt i det,  Tror ikke hun ikke hadde maktet dette i den grad, hadde hun ikke likt å holde på med det... Og ja  er nok av SOME  aktører der ute, som man kan hente inspirasjon  fra hvis man ønsker, og CBE  er en del av det. 

Jeg mener hun er god på dette. Spesielt, når det kommer til borddekking. Der inspirerer hun meg

 

På 19.11.2019 den 20.12, Glemtbrukernavnet skrev:

@Lana01

Hva mener du med at Caroline Berg Eriksen er god på borddekking?

Hva er inspirerende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, persondebatt, spekulasjoner, personangrep og brukerdebatt. 

Sol, admin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Aricia skrev:

Hvis kritiske innlegg er så til de grader over streken som det påstås titt og ofte her, så burde det da være en smal sak å forklare og vise til hva som i selve ordvalget og argumentasjonsteknikken i et innlegg gjør at man kommer til den konklusjonen?

Hvorfor i alle VERDENS dager hoppes det alltid og uten unntak rett på spekulasjoner omkring psyke og personlighet til den som har forfattet kritikken i stedet? Jeg fatter det faktisk ikke. Jeg kan da jammen meg tenke mitt om personene bak innleggene jeg argumenterer imot her inne jeg også, men det kunne da ikke falle meg inn å begynne å gjøre noe sånt til argumenter i tilsvarene mine, i fullt alvor. Ingen som vil bli tatt seriøst som debattant driver konsekvent med ad hominem. Og det er jo aldeles overflødig så lenge det er nok av dårlige motargumenter å gripe fatt i, slik alle saklige og konstruktive debattanter jo gjør.

Dette har jeg gjort utallige ganger. Enten blir det bare noen likes på innlegget eller så er det enkeltbruker som diskuterer med "men jeg har jo ikke skrevet dette blablabla" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oline12 skrev:

Hvorfor legger mor ut bursdagsinvitasjonen til barnet ut på internett??? Hvorfor?! 

Det tror (håper) jeg ikke hadde skjedd om den ikke var ‘lekker’ til Jodel?

Men bare det å stille seg i en situasjon hvor noen har interesse av å dele en invitasjon til barnebursdagen din... det er smått utrolig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...