Isola2 Skrevet 15. mars #109221 Skrevet 15. mars MarianneE skrev (37 minutter siden): Skal den personen være CBE? Ligner ikke i det hele tatt…og hvorfor må hun bruke barnet på den måten.. 9 2
Hallepalle2 Skrevet 15. mars #109222 Skrevet 15. mars Cami9 skrev (11 timer siden): Jepp…. Her tror jeg faktisk ikke at jeg hadde kjent henne igjen uten kontekst. Kudos for å vise kroppen slik den virkelig ser ut, da, selv om ansiktet er helt ugjenkjennelig. Jeg lurer slik på hva hun tenker med den filterbruken når hun samtidig er med på reality slik at man jo får se hvordan hun virkelig ser ut. Til tross for at hun er stiv i maska av fillers og botox så ser hun mye bedre ut på tv enn i sine egne kanaler. Og da går vel litt av vitsen med redigering og filter bort?? 16 1
Holger Pan Skrevet 15. mars #109223 Skrevet 15. mars Igjen ser ikke Berg Eriksen hvor misvisende bilde og tekst er. Uttrykket i ansiktet fremstår surt og oppgitt ut, som om hun ga etter for mas fra mindreårige, og ikke fordi hun "bare ikke kunne motstå" det. Var det et krav fra filteret at Berg Eriksen absolutt ikke måtte koste på seg et smil for at resultatet skulle bli "ukjent voksdukke" nok til å kunne postes? 9
Snødronninga Skrevet 15. mars #109225 Skrevet 15. mars Shopgirl2014 skrev (22 timer siden): Det å sammenligne noens kreftkamp med at CBE snakker om puffy eyes er både unødvendig og lite respektfullt. Kreft er en alvorlig sykdom som naturligvis fortjener oppmerksomhet, men det betyr ikke at alle andre temaer automatisk blir latterlige eller irrelevante. Influensere deler mange ulike typer innhold – fra alvorlige livserfaringer til mer hverdagslige ting – og det ene utelukker ikke det andre. Å bruke en kreftdiagnose som målestokk for hva folk «får lov» til å dele eller snakke om, bidrar heller ikke til en god debatt om influensere. Det går fint an å vise støtte til noen som kjemper mot kreft uten samtidig å forsøke og latterliggjøre andre. Litt mer respekt for at mennesker opplever og håndterer livet forskjellig, og færre nedlatende sammenligninger, hadde gjort debatten bedre for alle. Å nevne det i en story er ikke så rart, influencere deler alt mulig fra livet sitt. Det er klart man sammenligner hva disse påvirkerne har som verdier, hva de velger å fokusere på, formidlingsevne, hvem som er naturlige og hvem som ikke klarer å legge ut noe uten å bruke filter, for å nevne noe. Når man klager SÅ mye over noe så banalt, ikke bare nevner det, men klager som om det skulle være noe av det verste hun kunne få, da reagerer i alle fall jeg. Det forteller en hel del om Carolines vanvittige utseendehysteri. Det er lov å sette ting i perspektiv. 10 6
Jaddah123 Skrevet 15. mars #109226 Skrevet 15. mars Hun skal ut på løpetur og forteller leserne det med å snakke med trutmunn, filter og stramme den veldig stramme hestehalen sin. Mens hun filmer fra den ene siden selvfølgelig. 9 1
Cami9 Skrevet 16. mars #109227 Skrevet 16. mars leetha skrev (23 timer siden): Hun løper på tærne, er det ny løpestil? Hun har alltid gjort det - er bare sånn løpestilen hennes er 1
Gjest Xstrella Skrevet 16. mars #109228 Skrevet 16. mars Jaddah123 skrev (22 timer siden): Hun skal ut på løpetur og forteller leserne det med å snakke med trutmunn, filter og stramme den veldig stramme hestehalen sin. Mens hun filmer fra den ene siden selvfølgelig. Trener hun til Norseman. 🙃
Jaddah123 Skrevet 16. mars #109229 Skrevet 16. mars Xstrella skrev (9 minutter siden): Trener hun til Norseman. 🙃 Da må hun begynne å spise mat og trene med vekter. 4 4
Gjest Xstrella Skrevet 16. mars #109230 Skrevet 16. mars Jaddah123 skrev (30 minutter siden): Da må hun begynne å spise mat og trene med vekter. Helt sant. Mye mat og tyngde på vektene. Det ligger ikke for henne som er så redd for å gå opp i vekt.
Ikkenoledig Skrevet 16. mars #109231 Skrevet 16. mars Ser ut som fitfemme eventyret er over. All info og muligheten til å melde seg på er borte. 3 6
Snødronninga Skrevet 16. mars #109232 Skrevet 16. mars Ikkenoledig skrev (8 minutter siden): Ser ut som fitfemme eventyret er over. All info og muligheten til å melde seg på er borte. Den linken som ligger i bio'en fungerer jo den? 1
Ikkenoledig Skrevet 16. mars #109233 Skrevet 16. mars Snødronninga skrev (1 minutt siden): Den linken som ligger i bio'en fungerer jo den? Nei..
NoaideBiehtar Skrevet 16. mars #109234 Skrevet 16. mars Ikkenoledig skrev (13 minutter siden): Nei.. Jo...
MiniMjau Skrevet 16. mars #109235 Skrevet 16. mars Linken fungerte her. Fikk forøvrig klikket meg gjennom påmeldingen, selv om jeg skrev jeg var 12 år. (!!!!)Måtte bare hake av for om det var ok for foreldrene mine. 10 8
Melkebart1 Skrevet 16. mars #109236 Skrevet 16. mars MiniMjau skrev (55 minutter siden): Linken fungerte her. Fikk forøvrig klikket meg gjennom påmeldingen, selv om jeg skrev jeg var 12 år. (!!!!)Måtte bare hake av for om det var ok for foreldrene mine. Say what!! 2 2
Hallepalle2 Skrevet 16. mars #109237 Skrevet 16. mars MiniMjau skrev (58 minutter siden): Linken fungerte her. Fikk forøvrig klikket meg gjennom påmeldingen, selv om jeg skrev jeg var 12 år. (!!!!)Måtte bare hake av for om det var ok for foreldrene mine. Er du seriøs? Dette bør det jo meldes fra om! Det er faktisk ikke lov. 7 2
Spanky Skrevet 16. mars #109238 Skrevet 16. mars MiniMjau skrev (3 timer siden): Linken fungerte her. Fikk forøvrig klikket meg gjennom påmeldingen, selv om jeg skrev jeg var 12 år. (!!!!)Måtte bare hake av for om det var ok for foreldrene mine. På et abonnement? 1
Anonym90059005 Skrevet 16. mars #109239 Skrevet 16. mars Cami9 skrev (9 timer siden): Hun har alltid gjort det - er bare sånn løpestilen hennes er Nei, det er helt feil. Hun jogget veldig på hæl før, men etter at mange kritiserte/kommenterte på det over flere år, så byttet hun til "tå-løping" for noen år siden. 2
Keaton Skrevet 16. mars #109240 Skrevet 16. mars Ny TikTok-knabbing som man later som er egen idé. Kreativt! 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå