Sol79 Skrevet i går, 07:23 #108401 Skrevet i går, 07:23 Dette trenger ikke ha noe med rumpeputediskusjonen å gjøre i det hele tatt. Jeg har lært ordet gyat av min 11 år gamle jente, og er ganske sikker på at hun hadde ledd seg i hjel av den rampestreken der, selv om vi ikke holder på som CBE og LKE hjemme hos oss. 3
Margit777 Skrevet 23 timer siden #108402 Skrevet 23 timer siden Sol79 skrev (2 timer siden): Dette trenger ikke ha noe med rumpeputediskusjonen å gjøre i det hele tatt. Jeg har lært ordet gyat av min 11 år gamle jente, og er ganske sikker på at hun hadde ledd seg i hjel av den rampestreken der, selv om vi ikke holder på som CBE og LKE hjemme hos oss. Og CBE har lært av sin 12 åring 😄
Taffel Skrevet 22 timer siden #108403 Skrevet 22 timer siden Sol79 skrev (3 timer siden): Dette trenger ikke ha noe med rumpeputediskusjonen å gjøre i det hele tatt. Jeg har lært ordet gyat av min 11 år gamle jente, og er ganske sikker på at hun hadde ledd seg i hjel av den rampestreken der, selv om vi ikke holder på som CBE og LKE hjemme hos oss. Dette er bare ekkelt, og du burde stille deg noen spørsmål som mor på hvor du har sviktet. Det er en trend å smugfilme store bakender og # dem som gyat. Nedlatende og usympatisk. At denne familien oppdrar barna til å bli like ufyselige som seg selv ved å mate at slik adferd er greit, er ille, men ikke uventet. Jeg trodde i en periode at C var et offer, som lever i et ekkokammer av kroppsfiksering og skummel nedlatenhet mot alle som mener noe annet enn selveste LK, men så hjernevasket kan hun ikke være når hun aktivt er med på å påvirke egne barn til å leve i et liv der man omtrent deler mennesker inn i kaster. Det er rett og slett urovekkende, og ikke morsomt, om man reflekterer over hva de faktisk driver med i dette sosiologiske eksperimentet paret holder på med. 12 15
Kollontaj Skrevet 21 timer siden #108404 Skrevet 21 timer siden I vanlige familier ville nok de fleste foreldre ha sagt at det begrepet bruker vi aldri om mennesker, verken i skrift eller tale. Menneskers kroppsdeler er ikke noe vi kommenterer, rett og slett. 24 4
Sol79 Skrevet 19 timer siden #108405 Skrevet 19 timer siden Taffel skrev (2 timer siden): Dette er bare ekkelt, og du burde stille deg noen spørsmål som mor på hvor du har sviktet. Det er en trend å smugfilme store bakender og # dem som gyat. Nedlatende og usympatisk. At denne familien oppdrar barna til å bli like ufyselige som seg selv ved å mate at slik adferd er greit, er ille, men ikke uventet. Jeg trodde i en periode at C var et offer, som lever i et ekkokammer av kroppsfiksering og skummel nedlatenhet mot alle som mener noe annet enn selveste LK, men så hjernevasket kan hun ikke være når hun aktivt er med på å påvirke egne barn til å leve i et liv der man omtrent deler mennesker inn i kaster. Det er rett og slett urovekkende, og ikke morsomt, om man reflekterer over hva de faktisk driver med i dette sosiologiske eksperimentet paret holder på med. Sterke ord om folk du ikke kjenner. Hverken jeg eller min 11-åring har hørt om denne trenden som du åpenbart følger med på. For de fleste barn (som jeg kjenner da) er gyat et uskyldig ord for en stor rumpe - som f.eks. de fleste voksne har sammenlignet med barn. Har det slått deg at du tar dette helt ut av sammenheng og gjør det til noe det ikke er? 2 4
Orly Skrevet 19 timer siden #108406 Skrevet 19 timer siden Kollontaj skrev (2 timer siden): I vanlige familier ville nok de fleste foreldre ha sagt at det begrepet bruker vi aldri om mennesker, verken i skrift eller tale. Menneskers kroppsdeler er ikke noe vi kommenterer, rett og slett. Jepp, i de aller fleste familier ville man det 12
Jobbermedbarn Skrevet 18 timer siden #108407 Skrevet 18 timer siden Spanky skrev (På 6.12.2025 den 12.52): https://www.tv2.no/underholdning/bloggdronningene-ble-millionbedrifter-sa-forsvant-inntektene/18350599/ Endelig noen som ser det flere av oss har sett lenge, nemlig at Caroline ikke er så inspirerende lenger. Lufta har gått ut av ballongen for lenge siden, både hos henne og mannen. Klare ord og tall som viser det man har skrevet om her lenge. Det ble ikke noen pensjonist tilværelse før de var 40… Det er helt utrolig at de ikke har klart å ta mer vare på det de hadde. Og ennå mer utrolig at de ikke har gjort noen forandringer. Hvis man trekker fra reality deltakelse har de vel omtrent ikke tjent noen ting? 9 2
pøbelsara Skrevet 17 timer siden #108408 Skrevet 17 timer siden (endret) Jeg tipper at grunnen til at de ikke lykkes med treningsoppleggene sine, er at de er helt fullstendig uinteressert i andres trening, begge to. Det ser ikke ut til at det er et marked for folk som vil betale for å se og beundre andres trening. Endret 17 timer siden av pøbelsara 26 2
Kollontaj Skrevet 17 timer siden #108409 Skrevet 17 timer siden pøbelsara skrev (6 minutter siden): Jeg tipper at grunnen til at de ikke lykkes med treningsoppleggene sine, er at de er helt fullstendig uinteressert i andres trening, begge to. Det ser ikke ut til at det er et marked for folk som vil betale for å se og beundre andres trening. Nei, og de som følger for alt annet (hva nå det er) er kanskje ikke i målgruppa for denne typen trening. 9
Minthia Skrevet 17 timer siden #108410 Skrevet 17 timer siden Hvilken Insta viewer er det folk her bruker for å ikke gi klikk forresten? Som også viser kommentarer? 2
Stargaze Skrevet 14 timer siden #108411 Skrevet 14 timer siden Jobbermedbarn skrev (3 timer siden): Klare ord og tall som viser det man har skrevet om her lenge. Det ble ikke noen pensjonist tilværelse før de var 40… Det er helt utrolig at de ikke har klart å ta mer vare på det de hadde. Og ennå mer utrolig at de ikke har gjort noen forandringer. Hvis man trekker fra reality deltakelse har de vel omtrent ikke tjent noen ting? Og at ikke mannen har sørget for å jobbe og tjene mer er jo også helt merkelig. De har en familie å forsørge. 10 2
hvalstad45 Skrevet 14 timer siden #108412 Skrevet 14 timer siden Jeg tenker de må ha noen andre inntekter, utleie eller annet som ikke kommer opp i skattelistene? Her har vel folk grei oversikt over firmaene deres, så det kan vel ikke være flere der som gir dem noe mer. Men jeg skjønner ikke hvordan de kan overleve på så lite når de er en familie? Jeg hadde vært enormt bekymret om jeg var dem. Men nå fikk jo han seg endelig jobb, kanskje nettopp derfor. 6
gladidag Skrevet 13 timer siden #108413 Skrevet 13 timer siden Jeg måtte google… aldri hørt uttrykket 😂 https://www.urbandictionary.com/define.php?term=GYATT 2
Ellie25 Skrevet 13 timer siden #108414 Skrevet 13 timer siden Får se om inntekten neste år er høyere, er vel først i år hun har vært såpass aktiv på snap? Jeg følger henne ikke der og lar bevisst være å klikke på henne når hun kommer opp på utforsk. Men ser at hun har stjerne der. Håper ikke inntekten er høyere. Håper hun innser at hun ikke er relevant som influenser lengre og finner seg noe annet. Makan til mer skadelig forbilde skal du lete lenge etter! 5 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå