Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Du syns det er greit å kommentere utseende til barn? Skam! 

Det er selvfølgelig helt uakseptabelt å kommentere sånn, men dette viser jo hva den enorme eksponeringen fører til for en helt uskyldig mindreårig part. Det er foreldrene som legger til rette for det og det er så ubegripelig at de fortsetter å gjøre det år etter år. Skammelig. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremtidig forfatter? Hun lever ikke bare gjennom sitt eget speilbilde lenger, men gjennom barna som deles for alt det er verdt. På tide hun får litt innhold i livet.

• Liker 6
Skrevet

Caroline syns jo det er stas hvis ungene blir gjenkjent på gata. Kjendiser vettu!

Tror overhodet ikke hun kommer til å ta til seg den kampanjen der dessverre.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Syntes jo rett og slett at hvis hun ikke vil at barna skal kommenteres på nett så bør hun jo ikke fronte deres talenter og utseende i some. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Escadamango skrev (11 timer siden):

Nå får jeg nok kjeft men den gamleste jenta ligner på Ole Henry Snildalsli. Ikke ondskapsfullt ment, han er nå søt da 

W.T.F.????? Sånt skriver man ikke om barn! Uansett hvem foreldrene er og hvor dumme de foreldrene er. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Pust skrev (3 timer siden):

W.T.F.????? Sånt skriver man ikke om barn! Uansett hvem foreldrene er og hvor dumme de foreldrene er. 

Jeg har sletta kommentaren, så da kan du redigere den bort

Skrevet

Jeg vurderte å høre på dagens episode og kanskje skrive en liten recap, men jeg ga opp allerede i innledningen. Om noe, så har denne podcasten bare blitt dårligere. 

For å ta det tekniske først: Jeg  tror at de spiller inn hjemme hos Guri nå. Dette gjenspeiles i lydkvaliteten, som ikke er optimal. Samtidig skravler de ofte i munnen på hverandre, slik at jeg sliter med å få med meg innholdet. Det blir mye mumling, avbrutt av høylydt latter som får katten min til å skvette. Det er rett og slett litt ubehagelig å lytte til en podcast med så ujevnt lydbilde. Og det hjelper ikke at de gjentar hverandre såpass ofte at man lurer på om det er ekko.

Innholdsmessig går det i det samme. Guri mimrer om gamle bragder, og helsen sin. Og det faktum at hun er singel. Caroline utleverer barna og prater om håret sitt. Begge to virker veldig snevre, de skal prate om dagsaktuelle ting og saken de trekker frem at de norske Miss Universedeltakeren hadde på et laksekostyme. Begge er enige i at hun burde gått for bunad... Caroline røper at hun tror TikTok går under "nyheter".

Caroline synes det er viktig å ikke la seg lede av andres meninger, for det ødelegger for den hun er, så det hadde neppe nyttet å dele lenken fra Henrik Troy. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...