Frisk Frosk Skrevet 23. oktober #108041 Skrevet 23. oktober Laia skrev (8 timer siden): Den svære hekse-halloween hatten for å «skjerme» guttens ansikt, mens kontoeier på sedvanlig vis smiler mot ett eller annet punkt ute i «ingentingheten», blir for meg bare med på å forsterke alt som er creepy med dette innlegget. Spesielt når egne barn eksponeres fullt ut i tillegg. Jeg er enig. Det blir en merkelig krasj mellom at dette barnet bare er en rekvisitt i skuespillet CBE utfører, og at hatten gjør at man blir mer nysgjerrig på hvem dette barnet er. Ironisk nok vil det trolig øke interessen hos de som ikke har gode hensikter. Og da har CBE lagt ut både navn og bursdag. Det at det forsøkes å gi inntrykk av at dette barnet "skjermes" skaper, som du er inne på, en enorm kontrast til det at CBE/LKEs egne barn har vært ekstremt eksponert, og fremdele eksponeres, godt inne i 12. år med eksponering. Det meste med Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksens influenserkanaler har vært lenge og er creepy. Ingen troverdighet, ingen samvittighet, ingen ansvarlighet. 16 3
Klink Skrevet 24. oktober #108042 Skrevet 24. oktober Hallepalle2 skrev (På 11.10.2025 den 17.46): Hun som spør bryr seg. Hvorfor svarer du slik, det er jo bare ekkelt og uhøflig. Vet om noen andre uhøflige også… 4
Bingo Bongo Skrevet 26. oktober #108044 Skrevet 26. oktober Hun var ikke fornøyd med opplegget i hvertfall... 🤷♀️ 1
Kollontaj Skrevet 26. oktober #108045 Skrevet 26. oktober Bingo Bongo skrev (1 minutt siden): Hun var ikke fornøyd med opplegget i hvertfall... 🤷♀️ Nei?
enkefru Skrevet 26. oktober #108046 Skrevet 26. oktober Bingo Bongo skrev (15 minutter siden): Hun var ikke fornøyd med opplegget i hvertfall... 🤷♀️ Do tell…. 1
CityCityBangBang Skrevet 26. oktober #108047 Skrevet 26. oktober Kollontaj skrev (På 20.10.2025 den 17.40): CBE.no, da, den stillingen i bilen (story) var ikke veldig delikat. 😆 Skjønner hva du ønsker å oppnå, men helt ærlig: 🤣 Henrik Troy skuffer ikke... 😂 Har lagt ut en liten parodi på det med sittestilling i bil. https://storynavigation.com/user/henriktroy / https://www.instagram.com/henriktroy/ 22 4
CityCityBangBang Skrevet 26. oktober #108048 Skrevet 26. oktober Xstrella skrev (På 20.10.2025 den 21.16): Ingenting sjokkerer med den damen. Håper Henrik Troy lager noe morsomt av den. Det har han gjort. 😂 https://storynavigation.com/user/henriktroy / https://www.instagram.com/henriktroy/ 3
Kollontaj Skrevet 26. oktober #108049 Skrevet 26. oktober 🤭 Han må jo slutte å gi så gode tips til influencere! 8
Snødronninga Skrevet 26. oktober #108050 Skrevet 26. oktober Hun sier hun det var helt annerledes enn hun hadde sett for seg, hun er tom og skuffa over opplegget. Hun har klump i magen og ingen god følelse. Såpass 👀 16
Stargaze Skrevet 26. oktober #108051 Skrevet 26. oktober Snødronninga skrev (5 minutter siden): Hun sier hun det var helt annerledes enn hun hadde sett for seg, hun er tom og skuffa over opplegget. Hun har klump i magen og ingen god følelse. Såpass 👀 Da har hun vel vært med på noe som hun kommer dårlig ut av. Det er lov å tenke seg om før man i desperasjon sier ja til all slags produksjoner. Hun har sikkert ikke kontroll over hva som blir vist, og er kanskje ikke i rampelyset på en slik måte hun selv vil. Vel, er man med på leken så må man tåle steken. 29
Snødronninga Skrevet 26. oktober #108052 Skrevet 26. oktober Stargaze skrev (2 minutter siden): Da har hun vel vært med på noe som hun kommer dårlig ut av. Det er lov å tenke seg om før man i desperasjon sier ja til all slags produksjoner. Hun har sikkert ikke kontroll over hva som blir vist, og er kanskje ikke i rampelyset på en slik måte hun selv vil. Vel, er man med på leken så må man tåle steken. Når hun er så misfornøyd og forteller det til alle som følger, må jeg si jeg blir nysgjerrig på hva som er så ille. Om det er fordi hun blir filmet fra høyresiden (neida....joda) eller om det rett og slett er et ræva program. Mangel på penger i kassa, gjør nok at hun er med på ting hun aldri ville gjort ellers. 34 4
FruRosa Skrevet 27. oktober #108053 Skrevet 27. oktober Snødronninga skrev (11 timer siden): Når hun er så misfornøyd og forteller det til alle som følger, må jeg si jeg blir nysgjerrig på hva som er så ille. Om det er fordi hun blir filmet fra høyresiden (neida....joda) eller om det rett og slett er et ræva program. Mangel på penger i kassa, gjør nok at hun er med på ting hun aldri ville gjort ellers. Kanskje hun driver brannslukking på forhånd? Hun føler kanskje at hun ikke kommer så godt ut av det, og ved å snakke «opplegget» ned på forhånd har hun en unnskyldning når programmet blir vist på TV. 26 4
BuffyTheVampire Skrevet 27. oktober #108054 Skrevet 27. oktober Laia skrev (På 23.10.2025 den 13.22): Jeg husker fra bloggens tidlige år, der noen hadde nevnt at de to søstrene hadde så ulikt utseende, at hun raste mot den type kommentarer. Og dette spesielt fordi søsteren ikke ønsket å være eksponert på bloggen. Der ser man ironien. Voksne skulle vernes, mens hun i dag har veldig få restriksjoner med å skyve sine mindreårige frem. Jeg tror nok akkurat innlegget jeg refererer til er vanskelig å finne igjen på nett, etter at hun slettet bloggen. Men jeg husker det veldig klart. Laia skrev (På 23.10.2025 den 14.58): Den svære hekse-halloween hatten for å «skjerme» guttens ansikt, mens kontoeier på sedvanlig vis smiler mot ett eller annet punkt ute i «ingentingheten», blir for meg bare med på å forsterke alt som er creepy med dette innlegget. Spesielt når egne barn eksponeres fullt ut i tillegg. (Fornuftige) voksne vet å sette grenser for eksponering, både for seg selv og andre. Derfor blir andre skjermet. CBE og LKE derimot 🤪 12 1
Margit777 Skrevet 27. oktober #108055 Skrevet 27. oktober Snødronninga skrev (13 timer siden): Hun sier hun det var helt annerledes enn hun hadde sett for seg, hun er tom og skuffa over opplegget. Hun har klump i magen og ingen god følelse. Såpass 👀 Det blir spennende å se. Et program hun har mista kontrollen sin for en gangs skyld 😃 15
Kollontaj Skrevet 27. oktober #108056 Skrevet 27. oktober Margit777 skrev (3 timer siden): Det blir spennende å se. Et program hun har mista kontrollen sin for en gangs skyld 😃 Tja, jeg orket en halv episode av det kokkegreiene og en hel av Kompani (hun var nesten ikke med, for øvrig), så da må det være noe veldig interessant for at jeg skal se noe som CBE er med i. 2
Margit777 Skrevet 29. oktober #108057 Skrevet 29. oktober Kollontaj skrev (På 27.10.2025 den 15.43): Tja, jeg orket en halv episode av det kokkegreiene og en hel av Kompani (hun var nesten ikke med, for øvrig), så da må det være noe veldig interessant for at jeg skal se noe som CBE er med i. Er enig, klarer ikke å høre stemmen hennes. Er som å høre på en mindre begavet tenåring med talefeil, i en voksen kropp. 17
Xstrella Skrevet 29. oktober #108058 Skrevet 29. oktober Margit777 skrev (På 27.10.2025 den 12.17): Det blir spennende å se. Et program hun har mista kontrollen sin for en gangs skyld 😃 Røyk nok fort ut da siden hun var så raskt tilbake på sine sosiale medier. 2
Snødronninga Skrevet 29. oktober #108059 Skrevet 29. oktober Xstrella skrev (12 minutter siden): Røyk nok fort ut da siden hun var så raskt tilbake på sine sosiale medier. Det siste hun var på, var en innspilling fra torsdag-søndag. Eller i dette tidspunktet hun var borte, i hvert fall. I dag har hun vært på Borregård på en lite innspilling, da kan man jo tenke seg at det var finalen for Bakeskolen? Bare en tanke. Om det stemmer, så røk hun ut ganske fort. 10 1
Isola2 Skrevet 30. oktober #108060 Skrevet 30. oktober Snødronninga skrev (18 timer siden): Det siste hun var på, var en innspilling fra torsdag-søndag. Eller i dette tidspunktet hun var borte, i hvert fall. I dag har hun vært på Borregård på en lite innspilling, da kan man jo tenke seg at det var finalen for Bakeskolen? Bare en tanke. Om det stemmer, så røk hun ut ganske fort. Kanskje hun prøvde seg på protein pulver-kake…?! 8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå