Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

PelleK skulle visst lage en slags treningsapp.  fort gjort mente han. Ukes tid eller noe. hvor mange år brukte de i Sarpsborg 😅

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bør kanskje vurdere en endring i det programmet fruen kjører. Stadige styrkeøkter uten at det virker som om hun blir noe sterkere. Dårlig reklame for «coachingen»

• Liker 18
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

De bør kanskje vurdere en endring i det programmet fruen kjører. Stadige styrkeøkter uten at det virker som om hun blir noe sterkere. Dårlig reklame for «coachingen»

Ikke sterk og atletisk, men svak og anorektisk

• Liker 32
  • Nyttig 10
Skrevet

Skryter over 7-9 mil i uken men er aldri med på løp av noe slag. Er så lei denne skryte fruen som jukser fra A til Å. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Minthia skrev (På 18.7.2025 den 23.21):

De 673000 i kundefordringer ser ut til å være lån til andre selskap i deres eget konsern, så som Netfit og Get fit. Der er det tatt ut lønn uten særlig inntjening, så om de (eller først og fremst LKE) ikke begynner å dra inn mer penger gjennom disse selskapene så kan Treasures føre lønna til LKE som tap og skrive den av på skatten i årene framover. 

CBE har jo tjent penger på reality utenom Treasures, så lønna hennes er nok større enn det det ser ut som her. 

Glemte svare på denne men det er ikke fradragsrett skattemessig ved tap på fordringer på nærstående, så de får ikke skattefradrag om de må nedskrive. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Jojo345 skrev (1 time siden):

Ikke sterk og atletisk, men svak og anorektisk

Var det ikke noe sånt at hun nektet å spise kjøtt da hun var på Kompani Lauritzen, selv etter en fysisk tøff oppgave og kjøtt, rype kanskje det var, var det eneste de fikk i skogen der? Jeg reagerte på det hvert fall, hun av alle burde jo vite hvor viktig næring var i den situasjonen. 

• Liker 13
Skrevet
PusheenPusheen skrev (8 minutter siden):

Var det ikke noe sånt at hun nektet å spise kjøtt da hun var på Kompani Lauritzen, selv etter en fysisk tøff oppgave og kjøtt, rype kanskje det var, var det eneste de fikk i skogen der? Jeg reagerte på det hvert fall, hun av alle burde jo vite hvor viktig næring var i den situasjonen. 

Vet ikke, men jeg mener å huske at dette var første gangen de ikke hadde samme oppstartsøvelser som tidligere. Nå var det bare løping med sekk, det er en øvelse godt tilpasset CBE. Hadde jo vært gøy å se henne gjøre situps og diverse, da skulle til og med jeg sett på. 🤭

• Liker 4
Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Vet ikke, men jeg mener å huske at dette var første gangen de ikke hadde samme oppstartsøvelser som tidligere. Nå var det bare løping med sekk, det er en øvelse godt tilpasset CBE. Hadde jo vært gøy å se henne gjøre situps og diverse, da skulle til og med jeg sett på. 🤭

Ja, mener å huske at hun ikke gjorde det så aller verst på den øvelsen. 

• Liker 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (2 timer siden):

Ja, mener å huske at hun ikke gjorde det så aller verst på den øvelsen. 

Det var å gå rundt med en sekk. Hun gjorde det dårlig resten. Trodde hun ville klare jerry-kanner bedre, men neida. Er ikke imponert over hennes deltagelse under KL. Og det pga hvordan hun skryter selv over hvor ofte og mye hun 'trener'

• Liker 19
Skrevet (endret)

Det har ikke vært noen utvikling styrkemessig der i gården på alle de årene fruen har "trent".

Ved ro-øvelsen med manual er den synlig for tung samtidig som hun står uhensiktsmessig med hånden på benken. Det trenes med manualer kun for syns skyld, ikke rart hun ikke får skader. Den eneste grunnen til synlige muskler ser ut til å være mangelen på normal fettprosent.

De to fremstiller seg frivillig som sprø som knekkebrød, der det eneste som betyr noe er kropp og "se så flinke vi er". De burde bare logge av og bli glemt.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 23
  • Nyttig 13
Skrevet
Xstrella skrev (45 minutter siden):

Det var å gå rundt med en sekk. Hun gjorde det dårlig resten. Trodde hun ville klare jerry-kanner bedre, men neida. Er ikke imponert over hennes deltagelse under KL. Og det pga hvordan hun skryter selv over hvor ofte og mye hun 'trener'

Ok, trodde de løp, men det går vel litt ut på det samme, kondisen blant annet (og hvor sterk du er og vant til å bære sekk, regner med hun hadde øvd på det, iallfall).

• Liker 4
Skrevet
Xstrella skrev (51 minutter siden):

Aha. Er så lenge siden jeg så det, så husker sikkert feil😅

Skrevet
PusheenPusheen skrev (4 timer siden):

Hvis hun ikke har spist kjøtt på lang tid, så er risikoen ved å innta det at hun kunne blitt skikkelig dårlig av det. Det er vel den ene tingen jeg kan støtte henne i.

• Liker 6
Skrevet
MissCoverdale skrev (10 minutter siden):

Hvis hun ikke har spist kjøtt på lang tid, så er risikoen ved å innta det at hun kunne blitt skikkelig dårlig av det. Det er vel den ene tingen jeg kan støtte henne i.

Åja!

Skrevet

Skjønner ikke at hun ikke lager mer inspirerende mat for folk som ikke spiser kjøtt. Sånn utenom de drikkene og hvit pasta, da. 

• Liker 19
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at hun ikke lager mer inspirerende mat for folk som ikke spiser kjøtt. Sånn utenom de drikkene og hvit pasta, da. 

Det var vel det den (spøkelse) ernæringsfysiologen de skulle hente inn for Netfit skulle stå for det. 🤭

( spøkelse= poff han gikk opp i røyk). 

• Liker 17
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (45 minutter siden):

Det var vel det den (spøkelse) ernæringsfysiologen de skulle hente inn for Netfit skulle stå for det. 🤭

( spøkelse= poff han gikk opp i røyk). 

De knabba jo bare oppskrifter fra en annen (engelsk) side med oppskrifter, det var jo mye enklere. (Ser for meg at de sitter hjemme og kjenner seg skikkelig lure, «dette finner de aldri ut av».) 

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
PusheenPusheen skrev (10 timer siden):

Hun fikk vel beskjed om at hun burde spise det for å få næring. Virket som om hun ikke var vant med å få sånne beskjeder. Hun vet jo alltid best 

• Liker 12
Skrevet
Xstrella skrev (På 7.8.2025 den 2.02):

Hun er ikke sterk når hun bare mosjonerer for show og posering. Uten mat og skikkelig restitusjon så forblir hun på stedet hvil. 

Helt sant!!!

• Liker 4
Skrevet
Surikatt skrev (4 timer siden):

Hun fikk vel beskjed om at hun burde spise det for å få næring. Virket som om hun ikke var vant med å få sånne beskjeder. Hun vet jo alltid best 

Synes i utgangspunktet det er merkelig å bli med på noe så tøft som Kompani Lauritzen hvis du vet at du ikke vil eller kan spise det som sannsynligvis vil bli eneste energikilde etter et tøft oppdrag. Det er jo ingen som kommer til å ta hensyn til at man er vegetarianer eller veganer midt uti skogen.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...