Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
pålandjorda skrev (1 time siden):

Ble redd jeg 🫣🤖

La meg si det sånn. Jeg er engstelig når jeg går gjennom Kullåsparken en sen natt, men her blir fa....i meg mørkredd på høylys dag om jeg møtte en slik figur som han. 

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pæddan skrev (1 time siden):

La meg si det sånn. Jeg er engstelig når jeg går gjennom Kullåsparken en sen natt, men her blir fa....i meg mørkredd på høylys dag om jeg møtte en slik figur som han. 

Du burde slutte å gå i Kulåsparken, for denne figuren ferdes ofte der i både dagslys og mørket😂

• Liker 17
Skrevet
Rev. Revenge skrev (3 timer siden):

Det er slik man flytter på penger, har jeg hørt. Opprett AS'er og foretak og la kronasjene sirkulere. Hvis et av selskapene går konkurs, fortsetter man bare videre i et nytt selskap. 

Eksempel: Hvis Treasures AS er i ferd med å gå konkurs, kan man opprette et nytt selskap som f.eks. Treasures Publishing AS og så la Treasures AS gå gjennom en styrt konkurs for å bli kvitt gjeld. Så fortsetter man bare samme virke i et helt nytt og friskmeldt selskap uten gjeld, og beholder portefølje, samarbeid og avtaler.

Samme med Netfit AS og Get Fit AS. Navnene er til forveksling svært like, og bransje/innhold er tilnærmet likt.

Jeg sier ikke at dette er aktuelle tiltak for akkurat partnerne i Sarpsborg, men at det er slik enkelte foretak kan vri seg unna gjeld.

Men hvordan skal de i det hele tatt ha fått gjeld, det er jo ingen aktivitet? Kanskje for å slippe å betale de som har laget nettsiden og sånne ting?
Jeg blir helt fascinert over hvor lite disse folkene klarer å jobbe, de er jo helt udugelige. Før trodde jeg i det minste bloggen tok tid, og det gjorde den vel. I hvert fall måtte CBE skrive innlegg og de måtte ta ordentlige jobber. Merkelig å tro at de skal kunne tjene det samme med en brøkdel av innsatsen. Virker dessverre som om det er barna som snart skal stå for inntjeningen :(

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
hvalstad45 skrev (29 minutter siden):

Men hvordan skal de i det hele tatt ha fått gjeld, det er jo ingen aktivitet? 

De tar ut lønn og må skatte av fordelene spons gir😉

• Liker 13
Skrevet
Ikkenoledig skrev (6 timer siden):

Tror du må legge litt godvilje til ;) Står en ledig plass, så da må man gå ut ifra at det er flere plasser. Ser dette ofte hos online coacher. Kan være at kundene hans ikke vil eksponeres på nett. Jeg har coach. Hadde blitt irritert om hun omtalte meg eller min trening uten mitt samtykke.

Det er alltid lurt å få fornøyde kunder til å hjelpe til med feedback om de er villige, det viser at du faktisk har kunder og ikke bare bygger et luftslott. Det er slett ikke uvanlig at nyere PT`er eller andre treningsinstruktører får litt drahjelp fra kunder som er komfortable med å være synlige på trenerens konto. (Det skal selvsagt aldri skje uten samtykke.)

Verken CBE eller han andre, som begge skryter over lassevis med fornøyde kunder, har noensinne delt noe lignende, bortsett fra noen mindreårige personer (...).

• Liker 22
Skrevet

The struggles are real: I går hadde hun såååå vondt i rumpa, fordi hun hadde sittet i bil, så sittet i frisørstol og så sittet på cafe og jobbet litt. 

Altså, hæ??? For de fleste av oss er det normalt med en hel dag på kontorstol på jobb f.eks. 

• Liker 29
  • Nyttig 5
Skrevet
Anonym90059005 skrev (32 minutter siden):

The struggles are real: I går hadde hun såååå vondt i rumpa, fordi hun hadde sittet i bil, så sittet i frisørstol og så sittet på cafe og jobbet litt. 

Altså, hæ??? For de fleste av oss er det normalt med en hel dag på kontorstol på jobb f.eks. 

Og i tillegg bruker hun rompepute i trusa så det burde egentlig være godt å mykt å sitte. Tenker det er den påtvungne svaien i ryggen som begynner å kjennes. 

• Liker 25
Skrevet

Er det slutt på podcast med Guri?

Skrevet
Xstrella skrev (26 minutter siden):

Nei, hun la ut at det hadde kommet ny episode her om dagen. Men batong media produserer den ikke lengre 

• Liker 3
Skrevet
Xstrella skrev (29 minutter siden):

Det er vel slutt på noen som orker å høre på og gjenfortelle her. Jeg har hatt stor glede av referatene, men har ikke orket å høre på selv.

• Liker 23
Skrevet
Diosa skrev (4 minutter siden):

Mannen som kommenterer via pt-kontoen til Caroline i kommentarfeltet til coach Engh 🤣 han er faen i meg overalt  

Link? 

• Liker 2
Gjest Diosa
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (På 12.2.2025 den 12.18):

Link? 

.

Endret av Diosa
Skrevet
Diosa skrev (14 minutter siden):

"Nei, det stemmer ikke" Oser LKE lang vei. Jeg vet ikke hva som stemmer, men det er tydelig at det er Lars-Kristian som står bak kveruleringen. Han må ha det skikkelig travelt i kommentarfelt rundt omkring, både via pt_caroline, athlete_excel, og sin egen private. På insta, facebook, X, og sikkert flere steder. Hvordan får han tid til alt sammen? Virker som en veldig usunn hobby. 

• Liker 35
Skrevet

Å herregud.. 😩 hvorfor bruker han hennes konto?

• Liker 14
Skrevet
Anonym90059005 skrev (5 timer siden):

Om hun ikke tåler én dag med å kjøre bil og sitte litt ellers, da er det vel lite som så tydelig avslører at det hun driver med ikke er bra for helsen. Ergo forteller hun veldig tydelig "IKKE følg mitt trenings- og kostholdsprogram" (hilsen pt_carolineberg/larskristianeriksen/netfit/athlete_excel)!

Tåler hun ikke normal aktivitet eller være litt mindre aktiv en dag, da gjør hun noe veldig galt!

Mest trolig er det en kombinasjon mellom feil kosthold og feiltrening/lite tøyning/altfor lite restituering.

• Liker 19
Skrevet

Jeg ser ikke den diskusjonen. Men jeg antar at årsaken til at både CBE og LKE liker å følge denne andre kontoen, coach_engh, er fordi det også er en konto hvor eier er veldig utseendefokusert med treningen sin og også synes å ha veldig lite faktisk utdanning innen det han forsøker å lære andre (på likedin står kun ett årsstudium innen treningspsykologi via afpt). Og så er vel denne unge coachen i en alder som både lke og cbe synes å late som om de er i.

• Liker 7
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

"Nei, det stemmer ikke" Oser LKE lang vei. Jeg vet ikke hva som stemmer, men det er tydelig at det er Lars-Kristian som står bak kveruleringen. Han må ha det skikkelig travelt i kommentarfelt rundt omkring, både via pt_caroline, athlete_excel, og sin egen private. På insta, facebook, X, og sikkert flere steder. Hvordan får han tid til alt sammen? Virker som en veldig usunn hobby. 

Morsomt at han som det kveruleres med omtaler pt_carolineberg for en "voksen dame" (riktig nok posititv ment) 🤭 Han skulle bare visst 😂  "pt_carolineberg" er verken dame eller særlig voksen 🤭

• Liker 15
Skrevet

Hva er egentlig greia med de hip thrust-øvelsene CBE/pt_carolineberg stadig viser?

Hun har albuene inne på benken og bruker dermed mye andre muskler enn hun egentlig skal. Med andre ord, hun er ikke sterk nok til å ha så mye vekter på stanga som hun har, og får heller ikke trent setemusklene så målrettet som hun later som.

At de endrer kameravinkel i den siste hun legger ut på carolinebergeriksenno greier fremdeles ikke å skjule de andre feilene hun også gjør i øvelsen.

Igjen - både carolinebergeriksenno, pt_carolineberg og athlete_excel er i all hovedsak bare poseringskontoer for å lokke til seg sløve annonsører som ikke gjør bakgrunnsinformasjon om hvem de samarbeider med av influensere.

• Liker 16
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...