Mrs Bella Skrevet 27. oktober 2024 #101041 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Så at LKE skal ha ett type samarbeid med treningssenter på Lysaker. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober 2024 #101042 Del Skrevet 27. oktober 2024 Nei, det synes jeg virkelig ikke. Hvis folk vil teste seg, hvorfor ikke? 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2024 #101043 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Nei, det synes jeg virkelig ikke. Hvis folk vil teste seg, hvorfor ikke? Regnskapsåret for de nye AS'ene stiftet tidligere i år har startet. Vi får se om de klarer å fornye seg og gjøre en god jobb som krever mye av dem på det mellommenneskelige planet. Men prisene de tar som nybakte coacher uten erfaring er hinsides. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober 2024 #101044 Del Skrevet 27. oktober 2024 Rev. Revenge skrev (3 minutter siden): Regnskapsåret for de nye AS'ene stiftet tidligere i år har startet. Vi får se om de klarer å fornye seg og gjøre en god jobb som krever mye av dem på det mellommenneskelige planet. Men prisene de tar som nybakte coacher uten erfaring er hinsides. Ja, de prisene til CBE virker avskrekkende og mulig det er intensjonen. Tviler på at det blir mange kunder på hennes opplegg. LKEs VO2-greier kan jo lykkes, hvis firmaet er villige til å reise rundt, men hvor stort markedet er, gjenstår jo å se. Kan jo være at treningssentrene skaffer seg utstyret selv etter hvert, om det blir etterspørsel. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 27. oktober 2024 #101045 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Kollontaj skrev (23 minutter siden): Ja, de prisene til CBE virker avskrekkende og mulig det er intensjonen. Tviler på at det blir mange kunder på hennes opplegg. LKEs VO2-greier kan jo lykkes, hvis firmaet er villige til å reise rundt, men hvor stort markedet er, gjenstår jo å se. Kan jo være at treningssentrene skaffer seg utstyret selv etter hvert, om det blir etterspørsel. Jeg har en venn som er fitness/bodybuilding (eller hva det kalles i dag) coach, og han tar langt mer i måneden (mener han tar rundt 40 000 + for sitt opplegg, sikkert med noe rabatt for videre oppfølging). Men forskjellen er jo at han faktisk coacher dem - hele tiden, og at han selv har meritter innen det han coacher, pluss at flere av klientene hans også kommer på pallen og får resultater. Jeg ville selv aldri betalt såpass for en coach, men samtidig har jeg jo brukt langt mer på min egen hobby. Poenget er at det absolutt finnes folk som er villige til å betale MYE for coacher/hobby/interesse. Men disse gjør jo antageligvis litt research og sørger for at den coachen de putter pengene sine i faktisk kan det de skal coache i. Jeg har liten tro på at det finnes nok folk som er dumme nok til å putte pengene i et så hult opplegg som CBE sitt til at ho kan leve av det 🤷🏼♀️ Edit: målgruppen til CBE (de som vil ha en "ny start") er vel uansett heller ikke de som har trening som hobby i en slik grad at de er villige til å betale 4000 kr/mnd til en "has been" influenser uten formell kompetanse, erfaring eller målbare resultater. Endret 27. oktober 2024 av Stjertmeis 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. oktober 2024 #101046 Del Skrevet 27. oktober 2024 Snødronninga skrev (På 26.10.2024 den 15.39): Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til Jeg har ikke hørt podcasten men skummet igjennom anmeldelsen her og lurer på nøyaktig hva de har fått så gode tilbakemeldinger på. Sitte og pludre og gjenta det den andre sa? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2024 #101047 Del Skrevet 27. oktober 2024 Nettopp @Stjertmeis. De som vil bruke så mange tusen på coaching velger ikke de som ikke har noe å vise til fra før med mindre prisen og selvbiografien avspeiler nettopp dette. Å sette prisen høyt uten erfaring å vise til vitner enten om for høy tillit til egen kompetanse, eller at pengene er viktigere enn kunde og erfaring. Eventuelt at kunder egentlig ikke er målet. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober 2024 #101048 Del Skrevet 27. oktober 2024 Stjertmeis skrev (12 minutter siden): Jeg har en venn som er fitness/bodybuilding (eller hva det kalles i dag) coach, og han tar langt mer i måneden (mener han tar rundt 40 000 + for sitt opplegg, sikkert med noe rabatt for videre oppfølging). Men forskjellen er jo at han faktisk coacher dem - hele tiden, og at han selv har meritter innen det han coacher, pluss at flere av klientene hans også kommer på pallen og får resultater. Jeg ville selv aldri betalt såpass for en coach, men samtidig har jeg jo brukt langt mer på min egen hobby. Poenget er at det absolutt finnes folk som er villige til å betale MYE for coacher/hobby/interesse. Men disse gjør jo antageligvis litt research og sørger for at den coachen de putter pengene sine i faktisk kan det de skal coache i. Jeg har liten tro på at det finnes nok folk som er dumme nok til å putte pengene i et så hult opplegg som CBE sitt til at ho kan leve av det 🤷🏼♀️ Edit: målgruppen til CBE (de som vil ha en "ny start") er vel uansett heller ikke de som har trening som hobby i en slik grad at de er villige til å betale 4000 kr/mnd til en "has been" influenser uten formell kompetanse, erfaring eller målbare resultater. Jeg vet ikke hvem som er målgruppa til CBE, men hvis man skal bedømme ut fra narrativet på Instagram; kvinner rundt 40 som ønsker å se ut som 25, vise frem kropp og gjerne i tillegg forbedrer kroppen med kirurgi og fillings? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 27. oktober 2024 #101049 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) I det mye konseptet så er Martin oppgitt som klinisk ernæringsfysiolog. Ett søk på Martin + netfit, så kommer optimal klinikk opp og Martin er bl a innen ernæring og PT-tjenester. Optimal klinikk er samarbeidsbedrift mm. Nettsiden carolinebergeriksen.no har endret seg flere ganger siden det nye konseptet tidligere i dag. De lanserer ett uferdig produkt igjen. Fokuset virker å være på vektnedgang. Er det aldersgrenser på slike opplegg, sånn generelt sett? I påmeldingen kommer du rett inn på å gi oppgi navn, e-post OG betalingsinfo/ kortinfo. Ved å gjøre det, så er man i gang - uten å vite helt konkret hva du har kjøpt med mange mnd bindingstid. Her er pengene viktigere enn kunden! Hvordan er dette konseptet noe annet enn det som er presentert på netfit.no? Fra det nye konseptet: « Sammet med teamet mitt spesialiserer meg på å hjelpe mennesker med vektnedgang, vaneendring og forbedring av livskvalitet. Min tilnærming kombinerer ernæringskunnskap, personlig trening og forståelse for hvilke utfordinger som oppstår i forbindelse med livsstilsendringer. Logisk brist igjen ved ‘Sammen (eh, Sammet) med teamet mitt’, og deretter ‘Min tilnærming kombinerer ernæringskunnskap’… Mange svakheter ved konseptet, og alle skrivefeilene viser hastverksarbeid. Endret 4. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling skrivefeil:) 26 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjedda Skrevet 27. oktober 2024 Populært innlegg #101050 Del Skrevet 27. oktober 2024 "Det er begrenset med plasser, og for å vite om dette er noe for deg er du avhengig av å teste det over tid. Derfor er det tre måneder binding." Javel, så jeg må ut med 12000 kr for å finne ut om dette er noe for meg. 48 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. oktober 2024 #101051 Del Skrevet 27. oktober 2024 Mrs Bella skrev (7 minutter siden): I det mye konseptet så er Martin oppgitt som deres klinisk ernæringsfysiolog. Ett søk på Martin + netfit, så kommer optimal klinikk opp. Der jobber Martin bl a med ernæring og PT-tjenester. Optimal klinikk er jo samarbeidsbedrift mm. Det er forøvrig ganske fasinerende at nettsiden carolinebergeriksen.no har endret seg flere ganger siden jeg ble oppmerksom på det nye konseptet tidligere i dag. De lanserer altså ett uferdig produkt igjen. Fokuset virker å være på vektnedgang, og jeg er ikke overrasket. For nysgjerrighetens skyld, så klikket jeg på bestill-knappen. Er det noen aldersgrenser på slike opplegg, sånn generelt sett? I påmeldingen deres kommer du rett inn på å gi oppgi navn, e-post OG betalingsinfo/ kortinfo. Ved å gjøre det, så er man i gang - uten å vite helt konkret hva du har kjøpt med mange mnd bindingstid. Her er pengene viktigere enn kunden! Hun viser til insta CBE, der er ingen info om det nye konseptet. PT_carolineberg eksisterer ikke i hht det nye konseptet, og heller ikke noe info der. Igjen, jeg forstår virkelig ikke hvordan dette konseptet er noe annet enn det som er presentert på netfit.no . Fra det nye konseptet: « Sammet med teamet mitt spesialiserer meg på å hjelpe mennesker med vektnedgang, vaneendring og forbedring av livskvalitet. Min tilnærming kombinerer ernæringskunnskap, personlig trening og forståelse for hvilke utfordinger som oppstår i forbindelse med livsstilsendringer. Logisk brist igjen ved å si ‘Sammen (eh, Sammet) med teamet mitt’, og deretter ‘Min tilnærming kombinerer ernæringskunnskap’… Hun avslører så mange svakheter ved konseptet, og alle skrivefeilene viser igjen hastverksarbeid. Det er lenge siden hun snakket om en ny start… Sammet med teamet mitt spesialiserer meg på å hjelpe… Hjelpes. Forståelse for livsstilsendringer? Når endret hun livsstil selv? Et helgekurs som PT gir ikke slik forståelse, iallfall. 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 27. oktober 2024 #101052 Del Skrevet 27. oktober 2024 Gjedda skrev (5 minutter siden): "Det er begrenset med plasser, og for å vite om dette er noe for deg er du avhengig av å teste det over tid. Derfor er det tre måneder binding." Javel, så jeg må ut med 12000 kr for å finne ut om dette er noe for meg. Andre steder er trygge nok på egen tjeneste til at man tilbyr gratis prøveperiode for å finne ut om tjenesten er noe for dem, mens CBE er så redd for å bli oppdaga som failure at de låser potensielle kunder til et minimumsbeløp på kr 12 000 før de kan "gå fri" - med et tillegg av betaling for inneværende (dvs. fjerde) måned. Boom! 16 000 rett i banken! 32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lenebu Skrevet 27. oktober 2024 Populært innlegg #101053 Del Skrevet 27. oktober 2024 På nettsiden der hun beskriver programmet nevner hun vektreduksjon åtte ganger. Det er også åtte knapper som sier "Meld deg på her". Hvis du trykker på en av de åtte påmeldingsknappene blir du tatt til en ny beskrivelse av programmet, hvor hun gjentar at programmet ikke innebærer kaloritelling åtte ganger. - "Helt Uten Kaloritelling!" - "Er du lei av å telle kalorier[...]" - "[...] helt uten å telle en eneste kalori!" - "Dette handler ikke om å telle kalorier [...]" - "Ingen kaloritelling, [...]" - "[...] uten å måtte bekymre deg for å telle kalorier [...]" - "Glem alt om kjedelige dietter og kaloritelling!" - "[...] uten stresset med å telle kalorier [...]" Hva er greia med å gjenta alt om igjen og om igjen? Når jeg tenker meg om sa vel @Felis at de innledet podcasten også med å si "Det må vi snakke om" syv ganger, for så å drive å gjenta hva hverandre sa. 29 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. oktober 2024 #101054 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Ikke overraskende å se Halloween- antrekket til datter. De er vel venner med TM-folka og AFPT-folka som ikke drikker særlig. Sikkert påvirket. CBE har vel alltid vært veldig glad i ett glass vin. Endret 27. oktober 2024 av cerruti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. oktober 2024 #101055 Del Skrevet 27. oktober 2024 kapteinen fra kompaniet følger nå CBE.. da var ikke det mer å lure på😅 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. oktober 2024 #101056 Del Skrevet 27. oktober 2024 Pasha skrev (20 minutter siden): kapteinen fra kompaniet følger nå CBE.. da var ikke det mer å lure på😅 Han burde heller fulgt denne tråden 😛 19 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 27. oktober 2024 #101057 Del Skrevet 27. oktober 2024 Noen som får lyst til å booke PT-time eller? 🔥 #treningsglede 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. oktober 2024 #101058 Del Skrevet 27. oktober 2024 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Han burde heller fulgt denne tråden 😛 vi får tipse han 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 27. oktober 2024 #101059 Del Skrevet 27. oktober 2024 Vi burde jo hatt en spleis eller kronerulling her inne, så kunne en av oss testet opplegget i tre måneder og delt med resten hvordan dette faktisk fungerer 😅 Eller ikke fungerer! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2024 #101060 Del Skrevet 27. oktober 2024 Sinccis skrev (1 time siden): Noen som får lyst til å booke PT-time eller? 🔥 #treningsglede Nei. Absolutt nei. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå