Zenhouse Skrevet 27. oktober 2024 #101081 Skrevet 27. oktober 2024 issoras skrev (52 minutter siden): Det er 599/mnd for Sterk og Atletisk, ikke 3000. 599 er ca samme pris som alle andre online gruppeopplegg tar. Johaug tar 649/mnd. Det går jo 13 på dusinet av disse "følg mitt unike konsept"-oppleggene om dagen, alle i Boon sin app. 🙄 Hun reklamerer for Sterk og atletisk på bloggsiden sin ( carolinebergeriksen.no) for 3000 pr mnd. Samme konseptet tilbyr hun på Instagram ( pt_carolineberg) sin for 599. Begge konseptene kaller hun Sterk og atletisk og en sluses inn til appen til Netfit begge plasser. Derimot koster Ny start det samme, 4000 pr mnd, både på bloggsiden og på Instagram. 10 16
~ Ada ~ Skrevet 27. oktober 2024 #101082 Skrevet 27. oktober 2024 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Hun reklamerer for Sterk og atletisk på bloggsiden sin ( carolinebergeriksen.no) for 3000 pr mnd. Samme konseptet tilbyr hun på Instagram ( pt_carolineberg) sin for 599. Begge konseptene kaller hun Sterk og atletisk og en sluses inn til appen til Netfit begge plasser. Derimot koster Ny start det samme, 4000 pr mnd, både på bloggsiden og på Instagram. Dette var jo oversiktlig og greit. Er det ernæringsfysiologen fra september 2023 som nå skal i gang? Slippe AAP etter et års sykemelding? 9
Zenhouse Skrevet 27. oktober 2024 #101083 Skrevet 27. oktober 2024 ~ Ada ~ skrev (6 minutter siden): Dette var jo oversiktlig og greit. Er det ernæringsfysiologen fra september 2023 som nå skal i gang? Slippe AAP etter et års sykemelding? Det eneste jeg finner om det er at det er en «Klinisk ernæringsfysiolog» som « har utviklet alt kostholdsrelatert» i programmet «Ny start.» Men oppdaget noe pussig nå: Når man går inn på hjemmesiden på nett, står det oppstart 25 aug på «Sterk og atletisk», til 2999 kr. Når jeg da trykker på «meld meg på», kommer jeg til samme program, men da til 599,- med oppstart 4 nov. Hva er dette for rot egentlig? 22
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2024 #101084 Skrevet 27. oktober 2024 (endret) Kollontaj skrev (4 timer siden): Nye kunder i sterk og atletisk skal nå følge CBEs personlige program? Eh? 🧐 Hennes personlige program? Ikke individuelt tilpasset? Sammen med en uferdig nettside og litt heiing på seg selv som "din personlige trener og motivator med utropstegn" uten å ha trent noen andre før, lukter jeg behov for kjappe penger inn på driftskontoen. Endret 27. oktober 2024 av Rev. Revenge tilføyelse 13 5
moon.extravaganza Skrevet 27. oktober 2024 #101085 Skrevet 27. oktober 2024 Hvorfor er absolutt alt filmet med rumpa som hovedperson ifbm med dette "nye" opplegget? Jeg skjønner meg ikke på dette behovet for å seksualisere alt hun gjør. Resultatet er at jeg ikke klarer å ta henne seriøst. 33 8
siesta Skrevet 27. oktober 2024 #101086 Skrevet 27. oktober 2024 Pasha skrev (7 timer siden): vi får tipse han Tror han hadde ledd av dere 😂😂😂
Gjest Gladis Skrevet 27. oktober 2024 #101087 Skrevet 27. oktober 2024 Også jeg som ikke aner noen ting og ikke har sett alt dere skriver….det med barna støtter jeg hundre prosent! Men dama er jo kjempeflott…jada jeg ser hva dere sier med mage, side av ansikt og verre..men kjære vene hun er fy søren så flott og det tror jeg hun har jobbet for! Jeg kan ikke annet enn å applaudere for henne, skulle ønske jeg kunne hatt samma giveren hun har for å se så flott ut!
Gjest Gladis Skrevet 28. oktober 2024 #101088 Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Etter å ha sett noen sider av mange skulle man nesten tru Gaute Grøfte Grav hadde vært her inne å grøfta😂 Er vel nummeret før noen kommer med en …det var ikje det ble foreskrevet …var ikje den morosam da jenter🙈 Endret 28. oktober 2024 av Gladis
Gjest Gladis Skrevet 28. oktober 2024 #101089 Skrevet 28. oktober 2024 Og gidder ikke høre om gubben, slått ned biler for gud vet hvor mange ganger, bedriften og gud vet hva! Lest noen sider nå, kom dere videre! Caroline gjør sikkert feil men fy flate hvor flott hun er!
siesta Skrevet 28. oktober 2024 #101090 Skrevet 28. oktober 2024 Gladis skrev (10 minutter siden): Og gidder ikke høre om gubben, slått ned biler for gud vet hvor mange ganger, bedriften og gud vet hva! Lest noen sider nå, kom dere videre! Caroline gjør sikkert feil men fy flate hvor flott hun er! Er så mange misunnelig damer her. Tror nok Caroline er innom og ler. Få dere et liv
Populært innlegg Rosenrød Skrevet 28. oktober 2024 Populært innlegg #101091 Skrevet 28. oktober 2024 siesta skrev (3 timer siden): Er så mange misunnelig damer her. Tror nok Caroline er innom og ler. Få dere et liv Hun ler i alle fall ikke høyt på vei til banken lenger. 48 9
Fruktfatet Skrevet 28. oktober 2024 #101092 Skrevet 28. oktober 2024 Gladis skrev (3 timer siden): Og gidder ikke høre om gubben, slått ned biler for gud vet hvor mange ganger, bedriften og gud vet hva! Lest noen sider nå, kom dere videre! Caroline gjør sikkert feil men fy flate hvor flott hun er! Slått ned biler? 8
Keaton Skrevet 28. oktober 2024 #101093 Skrevet 28. oktober 2024 Kan si mye om gemalen til CBE, men biler har han neppe slått ned. Han er nok mer skrape-tyoen. 😅 37
cerruti Skrevet 28. oktober 2024 #101094 Skrevet 28. oktober 2024 Gladis skrev (6 timer siden): det tror jeg hun har jobbet for! Jobben hennes er å trene. Ta skjønnhetsbehandlinger, negler osv og så dele det. 6
ingo Skrevet 28. oktober 2024 #101095 Skrevet 28. oktober 2024 Gladis skrev (4 timer siden): Og gidder ikke høre om gubben, slått ned biler for gud vet hvor mange ganger, bedriften og gud vet hva! Lest noen sider nå, kom dere videre! Caroline gjør sikkert feil men fy flate hvor flott hun er! Her diskuteres det opp og ned i mente så klart, det er jo et diskusjonsforum. Men at du mener at diskusjonen er forkastelig eller hva du mener, pga at hun er så flott, blir noe snevert. Så at en person er flott betyr altså «alt»? Det er er et kvalitetsstempel på «alt» og et kompetansestempel? Personlig synes jeg også at det er en flott dame, og syns at diskusjonen hadde blitt mye bedre dersom den hadde vært uten innlegg med usaklige kommentaren på utseende om henne og ektefelle, slike innlegg er bare ødeleggende og fordummende for alle debatter - og tar fokus bort fra det som mange her reagerer på; nemlig useriøs drift med mangelfull kompetanse og en seksualisert suppe av barn, trutmunn, posering og fremstilling av utseende som eneste verdi i livet. Anbefaler bedriften å begynne å lese nyheter og samfunnsorientere seg litt som en start. 38 5
Frk.Fjas Skrevet 28. oktober 2024 #101096 Skrevet 28. oktober 2024 siesta skrev (5 timer siden): Jeg har ikke så mange meninger omkring henne. Men det som er rart er at det er de samme menneskene som dømmer nord og ned. Ser ikke ut som om jentene lider. De har det fint . Vi kan ikke ut fra hennes SoMe vurdere om jentene lider eller har det fint. Men det er jo kritikkverdig at det deles så mye informasjon om jentene at du og en til i tråden her tenker dere har nok informasjon til å vurdere det. Effektene av å dele barns privatliv vet man sannsynligvis ikke nok om, men det er potensielt store negative effekter. Om man skal tenke barns beste, så bør man være tilbakeholden med det. Foreldrenes deling av barna ganger ikke barna på noe måte. Man vet også hvor skadelig det kan være å vokse opp med slike «rollemodeller» i forhold til kropp/mat/spiseforstyrrelse. I tillegg kan du heller ikke dømme hvordan jentene har det ut fra oppstilte bilder hvor mor og far iscenesetter idyllen. 34 11
Gjest Gladis Skrevet 28. oktober 2024 #101097 Skrevet 28. oktober 2024 Fruktfatet skrev (2 timer siden): Slått ned biler? 😂 skrapet opp biler😂 legge litt godvilje til så skjønner vel noen hva jeg ville frem til
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 28. oktober 2024 Populært innlegg #101098 Skrevet 28. oktober 2024 Man lærer mangt i denne tråden. Som for eksempel at dersom noen er flott, så unnskylder det all oppførsel for øvrig. Utrolig trist at kvinner reduseres til et ytre skall, enten det er i positiv eller negativ forstand. Selv om kvinnen selv har et overfokus på kropp og utseende bør man ikke reduseres til nettopp det. Man kan ha et flott ytre og drive en uetisk virksomhet; det er ingen motsetningsforhold her. Merkelig argumentasjon. 59 20
Nikea Skrevet 28. oktober 2024 #101099 Skrevet 28. oktober 2024 Ellie77 skrev (2 minutter siden): Man lærer mangt i denne tråden. Som for eksempel at dersom noen er flott, så unnskylder det all oppførsel for øvrig. Utrolig trist at kvinner reduseres til et ytre skall, enten det er i positiv eller negativ forstand. Selv om kvinnen selv har et overfokus på kropp og utseende bør man ikke reduseres til nettopp det. Man kan ha et flott ytre og drive en uetisk virksomhet; det er ingen motsetningsforhold her. Merkelig argumentasjon. Bekrefter jo bare den triste myten om at pene mennesker slipper lettere unna. 27 2
Gjest Spade Skrevet 28. oktober 2024 #101100 Skrevet 28. oktober 2024 Kollontaj skrev (12 timer siden): På det som før var bloggsiden. Det om at kundene må følge hennes eget program fra november står på Instagram. Snakker vi ekte pt timer eller at hun «følger deg» mens du trener hjemme i Stavanger 🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå