Kollontaj Skrevet 26. oktober 2024 #100981 Del Skrevet 26. oktober 2024 https://podcasts.apple.com/no/podcast/det-må-vi-snakke-om/id1774302108 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100982 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til Endret 26. oktober 2024 av Snødronninga 42 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet 26. oktober 2024 #100983 Del Skrevet 26. oktober 2024 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til "Jeg og vi" 😏 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 26. oktober 2024 #100984 Del Skrevet 26. oktober 2024 Trodde ikke de leste kg jeg😉🤷♀️ 24 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mrs Bella Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100985 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er igjen en logisk brist i CBE’s kommunikasjon. De oppfordret jo lyttere til å rate podcasten. Nå er det feil at lyttere har gitt en/to stjerner. Lyttere må jo få liv til å gi de antall stjernene de selv mener at pod’en fortjener. Lyttere har jo gjort som hun sa - og ratet podcasten. Og nå i egen story etterlyser hun de som «faktisk likte første episode» til å rate, samtidig som hun sier at de «har fått så mange gode tilbakemeldinger». Hvor er alle de gode tilbakemeldingene på ratingen??? 62 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100986 Del Skrevet 26. oktober 2024 Igjen.. man kan ikke gi én stjerne etter kun én episode, men man kan gi flere stjerner.. #MakeNoSense 56 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gjedda Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100987 Del Skrevet 26. oktober 2024 En episode er nok til å gi rating, men bare hvis man gir 5 stjerner såklart. Blir en lang kveld på jobb for LKE for å prøve å få snittet oppover. 58 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 26. oktober 2024 #100988 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Hohoho. Er det ikke alltid slik da? All kritikk skal feies bort som hat. Og alle de flotte tilbakemeldingene, de ser vi ikke noe til, men de finnes selvfølgelig i hopetall i innboksen. Hver gang! Forøvrig @Felis sin anmeldelse rater jeg til 5 stjerner, i full offentlighet⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Endret 26. oktober 2024 av NordreSving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 26. oktober 2024 #100989 Del Skrevet 26. oktober 2024 Det er noe veldig stusselig når en forretningskvinne på nesten 40 år fremdeles skylder på et forum hver gang hun får saklig kritikk for det dårlige arbeidet hun selv gjør. Det er også noe Kristiania bør merke seg - måten denne bedriftseieren/influenseren de velger å samarbeide og sponse aldri tar ansvar for egetprodusert innhold, men tviholder på en forlengst foreldet historie om "hat og hets". Arbeidet CBE holder rett og slett ikke mål, og hun viser ingen selvinnsikt eller refleksjonsevne over det innholdet hun produserer som faktisk er rett ut dårlig produk. Når måten du velger å få oppmerksomhet for podkasten er å lange ut mot det som i all hovedsak er saklig og legitim kritikk på et sosialt forum - da viser man virkelig til fulle at man ikke har noe selvstendig av kvalitet å tilby. Tenk for et annet scenario det hadde vært om de etter første innspilling hadde hørt gjennom med egne kritiske ører, funnet ut at dette var for grunt, og så heller forsøkt å lage et bedre produkt før de lanserte den episoden som alltid må være ekstra god om den skal ha noe håp om videre oppmerksomhet. Eller tenk om de etter å ha produsert første episode kunne imøtekommet noe av den legitime kritikken og så vist til konkrete planer som i det minste ga et lite håp om at kvaliteten ville være bedre fremover? Men det ville jo ha krevd ganske så mye jobbing, for det krever langt mer enn å "bare være meg selv". Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor GS ønsker å være en del av dette, for hun er med på å trekke ned egen anseelse ganske så mye, fremstår som uprofesjonell hun også når hun holder på som hun gjør sammen med CBE. 40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100990 Del Skrevet 26. oktober 2024 Snødronninga skrev (37 minutter siden): Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til I og med at hun "aldri er inne på kvinneguiden", så er det jammen meg en ære å få "HAHAH" på storien til selveste! Jeg trodde forøvrig de mente at det var så forsvinnende få kritikere her at det ikke var noe å bry seg om? , de mente vel at d (vi) forsvant i det store havet av fans? Så hvordan kan er par potetgullspisende kjerringer gi utslag på en rating ? 36 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. oktober 2024 #100991 Del Skrevet 26. oktober 2024 Frisk Frosk skrev (18 minutter siden): Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor GS ønsker å være en del av dette, for hun er med på å trekke ned egen anseelse ganske så mye, fremstår som uprofesjonell hun også når hun holder på som hun gjør sammen med CBE. Ja, hva Guri får ut av dette er ikke godt å si, det samme gjelder Stein Morten Lier som har denne podcasten via Batong-firmaet han driver 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 26. oktober 2024 #100992 Del Skrevet 26. oktober 2024 Snødronninga skrev (39 minutter siden): Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til Det må vi snakke om, Caroline! Tar du og Guri det? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100993 Del Skrevet 26. oktober 2024 «Ingen skal få ødelegge dette for oss» sier CBE om dårlige reviews på podcasten. Neida, det klarer du nok helt fint selv C! Det er ikke kvinneguiden sin feil at du ikke har annonser, pt-kunder, at Netfit gikk ad skogen, at Lars Kristian måtte få seg en egen jobb eller at den forrige podcasten sank til bunns. På tide å skjønne at det er opp til deg selv å lage noe folk vil ha! Enkleste regnestykket i bransjen! Enten flyter eller så synker den. Innhold og formidling - ikke kvinneguiden. 60 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 26. oktober 2024 #100994 Del Skrevet 26. oktober 2024 Snødronninga skrev (51 minutter siden): Heldige KG som har fått omtale på Carolines story i dag! Det er sikkert fint å legge all skyld på KG, da sover du nok bedre om nettene. Tror jeg flere i tråden har gitt podden dårlig rating? Ja absolutt. Man kan nok fort bli ekstra kritisk fordi CBE har gjort og fremdeles gjør, mye kritikkverdig. Jeg legger ikke skjul på at jeg ga de 1⭐️, men tro det eller ei, det er pga innholdet. Det Caroline ikke skjønner, er at hun får kritikk for de handlingene hun gjør, ikke nødvendigvis fordi hun er Caroline Berg Eriksen. Gi meg en pod som faktisk viser at du kan noe mer enn å sitte og le, og fjase. Vis meg at du har noe å komme med annet enn tilfeldig venninneprat. Vis at du engasjerer deg i noe, har ett eller annet å by på. Det er sant det hun sier, vi har hørt bare en episode. Samtidig oppfordrer hun til å gi de flere stjerner, etter kun episode. Så da må det være innafor å rate, uansett om man gir 1 eller 5 stjerner eller? Ja det må være fint å kunne legge all skyld på KG, kritikere, hatere, og alt det der - for ting som ikke går bra. Kan fort få inntrykk av at Caroline ikke er så god på å se seg selv utenfra og ta selvkritikk. Kanskje det faktisk ER ganske dårlig det dere holder på med. For å snakke for meg selv, så kunne jeg selvsagt latt være å rate podden i det hele tatt. Det må også være lov å gi en ærlig tilbakemelding, og det gjorde jeg. Storyen om dårlig rating og KG, er nok en handling som viser umodenhet. Vet det virker helt fjernt for Caroline, men kan det muligens være at første episode var skikkelig dårlig? Er podden automatisk bra fordi de koser seg med å spille den inn? Tror hun trives best med å leve i sin egen boble, der hun aldri tar feil og all kritikk hun får, er hat fra misunnelige mennesker. 👏🏻 Skjermdump fra CBE sin instastory, umulig å linke til På kort tid har det gått fra 2,6 (29 stemmer) til 2,1 (44 stemmer) - https://podcasts.apple.com/no/podcast/det-må-vi-snakke-om/id1774302108 Og det er etter CBE la ut sin story, der hun ba følgerne sine om å gi dem flere stjerner. Dette er ydmykende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. oktober 2024 #100995 Del Skrevet 26. oktober 2024 Ah, takker for påminnelsen, CBE, nå skal jeg faktisk gi deg en stjerne, har jo til og med hørt mesteparten av episode 1! ☺️ 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. oktober 2024 #100996 Del Skrevet 26. oktober 2024 NordreSving skrev (1 time siden): Hohoho. Er det ikke alltid slik da? All kritikk skal feies bort som hat. Og alle de flotte tilbakemeldingene, de ser vi ikke noe til, men de finnes selvfølgelig i hopetall i innboksen. Hver gang! Forøvrig @Felis sin anmeldelse rater jeg til 5 stjerner, i full offentlighet⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Det er akkurat det. Hver gang noe går galt så er det KG. Så mye makt har ikke de som er her. I stedet for å ta til seg kritikk går de rett i forsvar - hver gang. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. oktober 2024 #100997 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) PS. CBE har alle disse følgerne, veldig merkelig at de da ikke engasjerer seg. Bedriften burde skjønt lunta da dette innlegget ble lagt ut. 544 likes. Kilde: inflact.com Endret 26. oktober 2024 av Kollontaj 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 26. oktober 2024 #100998 Del Skrevet 26. oktober 2024 LilleSnupp skrev (2 timer siden): Igjen.. man kan ikke gi én stjerne etter kun én episode, men man kan gi flere stjerner.. #MakeNoSense Man kan tydeligvis si man liker podcasten om man liker den etter en episode, men om førsteinntrykket er dårlig, så skal de få en sjanse til før man rater? Eller noe sånt.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 26. oktober 2024 Populært innlegg #100999 Del Skrevet 26. oktober 2024 "Ingen skal få ødelegge dette for oss. Bare glem det!" Ingen ødelegger dette for deg, Berg Eriksen. Det klarer du helt fint selv. Men jeg skal følge din oppfordring om å glemme det. Glemme at du og pod'en fins. For makan til barnslig hysteri om et forum. Det fremstår bare som at sammenbruddet er nært. Next! 49 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 26. oktober 2024 #101000 Del Skrevet 26. oktober 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): PS. CBE har alle disse følgerne, veldig merkelig at de da ikke engasjerer seg. Bedriften burde skjønt lunta da dette innlegget ble lagt ut. 544 likes. Kilde: inflact.com Pinlig for bedriften at CBE har større engasjement på KG enn på insta. 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå