Stargaze Skrevet 8. oktober 2024 #100081 Skrevet 8. oktober 2024 Har hun skjult alle kommentarene nå?
Gladidagogså Skrevet 8. oktober 2024 #100082 Skrevet 8. oktober 2024 (endret) Fru Uperfekt skrev (3 timer siden): Her er det normalt med tema bursdager. Skal sies at min 8 åring kan sin sminke pga cosplay, men til vanlig går det i lipgloss eller til nød lys lys leppestift Bruker 8 åring lipgloss eller leppestift til vanlig? Eller var det v cosplay? Endret 8. oktober 2024 av Gladidagogså . 4
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2024 #100083 Skrevet 8. oktober 2024 Stargaze skrev (8 minutter siden): Har hun skjult alle kommentarene nå? Nei, jeg kan lese dem. Tenker at budskapet hadde blitt bedre mottatt med litt mindre fokus på kropp i den reelen. Det man ser kommuniserer sterkere enn det hun sier. Bli som meg, tell kalorier. (Noe hun tydeligvis benekter at er budskapet). Eventuelt: se så flink jeg er! 😆 11
Gjest issoras Skrevet 8. oktober 2024 #100084 Skrevet 8. oktober 2024 Mrs Bella skrev (2 timer siden): Enig. Og på siste story på PTCB, er første setningen ‘Kaloritelling er ikke for alle.’ Legger ved bilde. Storyen virker å være direkte svar på kommentarer på videoen, og storyen er kun om hvordan kaloritelling kan hjelpe og hennes egen innsikt i kalorier. I følgende avsnitt fra CBEs story, er det så mange påstander som man absolutt bør legge merke til: Jeg for eksempel trener mye, og trenger mye mat. Hvis jeg ikke hadde vært bevisst, hadde jeg aldri fått noen fremgang og dessuten ville hele poenget med trening forsvinne. Jeg vet derfor sånn ca hva jeg får i meg i løpet av en dag. Jeg slipper derimot å telle kcal fordi jeg har vært såpass bevisst i lang tid, og vet ca hva ting inneholder. Å trene er helsefremmende og hele poenget med å trene forsvinner absolutt ikke dersom man spiser litt ‘feil’ eller usunt, så CBEs påstand er direkte vranglære eller i beste fall dårlig holdning. Jeg forstår ikke sammenhengen hennes med at hun slipper å telle kcal fordi hun har vært såpass bevisst i lang tid, og vet hva ting inneholder. I eget kommentarfelt skrev hun jo også at ‘jeg ble overrasket selv over hvor mye kalorier så lite mat faktisk kan inneholde 😯’ Her glemmer hun faktisk det hun med klartekst skriver at budskapet er ‘den ubevisste snakkingen’. Hun glemmer sitt eget budskap og forteller selvsagt hvor flink hun er og da forteller hun om det som ser ut som kalorier og kaloritelling. Forstå det den som kan. Alt i alt er virkemidlene i videoen OG måten hun svarer følgerne bare en bekreftelse på at hun ikke burde drive folkeopplysning for å fremme helse. Hele poenget med å trene forsvinner faktisk hvis hun ikke er bevisst på kostholdet. Altså wow! Så å trene for hjertehelse og motvirke benskjørhet er fullstendig meningsløst så lenge kostholdet ikke er optimalt? Det var ordene sine fra en PT det, gitt.
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2024 #100085 Skrevet 8. oktober 2024 issoras skrev (13 minutter siden): Hele poenget med å trene forsvinner faktisk hvis hun ikke er bevisst på kostholdet. Altså wow! Så å trene for hjertehelse og motvirke benskjørhet er fullstendig meningsløst så lenge kostholdet ikke er optimalt? Det var ordene sine fra en PT det, gitt. Virkelig tvert i mot det carolinebergeriksenno har hevdet før. 🤭 10 3
Snødronninga Skrevet 8. oktober 2024 #100086 Skrevet 8. oktober 2024 (endret) Der er nå 464 stk som har klikket «liker» på Senneset sin kommentar. Flere enn som har likt CBEs innlegg. 👏🏻 Tidligere svarte hun at hun sto 100% for både innhold og formidling. Det er ingen i hele verden som kan få Caroline til å vurdere sitt eget innhold, kanskje se det fra en kritikers perspektiv. Det finnes ikke spor av velvilje til å ta innover seg noe som ikke er ros. Ta hennes siste svar til Linnea som eksempel. Poenget mitt er at innholdet er ganske normalt, og argumentet med at det for noen kan være negativt, kjøper jeg ikke. Ja, noen kan helt klart påvirkes negativt, men det kan man av det meste som postes på sosiale medier. Forsvaret til CBE er alltid at det finnes mange som gjør det samme, dermed er innholdet «normalt». Er jo ikke hennes ansvar at andre påvirkes negativt må vite, nei sånn vil det være uansett. Jeg har så mange adjektiv innabords som jeg har lyst til å beskrive frua med, men skal prøve å la være. Hun bryr seg ikke om hva slags effekt hun har på andre. Null evne til å ta selvkritikk, og jeg ser ingen ansvarsbevissthet. Det viktigste for Caroline Berg Eriksen, er at hun kan gjøre akkurat som hun vil. Det er girlpower, det! ✌️ https://www.instagram.com/p/DA1XGXZth-e/?hl=nb Endret 8. oktober 2024 av Snødronninga La til link 23 6
Gjest Unodostrez Skrevet 8. oktober 2024 #100087 Skrevet 8. oktober 2024 Er ikke dette et stunt a la «gjennomsiktig topp uten BH under»? Da som nå satt jo både herr og fru klare til å svare ut kritikerne. Hun er vel desperat etter å bli sett, og om det er negativ omtale tror jeg hun er helt likegyldig til. «Handler ikke om kalorier?» Hvorfor poengterer hun så veldig antall kalorier da? Og bare måten hun står der på iført tights og trenings BH. Tror agenda her er å få søkelyset mot seg.
Xstrella Skrevet 8. oktober 2024 #100088 Skrevet 8. oktober 2024 Som hun holder inn magen på den videoen. Og nyeste videoen om trening. Altså jeg som ikke kan så mye om trening ser at dette er feil. Hun drar tauet så tungvindt. Hun må dra i lange drag og bruke kroppen. Dette er så show at jeg får makk. Aldri om hun har dradd den sleden i 5 min. Man blir temmelig svett, rød og utkjørt etter en slik økt. 10 4
Gjest Unodostrez Skrevet 8. oktober 2024 #100089 Skrevet 8. oktober 2024 «det er ingen som har nevnt kaloritelling» De er jo prikk like i kommunikasjonsform dette paret? Voldsomt kverulante?
Donpedro Skrevet 8. oktober 2024 #100090 Skrevet 8. oktober 2024 Jaja. Mitt tenåringsbarn er så flau over kjedelige meg, at jeg ikke får le med andre foreldre. Vil ikke vise frem rommet sitt til andre i klassen pga flau over bilder av en kjendis på veggen. Mer skal ikke til. Stakkars barn. 8
jente78 Skrevet 8. oktober 2024 #100091 Skrevet 8. oktober 2024 Blitt «nyheter» nå…. 🙈 https://www.tv2.no/underholdning/reagerer-vondt-i-magen/17067870/ 7 4
Villa31 Skrevet 8. oktober 2024 #100092 Skrevet 8. oktober 2024 Da har vel frua fått det som hun ville, ref oppslag på tv2 🤓 Eller er vel LKE som er hjernen bak denne videoen vil jeg tro 🙃 6 4
Minthia Skrevet 8. oktober 2024 #100093 Skrevet 8. oktober 2024 Hvis folk holder på med kaloritelling er det jo akkurat de det driver med - sjekker kaloriene i det de har i seg i løpet av en dag. Det er altså ikke de innlegget treffer på annen måte enn som en irritasjon. Og at hun selv har oppdaget at vinglasset hennes er 120 kalorier og skjeen med peanutsmør er 100 eller hva faan, det viser jo bare total mangel på kunnskap om ernæring. De innlegget derfor treffer er de som ikke driver med kaloritelling. Og for dem sier det at de må begynne å telle kalorier, fordi det er farer bak hver sving, i hver ubevisste handling. En ny hvilepuls det der - jeg trenger ikke telle kalorier, men dere må virkelig begynne å passe på alt dere spiser for å nå opp til meg og den innsugde magen jeg trykker opp i synet ditt. (Gaute Grøtta Grav på 71 grader Nord-referanse for de som ikke tar den) Og de innlegget treffer på aller verste sted er de som minst trenger å få dette opp i fleisen. Caroline Dødsbra Balanse Eriksen der altså. 18 4
Escadamango Skrevet 8. oktober 2024 #100094 Skrevet 8. oktober 2024 Så hun er står 100% inne for budskap og formidling. Må være godt å være så sikker på egne evner. Formidling kan hun ikke. Det hun fokuserer på er å være deilig. On fleek hår, sminke og noen hjelpemidler slik at huden er rynkefri. Bekledning og kameravinkel har nok et spesielt formål. Videoen ga meg dårlige vibber. 18
gladidag Skrevet 8. oktober 2024 #100095 Skrevet 8. oktober 2024 Finner ikke pt kontoen på insta nå! Er den borte?
Inocybe Skrevet 8. oktober 2024 #100096 Skrevet 8. oktober 2024 jente78 skrev (26 minutter siden): Blitt «nyheter» nå…. 🙈 https://www.tv2.no/underholdning/reagerer-vondt-i-magen/17067870/ En historisk hendelse. Ikke at CBE får berettiget kritikk altså, for det er helt standard, men at hun er tilgjengelig for svar! Kan nesten ikke huske sist det skjedde. Hadde bare funket litt bedre enn med det klassiske CBE svaret "alle misforstår meg og dessuten er det andre som gjør det samme". Jeg kan legge til "bare jeg som får kritikken fordi (sett inn grunn som for eksempel misunnelse, hatere eller lignende)" men den tok hun altså i eget kommentarfelt i stedet. CBE når enda nye høyder i usympatiskhet. Imponerende lavmål. 22 3
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2024 #100097 Skrevet 8. oktober 2024 «– Jeg blir litt overrasket over at Ingeborg ikke viser større forståelse for at andre mennesker kan ha et helt annet forhold til mat og trening enn hva hun har selv.» https://www.tv2.no/underholdning/reagerer-vondt-i-magen/17067870/ Sparker litt under beltestedet her. 38 8
cerruti Skrevet 8. oktober 2024 #100098 Skrevet 8. oktober 2024 Det morsomste med artikkelen er å se hvordan hun ser ut på videoen med mannen kontra egne bilder. Det må være gjort mange inngrep… 6
mammams Skrevet 8. oktober 2024 #100099 Skrevet 8. oktober 2024 Fru Johansen tar for seg videoen og kommentarene nå, i story på IG,spot on som vanlig! 20 6
CityCityBangBang Skrevet 8. oktober 2024 #100100 Skrevet 8. oktober 2024 cerruti skrev (12 minutter siden): Det morsomste med artikkelen er å se hvordan hun ser ut på videoen med mannen kontra egne bilder. Det må være gjort mange inngrep… Det tragiske er hukommelsessvikten som paret er rammet av i forhold til uttalelsene for 5 år siden ang barn, blogg og Netfit..... https://www.tv2.no/video/underholdning/derfor-sitter-caroline-berg-eriksens-barn-med-rygg/20147591 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå