Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jobben som PT"? Hun har da ikke JOBBET som PT en eneste dag, hun har fullført et kurs? Det er ingen kunder på hverken det eller yoga. 

De bløffer så det renner. LKE er merkelig arrogant og påståelig til å være nettopp en bløffmaker. Tenk å leve av å "late som", det må være utrolig lite givende. 

• Liker 35
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner ikke svarene hans? 

• Liker 1
Gjest Unodostrez
Skrevet

finner ingen kommentarer på TV2 underholdning på Facebook jeg? 

Skrevet

Men kommentarerfeltet er jo fylt med folk som synes det er greit det hun sier. De tenker sikkert at enhver overvektig har godt av å høre det og vet ikke konteksten eller problemet med kritikken. 

Gjest Unodostrez
Skrevet

Har sett videoen på ny, og lest caption. Har også sett gjennom alle kommentarer. Tenker at hun rett og slett er på bærtur. De der to (ekteparet) er noe for seg selv. Tror ikke det nytter å snakke fornuft i dem uansett hvem som prøver

Skrevet
Unodostrez skrev (28 minutter siden):

finner ingen kommentarer på TV2 underholdning på Facebook jeg? 

TV2 Nyheter

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og deeer var pt-kontoen privat. Ikke noe sjokk. Skap turbulens, tv2-sak, lukk kontoen… nå må alle som vil se dette følge Sarpsborg-pt’en. Flere følgere check! Oppmerksomhet rundt sovende konto check.

• Liker 20
  • Nyttig 19
Skrevet

Det PT kurset CBE har tatt inneholder en liten modul om ernæring. Men de tilbyr også et utvidet studie som heter Kostholdsveileder, dette har hun ikke. 

• Liker 13
Skrevet
Kanutrine skrev (3 minutter siden):

Og deeer var pt-kontoen privat. Ikke noe sjokk. Skap turbulens, tv2-sak, lukk kontoen… nå må alle som vil se dette følge Sarpsborg-pt’en. Flere følgere check! Oppmerksomhet rundt sovende konto check.

🍿🍿🍿

Er vel det de vil? 

• Liker 2
Skrevet

Den er åpen nå, iallfall, men kommentarfeltet er borte. Mistet 144 følgere i går, i følge social blade.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Gjest NordreSving
Skrevet

Personlig tror jeg at hun absolutt tror at det å vise frem kroppen sin er det som skal til for å motivere folk. Det var det som funket for henne (og som førte henne ut på en farlig vei som hun selv kalte spiseforstyrrelse men som mannen benekter). 

Som et ledd i konteksten rundt opptattheten av kalorier, kan vi jo dra frem begrepet «vektstabile» som de jo også påpekte at de har vært i alle år. Eller «fettklypa» som også ble fremhevet som et viktig redskap. 

Skrevet

Hvorfor tror de at noen ønsker å se ut som henne🤷‍♀️ Hun ser ikke sunn ut i hele tatt. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Fruktfatet skrev (11 minutter siden):

Hvorfor tror de at noen ønsker å se ut som henne🤷‍♀️ Hun ser ikke sunn ut i hele tatt. 

Hun er vel en helt vanlig dame i 30-årene som har fikset litt her og der. Verken mer eller mindre. At hun i tillegg må legge på filter og posere til de så grader, virker bare fordummende. 

• Liker 12
Skrevet

Til Caroline og den sjimpansen av en mann du har, jeg er så flau på deres vegne 🫢

Skrevet

En i kommentarfeltet nevnte Hedvig, så måtte inn å se. Snakk om forskjellig tilnærming til samme sak. Nå er jeg noen år eldre enn begge disse. Begge er to blonde jenter, begge viser kropp. Men samtidig er Hedvig sin måte å spre budskapet på så mye mer lystbetont og behagelig. 
Tror CBE snart må ha spilt sin rolle.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Den er åpen nå, iallfall, men kommentarfeltet er borte. Mistet 144 følgere i går, i følge social blade.

Den er gjort privat, dvs må følge henne for å se.

Skrevet

Jeg følger ikke, men nå er den stengt for meg også. 

Skrevet

Ha ha, så typisk de å stenge kontoene når de driter seg ut.

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Jeg har ikke tenkt å trykke "følg", men for dere som evt følger - var alt slettet? Var det kommet til flere kritiske kommentarer? Å slette alt eller skjule kommentarfeltet, synes jeg er nok en tvilsom handling. Hvis du står 100% (som hun selv skrev) for innholdet, stå for det da, og våg å ta i mot kritikk. Stygge kommentarer som går over streken er et unntak selvsagt. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 7
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...