Rev. Revenge Skrevet 1. mai 2024 #95801 Skrevet 1. mai 2024 CityCityBangBang skrev (17 timer siden): Så utrolig naturlig posering på nok et toalett.... Ingen ser "bloggerfoten" eller knekken i hofta... Neida... syns ikke det. 🙄 Og som vanlig - ingen kontakt med de som ser på, bare et henført blikk på seg selv i (speilet) mobilen... For å bruke influenserspråket: ALTSÅ....... 😨 ' Kilde: instanvigation.com carolinebergeriksenno Vidvinkel, kjempehånd med mobil, digert hode, bittelite bekken, armer som rekker halveis til knærne, stillongs, skinnjakke, knekk i knærne på vei til å sette seg ned på do, og et selvtilfreds smil. Ser hun ikke selv hvor urkomisk det er det som velges ut for deling på annonseplattformene sine? Dette er innhold? Dette er hva hun mener er fint? Dette er hva hun tror alle vil ha? Dette er stilig og kvalitet i særklasse? Jeg vet ikke hvem som driter mest på draget her av Kontent eller Treasures AS, men det er veldig tydelig at daglig leder syns det er finest når det alltid ser ut som en lollipop som må legge en kabel og at Kontent syns det er strålende legwork. Altså, dette gir meg absolutt ingenting. Null. Niks. Nada. Det er ikke engang morsomt. 34 10
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 1. mai 2024 Populært innlegg #95802 Skrevet 1. mai 2024 (endret) Finngirl skrev (4 timer siden): Er en stund siden jeg studerte, det var i 20-årene og i tillegg et reelt studie, så mulig sjargongen har endret seg siden da 🤪 Uansett, da kalte vi det å «lese til eksamen», ingen krøllet seg nysminket opp i en stol og lirte av seg «jeg studerer og studerer». På vegne av meg selv og alle som faktisk har studert noe blir jeg flau 😅 Enig. Er over 20 år siden jeg fullførte mine studier, men kan ikke huske at vi sa at vi skulle studere til eksamen. Vi skulle "lese til eksamen". Studere brukte jeg kun når noen spurte hva jeg jobbet med og kunne f.eks. svare " Jeg studerer markedsføring og har deltidsjobb på glassmagasinet ved siden av." CBE prøver å fremstille PT-kurset som studier, det er "studiehelg", hun "studerer og studerer" og hyppig bruk av "studierelaterte" emojis:👩🎓 🎓📚💻 Jeg blir flau på hennes vegne Men jeg er ikke overrasket over at et menneske som snakker om å "flagre" på "Arbeidernes frihetsdag" sliter litt med begrepsforståelsen😉 Endret 1. mai 2024 av Christiane_W rettet setning 54 4 10
Frisk Frosk Skrevet 1. mai 2024 #95803 Skrevet 1. mai 2024 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Vidvinkel, kjempehånd med mobil, digert hode, bittelite bekken, armer som rekker halveis til knærne, stillongs, skinnjakke, knekk i knærne på vei til å sette seg ned på do, og et selvtilfreds smil. Ser hun ikke selv hvor urkomisk det er det som velges ut for deling på annonseplattformene sine? Dette er innhold? Dette er hva hun mener er fint? Dette er hva hun tror alle vil ha? Dette er stilig og kvalitet i særklasse? Jeg vet ikke hvem som driter mest på draget her av Kontent eller Treasures AS, men det er veldig tydelig at daglig leder syns det er finest når det alltid ser ut som en lollipop som må legge en kabel og at Kontent syns det er strålende legwork. Altså, dette gir meg absolutt ingenting. Null. Niks. Nada. Det er ikke engang morsomt. Dette er ikke bare "innhold". Det er felles reklame - umerket sådan - for både clarionthehub og ICIW treningstøy. Også umerket for retusjert person. Det er så talentløst, det er så uprofesjonelt, det er så manisk krampaktig at det er utrolig at dette er alt en nesten 40 år gammel mor har å by på. Og dette skrekkeksemplet på uprofesjonalitet er det Kontent AS kaller "å briljere". Det viser virkelig hvor lavt Kontent AS legger listen også. Mer forunderlig er det at annonsører velger å kaste bort markedsføringspenger på så uprofesjonelle aktører. Men de avslører seg selv, at de også er uproffe og useriøse, tar seg ikke tid til å se hva de faktisk betaler for og gir fullstendig f... i at dette er en influencer som har 10++ år historie med både barneeksponering og lovbrudd. Det siste du skriver er betegnende for det Treasures AS og Netfit AS holder på med. Det er nok ikke ment å gi andre noe som helst. Eneste hensikt er at det skal gi penger i kassa til eierne av Treasures AS og Netfit AS, og mest av alt til Caroline Berg Eriksen. Det viser seg tydelig i alle snarveiene hun så useriøst tar, kaller seg yogalærer uten å ha noen erfaring med å undervise andre, kun erfaring med å vise frem farlig utførte "yoga-øvelser" som ikke er annet enn yoga-inspirerte poseringer for å fremstille CBEs kropp i seksuelt ladede stillinger. Det bekreftes enda mer når hun nå tar et kurs på et par måneder, med få helgesamlinger, og kaller det å "studere" og later som om hun da er kompetent personlig trener - igjen uten å ha erfaring med å trene andre, og knapt har rukket å lukte på en ørliten del av det pensumet som trengs om man faktisk vil bli god i faget og drive forsvarlig. 15 2
Kollontaj Skrevet 1. mai 2024 #95804 Skrevet 1. mai 2024 (endret) Begrepet «studere» som understrekes i månedsvis i kanalene vil selvsagt feste seg hos en del av følgerne. Mange vil derfor assosiere CBE.no med «å studere». De færreste husker hva hun «studerte», men det er ikke viktig for selgerne, kun at positive ord befester seg. Tenk på det som reklame, da er det enklere å forstå hvorfor det hele tiden benyttes et upassende begrep. Endret 1. mai 2024 av Kollontaj 9 5
Margit777 Skrevet 1. mai 2024 #95805 Skrevet 1. mai 2024 blåbærpai skrev (23 timer siden): Den engelsken hans.. 🫣🤭🤭🤭 That the fun part 😵💫 11
AnnaCotta Skrevet 1. mai 2024 #95806 Skrevet 1. mai 2024 Christiane_W skrev (3 timer siden): Enig. Er over 20 år siden jeg fullførte mine studier, men kan ikke huske at vi sa at vi skulle studere til eksamen. Vi skulle "lese til eksamen". Studere brukte jeg kun når noen spurte hva jeg jobbet med og kunne f.eks. svare " Jeg studerer markedsføring og har deltidsjobb på glassmagasinet ved siden av." CBE prøver å fremstille PT-kurset som studier, det er "studiehelg", hun "studerer og studerer" og hyppig bruk av "studierelaterte" emojis:👩🎓 🎓📚💻 Jeg blir flau på hennes vegne Men jeg er ikke overrasket over at et menneske som snakker om å "flagre" på "Arbeidernes frihetsdag" sliter litt med begrepsforståelsen😉 Hun tar et PT-kurs uten studiepoeng over noen helger, ikke akkurat juss, samfunnsøkonomi, medisin, kjemi eller hva det måtte være av tunge universitetsfag. Virker som hun har store komplekser for mangel på utdannelse og må kompensere for dette. 22 2
Piggsopp Skrevet 1. mai 2024 #95807 Skrevet 1. mai 2024 CityCityBangBang skrev (20 timer siden): Tjaa... kanskje ikke? 😐 Ønsker nok kunder. Prøver å smile og virke imøtekommende i hvert fall. 😊 Kilde: Instanavigation.com coach_eriksen More explosive 🤭 4 1
MacBeth Skrevet 1. mai 2024 #95808 Skrevet 1. mai 2024 Piggsopp skrev (40 minutter siden): More explosive 🤭 Build muscle.. hvilken muskel?🫠 Det er ikke ment som latterliggjøring, men jeg reagerer på at man ikke korrekturleser reklameplakaten sin... 19 5
Surikatt Skrevet 1. mai 2024 #95809 Skrevet 1. mai 2024 CityCityBangBang skrev (21 timer siden): Så utrolig naturlig posering på nok et toalett.... Ingen ser "bloggerfoten" eller knekken i hofta... Neida... syns ikke det. 🙄 Og som vanlig - ingen kontakt med de som ser på, bare et henført blikk på seg selv i (speilet) mobilen... For å bruke influenserspråket: ALTSÅ....... 😨 ' Kilde: instanvigation.com carolinebergeriksenno Knekk i knærne helt tydelig 4
Populært innlegg Monika Tgirl Skrevet 1. mai 2024 Populært innlegg #95810 Skrevet 1. mai 2024 blåbærpai skrev (På 30.4.2024 den 19.59): Den engelsken hans.. 🫣🤭🤭🤭 Oh no you, he's supergood in english and talks it floating 51 1 7
Piggsopp Skrevet 1. mai 2024 #95811 Skrevet 1. mai 2024 MacBeth skrev (1 time siden): Build muscle.. hvilken muskel?🫠 Det er ikke ment som latterliggjøring, men jeg reagerer på at man ikke korrekturleser reklameplakaten sin... Nettopp. Dette her er feil som jeg ikke hadde reagert hvis at en privatperson hadde skrevet det. Ikke alle er gode i engelsk og slurvefeil skjer. Men her har vi en person som prøver å selge en tjeneste han har utviklet selv. Og han har valgt å markedsføre det på engelsk. Da burde han jo ha såpass godt språk at han ikke har grammatiske feil i hver eneste post. Eller i det minste rådføre seg med noen som behersker engelsk bedre. 25
Hallepalle2 Skrevet 1. mai 2024 #95812 Skrevet 1. mai 2024 Piggsopp skrev (51 minutter siden): Nettopp. Dette her er feil som jeg ikke hadde reagert hvis at en privatperson hadde skrevet det. Ikke alle er gode i engelsk og slurvefeil skjer. Men her har vi en person som prøver å selge en tjeneste han har utviklet selv. Og han har valgt å markedsføre det på engelsk. Da burde han jo ha såpass godt språk at han ikke har grammatiske feil i hver eneste post. Eller i det minste rådføre seg med noen som behersker engelsk bedre. Han har en bror som er lektor i engelsk pluss en amerikansk svigerinne, så alt han skriver på engelsk er korrekt. Det har han selv fortalt meg 🤪 16 3 8
Kollontaj Skrevet 1. mai 2024 #95813 Skrevet 1. mai 2024 Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Han har en bror som er lektor i engelsk pluss en amerikansk svigerinne, så alt han skriver på engelsk er korrekt. Det har han selv fortalt meg 🤪 Å, jeg har en tysk venn, da kan jeg perfekt tysk, heldigvis? ☺️ 20 2
CityCityBangBang Skrevet 1. mai 2024 #95814 Skrevet 1. mai 2024 2 hours ago, Surikatt said: Knekk i knærne helt tydelig He he.... ja. det var så åpenbart at det ikke var vits i å nevne. 😄 Hun latterliggjør seg selv så til de grader.🙈 10 1
Gjest Queen19 Skrevet 1. mai 2024 #95815 Skrevet 1. mai 2024 Kollontaj skrev (På 30.4.2024 den 21.33): Nettopp. Merkelig å illustrere med et sommerbilde og med tekst om at han har blitt tyngre. Veldig fornøyd med bronsefarget kropp, da. Tyngre? Han er jo åpenbart en trent mann, men jeg syns faktisk at han ser tynnere ut. Han har jo blitt eldre så klart, men han har fått et drag over ansiktet som mange får når de går ned i vekt, spesielt de som kanskje egentlig ikke har så mye å gå på i utgangspunktet.
Sinccis Skrevet 1. mai 2024 #95816 Skrevet 1. mai 2024 Prøver LK altså å få utenlandske kunder, siden han markedsfører opplegget sitt på engelsk? Foregår coachingen hans på engelsk også da? Isåfall burde han jo hvert fall passe på å unngå så mange skrivefeil, fremstår veldig amatørmessig og slurvete. 22
CityCityBangBang Skrevet 1. mai 2024 #95817 Skrevet 1. mai 2024 En av de som velger vekk gamle tradisjoner da, og ting og tang er jo i endring. Så får det være opp til hver enkelt hva man velger. https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/salget-har-doblet-seg/81329777 Tror jeg er tradisjonsbundet der altså, men jeg er ikke helt ung, 🙂 Elsker tradisjoner. Elsker at vi kan skape nye også.😕
mumrikk1 Skrevet 2. mai 2024 #95818 Skrevet 2. mai 2024 Get Fit AS Og Treasures Publishing AS ble opprettet i April i følge lokalavisen der de bor i navnet til LK. 2
Xstrella Skrevet 2. mai 2024 #95819 Skrevet 2. mai 2024 Henrik Troy 🤣 Fantastisk. Dette blir bare verre og verre. 🙈 10 5
Hallepalle2 Skrevet 2. mai 2024 #95820 Skrevet 2. mai 2024 Kollontaj skrev (10 timer siden): Å, jeg har en tysk venn, da kan jeg perfekt tysk, heldigvis? ☺️ Men selvsagt. I dagens flerkulturelle samfunn er jo de fleste av oss flytende i mange språk. Jeg har familie, venner og kollegaer fra de fleste land, så språk det kan jeg 😂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå