Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, virkelig said:

Jeg sitter vel ikke og syter og klager over bloggen og hvor synkende skip den er, hvor kjedelig det er å følge på Ig etc. Liker jeg ikke noe på IG eller blogg, så holder jeg meg unna, sitter ikke og klager over hvor kjedelig det er ihvertfall. Men når jakke diskusjonen var lagt død så er det tilbake  til ingenting siden det ikke er mye å ta CBE på, sånn på ekte som ungene ville sagt

Men du sitter jo her inne og syter og klager over at vi gidder å følge frua osv osv.... Hvorfor holder du deg ikke bare unna da, siden det ikke er så mye å ta oss på?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, tranedatter skrev:

Røde tall på Instagram: https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

Under 20 000 unike weblesere: https://ocast.com/sv/influencers/caroline-berg-eriksen-314/stats/www-carolinebergeriksen-no-602

Da blogg.no listen sist var oppe, så var det på 23-24 tusen. Går kjapt nedover...

Strengt tatt bør CBE være overlykkelig hver en KGer tar en snartur om bloggen og IG :jepp:. Med de lesertallene @tranedatter viser til tåler hun ikke å miste et eneste klikk. Uavhengig bakgrunnen for klikket. 

En proff bedrift hadde nok tatt til etterretning at kose-mose-leserne snart ikke er nok til å holde båten flytende men at det trengs seriøse grep for å få inn flere andre. En god start kunne være å ta til seg saklig kritikken. For eksempel gode treningsinnlegg med mer reell trening og mindre se på meg posering. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Oline12 skrev:

Virker som andre influensere har større prosjekter på gang. Til og med AB skal tilsynelatende gi ut bok. Funky og Pilotfrue får egen serie. SE har mange jern i ilden, samme med IR. Kan nevne flere av de større bloggerne som har ting på gang. CBE sliter. Tror ikke annonsører stiller seg i kø. Syns det er spesielt at de ikke får til noe med Netfit. Kunna blitt noe der, men det er så overflatisk og lite inpirerende. Sammenligne med feks Fitfocuse, Kriweb og Funky, der har du motiverende innlegg om mat og trening!

Får virkelig Pilotfrue egen serie? Hvor har du det fra? Link?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Sol79 skrev:

Får virkelig Pilotfrue egen serie? Hvor har du det fra? Link?

Slenger meg på denne jeg lurer på det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrua sluttet i Bloggerne for å gjøre noe eget, slik jeg forsto det utifra en artikkel i Se og Hør. Viser seg at dette ikke var egen serie, men paret skal starte podcast. 

Endret av Oline12
Feil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Jeg blir mest oppgitt over netfit og at de skal være til inspirasjon også utøves øvelsene feil. Og aldri livet om det er 15 km/t frua springer, føttene går mye kjappere i det tempo! 

Lureri! Men så lenge ingen betaler, så er jo det verste folk får feil bilde av hva trening er. :) Har sagt det tidligere, lke er bedre forbilde i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Oline12 skrev:

Pilotfrua sluttet i Bloggerne for å gjøre noe eget, slik jeg forsto det utifra en artikkel i Se og Hør. Viser seg at dette ikke var egen serie, men paret skal starte podcast. 

Ok 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
3 timer siden, Inocybe skrev:

Kan jeg spørre om hvordan du vet Vestlia reagerte på innlegget?

Altså det skulle jo bare mangle at den som betaler gildet ikke får sutreinnlegg om småtterier. Egentlig kan jeg ikke tenke meg noen jeg kjenner som hadde lagt ut en slik melding på grunn av en forsinket/glemt kaffe. Men ganske typisk CBE og LKE å bare måtte kommentere slike filleting på SoMe. En bemerkning som på ufin vis henger ut en enkeltperson (her servitøren) til mange tusen følgere. Selv om servitøren ikke er navngitt vil alle kollegaer og sjefen vite hvem det er. Sikkert skikkelig ubehagelig for personen LKE henger ut. Hva med i stedet å bare snakke med servitøren og be om å få den tydeligvis glemte kaffekoppen? Så enkelt er det for alle andre enn LKE og CBE 🙄

Jeg sa ifra til dem. De var ikke klar over at han hadde gjort det, men var glad for at noen sa fra! Jeg tenkte egentlig at jeg ikke skulle skrive det her inne siden jeg har kjent på reaksjoner fra dem før, men pytt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
2 timer siden, virkelig skrev:

Jeg sitter vel ikke og syter og klager over bloggen og hvor synkende skip den er, hvor kjedelig det er å følge på Ig etc. Liker jeg ikke noe på IG eller blogg, så holder jeg meg unna, sitter ikke og klager over hvor kjedelig det er ihvertfall. Men når jakke diskusjonen var lagt død så er det tilbake  til ingenting siden det ikke er mye å ta CBE på, sånn på ekte som ungene ville sagt

Men du liker jo ikke oss, enda så følger du med og kommenterer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
3 timer siden, Inocybe skrev:

Kan jeg spørre om hvordan du vet Vestlia reagerte på innlegget?

Altså det skulle jo bare mangle at den som betaler gildet ikke får sutreinnlegg om småtterier. Egentlig kan jeg ikke tenke meg noen jeg kjenner som hadde lagt ut en slik melding på grunn av en forsinket/glemt kaffe. Men ganske typisk CBE og LKE å bare måtte kommentere slike filleting på SoMe. En bemerkning som på ufin vis henger ut en enkeltperson (her servitøren) til mange tusen følgere. Selv om servitøren ikke er navngitt vil alle kollegaer og sjefen vite hvem det er. Sikkert skikkelig ubehagelig for personen LKE henger ut. Hva med i stedet å bare snakke med servitøren og be om å få den tydeligvis glemte kaffekoppen? Så enkelt er det for alle andre enn LKE og CBE 🙄

Og CBE tok jo bildet. Med tanke på posituren på bildet og teksten som fulgte med må hun jo ha visst hva han kom til å gjøre. Som du sier, hva med å bare spørre høflig «unnskyld, men kan jeg få kaffen jeg bestilte? Tusen takk». Vanskelig? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, virkelig skrev:

Og enda gidder du å følge henne ? Du vet det bare er å avfølge så slipper du det . Latterlig å lese alle som er inne for å forette hvor himla kjedelig bloggen er, og merkelig at hun har følgere, synkende skip bla bla . Men uansett så er jo disse som skriver dette noen av leserne , ellers hadde jo ingen kunne rapportert og diskuterrt hvor kjedelig det er. Så for meg så virker det som noen bare må lese bloggen og få sin dose Caroline. En kan jo lure på hvorfor , siden det er så kjedelig. Jada tar x to minutter , men det gjør ikke det når en er inne og sjekker i kommentarfelt og må referere derfra også . Og sånn går dagene :phaedra:

Du går nå ganske på repeat du også?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg sa ifra til dem. De var ikke klar over at han hadde gjort det, men var glad for at noen sa fra! Jeg tenkte egentlig at jeg ikke skulle skrive det her inne siden jeg har kjent på reaksjoner fra dem før, men pytt. 

 

Da blir det interessant å se om paret får sponset opphold igjen. Det håper jeg faktisk ikke, basert på den oppførselen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg følger en personlig trener fra USA, hun kan dette med å ha mennesket, den som ser på i fokus. Hun er usminket, svett og andpusten samt prater mens hun instruerer. Hun kommer med motiverende ord som: jeg vet dette er tungt men dette klarer du, bra jobbet, bare fem repetisjoner igjen osv. Du får også vite hensikten med øvelsene, hvilke muskelgrupper som blir trent ol. Du føler at hun snakker til deg. 
 

Tips verdt å ta med seg, Eriksen. 

Hvilken trener er dette? Og på hvilken plattform følger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg sa ifra til dem. De var ikke klar over at han hadde gjort det, men var glad for at noen sa fra! Jeg tenkte egentlig at jeg ikke skulle skrive det her inne siden jeg har kjent på reaksjoner fra dem før, men pytt. 

 

👍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg sa ifra til dem. De var ikke klar over at han hadde gjort det, men var glad for at noen sa fra! Jeg tenkte egentlig at jeg ikke skulle skrive det her inne siden jeg har kjent på reaksjoner fra dem før, men pytt. 

 

Reaksjoner fra Vestlia eller de som ikke evner å ta til seg noen verdens ting og som alltid vet best i følge dem selv?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Du går nå ganske på repeat du også?

Hun treffe de med samme interesser som henne selv, som hun så fint skriver, jeg  siterer: « jeg lager ikke blogg for andre men for meg selv, de som liker det kan derfor følge meg og bli inspirert» fritt sitert etter min hukommelse. Repeterende innhold er det jo sikkert noen som liker..

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Skrottefar skrev:

Reaksjoner fra Vestlia eller de som ikke evner å ta til seg noen verdens ting og som alltid vet best i følge dem selv?

Tipper det siste. De er vel ikke helt ukjente med å finne folk som har kritisert dem og gå etter dem på SoMe. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
35 minutter siden, Skrottefar skrev:

Reaksjoner fra Vestlia eller de som ikke evner å ta til seg noen verdens ting og som alltid vet best i følge dem selv?

De siste du nevnte. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Hun treffe de med samme interesser som henne selv, som hun så fint skriver, jeg  siterer: « jeg lager ikke blogg for andre men for meg selv, de som liker det kan derfor følge meg og bli inspirert» fritt sitert etter min hukommelse. Repeterende innhold er det jo sikkert noen som liker..

Og slik det fremstår på bloggen er det kun bloggeieren som interesserer bloggeieren.

Så synd at man kan inspireres til å trene på seg skader dersom man inspireres av en blogger som har 0 utdannelse og kompetanse innenfor trening og i tillegg utfører øvelser feil.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...